Ja, goed!quote:
Toen ik een keer in de trein naar Conleche zat was er iemand voor de trein gesprongen vanaf de schipholtunnel. Vreselijk sfeertje inderdaad. De machinist of conducteur die omroep dat we 'klaarblijkelijk iets hadden geraakt' en dat ze gingen kijken. En toen nogmaals omroepen dat het een persoon betrof. Uren in die trein moeten blijven zitten tot het onderzoek ter plaatse klaar was. Gelukkig was er toen zo goed als niemand die het echt gezien heeft, behalve de machinist. Die uiteindelijk bij aankomst in Amsterdam op het perron stond en door bijna iedere passagier sterkte gewenst werd.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:16 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ik was hier al van ondersteboven. Eerst die noodstop en dan overal huilende mensen. Ik wil niet weten hoe het geweest was als ik in de buurt had gestaanEn die arme conducteurs die meteen op het spoor sprongen en onder de trein gingen kijken. Van die auto lijkt me ook vreselijk
Dat is wel heel netjesquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik een keer in de trein naar Conleche zat was er iemand voor de trein gesprongen vanaf de schipholtunnel. Vreselijk sfeertje inderdaad. De machinist of conducteur die omroep dat we 'klaarblijkelijk iets hadden geraakt' en dat ze gingen kijken. En toen nogmaals omroepen dat het een persoon betrof. Uren in die trein moeten blijven zitten tot het onderzoek ter plaatse klaar was. Gelukkig was er toen zo goed als niemand die het echt gezien heeft, behalve de machinist. Die uiteindelijk bij aankomst in Amsterdam op het perron stond en door bijna iedere passagier sterkte gewenst werd.
Ik zie um!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
Huh? Maar heb je webicons als voorkeur staan dan? WIEIEIEIEI ziet mijn ava?
Ja! Echt! Ik ga het nogmaals checken... ik had namelijk al eens dat ik mijn eigen ava niet zagquote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
Huh? Maar heb je webicons als voorkeur staan dan? WIEIEIEIEI ziet mijn ava?
Gewoon doen, ik post er ook gewoon hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Laureline het volgende:
O Greys, ik heb gisteravond de Eddem-topics doorgelezen. Ik snurk van het lachen hier![]()
Nu ben ik zelfs al gaan neuzen in Palinggate en de serie over Pat en Ross ("zo gewoon gebleven") Mèn, wat zit ik te genieten. Posten durf ik niet in SHO, iedereen is daar veel te dodelijk grappig
Fijn he? Ik heb ook zitten gillen van het lachen soms!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Laureline het volgende:
O Greys, ik heb gisteravond de Eddem-topics doorgelezen. Ik snurk van het lachen hier![]()
Nu ben ik zelfs al gaan neuzen in Palinggate en de serie over Pat en Ross ("zo gewoon gebleven") Mèn, wat zit ik te genieten. Posten durf ik niet in SHO, iedereen is daar veel te dodelijk grappig
We mochten meteen uitstappen (ik weet niet of dat wel de bedoeling was), dus ik had ook echt géén idee wat er gebeurd was. Het was trouwens nog best wel druk op het perron, een trein vertrok op het tegenover liggende perron en die van mij kwam dus net aanquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik een keer in de trein naar Conleche zat was er iemand voor de trein gesprongen vanaf de schipholtunnel. Vreselijk sfeertje inderdaad. De machinist of conducteur die omroep dat we 'klaarblijkelijk iets hadden geraakt' en dat ze gingen kijken. En toen nogmaals omroepen dat het een persoon betrof. Uren in die trein moeten blijven zitten tot het onderzoek ter plaatse klaar was. Gelukkig was er toen zo goed als niemand die het echt gezien heeft, behalve de machinist. Die uiteindelijk bij aankomst in Amsterdam op het perron stond en door bijna iedere passagier sterkte gewenst werd.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee precies. Ik krijg meteen weer allemaal flashback "Nee dan heb ik repetitie" "Nee dan hebben we een optreden"![]()
Iedereen die muziek maken als hobby heeft opgegeven mijd ik als de pest.
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik post er ook gewoon hoor![]()
En Viev, ik zie je ava! Kan de tekst alleen niet echt goed lezen![]()
Hij moet dan ook op NEE.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Viev, bij webicons staat toch echt JA!![]()
Maar je mag me dus geen afvallige noemen, want als er iemand McArmy adoreert....
Maar ik zie hem echt niet en ik snap er geen bal van!
Hihihihihihi, thanksquote:
Huh?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
*recept dat ik nog eens moet uitproberen*
Een motor natuurlijk! Met een strak leren motorpak, ik neem je wel mee shoppen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben mijn ava ook alweer zat
Ik ga me ook beraden op een andere!
Viev, wat zal ik doen... een motor of een drumstel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |