Vriend van mij is helemaal verslaafd aan dat spel op z'n DS, ben benieuwd hoe die voor de iPhone wordtquote:Op maandag 28 juni 2010 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy Tactics komt in September![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/(...)-iphone-in-september
dus je kan gewoon opslaan wanneer je wilt?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Dat klopt niet, ik heb ze beide overigens en twee ook voor de iPad, allemaal tof.
Het gaat om de eerste Tactics voor de PlayStation die later voor de PlayStation Portable is heruitgebracht.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vriend van mij is helemaal verslaafd aan dat spel op z'n DS, ben benieuwd hoe die voor de iPhone wordt
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef Vicky het volgende:
Ik blijf IOS4 waardeloos vinden... Mijn iPhone is rete traag!!
3.2 draait niet op een iPhonequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:31 schreef rubje het volgende:
[..]
flikker het dan er vanaf en ga terug naar 3.2
iemand een antwoord, ik wil een van deze spellen downloaden voor ik vrijdag op vakantie ga, dus ik moet even snel antwoord hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Tompsen het volgende:
[..]
dus je kan gewoon opslaan wanneer je wilt?
trouwens nog veel verschil tussen super monkey ball 1 en 2?
oh..beetje domme opmerking danquote:
Tot zover bekend niet nee!quote:Op maandag 13 september 2010 01:19 schreef JDizzle het volgende:
noob vraag. Ik ga morgen voor het eerst zo een ding halen, een ipod touch 4G, specifiek voor games. Ik neem aan dat ik alle games kan spelen?
Enig dat ik zag is dat de demo van epic niet optimaal op iets anders dan de iphone4 ivm met ram, maar voor de rest zijn er geen problemen hopelijk?
Er zijn veel meer kwalitatieve (leuke) games in de App Store dan voor de PSP. Enige nadeel is misschien dat er geen knoppen zijn, maar goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhonenu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.![]()
Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Want?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Ja het is zinvol om dit topic omhoog te krijgen
Omdat het leuk en handig is om leuke games uit te wisselen.quote:
Ik vind de Asphalt serie heel lekker wegspelen, en dan vond ik 5 eigenlijk nog het beste. En ja, Angry Birds eh.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:59 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Omdat het leuk en handig is om leuke games uit te wisselen.
Wie weet er nog leuke, en wat grotere games zoals modern combat en assasinscreed?
.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik vind de Asphalt serie heel lekker
wegspelen, en dan vond ik 5 eigenlijk nog het beste. En ja, Angry Birds eh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |