Laat ik je zo zeggen, gebruik mijn iPhone zelfs al een tijdje als een vervanger voor mijn PSP. Je zou het eens moeten proberen. En graphics? Prima zat, gelijkwaardig aan PSP in veel gevallen, kijk maar:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhonenu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.![]()
Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Jij gaat bij de slager ook vragen waarom mensen niet naar de visboer gaan voor hun avondmaaltijd?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhonenu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.![]()
Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Yes geweldig! Heb hm! Echt exact de PC/MAC versie, wel heel gaaf!quote:
Je weet wel dat meer games voor de iPhone zijn dan voor de PSP?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
en betere graphics.
Dat zijn er aardig wat! Ik kijk zo snel uitgekeken..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef RudyCarell het volgende:
Heb sinds gister ook Final Fantasy 1 en 2![]()
Heb er nu 48 games opstaan...
En dat zijn enkel degene die er nog opstaan... Zal eens screenies maken...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat! Ik kijk zo snel uitgekeken..
Gekocht? Ik twijfel ook over FF1 en FF2, vind de prijs nog een beetje hoog.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef RudyCarell het volgende:
Heb sinds gister ook Final Fantasy 1 en 2![]()
Heb er nu 48 games opstaan...
Welke games speel je dan nog?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En dat zijn enkel degene die er nog opstaan... Zal eens screenies maken...
het gros van de mensen met een jailbreak met dermate veel games heeft meer dan de helft niet gekocht via de appstore en geinstalleerd via installo.us, maar je hebt gelijk: is een aannamequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
WTF, wie zegt dat ze gejat zijn...Omdat ik een jailbreak heb
![]()
Geeft niet... Ik wil gewoon meer uit me 3G halen... Goede games koop ik wel natuurlijk, zelfde als op 360... En 6 euro voor monkey island vind ik niet veel opzich... Maar sommig 99 cent games zijn direct gewist...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Misan het volgende:
[..]
het gros van de mensen met een jailbreak met dermate veel games heeft meer dan de helft niet gekocht via de appstore en geinstalleerd via installo.us, maar je hebt gelijk: is een aanname
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |