abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77805910
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhone nu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.

Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
75 topics = FIN
pi_77806177
Ik zou zeggen: speel eens een spelletje op een iPhone en beantwoord daarna je eigen vraag

speel eens een spelletje op een iPhone en beantwoord daarna je eigen vraag

pi_77810355
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhone nu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.

Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Laat ik je zo zeggen, gebruik mijn iPhone zelfs al een tijdje als een vervanger voor mijn PSP. Je zou het eens moeten proberen. En graphics? Prima zat, gelijkwaardig aan PSP in veel gevallen, kijk maar:

NOVA

FIFA

Driver

Maar goed, de kleinere spelletjes zijn minstens zo leuk, of vaak zelfs leuker door de touchscreen besturing. En wat betreft beeldscherm, 1 van de grootste en scherpste schermen die ik ooit in mijn bezit heb gehad. Scherper dan mijn oude PSP en het beeld is echt een fractie kleiner.

Kortom de iPhone kan zeer goed mee als gaming device, waar je wel helemaal gelijk in hebt is dat de batterij geen feest is, echter heb ik daar een externe extra accu voor.
pi_77810434
quote:

en betere graphics.
Jij gaat bij de slager ook vragen waarom mensen niet naar de visboer gaan voor hun avondmaaltijd?

Alhoewel, een betere vergelijking zou zijn als je bij een luxe traiteur ging vragen waarom mensen hun prakkie niet bij de Aldi halen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_77993687
Morgen Plants vs Zombies
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_78023390
Vandaag dus! 50 levels
pi_78049133
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen Plants vs Zombies
Yes geweldig! Heb hm! Echt exact de PC/MAC versie, wel heel gaaf!

Heeft iemand nog tips voor leuke tower defense games? Naast Geo defense/field runners?
pi_78049294
Maar dan met touch
pi_78049662
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen Plants vs Zombies
Prima game idd
Ik ben al in level 3-5
pi_78051439
Ik ben gek op puzzelaars als Gravity, Toy Machine, Rafter etc... Ik wil eigenlijk een professor Layton, maar datis denk niet te betalen als app...

PS.: Street Fighter IV komt naar de iPhone

[ Bericht 36% gewijzigd door RudyCarell op 16-02-2010 13:07:26 ]
pi_78099241
Iemand tips voor leuke behendigheids of puzzel achtige spelletjes die ongeveer een 10 mb zijn?
pi_78278029
quote:

en betere graphics.
Je weet wel dat meer games voor de iPhone zijn dan voor de PSP?
pi_78471675
Heb sinds gister ook Final Fantasy 1 en 2
Heb er nu 48 games opstaan...

[ Bericht 5% gewijzigd door RudyCarell op 26-02-2010 11:21:54 ]
pi_78472844
nog een iPhonebezitter

Ik vind Sheeplaunch een leuk spel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78473827
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef RudyCarell het volgende:
Dat zijn er aardig wat! Ik kijk zo snel uitgekeken..
pi_78474397
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat zijn er aardig wat! Ik kijk zo snel uitgekeken..
En dat zijn enkel degene die er nog opstaan... Zal eens screenies maken...
pi_78475038
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef RudyCarell het volgende:
Gekocht? Ik twijfel ook over FF1 en FF2, vind de prijs nog een beetje hoog.
pi_78475339
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

En dat zijn enkel degene die er nog opstaan... Zal eens screenies maken...
Welke games speel je dan nog?
pi_78479165
SCF?
pi_78479183
en gejatte games
pi_78479890
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:48 schreef Misan het volgende:
en gejatte games
WTF, wie zegt dat ze gejat zijn... Omdat ik een jailbreak heb
pi_78480004
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

WTF, wie zegt dat ze gejat zijn... Omdat ik een jailbreak heb
het gros van de mensen met een jailbreak met dermate veel games heeft meer dan de helft niet gekocht via de appstore en geinstalleerd via installo.us, maar je hebt gelijk: is een aanname
pi_78480086
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Misan het volgende:

[..]

het gros van de mensen met een jailbreak met dermate veel games heeft meer dan de helft niet gekocht via de appstore en geinstalleerd via installo.us, maar je hebt gelijk: is een aanname
Geeft niet... Ik wil gewoon meer uit me 3G halen... Goede games koop ik wel natuurlijk, zelfde als op 360... En 6 euro voor monkey island vind ik niet veel opzich... Maar sommig 99 cent games zijn direct gewist...
pi_78582725
Vandaag is Assassins Creed 2: Multiplayer uit. Gratis! Wat een bazenspel is dat
Net zoals Rayman 2 trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')