quote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben mijn ava ook alweer zat
Ik ga me ook beraden op een andere!
Viev, wat zal ik doen... een motor of een drumstel?
Are you my knight in shining whatever?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Look Look!
http://shop.cafepress.com/anatomy_greys?page=1
Oooooh daar zitten echt geweldige dingen tussen!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Look Look!
http://shop.cafepress.com/anatomy_greys?page=1
I'm so happy I'm Mary freakin' Poppins!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Oooooh daar zitten echt geweldige dingen tussen!
There is a land called
Passive Agressiva
and I am their queen
Ik zie altijd al een hondje met een oversized brilquote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Kwakje!
He, Daph heeft een andere avatar!Of had je die altijd al en zie ik deze nu pas?
Ik zag altijd een paarse!
Oh!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zie altijd al een hondje met een oversized bril
Ik ookquote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zie altijd al een hondje met een oversized bril
Bij jou past hij ook echt, die quote!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
Ja dat had ik dus ook, ik hoopte al dat het aan mij lag...
En Merel, die had ik al in mijn ondertitel gezet
Bij jou zág ik altijd wel een avatar, maar nu ik de instellingen zo gezet heb dat ik die van Viev kan zien, zie ik bij jou een wit vierkantje met linksboven een klein grijs dingetje...quote:
Noeeeez is mn panda weg?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Ik zag altijd een paars beestje/poesje!
En bij jou zie ik nu niets meer
Oh jaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou past hij ook echt, die quote!![]()
Bij mij zou het werkelijk nergens op slaanIk heb seriously maar als ondertitel gezet.
Dat is toch een ondertitel? En dat van jou een sig? Ik ben ook echt een internetn00b soms geloof ik
Ik heb alleen een Fok-icoon.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou zág ik altijd wel een avatar, maar nu ik de instellingen zo gezet heb dat ik die van Viev kan zien, zie ik bij jou een wit vierkantje met linksboven een klein grijs dingetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |