Hear hear!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
En mannen met motoren moeten ook deaud, net als mannen met muzakhobby's.
quote:Greys, ik kom in Juli logeren. Met Dean. En de brandweerwagen.
Ik was de pikstraf nog vergeten dus bring on the besmettelijkheid.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear!
Nou ja, deaud gaat misschien wat ver, maar op zijn minst een ernstig jeukende niet besmettelijke kwaal
[..]
Als je het doet, doe je het goed he?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik was de pikstraf nog vergeten dus bring on the besmettelijkheid.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear!
Nou ja, deaud gaat misschien wat ver, maar op zijn minst een ernstig jeukende niet besmettelijke kwaal
[..]Tatoeeeeeeeeeeeeetatoeeeeeeeeeee
Oh dat wordt nog leuk, kan hij met Boris een wedstrijdje doen wie de meeste herrie kan maken![]()
Hou je voor mij niet in hoor, either wayquote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo lief
En als 't over ieder ander ging zou ik hier uitgebreid vertellen, maar omdat 't via loveli is gegaan en zij 'm kent en het dus niet meer een willekeurig anoniem persoon is vind ik dat niet zo netjes.. Maar anders zou ik jullie zo alles vertellen hoor
Oeh! Oeh! Oeh! Bring it onnnnnnnnnnn, Merel!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hou je voor mij niet in hoor, either way
Ja, was supergezelligquote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
KouweVoetjes, weebee!
Heb je het leuk gehad?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Hey Viv. Dankzij Viking heb ik het topic in WGR nu ook gelezen: stoer dat je dat wil gaan doen!
Merel mept d'r vlinders niet dood!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afijn, wat heb ik zoal gemist hier? Maakt iemand even een samenvatting?
Ik zei dan ook dat je het wíl gaan doen ... dat vind ik al stoerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]Thanks
Het is nog niet zeker hoor, ik ben me aan het orienteren, so to say,
En Greys gaat stiekem goudvissen kopen!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Merel mept d'r vlinders niet dood!![]()
Viking had soggy spinazietaart die toch wel te nassen was
Mister Greys moet binnenkort weer lang weg en da's stom maar ze hebben wel geboswandeld!
EuhhhEn toen wist ik het even niet meer
Is ExMrCycle nog langsgekomen om te praten, of niet? Ik had nog meegekregen dat hij zo'n suffe mail stuurde. Voor de zekerheid gooi ik er nog even eenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En Greys gaat stiekem goudvissen kopen!
En Fietsbabe is weer single, maar ik weet niet of dat nou voor of nadat CF weg ging was?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
Viev! Tof dat je overweegt om een nieuwe opleiding te beginnenIk stoom je wel bij voor natuur- en scheikunde
![]()
En loveliWat doe je
Ga jij eens even heel erg snel normaal doen
Maria, grazie voor de samenvatting. Als het om de vlinders van Merel gaat, hebben we het dus over McLoveli?
Ja, dat sturen druist tegen je gevoel in, he?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ExMrCycle nog langsgekomen om te praten, of niet? Ik had nog meegekregen dat hij zo'n suffe mail stuurde. Voor de zekerheid gooi ik er nog even eentegenaan voor onz fietsdame!
Goodbye, het duurde wel even voor ik doorhad dat hoe je zo'n ding moet besturenMaar het was wel echt tof
Ja, ze hebben nog gepraat en toen zei hij dus dat hij niet met haar verder wildequote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ExMrCycle nog langsgekomen om te praten, of niet?
Mariaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viviiiiiiiiiiiiiiiii!!!Como estaaaas? Wat lees ik over een opleiding?
En Dean z'n brandweerauto?
[..]
Voor zover ik weet wel iig
Of McLovely. Of McFlutterby
Met z'n tweeen. Het moeilijke sturen kwam vooral omdat we allebei dat we dachten dat we het moesten doen, denk ikquote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat sturen druist tegen je gevoel in, he?Zat je alleen in de kano of met meer?
Bij deze dus omgedoopt tot McLoser of McWhatthehellwashethinking. Pffrt. Zomaar geen Fiets willen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben nog gepraat en toen zei hij dus dat hij niet met haar verder wilde.
Gaat het goed?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yeye 3 ro'se op en tia maria en viissalaade en ijs
Maar wat we; lekker
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:17 schreef Ewelina het volgende:
Hoi Vief!Stoer dat je je misschien wil laten omscholen.
Ik ben bezig met een paper. Ik heb nu 1500 woorden. Dat moeten er 7000 worden. Ik heb nog tot morgenochtend
En daar gaat het om.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar wat we; lekker
Jjajaja Primaquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar wat we; lekker
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij deze dus omgedoopt tot McLoser of McWhatthehellwashethinking. Pffrt. Zomaar geen Fiets willen.
Ik ben fier op uquote:Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
Het nodigt inderdaad uit tot breedsprakigheid, Merel
XM, geen alcohol meer voor jou? Ik heb ook een beetje teveel gedronken gister en eergisteren. Ik ga vanaf morgen de teugels weer even aanhalen (nee, niet de liefdesteugelsOf is dat geen algemeen Nederlandse uitdrukking? Lovehandles). Ik snoep veel en rommel maar wat aan en laat de hele tijd sport schieten
Morgen weer spinnen
Tuurlijk, meissie!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pf[fff ik kan prima tegen alalcho;l, maar niet zogoed tegen de combi met een vijrlichte salade.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:41 schreef Vivi het volgende:
Merel, ik ben ook benieuwd! Heeft ie hobby's?
Wat is er nou met die hobbies?quote:
Viev en ik hadden net daarvoor per PM zitten klagen over de hobbies van ons beider mannenquote:
Op welk net?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
Ik zit TopGear te kijken omdat ik wil weten wie de Stig is![]()
En ik geloof er niks van dat hij het de hele tijd was. Dakannie!
Wie is de Stig? Is het nog op tv? aaahquote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
Gaah ik weet niet waar de bbc is op mijn nieuwe digitenne geval XDquote:
OMG! Dat had ik ook willen weten! Is daar een uitzending gemist van?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gaah ik weet niet waar de bbc is op mijn nieuwe digitenne geval XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb het maar even onder een spoiler gezetquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik weet het niet. Volgens mij was hij niet altijd de Stig maar hebben ze het zo gedaan om de mensen op het verkeerde been te zetten en hem in het programma te krijgen voor een interview.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Oh en waarom is het nu onthuld dan? Was het de laatste uitzending ooit?
Nou dit exemplaar zit telkens een maand in het buitenland, dan weer een maand in NL, dan weer een maand in het buitenland, etc., en dat lijkt me alleen maar lekker rustig zo af en toequote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Viev en ik hadden net daarvoor per PM zitten klagen over de hobbies van ons beider mannen
Jij gaat wel heel beroerd typen als je dronken bent!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
ahah
frien ns-=tijd. en dan slpapen en morgenw ekrn!L
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik vrees eigenlijk dat ik aan die 7000 niet genoeg ga hebben....quote:Op zondag 21 juni 2009 21:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind opdrachten met een minimum aantal woorden/tekens altijd zo'n onzin! Dat ze een maximum geven omdat je niet te veel moet zwammen snap ik, maar een minimum betekent dat je als je toevallig een beetje bondig kunt schrijven gewoon door moet blijven ouwehoeren om je woorden te halen. Ze zouden beknoptheid juist moeten belonen!
MNee helemaal niet, maaar typpen kost ewat moeitel,.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel beroerd typen als je dronken bent!
Ben je echt als een toeter dan?
Trusten!
Ik zie hetquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
MNee helemaal niet, maaar typpen kost ewat moeitel,.
Heb op:
O{"2kracker
T; ijsje + eirkoek
L: bakje vanilleyoghrt
T: weer ijse
D: vissalalde met sardine, zalme, gerookte makreel, tonijn en zalm
T: koffi met tia maria 3 ros;é en bolletje maaarjacouda en ygourt ijs!
DoeiI!!
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
MNee helemaal niet, maaar typpen kost ewat moeitel,.
Shit! Ik kan niet kiezen!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Oh wat attent dat jullie het vragen!![]()
Volgens mij begin ik een paar vlindertjes te voelen en ik voel niet eens de neiging om ze dood te slaan! Wat nog helemaal geen garantie is dat het ook echt echt echt wat gaat worden, maar 't voelt nu wel heel leuk in ieder geval
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou echt oprecht van XM...
Jeetje lekker genieten meid
Prachtig!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Shit! Ik kan niet kiezen!....
[ afbeelding ]
en ja, die typo is expresssssss![]()
[ afbeelding ]
De spoilers bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 heeft geen flauw idee waar het over gaat.
Slaap je roes maar lekker uit, XM!.
O, een beetje zoals The Mask bij De nieuwe Uri Geller dusquote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De spoilers bedoel je?
In Top Gear heb je al jarenlang elke aflevering een coureur die met alle auto's (ook de gewone) op een circuit scheurt. Daarbij altijd passende muziekjes afspelend op de radio, van Bach tot de Beach Boys
Hij was altijd onherkenbaar met een coureurspak en een helm. En al jaren vraagt iedereen zich af wie het is, dat is altijd geheim gebleven
En zodra hij ontmaskerd wordt (is bij de vorige gebeurd), gaan ze meteen naar een nieuwe zoeken.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De spoilers bedoel je?
In Top Gear heb je al jarenlang elke aflevering een coureur die met alle auto's (ook de gewone) op een circuit scheurt. Daarbij altijd passende muziekjes afspelend op de radio, van Bach tot de Beach Boys
Hij was altijd onherkenbaar met een coureurspak en een helm. En al jaren vraagt iedereen zich af wie het is, dat is altijd geheim gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
<nerd>quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Shit! Ik kan niet kiezen!....
[ afbeelding ]
en ja, die typo is expresssssss![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En zodra hij ontmaskerd wordt (is bij de vorige gebeurd), gaan ze meteen naar een nieuwe zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mooi dat je zo'n goeie band met hem had, Uniekje!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Vaderdag
Mijn vriend heeft lieve dingen gehad
Heb vandaag mijn vader gemist..... hij had er nog moeten zijn
Hoe beviel de whiskeytaart?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM..
Viev, welkom terug!.
Heerlijk dagje bij m'n ouders gehad..
I do... een betere man bestaat niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi dat je zo'n goeie band met hem had, Uniekje!Treasure the memories
Ik was hier al van ondersteboven. Eerst die noodstop en dan overal huilende mensen. Ik wil niet weten hoe het geweest was als ik in de buurt had gestaanquote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Zoiets is ook echt akelig om te zien SiTu. Ik heb ooit in een trein gezeten die een auto een stuk heeft meegesleept. Het wrak kwam stil te liggen naast mijn coupé.Ik zag eerst gewoon niet eens wat het wás, totdat ik doorhad dat er iemand in zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |