Viev en ik hadden net daarvoor per PM zitten klagen over de hobbies van ons beider mannenquote:
Op welk net?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
Ik zit TopGear te kijken omdat ik wil weten wie de Stig is![]()
En ik geloof er niks van dat hij het de hele tijd was. Dakannie!
Wie is de Stig? Is het nog op tv? aaahquote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
Gaah ik weet niet waar de bbc is op mijn nieuwe digitenne geval XDquote:
OMG! Dat had ik ook willen weten! Is daar een uitzending gemist van?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Syrena het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gaah ik weet niet waar de bbc is op mijn nieuwe digitenne geval XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb het maar even onder een spoiler gezetquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik weet het niet. Volgens mij was hij niet altijd de Stig maar hebben ze het zo gedaan om de mensen op het verkeerde been te zetten en hem in het programma te krijgen voor een interview.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Oh en waarom is het nu onthuld dan? Was het de laatste uitzending ooit?
Nou dit exemplaar zit telkens een maand in het buitenland, dan weer een maand in NL, dan weer een maand in het buitenland, etc., en dat lijkt me alleen maar lekker rustig zo af en toequote:Op zondag 21 juni 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Viev en ik hadden net daarvoor per PM zitten klagen over de hobbies van ons beider mannen
Jij gaat wel heel beroerd typen als je dronken bent!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
ahah
frien ns-=tijd. en dan slpapen en morgenw ekrn!L
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik vrees eigenlijk dat ik aan die 7000 niet genoeg ga hebben....quote:Op zondag 21 juni 2009 21:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind opdrachten met een minimum aantal woorden/tekens altijd zo'n onzin! Dat ze een maximum geven omdat je niet te veel moet zwammen snap ik, maar een minimum betekent dat je als je toevallig een beetje bondig kunt schrijven gewoon door moet blijven ouwehoeren om je woorden te halen. Ze zouden beknoptheid juist moeten belonen!
MNee helemaal niet, maaar typpen kost ewat moeitel,.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel beroerd typen als je dronken bent!
Ben je echt als een toeter dan?
Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |