quote:Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Maar echt, nu zit ik hier ook alweer te aandachtshoeren![]()
![]()
Ik weet niet wat het is, zo ben ik nooit geweest eigenlijk.
Ja dat. Gekke Greys, wij komen wel langs hoor. Zo ver is het tenslotte niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie.... ik zie...een hoop mini-meets voor Greys in juli
Je mag me eraan houden; het lijkt me leuk!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Eliesje!![]()
Ik zal niet zeggen 'daar hou ik je aan', oke?
Lange dag is juist okquote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:
O ja! Vandaag is de zomer begonnen! En het is ook nog eens de langste dag van het jaar. Bweuh.
Hoezo dan? Ik snap het nietquote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben dan tenminste nog het geluk dat jullie brunettes zijn. Ik moet lijdzaam toezien dat ik grijs word of m'n haren donker gaan verven.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even op Allerhande.nl te kijken. Er staan zoveel lekkere recepten op die ik nog wil uitproberen!. Straks word ik nog een keukenprinsesje!
.
Nee, je kunt grijze haren niet blond verven.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het niet
Net als dat ik het in mijn eigen donkerbruine kleur verf kan jij het toch in jouw eigen kleur verven?
Of zie ik iets over het hoofd?
Je kunt grijs haar ook blond verven hoor...quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben dan tenminste nog het geluk dat jullie brunettes zijn. Ik moet lijdzaam toezien dat ik grijs word of m'n haren donker gaan verven.
Edit: ik zie net dat je ze niet kunt blonderen, wel kun je ze in een permanente blondtint verven.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, je kunt grijze haren niet blond verven.
Oh dat zou ik ook wel willen ... ik zat gister op AH.nl te kijken en ik vond niets lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even op Allerhande.nl te kijken. Er staan zoveel lekkere recepten op die ik nog wil uitproberen!. Straks word ik nog een keukenprinsesje!
.
Dat kan niet, volgens mij. Mijn moeder was ook blond en die heeft haar haar toen ze grijs werd jarenlang donker geverfd. Maar nu is ze gewoon grijs.quote:
Er staan bijna 8000 recepten op, dus je maakt mij niet wijs dat je helemaal níks lekker vindt. Het is echt een geweldige site!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook wel willen ... ik zat gister op AH.nl te kijken en ik vond niets lekker.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan niet, volgens mij. Mijn moeder was ook blond en die heeft haar haar toen ze grijs werd jarenlang donker geverfd. Maar nu is ze gewoon grijs.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Edit: ik zie net dat je ze niet kunt blonderen, wel kun je ze in een permanente blondtint verven.
(for the record: met blonderen wordt waarschijnlijk bedoelt dat je haar gebleekt wordt, terwijl er bij verven juist een kleurlaagje omheen komt)
http://www.plusonline.nl/(...)n-van-uw-grijze-haar
Ja ik lust de taarten, toetjes en een paar saladesquote:Op zondag 21 juni 2009 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staan bijna 8000 recepten op, dus je maakt mij niet wijs dat je helemaal níks lekker vindt. Het is echt een geweldige site!
Ik wil binnenkort voor iemand koken, dus ik ga de komende tijd even wat recepten uitproberen.
Ja, bij "slank" was ik ook snel uit gekekenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik lust de taarten, toetjes en een paar salades. Maar bij de hoofdgerechten vond ik serieus niets lekker klinken (alles met "hoofdgerecht" "slank" bekeken). Gek, want als ik vroeger door het blad bladerde lustte ik juist heel vaak dingen wel en al die recepten staan ook op internet ...
Hoe ging heeeeeeeeeeet????quote:Op zondag 21 juni 2009 17:25 schreef Merel het volgende:
Als iemand me nou even vraagt hoe m'n date met McZonderbijnaam gisteravond verliep, dan kan ik even fijn een egopost doen zonder dat ik zo non-sociaal-en-niet-geïnteresseerd-in-jullie lijk
En ik kan ook nóóit iets vinden op de website van de AH (of andere receptensites) als ik naar iets op zoek ben! En inderdaad, als ik dan in Allerhandes (of andere supermarkttijdschriften) blader lijkt alles wél lekker!
Yaaayquote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Oh wat attent dat jullie het vragen!![]()
Volgens mij begin ik een paar vlindertjes te voelen en ik voel niet eens de neiging om ze dood te slaan! Wat nog helemaal geen garantie is dat het ook echt echt echt wat gaat worden, maar 't voelt nu wel heel leuk in ieder geval
Alleen het gevoel is al fijn toch? Geniet er van!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Volgens mij begin ik een paar vlindertjes te voelen en ik voel niet eens de neiging om ze dood te slaan! Wat nog helemaal geen garantie is dat het ook echt echt echt wat gaat worden, maar 't voelt nu wel heel leuk in ieder geval
Jaaaahahaha, dat is hetquote:Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
aaaaand Merel does not want to kill it[/i]
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
YaaaySpannend!
Love is in the air
Badadadah
Love is in the aaaaair
dadadah
aaaaand Merel does not want to kill it![]()
Paprika, champignons, garnalen, aubergine, pasta's en soepen zijn blijkbaar slankquote:Op zondag 21 juni 2009 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: je houdt meer van non-slank eten?
Hiiiiiiiiiiiiihihihi! Spontaniteit FTW!quote:
Wat welgemeend vanuit mijn tenen ontzettend TOF voor je!quote:Volgens mij begin ik een paar vlindertjes te voelen en ik voel niet eens de neiging om ze dood te slaan! Wat nog helemaal geen garantie is dat het ook echt echt echt wat gaat worden, maar 't voelt nu wel heel leuk in ieder geval
Ik heb de noten uit de salade gemikt en er een zelfgemaakte dressing bij gedaanquote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die cheesecake![]()
![]()
Ik varieer vaakAls ik dan een recept zie en hij lijkt in principe lekker maar er zit iets in wat ik niet lust, dan kwak ik dat eruit of vervang ik het voor iets anders
Zo liefquote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
Wat welgemeend vanuit mijn tenen ontzettend TOF voor je!
En ik ben trots op je voor wat betreft het niet met de vliegenmepper in de hand staan!
Maakt niet uit. Ik hoor je vrijdag helemaal uitquote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo lief
En als 't over ieder ander ging zou ik hier uitgebreid vertellen, maar omdat 't via loveli is gegaan en zij 'm kent en het dus niet meer een willekeurig anoniem persoon is vind ik dat niet zo netjes.. Maar anders zou ik jullie zo alles vertellen hoor
Jaaaaaa primaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik hoor je vrijdag helemaal uit
Daar was loveli op tegen!quote:
Hubba,hubbaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef laziness het volgende:
Meneer DML is vast heel blij dat ik op een andere pil overgestapt ben![]()
Online of in het echt?quote:
Ja? Of juist niet? Watskeburt?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef laziness het volgende:
Meneer DML is vast heel blij dat ik op een andere pil overgestapt ben![]()
Tof!!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Onlinequote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Online of in het echt?
[..]
Ja? Of juist niet? Watskeburt?
Denken jullie dat ik in mijn vijvertje drie goudvissen/goudwindes kan doen? Die moet je toch eerst met een zakje in de vijver hangen? Ik dacht eerst dat het niet zou kunnen omdat er geen pomp in zit en omdat hij niet zo heel groot is, maar een goudvissenkom is natuurlijk nog 40 keer zo klein...
Heer G is nu toch weg dus ik denk dat ik dinsdagmiddag wat visjes ga shoppen
Oh sorry, dat kijkt dan idd een beetje lastig in het echt ja!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OnlineZe zijn nog niet gebouwd, dus het gaat ook een beetje lastig om ze in het echt te bekijken
Ze zijn heel leuk, met een balkon aan het waterEen grote woonkamer en twee slaapkamers.. I luv it! Ik kom waarschijnlijk toch niet in aanmerking omdat ik nog niet in de gemeente woon, maar toch..
Daar moet je geen sorry voor zeggen hoor, dat kon je toch niet ruiken?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dat kijkt dan idd een beetje lastig in het echt ja!
Het klinkt super! Niet al te verdrietig zijn als je niet in aanmerking komt, want er zijn heel veel appartementjes op de markt waar mensen vanaf moeten...
Nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Het is trouwens vast geen goed teken als je oorlelletje rood en opgezwollen is, er korstjes rond je gaatje zitten en het als de nete jeukt?
Nou ik heb deze oorbellen echt al heel lang, en ik draag ze heel vaak de laatste tijd. Eigenlijk zijn dit de enige oorbellen die ik tegenwoordig nog draagquote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee.
Waarschijnlijk heb je oorbellen in gehad waar je niet tegen kunt?
ALS hij ze ziet... ja...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef laziness het volgende:
Dank allemaal, jullie zijn liefIk zou er bijna spontaan van in huilen uitbarsten
![]()
GreysDan haalt ie bij thuiskomst straks alleen maar zijn schouders op zeker als hij de visjes ziet?
Hoe merkte je dat dan, als ik vragen mag, dat hij zijn werk niet meer leek te doen?quote:Oh ik was overgestapt omdat de vorige zijn werk niet meer leek te doenmaar nu dus dit. Oh and did I mention de puistjes uitbarsting?
Ah, ik dacht dat je het misschien al ergens had gezegd/aangekondigd dat je ging kijken en dat ik daar overheen gelezen had, vandaar!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daar moet je geen sorry voor zeggen hoor, dat kon je toch niet ruiken?
En het is ook vast geen goed teken als ik om dat gedeelte heel hard moest hinniken?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Het is trouwens vast geen goed teken als je oorlelletje rood en opgezwollen is, er korstjes rond je gaatje zitten en het als de nete jeukt?
Whihihi nu je het zegtquote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
ALS hij ze ziet... ja...
[..]
Hoe merkte je dat dan, als ik vragen mag, dat hij zijn werk niet meer leek te doen?
[..]
Ah, ik dacht dat je het misschien al ergens had gezegd/aangekondigd dat je ging kijken en dat ik daar overheen gelezen had, vandaar!
[..]
En het is ook vast geen goed teken als ik om dat gedeelte heel hard moest hinniken?![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
ALS hij ze ziet... ja...
Hoe merkte je dat dan, als ik vragen mag, dat hij zijn werk niet meer leek te doen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Oh en ik had echt een smelt momentZo stom, maar we waren wat engelse dropjes aan het eten die nog in de kast lagen en op een gegeven moment hoefde ik niet meer (ik vind maar een paar soorten lekker
) en toen zei ik: ik vind die wit-zwart-witte altijd lekker! En toen had hij er zelf één voor me gemaakt
![]()
![]()
(wit-zwart-roze; roze afgehaald, en van een andere de witte afgehaald en daar boven op gedaan). Zoooo lief vond ik dat
![]()
![]()
Ik had wel even zo'n fijn fladdermomentje, jaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]De verliefdheid spat ervan af
.
Welke film was je aan het zien?
Mijn oma deed het tot d'r dood, en die was zo blond als Marilyn Monroe. Met Récitalquote:Op zondag 21 juni 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan niet, volgens mij. Mijn moeder was ook blond en die heeft haar haar toen ze grijs werd jarenlang donker geverfd. Maar nu is ze gewoon grijs.
Hihihihihihiquote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn oma deed het tot d'r dood, en die was zo blond als Marilyn Monroe. Met Récital.
En mannen met motoren moeten ook deaud, net als mannen met muzakhobby's.
Greys, ik kom in Juli logeren. Met Dean. En de brandweerwagen.
Hear hear!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
En mannen met motoren moeten ook deaud, net als mannen met muzakhobby's.
quote:Greys, ik kom in Juli logeren. Met Dean. En de brandweerwagen.
Ik was de pikstraf nog vergeten dus bring on the besmettelijkheid.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear!
Nou ja, deaud gaat misschien wat ver, maar op zijn minst een ernstig jeukende niet besmettelijke kwaal
[..]
Als je het doet, doe je het goed he?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik was de pikstraf nog vergeten dus bring on the besmettelijkheid.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear!
Nou ja, deaud gaat misschien wat ver, maar op zijn minst een ernstig jeukende niet besmettelijke kwaal
[..]Tatoeeeeeeeeeeeeetatoeeeeeeeeeee
Oh dat wordt nog leuk, kan hij met Boris een wedstrijdje doen wie de meeste herrie kan maken![]()
Hou je voor mij niet in hoor, either wayquote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo lief
En als 't over ieder ander ging zou ik hier uitgebreid vertellen, maar omdat 't via loveli is gegaan en zij 'm kent en het dus niet meer een willekeurig anoniem persoon is vind ik dat niet zo netjes.. Maar anders zou ik jullie zo alles vertellen hoor
Oeh! Oeh! Oeh! Bring it onnnnnnnnnnn, Merel!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hou je voor mij niet in hoor, either way
Ja, was supergezelligquote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
KouweVoetjes, weebee!
Heb je het leuk gehad?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Hey Viv. Dankzij Viking heb ik het topic in WGR nu ook gelezen: stoer dat je dat wil gaan doen!
Merel mept d'r vlinders niet dood!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afijn, wat heb ik zoal gemist hier? Maakt iemand even een samenvatting?
Ik zei dan ook dat je het wíl gaan doen ... dat vind ik al stoerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]Thanks
Het is nog niet zeker hoor, ik ben me aan het orienteren, so to say,
En Greys gaat stiekem goudvissen kopen!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Merel mept d'r vlinders niet dood!![]()
Viking had soggy spinazietaart die toch wel te nassen was
Mister Greys moet binnenkort weer lang weg en da's stom maar ze hebben wel geboswandeld!
EuhhhEn toen wist ik het even niet meer
Is ExMrCycle nog langsgekomen om te praten, of niet? Ik had nog meegekregen dat hij zo'n suffe mail stuurde. Voor de zekerheid gooi ik er nog even eenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En Greys gaat stiekem goudvissen kopen!
En Fietsbabe is weer single, maar ik weet niet of dat nou voor of nadat CF weg ging was?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
Viev! Tof dat je overweegt om een nieuwe opleiding te beginnenIk stoom je wel bij voor natuur- en scheikunde
![]()
En loveliWat doe je
Ga jij eens even heel erg snel normaal doen
Maria, grazie voor de samenvatting. Als het om de vlinders van Merel gaat, hebben we het dus over McLoveli?
Ja, dat sturen druist tegen je gevoel in, he?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ExMrCycle nog langsgekomen om te praten, of niet? Ik had nog meegekregen dat hij zo'n suffe mail stuurde. Voor de zekerheid gooi ik er nog even eentegenaan voor onz fietsdame!
Goodbye, het duurde wel even voor ik doorhad dat hoe je zo'n ding moet besturenMaar het was wel echt tof
Ja, ze hebben nog gepraat en toen zei hij dus dat hij niet met haar verder wildequote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ExMrCycle nog langsgekomen om te praten, of niet?
Mariaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viviiiiiiiiiiiiiiiii!!!Como estaaaas? Wat lees ik over een opleiding?
En Dean z'n brandweerauto?
[..]
Voor zover ik weet wel iig
Of McLovely. Of McFlutterby
Met z'n tweeen. Het moeilijke sturen kwam vooral omdat we allebei dat we dachten dat we het moesten doen, denk ikquote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat sturen druist tegen je gevoel in, he?Zat je alleen in de kano of met meer?
Bij deze dus omgedoopt tot McLoser of McWhatthehellwashethinking. Pffrt. Zomaar geen Fiets willen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben nog gepraat en toen zei hij dus dat hij niet met haar verder wilde.
Gaat het goed?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yeye 3 ro'se op en tia maria en viissalaade en ijs
Maar wat we; lekker
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:17 schreef Ewelina het volgende:
Hoi Vief!Stoer dat je je misschien wil laten omscholen.
Ik ben bezig met een paper. Ik heb nu 1500 woorden. Dat moeten er 7000 worden. Ik heb nog tot morgenochtend
En daar gaat het om.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar wat we; lekker
Jjajaja Primaquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar wat we; lekker
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij deze dus omgedoopt tot McLoser of McWhatthehellwashethinking. Pffrt. Zomaar geen Fiets willen.
Ik ben fier op uquote:Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
Het nodigt inderdaad uit tot breedsprakigheid, Merel
XM, geen alcohol meer voor jou? Ik heb ook een beetje teveel gedronken gister en eergisteren. Ik ga vanaf morgen de teugels weer even aanhalen (nee, niet de liefdesteugelsOf is dat geen algemeen Nederlandse uitdrukking? Lovehandles). Ik snoep veel en rommel maar wat aan en laat de hele tijd sport schieten
Morgen weer spinnen
Tuurlijk, meissie!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pf[fff ik kan prima tegen alalcho;l, maar niet zogoed tegen de combi met een vijrlichte salade.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:41 schreef Vivi het volgende:
Merel, ik ben ook benieuwd! Heeft ie hobby's?
Wat is er nou met die hobbies?quote:
Viev en ik hadden net daarvoor per PM zitten klagen over de hobbies van ons beider mannenquote:
Op welk net?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
Ik zit TopGear te kijken omdat ik wil weten wie de Stig is![]()
En ik geloof er niks van dat hij het de hele tijd was. Dakannie!
Wie is de Stig? Is het nog op tv? aaahquote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
Gaah ik weet niet waar de bbc is op mijn nieuwe digitenne geval XDquote:
OMG! Dat had ik ook willen weten! Is daar een uitzending gemist van?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gaah ik weet niet waar de bbc is op mijn nieuwe digitenne geval XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb het maar even onder een spoiler gezetquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik weet het niet. Volgens mij was hij niet altijd de Stig maar hebben ze het zo gedaan om de mensen op het verkeerde been te zetten en hem in het programma te krijgen voor een interview.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Oh en waarom is het nu onthuld dan? Was het de laatste uitzending ooit?
Nou dit exemplaar zit telkens een maand in het buitenland, dan weer een maand in NL, dan weer een maand in het buitenland, etc., en dat lijkt me alleen maar lekker rustig zo af en toequote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Viev en ik hadden net daarvoor per PM zitten klagen over de hobbies van ons beider mannen
Jij gaat wel heel beroerd typen als je dronken bent!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
ahah
frien ns-=tijd. en dan slpapen en morgenw ekrn!L
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik vrees eigenlijk dat ik aan die 7000 niet genoeg ga hebben....quote:Op zondag 21 juni 2009 21:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind opdrachten met een minimum aantal woorden/tekens altijd zo'n onzin! Dat ze een maximum geven omdat je niet te veel moet zwammen snap ik, maar een minimum betekent dat je als je toevallig een beetje bondig kunt schrijven gewoon door moet blijven ouwehoeren om je woorden te halen. Ze zouden beknoptheid juist moeten belonen!
MNee helemaal niet, maaar typpen kost ewat moeitel,.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel beroerd typen als je dronken bent!
Ben je echt als een toeter dan?
Trusten!
Ik zie hetquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
MNee helemaal niet, maaar typpen kost ewat moeitel,.
Heb op:
O{"2kracker
T; ijsje + eirkoek
L: bakje vanilleyoghrt
T: weer ijse
D: vissalalde met sardine, zalme, gerookte makreel, tonijn en zalm
T: koffi met tia maria 3 ros;é en bolletje maaarjacouda en ygourt ijs!
DoeiI!!
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
MNee helemaal niet, maaar typpen kost ewat moeitel,.
Shit! Ik kan niet kiezen!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou echt oprecht van XM...
Jeetje lekker genieten meid
Prachtig!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Shit! Ik kan niet kiezen!....
[ afbeelding ]
en ja, die typo is expresssssss![]()
[ afbeelding ]
De spoilers bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 heeft geen flauw idee waar het over gaat.
Slaap je roes maar lekker uit, XM!.
O, een beetje zoals The Mask bij De nieuwe Uri Geller dusquote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De spoilers bedoel je?
In Top Gear heb je al jarenlang elke aflevering een coureur die met alle auto's (ook de gewone) op een circuit scheurt. Daarbij altijd passende muziekjes afspelend op de radio, van Bach tot de Beach Boys
Hij was altijd onherkenbaar met een coureurspak en een helm. En al jaren vraagt iedereen zich af wie het is, dat is altijd geheim gebleven
En zodra hij ontmaskerd wordt (is bij de vorige gebeurd), gaan ze meteen naar een nieuwe zoeken.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De spoilers bedoel je?
In Top Gear heb je al jarenlang elke aflevering een coureur die met alle auto's (ook de gewone) op een circuit scheurt. Daarbij altijd passende muziekjes afspelend op de radio, van Bach tot de Beach Boys
Hij was altijd onherkenbaar met een coureurspak en een helm. En al jaren vraagt iedereen zich af wie het is, dat is altijd geheim gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
<nerd>quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Shit! Ik kan niet kiezen!....
[ afbeelding ]
en ja, die typo is expresssssss![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En zodra hij ontmaskerd wordt (is bij de vorige gebeurd), gaan ze meteen naar een nieuwe zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mooi dat je zo'n goeie band met hem had, Uniekje!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Vaderdag
Mijn vriend heeft lieve dingen gehad
Heb vandaag mijn vader gemist..... hij had er nog moeten zijn
Hoe beviel de whiskeytaart?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM..
Viev, welkom terug!.
Heerlijk dagje bij m'n ouders gehad..
I do... een betere man bestaat niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi dat je zo'n goeie band met hem had, Uniekje!Treasure the memories
Ik was hier al van ondersteboven. Eerst die noodstop en dan overal huilende mensen. Ik wil niet weten hoe het geweest was als ik in de buurt had gestaanquote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Zoiets is ook echt akelig om te zien SiTu. Ik heb ooit in een trein gezeten die een auto een stuk heeft meegesleept. Het wrak kwam stil te liggen naast mijn coupé.Ik zag eerst gewoon niet eens wat het wás, totdat ik doorhad dat er iemand in zat
Ja, goed!quote:
Toen ik een keer in de trein naar Conleche zat was er iemand voor de trein gesprongen vanaf de schipholtunnel. Vreselijk sfeertje inderdaad. De machinist of conducteur die omroep dat we 'klaarblijkelijk iets hadden geraakt' en dat ze gingen kijken. En toen nogmaals omroepen dat het een persoon betrof. Uren in die trein moeten blijven zitten tot het onderzoek ter plaatse klaar was. Gelukkig was er toen zo goed als niemand die het echt gezien heeft, behalve de machinist. Die uiteindelijk bij aankomst in Amsterdam op het perron stond en door bijna iedere passagier sterkte gewenst werd.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ik was hier al van ondersteboven. Eerst die noodstop en dan overal huilende mensen. Ik wil niet weten hoe het geweest was als ik in de buurt had gestaanEn die arme conducteurs die meteen op het spoor sprongen en onder de trein gingen kijken. Van die auto lijkt me ook vreselijk
Dat is wel heel netjesquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik een keer in de trein naar Conleche zat was er iemand voor de trein gesprongen vanaf de schipholtunnel. Vreselijk sfeertje inderdaad. De machinist of conducteur die omroep dat we 'klaarblijkelijk iets hadden geraakt' en dat ze gingen kijken. En toen nogmaals omroepen dat het een persoon betrof. Uren in die trein moeten blijven zitten tot het onderzoek ter plaatse klaar was. Gelukkig was er toen zo goed als niemand die het echt gezien heeft, behalve de machinist. Die uiteindelijk bij aankomst in Amsterdam op het perron stond en door bijna iedere passagier sterkte gewenst werd.
Ik zie um!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
Huh? Maar heb je webicons als voorkeur staan dan? WIEIEIEIEI ziet mijn ava?
Ja! Echt! Ik ga het nogmaals checken... ik had namelijk al eens dat ik mijn eigen ava niet zagquote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
Gewoon doen, ik post er ook gewoon hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Laureline het volgende:
O Greys, ik heb gisteravond de Eddem-topics doorgelezen. Ik snurk van het lachen hier![]()
Nu ben ik zelfs al gaan neuzen in Palinggate en de serie over Pat en Ross ("zo gewoon gebleven") Mèn, wat zit ik te genieten. Posten durf ik niet in SHO, iedereen is daar veel te dodelijk grappig
Fijn he? Ik heb ook zitten gillen van het lachen soms!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Laureline het volgende:
O Greys, ik heb gisteravond de Eddem-topics doorgelezen. Ik snurk van het lachen hier![]()
Nu ben ik zelfs al gaan neuzen in Palinggate en de serie over Pat en Ross ("zo gewoon gebleven") Mèn, wat zit ik te genieten. Posten durf ik niet in SHO, iedereen is daar veel te dodelijk grappig
We mochten meteen uitstappen (ik weet niet of dat wel de bedoeling was), dus ik had ook echt géén idee wat er gebeurd was. Het was trouwens nog best wel druk op het perron, een trein vertrok op het tegenover liggende perron en die van mij kwam dus net aanquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik een keer in de trein naar Conleche zat was er iemand voor de trein gesprongen vanaf de schipholtunnel. Vreselijk sfeertje inderdaad. De machinist of conducteur die omroep dat we 'klaarblijkelijk iets hadden geraakt' en dat ze gingen kijken. En toen nogmaals omroepen dat het een persoon betrof. Uren in die trein moeten blijven zitten tot het onderzoek ter plaatse klaar was. Gelukkig was er toen zo goed als niemand die het echt gezien heeft, behalve de machinist. Die uiteindelijk bij aankomst in Amsterdam op het perron stond en door bijna iedere passagier sterkte gewenst werd.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee precies. Ik krijg meteen weer allemaal flashback "Nee dan heb ik repetitie" "Nee dan hebben we een optreden"![]()
Iedereen die muziek maken als hobby heeft opgegeven mijd ik als de pest.
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik post er ook gewoon hoor![]()
En Viev, ik zie je ava! Kan de tekst alleen niet echt goed lezen![]()
Hij moet dan ook op NEE.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Viev, bij webicons staat toch echt JA!![]()
Maar je mag me dus geen afvallige noemen, want als er iemand McArmy adoreert....
Maar ik zie hem echt niet en ik snap er geen bal van!
Hihihihihihi, thanksquote:
Huh?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
*recept dat ik nog eens moet uitproberen*
Een motor natuurlijk! Met een strak leren motorpak, ik neem je wel mee shoppen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben mijn ava ook alweer zat
Ik ga me ook beraden op een andere!
Viev, wat zal ik doen... een motor of een drumstel?
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben mijn ava ook alweer zat
Ik ga me ook beraden op een andere!
Viev, wat zal ik doen... een motor of een drumstel?
Are you my knight in shining whatever?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Look Look!
http://shop.cafepress.com/anatomy_greys?page=1
Oooooh daar zitten echt geweldige dingen tussen!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Look Look!
http://shop.cafepress.com/anatomy_greys?page=1
I'm so happy I'm Mary freakin' Poppins!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Oooooh daar zitten echt geweldige dingen tussen!
There is a land called
Passive Agressiva
and I am their queen
Ik zie altijd al een hondje met een oversized brilquote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Kwakje!
He, Daph heeft een andere avatar!Of had je die altijd al en zie ik deze nu pas?
Ik zag altijd een paarse!
Oh!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zie altijd al een hondje met een oversized bril
Ik ookquote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zie altijd al een hondje met een oversized bril
Bij jou past hij ook echt, die quote!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
Ja dat had ik dus ook, ik hoopte al dat het aan mij lag...
En Merel, die had ik al in mijn ondertitel gezet
Bij jou zág ik altijd wel een avatar, maar nu ik de instellingen zo gezet heb dat ik die van Viev kan zien, zie ik bij jou een wit vierkantje met linksboven een klein grijs dingetje...quote:
Noeeeez is mn panda weg?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Ik zag altijd een paars beestje/poesje!
En bij jou zie ik nu niets meer
Oh jaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou past hij ook echt, die quote!![]()
Bij mij zou het werkelijk nergens op slaanIk heb seriously maar als ondertitel gezet.
Dat is toch een ondertitel? En dat van jou een sig? Ik ben ook echt een internetn00b soms geloof ik
Ik heb alleen een Fok-icoon.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou zág ik altijd wel een avatar, maar nu ik de instellingen zo gezet heb dat ik die van Viev kan zien, zie ik bij jou een wit vierkantje met linksboven een klein grijs dingetje...
Ik zie hem in elk geval niet. De mensen die de ava van Viev zien, zien die een ava bij Maria?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noeeeez is mn panda weg?![]()
*start actie Redt De Panda*
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
Noes! Wat doe ik dan fout! Zet ik webicons aan zie ik die van Viev niet, zet ik hem op nee zie ik die van DaD en Maria niet. Nahja, ik zal er van de week wel even uitgebreid induiken. Grrrrrr.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie alle ava's: Het hondje van Daph_, de panda van Maria, het kuiken van Greys, de McArmy van Viev...
Bij jou zie ik ook niets meerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb webicons op NEE staan en ik zie alle avatars ... Tink heeft een blond tekenfilm-iets. En Maria een panda.
Er mist nog een aanhalingsteken op het eindquote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
En Merel, die had ik al in mijn ondertitel gezet
Soms doet mijn internet dat ook een avondje, dat ie soms plaatjes wel of juist niet laat zien (en dan steeds andere). Dus wie weet zie je morgenochtend alles weer, of helemaal nietsquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou zie ik ook niets meer
Bij Cycle weer wel. Bij Viev ook. Bij Tink ook. Alleen bij Maria weer niet.
Kan ik echt niet uitstaan he?
Webicons staat op NEE. Maar misschien doet ie het morgen ineens weer wel ofzo. It's magic!
Ik heb jouw complete in & out of love story gemist geleuf ik? Alles goed wel?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Heee vivi is back!
hoe gaat het met je?
En ik zie je ava wel, hij is tof
Aahhwww jullie zjin liefquote:Op zondag 21 juni 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij deze dus omgedoopt tot McLoser of McWhatthehellwashethinking. Pffrt. Zomaar geen Fiets willen.
Chicooooo![]()
En yay, fijn CF!![]()
Oh overigens hebben we besloten nu de week na komende week oid uit eten te gaan. De Subway is het toch niet écht
wat fijn om te merken, Merel! je vindt hem dus ook wel echt leuk?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Er mist nog een aanhalingsteken op het eind
Daph succes met je verslag! Laatste loodjes hè...
Mag ik nog even doorzemelen? Ik had net een vriendin aan de lijn om te vertellen over gisteren, en ik kreeg gewoon tranen in m'n ogen toen ik vertelde hoe fijn het was dat er gewoon iemand is die me echt leuk vindt en dingen met me wil afspreken en naar de bioscoop wil en uit eten en gewoon echt date-dingen in plaats van het spastische "we doen vooral geen dingen die op een relatie lijken want dat komt te dichtbij" dat McSex en ik de afgelopen twee jaar hebben gedaan. Ik wist niet dat ik die simpele dingen als gearmd over straat lopen met iemand zo gemist had. En ik ben blij dat ik merk dat ik me daar nu weer voor openstel, maar tegelijk heel verdrietig dat ik mezelf de afgelopen twee jaar zo tekort heb gedaan. Pffff
Meisje tochquote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Er mist nog een aanhalingsteken op het eind
Daph succes met je verslag! Laatste loodjes hè...
Mag ik nog even doorzemelen? Ik had net een vriendin aan de lijn om te vertellen over gisteren, en ik kreeg gewoon tranen in m'n ogen toen ik vertelde hoe fijn het was dat er gewoon iemand is die me echt leuk vindt en dingen met me wil afspreken en naar de bioscoop wil en uit eten en gewoon echt date-dingen in plaats van het spastische "we doen vooral geen dingen die op een relatie lijken want dat komt te dichtbij" dat McSex en ik de afgelopen twee jaar hebben gedaan. Ik wist niet dat ik die simpele dingen als gearmd over straat lopen met iemand zo gemist had. En ik ben blij dat ik merk dat ik me daar nu weer voor openstel, maar tegelijk heel verdrietig dat ik mezelf de afgelopen twee jaar zo tekort heb gedaan. Pffff
Trus!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben er van tussen!
En Fieps, wat een óverheerlijke tvp was dat!![]()
![]()
Baaibaai!
Uhuh..quote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Och MereltjeIk vind het zo fijn voor je!
Ik kan me de keerzijde wel voorstellen, dat je je daar verdrietig om voelt. Maar bijna iedereen heeft zo'n 'leerperiode' en dat maakt je alleen maar tot wie je bent. We hebben allemaal wel eens onszelf enorm te kort gedaan en daar moet je zelf achter komen. Niet omdat een ander het zegt. Het zorgt er nu voor dat je er nooit meer genoegen mee neemt
*snuf* Ik hoop hetquote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Het zorgt er nu voor dat je er nooit meer genoegen mee neemt
Ja, inmiddels gaat het weer goed. ik had dus een echt heel leuke jongen ontmoet (bij de nieuwe wielrenvereniging waar ik sinds april bij zit) en hij vond mij ook leuk, dus toen hebben we een stuk of 3 perfectequote:Op zondag 21 juni 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb jouw complete in & out of love story gemist geleuf ik? Alles goed wel?
Truste Daph! succes met het afmaken van je verslag, niet te veel werk instoppen, als het niet nodig is he!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga slapen. Mijn laptop protesteert bij iedere klik die ik doe door vast te lopen en daar word ik alleen maar chagrijnig van![]()
Ik heb m'n bijlagen en tabelletjes in ieder geval al, nu alleen nog een verhaal ophangen over hoe ik de afgelopen 5 maanden heb ervaren (ik geloof dat ik alleen al van afgelopen maand genoeg reflectiemateriaal heb!) en dan vind ik het wel mooi geweest. M'n begeleidster zei ook al 'ja, gewoon reflecteren op de competenties die je had genoemd.. Verder is de invulling vrij' en toen ik vroeg of er verder verplicht nog iets in moest zei ze 'nee' dus ik vind het allang best
Sliep wel leediez!
I second that!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:26 schreef Merel het volgende:
[..]
*snuf* Ik hoop het
Jullie zijn lief. Het is fijn om zo'n topic te hebben met lieve mensen waar je je verhaal bij kwijt kuntEn dan roep ik tussendoor af en toe wel iets over wortels en bleekselderij om ontopic te zijn
Jaquote:
klinkt als een hele positieve ontwikkeling, heel goed dat je nu echt merkt aan jezelf dat het dus een hele goede beslissing is geweest om te stoppen met McSexquote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Merel het volgende:
[..]
JaIk ben er nog niet achter hóé leuk, maar leuk genoeg om te kijken waar het heen gaat
En dat vind ik al heel wat, want ik heb mezelf zo aangeleerd om m'n gevoel maar weg te stoppen. Ik merkte dat ik heel oppevlakkig en afstandelijk deed om maar te zorgen dat ik 'm niet heel leuk zou gaan vinden, want iemand heel leuk vinden is eng
Ik dacht eigenlijk altijd dat ik prima functioneerde en ik haat die "ik heb een muurtje om me heen"-cliché's, maar blijkbaar hebben de afgelopen twee jaar meer met met me gedaan dan ik dacht. Dus ik vind het al heel wat dat ik nu denk "Oké, ik stel me ervoor open, ik durf het leuk te vinden en dan zien we wel waartoe het leidt"
En nu houden we op over mij hoor. Ik had gewoon even een virtuele hug nodig en die heb ik gekregen, dus ik ben weer blij
Hoe kan dat nou? Je bent zo leuk! Sukkelquote:Op zondag 21 juni 2009 23:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, inmiddels gaat het weer goed. ik had dus een echt heel leuke jongen ontmoet (bij de nieuwe wielrenvereniging waar ik sinds april bij zit) en hij vond mij ook leuk, dus toen hebben we een stuk of 3 perfectedates gehad, maar afgelopen vrijdag zei hij dat ie het niet meer zag zitten en er geen roze wolk meer was, dus dat er niet meer in zat dan vriendschap
![]()
Dat in combinatie met een nuvaring waar ik niet helemaal goed op reageerde (lees: supersombere buien om niks, en donderdag huilend mijn moeder opgebeld en de halve dag in bed liggen janken), ik heb hier dus even een paar dagen flink lopen zeuren
maar nu gaat het weer goed, en hoewel ik het jammer vind van die jongen, zie ik wel iin dat het zo niet gaat werken, dus dan maar beter niet....
vertel eens hoe het met jou gaat? zware tijd achter de rug natuurlijk, waarschijnlijk nog wel?
Oke, zal niet aandringen, hopelijk schijnt de zon morgen weer!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je bent zo leuk! Sukkel
En het is niet echt de juiste dag om dat te vragen vandaag, ander keertje oke.
Zie mijn PM nog even!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Vivi het volgende:
En ik ga naar bed ook, thanks for caring and sharing lady's!
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:46 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!!!
eenvoor iedereen die het leuk vindt, kan gebruiken en voor iedereen die er gewoon een wil
Ja ik sliep al om 10 uur gisteravondquote:Op maandag 22 juni 2009 07:59 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Vik, MoBlo en Muislekker geslaapt allemaal?
Ik heb zojuist mijn terugblik afgeschrevenDat vindt mijn begeleidster vast leuk om te lezen
Nu reflecteren op mijn competenties
Goedemorgen!quote:Op maandag 22 juni 2009 08:05 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen!
Daph, die competenties is dat het laatste wat je moet doen?
ik heb van het weekend een mail gekregen van mijn begeleider dat ik heel goed op weg ben met mijn scriptie, en dat is goed nieuws, want dat haalt het " oneindige, en komt toch nooit af" idee er een beetje vanaf, ik heb een redelijk duidelijk beeld van wat ik nu nog moet doen1
Ik wil het zsm afhebben, liefst nog begin juli, want ik heb nog een andere halve scriptie liggen (deze is literatuurstudie, die ander is 'n onderzoek, daarvan ben ik bij de resultaten)quote:Op maandag 22 juni 2009 08:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Joehoeee dat is goed nieuwsMoet je nog veel doen?
En wanneer moet/wil je het afhebben?
Eh, ik geloof inderdaad dat dat het laatste is. Ik moest eigenlijk ook leerdoelen hebben, maar die hoefde ik niet op te stellen had ze in maart tegen me gezegd, dus dan doe ik dat wel niet hoorDie terugblik is eigenlijk niet verplicht, maar ik vind zoiets altijd wel leuk en nuttig om erin te zetten. Uit zo'n reflectie op competenties heb je niet echt het idee hoe iemand het ervaren heeft volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |