quote:Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Maar echt, nu zit ik hier ook alweer te aandachtshoeren![]()
![]()
Ik weet niet wat het is, zo ben ik nooit geweest eigenlijk.
Ja dat. Gekke Greys, wij komen wel langs hoor. Zo ver is het tenslotte niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie.... ik zie...een hoop mini-meets voor Greys in juli
Je mag me eraan houden; het lijkt me leuk!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Eliesje!![]()
Ik zal niet zeggen 'daar hou ik je aan', oke?
Lange dag is juist okquote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:
O ja! Vandaag is de zomer begonnen! En het is ook nog eens de langste dag van het jaar. Bweuh.
Hoezo dan? Ik snap het nietquote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben dan tenminste nog het geluk dat jullie brunettes zijn. Ik moet lijdzaam toezien dat ik grijs word of m'n haren donker gaan verven.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even op Allerhande.nl te kijken. Er staan zoveel lekkere recepten op die ik nog wil uitproberen!. Straks word ik nog een keukenprinsesje!
.
Nee, je kunt grijze haren niet blond verven.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het niet
Net als dat ik het in mijn eigen donkerbruine kleur verf kan jij het toch in jouw eigen kleur verven?
Of zie ik iets over het hoofd?
Je kunt grijs haar ook blond verven hoor...quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Jullie hebben dan tenminste nog het geluk dat jullie brunettes zijn. Ik moet lijdzaam toezien dat ik grijs word of m'n haren donker gaan verven.
Edit: ik zie net dat je ze niet kunt blonderen, wel kun je ze in een permanente blondtint verven.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, je kunt grijze haren niet blond verven.
Oh dat zou ik ook wel willen ... ik zat gister op AH.nl te kijken en ik vond niets lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit even op Allerhande.nl te kijken. Er staan zoveel lekkere recepten op die ik nog wil uitproberen!. Straks word ik nog een keukenprinsesje!
.
Dat kan niet, volgens mij. Mijn moeder was ook blond en die heeft haar haar toen ze grijs werd jarenlang donker geverfd. Maar nu is ze gewoon grijs.quote:
Er staan bijna 8000 recepten op, dus je maakt mij niet wijs dat je helemaal níks lekker vindt. Het is echt een geweldige site!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook wel willen ... ik zat gister op AH.nl te kijken en ik vond niets lekker.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan niet, volgens mij. Mijn moeder was ook blond en die heeft haar haar toen ze grijs werd jarenlang donker geverfd. Maar nu is ze gewoon grijs.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Edit: ik zie net dat je ze niet kunt blonderen, wel kun je ze in een permanente blondtint verven.
(for the record: met blonderen wordt waarschijnlijk bedoelt dat je haar gebleekt wordt, terwijl er bij verven juist een kleurlaagje omheen komt)
http://www.plusonline.nl/(...)n-van-uw-grijze-haar
Ja ik lust de taarten, toetjes en een paar saladesquote:Op zondag 21 juni 2009 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staan bijna 8000 recepten op, dus je maakt mij niet wijs dat je helemaal níks lekker vindt. Het is echt een geweldige site!
Ik wil binnenkort voor iemand koken, dus ik ga de komende tijd even wat recepten uitproberen.
Ja, bij "slank" was ik ook snel uit gekekenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik lust de taarten, toetjes en een paar salades. Maar bij de hoofdgerechten vond ik serieus niets lekker klinken (alles met "hoofdgerecht" "slank" bekeken). Gek, want als ik vroeger door het blad bladerde lustte ik juist heel vaak dingen wel en al die recepten staan ook op internet ...
Hoe ging heeeeeeeeeeet????quote:Op zondag 21 juni 2009 17:25 schreef Merel het volgende:
Als iemand me nou even vraagt hoe m'n date met McZonderbijnaam gisteravond verliep, dan kan ik even fijn een egopost doen zonder dat ik zo non-sociaal-en-niet-geïnteresseerd-in-jullie lijk
En ik kan ook nóóit iets vinden op de website van de AH (of andere receptensites) als ik naar iets op zoek ben! En inderdaad, als ik dan in Allerhandes (of andere supermarkttijdschriften) blader lijkt alles wél lekker!
Yaaayquote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Oh wat attent dat jullie het vragen!![]()
Volgens mij begin ik een paar vlindertjes te voelen en ik voel niet eens de neiging om ze dood te slaan! Wat nog helemaal geen garantie is dat het ook echt echt echt wat gaat worden, maar 't voelt nu wel heel leuk in ieder geval
Alleen het gevoel is al fijn toch? Geniet er van!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Volgens mij begin ik een paar vlindertjes te voelen en ik voel niet eens de neiging om ze dood te slaan! Wat nog helemaal geen garantie is dat het ook echt echt echt wat gaat worden, maar 't voelt nu wel heel leuk in ieder geval
Jaaaahahaha, dat is hetquote:Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
aaaaand Merel does not want to kill it[/i]
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
YaaaySpannend!
Love is in the air
Badadadah
Love is in the aaaaair
dadadah
aaaaand Merel does not want to kill it![]()
Paprika, champignons, garnalen, aubergine, pasta's en soepen zijn blijkbaar slankquote:Op zondag 21 juni 2009 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: je houdt meer van non-slank eten?
Hiiiiiiiiiiiiihihihi! Spontaniteit FTW!quote:
Wat welgemeend vanuit mijn tenen ontzettend TOF voor je!quote:Volgens mij begin ik een paar vlindertjes te voelen en ik voel niet eens de neiging om ze dood te slaan! Wat nog helemaal geen garantie is dat het ook echt echt echt wat gaat worden, maar 't voelt nu wel heel leuk in ieder geval
Ik heb de noten uit de salade gemikt en er een zelfgemaakte dressing bij gedaanquote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die cheesecake![]()
![]()
Ik varieer vaakAls ik dan een recept zie en hij lijkt in principe lekker maar er zit iets in wat ik niet lust, dan kwak ik dat eruit of vervang ik het voor iets anders
Zo liefquote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
Wat welgemeend vanuit mijn tenen ontzettend TOF voor je!
En ik ben trots op je voor wat betreft het niet met de vliegenmepper in de hand staan!
Maakt niet uit. Ik hoor je vrijdag helemaal uitquote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo lief
En als 't over ieder ander ging zou ik hier uitgebreid vertellen, maar omdat 't via loveli is gegaan en zij 'm kent en het dus niet meer een willekeurig anoniem persoon is vind ik dat niet zo netjes.. Maar anders zou ik jullie zo alles vertellen hoor
Jaaaaaa primaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik hoor je vrijdag helemaal uit
Daar was loveli op tegen!quote:
Hubba,hubbaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef laziness het volgende:
Meneer DML is vast heel blij dat ik op een andere pil overgestapt ben![]()
Online of in het echt?quote:
Ja? Of juist niet? Watskeburt?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:02 schreef laziness het volgende:
Meneer DML is vast heel blij dat ik op een andere pil overgestapt ben![]()
Tof!!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Onlinequote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Online of in het echt?
[..]
Ja? Of juist niet? Watskeburt?
Denken jullie dat ik in mijn vijvertje drie goudvissen/goudwindes kan doen? Die moet je toch eerst met een zakje in de vijver hangen? Ik dacht eerst dat het niet zou kunnen omdat er geen pomp in zit en omdat hij niet zo heel groot is, maar een goudvissenkom is natuurlijk nog 40 keer zo klein...
Heer G is nu toch weg dus ik denk dat ik dinsdagmiddag wat visjes ga shoppen
Oh sorry, dat kijkt dan idd een beetje lastig in het echt ja!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OnlineZe zijn nog niet gebouwd, dus het gaat ook een beetje lastig om ze in het echt te bekijken
Ze zijn heel leuk, met een balkon aan het waterEen grote woonkamer en twee slaapkamers.. I luv it! Ik kom waarschijnlijk toch niet in aanmerking omdat ik nog niet in de gemeente woon, maar toch..
Daar moet je geen sorry voor zeggen hoor, dat kon je toch niet ruiken?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dat kijkt dan idd een beetje lastig in het echt ja!
Het klinkt super! Niet al te verdrietig zijn als je niet in aanmerking komt, want er zijn heel veel appartementjes op de markt waar mensen vanaf moeten...
Nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Het is trouwens vast geen goed teken als je oorlelletje rood en opgezwollen is, er korstjes rond je gaatje zitten en het als de nete jeukt?
Nou ik heb deze oorbellen echt al heel lang, en ik draag ze heel vaak de laatste tijd. Eigenlijk zijn dit de enige oorbellen die ik tegenwoordig nog draagquote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee.
Waarschijnlijk heb je oorbellen in gehad waar je niet tegen kunt?
ALS hij ze ziet... ja...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef laziness het volgende:
Dank allemaal, jullie zijn liefIk zou er bijna spontaan van in huilen uitbarsten
![]()
GreysDan haalt ie bij thuiskomst straks alleen maar zijn schouders op zeker als hij de visjes ziet?
Hoe merkte je dat dan, als ik vragen mag, dat hij zijn werk niet meer leek te doen?quote:Oh ik was overgestapt omdat de vorige zijn werk niet meer leek te doenmaar nu dus dit. Oh and did I mention de puistjes uitbarsting?
Ah, ik dacht dat je het misschien al ergens had gezegd/aangekondigd dat je ging kijken en dat ik daar overheen gelezen had, vandaar!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daar moet je geen sorry voor zeggen hoor, dat kon je toch niet ruiken?
En het is ook vast geen goed teken als ik om dat gedeelte heel hard moest hinniken?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Het is trouwens vast geen goed teken als je oorlelletje rood en opgezwollen is, er korstjes rond je gaatje zitten en het als de nete jeukt?
Whihihi nu je het zegtquote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
ALS hij ze ziet... ja...
[..]
Hoe merkte je dat dan, als ik vragen mag, dat hij zijn werk niet meer leek te doen?
[..]
Ah, ik dacht dat je het misschien al ergens had gezegd/aangekondigd dat je ging kijken en dat ik daar overheen gelezen had, vandaar!
[..]
En het is ook vast geen goed teken als ik om dat gedeelte heel hard moest hinniken?![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
ALS hij ze ziet... ja...
Hoe merkte je dat dan, als ik vragen mag, dat hij zijn werk niet meer leek te doen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Oh en ik had echt een smelt momentZo stom, maar we waren wat engelse dropjes aan het eten die nog in de kast lagen en op een gegeven moment hoefde ik niet meer (ik vind maar een paar soorten lekker
) en toen zei ik: ik vind die wit-zwart-witte altijd lekker! En toen had hij er zelf één voor me gemaakt
![]()
![]()
(wit-zwart-roze; roze afgehaald, en van een andere de witte afgehaald en daar boven op gedaan). Zoooo lief vond ik dat
![]()
![]()
Ik had wel even zo'n fijn fladdermomentje, jaquote:Op zondag 21 juni 2009 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]De verliefdheid spat ervan af
.
Welke film was je aan het zien?
Mijn oma deed het tot d'r dood, en die was zo blond als Marilyn Monroe. Met Récitalquote:Op zondag 21 juni 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan niet, volgens mij. Mijn moeder was ook blond en die heeft haar haar toen ze grijs werd jarenlang donker geverfd. Maar nu is ze gewoon grijs.
Hihihihihihiquote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn oma deed het tot d'r dood, en die was zo blond als Marilyn Monroe. Met Récital.
En mannen met motoren moeten ook deaud, net als mannen met muzakhobby's.
Greys, ik kom in Juli logeren. Met Dean. En de brandweerwagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |