ja dat ja, elke 20 minuten ff op mijn kop cq het plusje drukken en het komt allemaal goed!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef Manu82 het volgende:
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Heb jij weer ...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:17 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking croissants van je waren er niet....
Daarna naar de markt waren ze ook op
Maandag maar even weer proberen
zet da op zijn minst een muziekkie neer... OP ZIJN MINST !!quote:
Dan ben je een homo volgens Manuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
ja mevrouw doe ik gelijk mevrouw.....ik was ff de dag aan het bijlezen
I don't carequote:
je zei natte potquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I don't care![]()
Homo, hetero, het is voor mij 1 pot nat![]()
Ik zei: Pot
ssttt...ze krijgt net een drainquote:
Jij kent mij niet idd, ik jouw wel van je postings in TBOquote:Op zondag 21 juni 2009 01:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi ik ben zeker in leven en jij, kennen wij elkaar al?
Ok en jij hebt nooit gepost in TBO ?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij kent mij niet idd, ik jouw wel van je postings in TBO
Ik postte niet veel idd, keek het programma niet maar las wel elke COSquote:Op zondag 21 juni 2009 01:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en jij hebt nooit gepost in TBO ?
Is dat goed of slecht want dat weet ik nooit zo goed hierzo
Haha, insgelijks (zag deze post pas na mijn antwoord op de vorige)quote:Op zondag 21 juni 2009 01:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee nee als het aan mij ligt gaan we door totdat de zon op komt
Ik heb alleen maar zin in dolle geen zware gesprekken meer want dat kunnen mijn hersens weer even niet meer aanquote:Op zondag 21 juni 2009 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, insgelijks (zag deze post pas na mijn antwoord op de vorige)
Door de alc.?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zin in dolle geen zware gesprekken meer want dat kunnen mijn hersens weer even niet meer aan_O-
Nee, alleen als ik met mijn scepter naar je wijsquote:Op zondag 21 juni 2009 02:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet is het nu gerechtigd om op jou te reageren?
Heerlijk nummertje dat dan weer wel
Ik heb trouwens ook dat albumquote:Op zondag 21 juni 2009 02:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet is het nu gerechtigd om op jou te reageren?
Heerlijk nummertje dat dan weer wel
Lieb Fräumlich?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de vreselijkste wijn (medium zoet) gedronken
Ik weet niet hoor maar ik geloof dat ik weer terug ga naar mijn eigen gate ze zijn weer still a life and kicking ineensquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik geloof dat ik weer terug ga naar mijn eigen gate ze zijn weer still a life and kicking ineens
Toedeloequote:Op zondag 21 juni 2009 02:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar ik geloof dat ik weer terug ga naar mijn eigen gate ze zijn weer still a life and kicking ineens
neuh ik ben niet weg tot de zon op komt ik zeg meer kom daar heen want daar mag ik tenminste mezelf zijnquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
neuh ik ben niet weg tot de zon op komt ik zeg meer kom daar heen want daar mag ik tenminste mezelf zijn![]()
Twitterende sterren en de Bommie-Eva-Gate #4
quote:
Toch lijkt het mij beter dat je gaat slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
neuh ik ben niet weg tot de zon op komt ik zeg meer kom daar heen want daar mag ik tenminste mezelf zijn![]()
Twitterende sterren en de Bommie-Eva-Gate #4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |