quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef FANN het volgende:
AH heeft nu van die zakken met diepvriescroissantjes, 8 minuten in de oven op 180 graden
weet je dat die écht héééél lekker zijn, tis goddomme alsof je ze zo van de bakker
hebt gehaald...
ik ga d'r nog één maken![]()
Deze,,,,quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je zelf 'handig' bent is 't de ideale manier om een meerwaarde voor je huis te creëren.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even over dat bouwen, ik ken genoeg mensen die nu met vergunning bijgebouwen (willen) bouwen en dan komen en alsnog heel veel bezwaren binnen van omwonenden. Bezwaren zijn er dus altijd. Het is nu gewoon een kwestie van de regels redelijk goed opstellen zodat iedereen weet waar hij aan toe is. Volgens mij voorkomt dit juist veel ellende, omdat de redelijk vrije interpretatie van allerlei ambtenaren en commissies er tussenuit gaat vallen.
Als straks een bijgebouw voldoet aan de meest elementaire en duidelijke regels, dan is het klaar voor iedereen!
De nok mag 4,5 meter hoog zijn skattie, dat is wat andersquote:
Tja, diezelfde buurman maakt nu ook geheid bezwaar tegen een door de gemeente goedgekeurd bouwplan. Er is niets nieuws onder de zon bij sommige buurmannen.quote:
who care;squote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De nok mag 4,5 meter hoog zijn skattie, dat is wat anders![]()
En het mag niet groter dan 100 vierkante meter, mits je tuin dan wel 200 vierkante meter is, want het mag nooit meer dan de helft van je tuin beslaan.
Ik, want ik vind het een strak plan van VROMquote:
Noek is bijna net zover als Simon Vinkenoogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:38 schreef CarOnline het volgende:
Ziekenboeg? Ziekenboeg?
nah.......... ik kijk welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PS. Ga jij nog neuken vandaag?
Mijn superdeluxe geweldig mooie camera uitgeleend aan mn vriendinneke vanwege vrijgezellenfeest en trouwerij zus.quote:
Ja maar daar hoeft toch geen boeg voor te komen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noek is bijna net zover als Simon Vinkenoog
Ok, dan bouwen we hem nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar daar hoeft toch geen boeg voor te komen?
Dat klinkt alsof de halve SC op apegapen ligt!![]()
Omdat het mijn zusje niet is! Duhuhhh en niet mijn vriendinneke natuuk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, maar ik heb verjaardag van schoonzusje vanavond
. Enne, waarom ben jij niet op dat vrijgezellenfeest
?
Nee de zus van mijn vriendinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh de vriendin van je zus, ik vat 'm.
Daar ga ik dan even over nadenken!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Helemaal. Maar die foto komt dus als die lutsers eindelijk getrouwd zijn
.
Eensch!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar daar hoeft toch geen boeg voor te komen?
Dat klinkt alsof de halve SC op apegapen ligt!![]()
Het is hier eigenlijk andersom, hoor alleen maar goed nieuws. Maar solidair als ik ben, dacht ik met jullie meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eensch!
Hoewel ik de laatste weken steeds weer slecht nieuws te horen krijg. Lijkt wel alsof het besmettelijk is.
Das lief van je NMNS.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is hier eigenlijk andersom, hoor alleen maar goed nieuws. Maar solidair als ik ben, dacht ik met jullie mee![]()
Ga jij vandaag nog iets leuks doen Talitha?
Jawohl toch. Maandag ga ik ook vast weer stofzuigen. Ik mag alleen niet meer elke dag sporten en daar word ik denk ik wel een beetje druk en sipjes van. Alhoewel ik morgen wel mijn bovenlijf kan gaan trainen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:45 schreef CarOnline het volgende:
Noekie lof, ken je nou wel komen 9 Juli?
Ik ga niet veel doen, ik ben luier dan lui. In de koelkast ligt een Galia meloen, heb ik zin in, maar ik ben nog te lamlendig om hem aan te snijden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:21 schreef Talitha het volgende:
Vanmiddag heb ik onverwacht helemaal voor mezelf! Een paar uurtjes poetsen en opruimen eerst en dan lekker bankhangen denk ik. jij nog plannen?
Ik wilde net het linkje neer gaan knallenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem alles terug, vanaf 2007
Thanks Noek! Maar las ik niet ergens dat jij het rustig aan moest doen? Klinkt niet alsof je dat serieus van plan bent. Neem eens een voorbeeld aan NMNS zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawohl toch. Maandag ga ik ook vast weer stofzuigen. Ik mag alleen niet meer elke dag sporten en daar word ik denk ik wel een beetje druk en sipjes van. Alhoewel ik morgen wel mijn bovenlijf kan gaan trainen natuurlijk.
Dus ja, ik kom met een gespierde torso en 2 luciferhoutjes als beentjes.Oh en een cheesecake.
Fan!Met je ploaties.
Waarom ben ik net zo ver als Simon?![]()
Arme Talitha! Sterkte.
Welk linkje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde net het linkje neer gaan knallen![]()
Maar Noek, wat he de aan de poot? Is je achillespees overbelast?
Ik zou nu niet weten waarover ik moest mijmeren. Als je opeens de tijd hebt, ontbreekt de zin.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks Noek! Maar las ik niet ergens dat jij het rustig aan moest doen? Klinkt niet alsof je dat serieus van plan bent. Neem eens een voorbeeld aan NMNS zou ik zeggen.![]()
mijmeren
Over alles, over niets, maakt niet uit eigenlijk. Het is een gave denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zou nu niet weten waarover ik moest mijmeren. Als je opeens de tijd hebt, ontbreekt de zin.
Waar wil jij over mijmeren dan?
ja dat ja, elke 20 minuten ff op mijn kop cq het plusje drukken en het komt allemaal goed!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef Manu82 het volgende:
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Heb jij weer ...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:17 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking croissants van je waren er niet....
Daarna naar de markt waren ze ook op
Maandag maar even weer proberen
zet da op zijn minst een muziekkie neer... OP ZIJN MINST !!quote:
Dan ben je een homo volgens Manuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
ja mevrouw doe ik gelijk mevrouw.....ik was ff de dag aan het bijlezen
I don't carequote:
je zei natte potquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I don't care![]()
Homo, hetero, het is voor mij 1 pot nat![]()
Ik zei: Pot
ssttt...ze krijgt net een drainquote:
Jij kent mij niet idd, ik jouw wel van je postings in TBOquote:Op zondag 21 juni 2009 01:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi ik ben zeker in leven en jij, kennen wij elkaar al?
Ok en jij hebt nooit gepost in TBO ?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij kent mij niet idd, ik jouw wel van je postings in TBO
Ik postte niet veel idd, keek het programma niet maar las wel elke COSquote:Op zondag 21 juni 2009 01:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en jij hebt nooit gepost in TBO ?
Is dat goed of slecht want dat weet ik nooit zo goed hierzo
Haha, insgelijks (zag deze post pas na mijn antwoord op de vorige)quote:Op zondag 21 juni 2009 01:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee nee als het aan mij ligt gaan we door totdat de zon op komt
Ik heb alleen maar zin in dolle geen zware gesprekken meer want dat kunnen mijn hersens weer even niet meer aanquote:Op zondag 21 juni 2009 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, insgelijks (zag deze post pas na mijn antwoord op de vorige)
Door de alc.?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zin in dolle geen zware gesprekken meer want dat kunnen mijn hersens weer even niet meer aan_O-
Nee, alleen als ik met mijn scepter naar je wijsquote:Op zondag 21 juni 2009 02:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet is het nu gerechtigd om op jou te reageren?
Heerlijk nummertje dat dan weer wel
Ik heb trouwens ook dat albumquote:Op zondag 21 juni 2009 02:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet is het nu gerechtigd om op jou te reageren?
Heerlijk nummertje dat dan weer wel
Lieb Fräumlich?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de vreselijkste wijn (medium zoet) gedronken
Ik weet niet hoor maar ik geloof dat ik weer terug ga naar mijn eigen gate ze zijn weer still a life and kicking ineensquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik geloof dat ik weer terug ga naar mijn eigen gate ze zijn weer still a life and kicking ineens
Toedeloequote:Op zondag 21 juni 2009 02:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik geloof dat ik weer terug ga naar mijn eigen gate ze zijn weer still a life and kicking ineens
neuh ik ben niet weg tot de zon op komt ik zeg meer kom daar heen want daar mag ik tenminste mezelf zijnquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
neuh ik ben niet weg tot de zon op komt ik zeg meer kom daar heen want daar mag ik tenminste mezelf zijn![]()
Twitterende sterren en de Bommie-Eva-Gate #4
quote:
Toch lijkt het mij beter dat je gaat slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
neuh ik ben niet weg tot de zon op komt ik zeg meer kom daar heen want daar mag ik tenminste mezelf zijn![]()
Twitterende sterren en de Bommie-Eva-Gate #4
Ik ga pas slapen wanneer ik dat wilquote:Op zondag 21 juni 2009 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Toch lijkt het mij beter dat je gaat slapen
Weer een plusjequote:
Dat maakt het ook wel weer liefquote:Op zondag 21 juni 2009 02:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Adviezen komen helaas bij mij nooit aan
Als die fucking Huub en Clair op 1 komen zou ik me terugtrekken van dat kut goedquote:Op zondag 21 juni 2009 02:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
He je ook al voor Freena geplust zij moet weer op 1 komen
N avond Bongquote:
Dank je Soury dit wordt zeer gewaardeerd door haar en sinds vandaag ben ik vriendjes met haar gewordenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als die fucking Huub en Clair op 1 komen zou ik me terugtrekken van dat kut goed![]()
Ga gelijk ff op Freena stemmen
Word tijd voor inknippen beetje erg breedquote:Op zondag 21 juni 2009 02:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank je Soury dit wordt zeer gewaardeerd door haar en sinds vandaag ben ik vriendjes met haar gewordenzij stemt op mij en spamd op mij en ik voor doe haar de wederdienst.
Ze verdient om op 1 te staan, ze heeft daar al de tijd gestaan totdat semi BNer Claire 4 dagen geleden zich heeft aangemeld.
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Word tijd voor inknippen beetje erg breed
Oei !!! Dat klik wel ff aanquote:Op zondag 21 juni 2009 02:54 schreef evaxsis het volgende:
Oh die pak ik nog ff mee .. Ik vind dat Fuck You ook briljantquote:
Nope.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
Maar goed ben de yt's wel beu .. Niemand wat te melden dus
Toffe cd.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die pak ik nog ff mee .. Ik vind dat Fuck You ook briljant
Hahaha vind het ook wel een tof wijfquote:Op zondag 21 juni 2009 03:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toffe cd.
Wel een aanschaf waard. Net als haar vorige trouwens.
Zo toffe lyrics![]()
Oh he treats me with respect
He says he loves me all the time
He calls me 15 times a day
He likes to make sure that I'm fine
You know I've never met a man who's made me feel quite so secure
He's not like all them other boys
They're all so dumb and immature
There's just one thing that's getting in the way
When we go up to bed you're just no good
Its such a shame
I look into your eyes I want to get to know you
And then you make this noise and its apparent it's all over
It's not fair
And I think you're really mean
I think you're really mean
Oh you're supposed to care
But you never make me scream
You never make me scream
Oh it's not fair
And it's really not ok
It's really not ok
It's really not ok
But all you do is take
Yeah all you do is take
Oh I lie here in the wet patch
In the middle of the bed
I'm feeling pretty damn hard done by
I spent ages giving head
Then I remember all the nice things that you ever said to me
Maybe I'm just overreacting maybe you're the one for me
It's such a shame
And then you make this noise and it's apparent it's all over
It's not fair
You never make me scream
Oh it's not fair
And it's really not ok
It's really not ok
It's really not ok
But all you do is take
Yeah all you do is take
It's such a shame
And then you make this noise and its apparent it's all over
It's not fair
You never make me scream
Oh it's not fair
And it's really not ok
It's really not ok
It's really not ok
But all you do is take
Yeah all you do is take
Haha in de wínkel nogwel!quote:Op zondag 21 juni 2009 03:03 schreef Soury het volgende:
Ik denk serieus om de cd van haar te kopen (in de winkel enz..)
Ik wilde eigenlijk al de cd voor mijn zus kopen (alleen maar voor dat Fuck You nummer) dan kom je niet aan met een download. Maar ik was te katerig vandaag.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha in de wínkel nogwel!![]()
Maar deze is echt leuk, staan leuke nummers op.
Bovenstaande is op dit moment mijn favo haha.
I spend ages giving head![]()
Ik heb genoeg te melden maar de vraag is wil jij dat wel horenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
Maar goed ben de yt's wel beu .. Niemand wat te melden dus
Cool die heb ik wel op cd, ga ff de life luisterenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:09 schreef CarOnline het volgende:
Oh en deze nog even Soury, ter afsluiting:
Vorige kan ik je ook aanraden, vooral dit nummer, zó mooiquote:Op zondag 21 juni 2009 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al de cd voor mijn zus kopen (alleen maar voor dat Fuck You nummer) dan kom je niet aan met een download. Maar ik was te katerig vandaag.![]()
Ze krijgt um evengoed nog wel, ik vind het echt leuke muziek en teksten zijn scherp
Dit moet echt met de stereo op 10quote:Op zondag 21 juni 2009 03:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool die heb ik wel op cd, ga ff de life luisteren
Buren zijn nu al niet blijquote:
Ik heb geen aangrenzende buren en dat is het allerfijnste wat me ooit is overkomenquote:
Nite .. pakse ..quote:Op zondag 21 juni 2009 03:18 schreef CarOnline het volgende:
Oh shit, ik moet het vaderdagkado nog inpakken![]()
Nite nite
2 topics worden samengevoegd geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 05:48 schreef FANN het volgende:Bong heeft een ban?
wat wat is allemaal aan de hand, wat is Mergen?
mengen van topics?
wordt gezellig die meet.....
jah.. zoiets dacht ik al, maar zo ken ik Bong helemaal nietquote:
Goedemorgen,quote:Op zondag 21 juni 2009 05:48 schreef FANN het volgende:Bong heeft een ban?
mengen van topics?
welk topic? wie wat waar ?quote:Op zondag 21 juni 2009 05:48 schreef FANN het volgende:
Bong heeft een ban?
mengen van topics?
waar kan ik één en ander lezen? ik mis een rel ik ruik het!quote:Op zondag 21 juni 2009 09:10 schreef Deisyy het volgende:
Morgen![]()
Dit vind ik niets voor Bong, hij is altijd zo zachtaardig enzo.
Hij zei zelf dat hij niet gedronken had, maar wil wel Remlof op zijn bek tikken op de meet
ohwja, goedemorgenquote:Op zondag 21 juni 2009 09:10 schreef Deisyy het volgende:
Morgen![]()
Dit vind ik niets voor Bong, hij is altijd zo zachtaardig enzo.
Hij zei zelf dat hij niet gedronken had, maar wil wel Remlof op zijn bek tikken op de meet
Mergen!quote:Op zondag 21 juni 2009 09:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
waar kan ik één en ander lezen? ik mis een rel ik ruik het!
Uhuh, nadat je hem eerst een paar pagina's lang had aangemoedigd.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 09:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, nadat je hem eerst een paar pagina's lang had aangemoedigd.
Hij Remlof, jij Yvonne zeker?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
En Yvonne gaat het ook krijgen op de meet!
Hoho, ik ga niemand slaan!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij Remlof, jij Yvonne zeker?
Jullie zijn Pinky and the Brain.
Trouwens Pinky is nog te zien op tv ergens? Ik mis ze!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij Remlof, jij Yvonne zeker?
Jullie zijn Pinky and the Brain.
Goedemorgen, o bron van al het kwaadquote:
Slecht maar je krijgt de groeten.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, aan de ava van Bongetje te zien had hij wel het een en ander genuttigd.![]()
Hoest met je achillespees Noek?
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorgen, o bron van al het kwaad
Groeten terug.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
Slecht maar je krijgt de groeten.
Ja, een alcohol-avatar.![]()
Ja nou... als Remlof een beetje van zijn users hield zou hij je af en toe delen met Bongquote:
In zuidholland hebben ze geen huig, als je dat taaltje zo hoortquote:
Is Bong daar voor in dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:25 schreef versabommie het volgende:
Ja nou... als Remlof een beetje van zijn users hield zou hij je af en toe delen met Bong
Hahaha, ja. Ben er nog misselijk van. Omdat ik wat rondom de bank leef, heb ik instructies gegeven en geld.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groeten terug.Hebben de kleine Noekjes het Vaderdagontbijt gemaakt?
Dus dat.
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Ben er nog misselijk van. Omdat ik wat rondom de bank leef, heb ik instructies gegeven en geld.
"Haal maar spul bij de bakker."
"Ohmké, wat dan?"
"Gewoon ontbijt, lekkers, jeweetz!"
Vanmorgen hadden we één hele cake, 2 speculaaskoeken, 10 kleine roomboterkoekjes en 4 soesjes waarop mega lekker stond. Oh en één glas jus d'orange.
Ik kots suiker nu.
vraag jij nu om een ban voor Remlof?quote:
Doe maar niet maar luister dan!! Pinky and The Brain is er voor . Nu!! Ik kom er speciaal de bank voor af.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef versabommie het volgende:
Ik heb trouwens pas volgende week vaderdag, dan heb ik de kids... maar ik ga ze dus niet alleen naar de bakker laten gaan
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:03 schreef CarOnline het volgende:
Heerlijk Noek!
Volgend jaar weer!![]()
Ik ben het vaderdag ontbijt vergeten!
Moederdag ontbijt daarintegen was zéér uitgebreid![]()
Maar ja, die moest ik zelf halen ook. Dus.
is meer een vraag naar de regelsquote:Op zondag 21 juni 2009 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
vraag jij nu om een ban voor Remlof?![]()
vragen om een ban is een ban krijgen jeweets
AUW! Pinky heb ik al eens 1 keer eerder in nederlands gezien... zo'n teleurstellingquote:Op zondag 21 juni 2009 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe maar niet maar luister dan!! Pinky and The Brain is er voor . Nu!! Ik kom er speciaal de bank voor af.
Het is wel in het Nederlands.![]()
[..]
![]()
Ja, toen heb ik Fruit&Fibre in een kom melk geflikkerd, met moederdag.
Toen had ik best een od aan suiker willen hebben.
Noem jij Remlof nu een clown?quote:
Heb jij niet ooit in topics geroepen dat hij platvoeten heeft?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iemand zei geloof ik dat zijn neus wel nogal rood was
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb jij niet ooit in topics geroepen dat hij platvoeten heeft?
Medusa-achtig?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:23 schreef CarOnline het volgende:
Rare actie van Bong. Je kan ook gewoon normaal blijven doen en als dat niet lukt is dat jammer maar daarna als een of andere losert met een kloon aankomen, 'ja hallo, hier ben ik dan'!
Het laatste oordeel idee krijg ik er van, beetje Medusa-achtig![]()
Maar goed. Wel vermakelijk
En raar rood krullend haar! Maar dat heb ik van jou!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar hij schijnt wel maat 54 te hebben
Och, de fok-waterboy is wakker heurquote:
mogguh Bomquote:
Zit jij nou gewoon Remlof te kakken te zetten?quote:
Morguh Pietert...quote:
Wat heeft Noek met rellen te maken?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachten ff tot Noek weer kan lopen, dus vandaag iig niet.
beetje een buzzkill die Remlofquote:Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, hij kwam net op dreef, kick je hem eraf
Die mag ook meedoen. Gewoon, omdat 't kan.quote:
Ohwdat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die mag ook meedoen. Gewoon, omdat 't kan.
Vind gewoon dat dat beleid anders moet. Als iemand als Bong zich belachelijk gaat maken dan vind ik dat je even niets moet doen, gewoon afwachten tot diegene zich echt onsterfelijk belachelijk heeft gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jammer toch iedere keer
Deed ie destijds ook met jou en mij![]()
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deed ie destijds ook met jou en mij![]()
Nee malle, dat was die beruchte avond (17 bans) toen we "zij aan zij" stondenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.
Ik heb volgens mij nooit echt een rel gehad geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.
welke avond?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee malle, dat was die beruchte avond (17 bans) toen we "zij aan zij" stonden
Oh diequote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis met je geheugenquote:
En Veulen haar permban kreeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat die nooit terug heeft mogen komen. Begin dit jaar heeft ze nog een poging gedaan en kreeg toen nul op het rekest. Veulen vind ik een rechttoe rechtaan user met het hart op de goede plaatsquote:
Was dat met die tubgirls?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis met je geheugen
Die avond dat Veulen jullie optrommelde van Vol om hier even wat "recht te zetten"
Eensch! Staaltje vriendjespolitiek waarbij Veulen niet onder de vriendjes viel.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat die nooit terug heeft mogen komen. Begin dit jaar heeft ze nog een poging gedaan en kreeg toen nul op het rekest. Veulen vind ik een rechttoe rechtaan user met het hart op de goede plaats.
Bah!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eensch! Staaltje vriendjespolitiek waarbij Veulen niet onder de vriendjes viel.
Ja, dat was 't toetjequote:
quote:
Nee, ook tijdens, wat een gedoe allemaal, heerlijkquote:
ah komop tijdens was super... dat is toch de rel over jappie zijn ban? want toen ben ik idd een beetje gaan stokelarijen op volquote:
Het was de climax op iets dat al maanden en maanden aan de gang was.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah komop tijdens was super... dat is toch de rel over jappie zijn ban? want toen ben ik idd een beetje gaan stokelarijen op vol
Ja, wat een likker hèquote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij had genoeg damesvriendjes hier op FOK.
En gingen ze kusjes doen en zwaaien toen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die avond dat Veulen jullie optrommelde van Vol om hier even wat "recht te zetten"
Hahaha en al die Vollers die zo lief waren om mijn spreekbuis te zijn na mijn ban werden zo in de prullebak gekiepert... was lief van zequote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jappie, NZ, Veulen, Ian, we zijn er al een hoop kwijtgeraakt.
tsssssssssssk! in principe zijn alle vrouwen mijn vriendjes, tenzij later blijkt dat ze stom zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij had genoeg damesvriendjes hier op FOK.
Ze gingen lief tubgirls posten.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En gingen ze kusjes doen en zwaaien toen?
nietus! dat was daarvor, daar werden ice en ik voor gebanned, ze hebben gewoon heel lief gepost!quote:
Zou best kunnen. Na alle edits toen is dat niet meer terug te lezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
nietus! dat was daarvor, daar werden ice en ik voor gebanned, ze hebben gewoon heel lief gepost!![]()
edits? niets van gemerktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Na alle edits toen is dat niet meer terug te lezen.
Durft hij nietquote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef je kersverse bruid een draai om d'r oren en je hebt er eentje
Ik ook. Heb afleiding nodig. Regel jij er eens eentje?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
edits? niets van gemerkt![]()
Ik wil een rel!
Waarom denk je dat ik hier een rel wil? ik zit zwaar onder de plak dudequote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef je kersverse bruid een draai om d'r oren en je hebt er eentje
omgquote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Coos het volgende:
Krijg bij Remlof vaak het gevoel of het zo'n aspirant agent is met één streep die wel eens even de orde in de maatschappij gaat herstellen met zijn bonnenboekje.
Haha ja wat een treurnis ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond de ava van Bong juist mooi, blijkt het zijn dronken-ava te zijn
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja wat een treurnis ook.
Wie heeft er nou een dronken-ava!![]()
Zo, vaderdag verplichting zit er weer op voor t komende jaar
Mogge Coosquote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Coos het volgende:
Krijg bij Remlof vaak het gevoel of het zo'n aspirant agent is met één streep die wel eens even de orde in de maatschappij gaat herstellen met zijn bonnenboekje.
kan je nou niet even in een paar zinnen uitleggen waarom Bong zo uit zijn dak ging?quote:
Dan reageer ik toch maar even, kan het niet laten.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:26 schreef FANN het volgende:
nee dus....
ohhhhhhhhh dat kan je dan toch ook gewoon zeggen....
alles moet altijd zo moeilijk![]()
I
Ik had een paar nachbaggertopics gemerged in ONZ. Toen was Bong (en nog een paar anderen, maar die stuurden een nette pm) z'n topic kwijt en ging ie uit z'n plaatquote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je nou niet even in een paar zinnen uitleggen waarom Bong zo uit zijn dak ging?
ik snap er geen zak van...
Het zal zoiets geweest zijn inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan reageer ik toch maar even, kan het niet laten.![]()
Bong was de tijd dat hij hier als Bong verbleef goed bezig, de tijd daarvoor ging het lang niet altijd goed. Dus respect wmb.
Vannacht had hij duidelijk een terugval en was van het padje af, persoonlijk vind ik dat heel jammer.
Als je goed terugleest valt het ook wel uit te vogelen.![]()
Ik hoop dat dit een eenmalig iets is geweest. En wat hij tegen Remlof heeft gepost ging idd te ver. Remlof verwijder deze post gerust als je vindt dat deze ongepast is.
dat was alles?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een paar nachbaggertopics gemerged in ONZ. Toen was Bong (en nog een paar anderen, maar die stuurden een nette pm) z'n topic kwijt en ging ie uit z'n plaat
ja en nog snel ook, niet eens een flinke rel gewoon poef!quote:
Gelijk mijn enigequote:Op zondag 21 juni 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en nog snel ook, niet eens een flinke rel gewoon poef!
Wanneer was jouw laatste ban?
idd, de dingen die jij vaak over Remlof verteld kunnen gewoon echt niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelijk mijn enige
Maar niet als remlof zo doorgaat
Maar zo waarquote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, de dingen die jij vaak over Remlof verteld kunnen gewoon echt niet!
Jij ruikt rel?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar zo waarBij mij komt die overjarige stadswacht er niet met een paar bitchslaps vanaf hoor
Ik denk wat doe jij in de bunkert, maar ik ben zelf van het padje afquote:
Nogal ja, want dit is die bunkert niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk wat doe jij in de bunkert, maar ik ben zelf van het padje af
Ik dacht vanmorgen al: waar blijft die eend nou?quote:
Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen al: waar blijft die eend nou?![]()
Maar als ik me goed herinner is Bong al eens eerder voor lange tijd geband geweest, maar toen was ik hier nog niet geboren
Ja, als hij het doet doet hij het goedquote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Maar hij heeft het wel in zich zo te zien
Ook gemist dan
Dat was toch met een kloon ofzo volgens CW?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Maar hij heeft het wel in zich zo te zien
Ook gemist dan
hij zei nog hoi gisterenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, als hij het doet doet hij het goed![]()
Wel jammer, want Bong is gewoon heel aardig altijd
ja! "Hoi, ik wil remlof slopen"quote:
Altijd is een relatief begrip in dezequote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, als hij het doet doet hij het goed![]()
Wel jammer, want Bong is gewoon heel aardig altijd
Maar ik kan het me zo goed voorstellen na al dat gezuig van die remlovertquote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Bong alleen maar deed Mario-karten en af en toe een RLS volgen![]()
Ik heb echt vol verbazing zitten lezen.
Ik had beter 'was' kunnen zeggenquote:
Ja dat ik ook. Heb nog met 'm geracet, daarin was ie nooit zo suïcidaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Bong alleen maar deed Mario-karten en af en toe een RLS volgen![]()
Ik heb echt vol verbazing zitten lezen.
Je mag deze van me lenen voor de meetquote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef remlof het volgende:
Nou wat liep ik te zuigen, als ie het tegen een andere user had gehad had ie er al veel eerder afgelegen.
Maar goed, ik wacht nog op z'n excuus mailtje.
En je ook nooit van de klif afgereden?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat ik ook. Heb nog met 'm geracet, daarin was ie nooit zo suïcidaal.
Nee, na de eerste bocht zag ik 'm nooit meer. Hij was veuls te goedquote:
Al die mods tegen 1 Bongquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, na de eerste bocht zag ik 'm nooit meer. Hij was veuls te goed.
Ach, al met al was 't zeker leukquote:Op zondag 21 juni 2009 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets zeg je als er iemand is overledenda's nou ook weer een beetje overdreven
Ik zou het geen zuigen willen noemen, het was meer voeren. Deed je goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef remlof het volgende:
Nou wat liep ik te zuigen, als ie het tegen een andere user had gehad had ie er al veel eerder afgelegen.
Maar goed, ik wacht nog op z'n excuus mailtje.
vin ik écht zo'n uitdrukking.... of.. goh... ik zag hem gisteren nog lopenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
......nou......dan zou ik dat nooit zo zeggen hoor
Ja, want nu is het elke nacht vol levenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
stel je voor geen nachtbagger meerdan ligt Fok elke nacht dood te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |