Och, de fok-waterboy is wakker heurquote:
mogguh Bomquote:
Zit jij nou gewoon Remlof te kakken te zetten?quote:
Morguh Pietert...quote:
Wat heeft Noek met rellen te maken?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachten ff tot Noek weer kan lopen, dus vandaag iig niet.
beetje een buzzkill die Remlofquote:Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, hij kwam net op dreef, kick je hem eraf
Die mag ook meedoen. Gewoon, omdat 't kan.quote:
Ohwdat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die mag ook meedoen. Gewoon, omdat 't kan.
Vind gewoon dat dat beleid anders moet. Als iemand als Bong zich belachelijk gaat maken dan vind ik dat je even niets moet doen, gewoon afwachten tot diegene zich echt onsterfelijk belachelijk heeft gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jammer toch iedere keer
Deed ie destijds ook met jou en mij![]()
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deed ie destijds ook met jou en mij![]()
Nee malle, dat was die beruchte avond (17 bans) toen we "zij aan zij" stondenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.
Ik heb volgens mij nooit echt een rel gehad geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.
welke avond?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee malle, dat was die beruchte avond (17 bans) toen we "zij aan zij" stonden
Oh diequote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis met je geheugenquote:
En Veulen haar permban kreeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat die nooit terug heeft mogen komen. Begin dit jaar heeft ze nog een poging gedaan en kreeg toen nul op het rekest. Veulen vind ik een rechttoe rechtaan user met het hart op de goede plaatsquote:
Was dat met die tubgirls?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis met je geheugen
Die avond dat Veulen jullie optrommelde van Vol om hier even wat "recht te zetten"
Eensch! Staaltje vriendjespolitiek waarbij Veulen niet onder de vriendjes viel.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat die nooit terug heeft mogen komen. Begin dit jaar heeft ze nog een poging gedaan en kreeg toen nul op het rekest. Veulen vind ik een rechttoe rechtaan user met het hart op de goede plaats.
Bah!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eensch! Staaltje vriendjespolitiek waarbij Veulen niet onder de vriendjes viel.
Ja, dat was 't toetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |