Hear hear!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
En mannen met motoren moeten ook deaud, net als mannen met muzakhobby's.
quote:Greys, ik kom in Juli logeren. Met Dean. En de brandweerwagen.
Ik was de pikstraf nog vergeten dus bring on the besmettelijkheid.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear!
Nou ja, deaud gaat misschien wat ver, maar op zijn minst een ernstig jeukende niet besmettelijke kwaal
[..]
Als je het doet, doe je het goed he?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik was de pikstraf nog vergeten dus bring on the besmettelijkheid.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hear hear!
Nou ja, deaud gaat misschien wat ver, maar op zijn minst een ernstig jeukende niet besmettelijke kwaal
[..]Tatoeeeeeeeeeeeeetatoeeeeeeeeeee
Oh dat wordt nog leuk, kan hij met Boris een wedstrijdje doen wie de meeste herrie kan maken![]()
Hou je voor mij niet in hoor, either wayquote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo lief
En als 't over ieder ander ging zou ik hier uitgebreid vertellen, maar omdat 't via loveli is gegaan en zij 'm kent en het dus niet meer een willekeurig anoniem persoon is vind ik dat niet zo netjes.. Maar anders zou ik jullie zo alles vertellen hoor
Oeh! Oeh! Oeh! Bring it onnnnnnnnnnn, Merel!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Hou je voor mij niet in hoor, either way
Ja, was supergezelligquote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
KouweVoetjes, weebee!
Heb je het leuk gehad?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Hey Viv. Dankzij Viking heb ik het topic in WGR nu ook gelezen: stoer dat je dat wil gaan doen!
Merel mept d'r vlinders niet dood!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afijn, wat heb ik zoal gemist hier? Maakt iemand even een samenvatting?
Ik zei dan ook dat je het wíl gaan doen ... dat vind ik al stoerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]Thanks
Het is nog niet zeker hoor, ik ben me aan het orienteren, so to say,
En Greys gaat stiekem goudvissen kopen!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Merel mept d'r vlinders niet dood!![]()
Viking had soggy spinazietaart die toch wel te nassen was
Mister Greys moet binnenkort weer lang weg en da's stom maar ze hebben wel geboswandeld!
EuhhhEn toen wist ik het even niet meer
Is ExMrCycle nog langsgekomen om te praten, of niet? Ik had nog meegekregen dat hij zo'n suffe mail stuurde. Voor de zekerheid gooi ik er nog even eenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En Greys gaat stiekem goudvissen kopen!
En Fietsbabe is weer single, maar ik weet niet of dat nou voor of nadat CF weg ging was?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
Viev! Tof dat je overweegt om een nieuwe opleiding te beginnenIk stoom je wel bij voor natuur- en scheikunde
![]()
En loveliWat doe je
Ga jij eens even heel erg snel normaal doen
Maria, grazie voor de samenvatting. Als het om de vlinders van Merel gaat, hebben we het dus over McLoveli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |