Och, de fok-waterboy is wakker heurquote:
mogguh Bomquote:
Zit jij nou gewoon Remlof te kakken te zetten?quote:
Morguh Pietert...quote:
Wat heeft Noek met rellen te maken?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachten ff tot Noek weer kan lopen, dus vandaag iig niet.
beetje een buzzkill die Remlofquote:Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, hij kwam net op dreef, kick je hem eraf
Die mag ook meedoen. Gewoon, omdat 't kan.quote:
Ohwdat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die mag ook meedoen. Gewoon, omdat 't kan.
Vind gewoon dat dat beleid anders moet. Als iemand als Bong zich belachelijk gaat maken dan vind ik dat je even niets moet doen, gewoon afwachten tot diegene zich echt onsterfelijk belachelijk heeft gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jammer toch iedere keer
Deed ie destijds ook met jou en mij![]()
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deed ie destijds ook met jou en mij![]()
Nee malle, dat was die beruchte avond (17 bans) toen we "zij aan zij" stondenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.
Ik heb volgens mij nooit echt een rel gehad geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.
welke avond?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee malle, dat was die beruchte avond (17 bans) toen we "zij aan zij" stonden
Oh diequote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis met je geheugenquote:
En Veulen haar permban kreeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat die nooit terug heeft mogen komen. Begin dit jaar heeft ze nog een poging gedaan en kreeg toen nul op het rekest. Veulen vind ik een rechttoe rechtaan user met het hart op de goede plaatsquote:
Was dat met die tubgirls?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis met je geheugen
Die avond dat Veulen jullie optrommelde van Vol om hier even wat "recht te zetten"
Eensch! Staaltje vriendjespolitiek waarbij Veulen niet onder de vriendjes viel.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat die nooit terug heeft mogen komen. Begin dit jaar heeft ze nog een poging gedaan en kreeg toen nul op het rekest. Veulen vind ik een rechttoe rechtaan user met het hart op de goede plaats.
Bah!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eensch! Staaltje vriendjespolitiek waarbij Veulen niet onder de vriendjes viel.
Ja, dat was 't toetjequote:
quote:
Nee, ook tijdens, wat een gedoe allemaal, heerlijkquote:
ah komop tijdens was super... dat is toch de rel over jappie zijn ban? want toen ben ik idd een beetje gaan stokelarijen op volquote:
Het was de climax op iets dat al maanden en maanden aan de gang was.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah komop tijdens was super... dat is toch de rel over jappie zijn ban? want toen ben ik idd een beetje gaan stokelarijen op vol
Ja, wat een likker hèquote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij had genoeg damesvriendjes hier op FOK.
En gingen ze kusjes doen en zwaaien toen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die avond dat Veulen jullie optrommelde van Vol om hier even wat "recht te zetten"
Hahaha en al die Vollers die zo lief waren om mijn spreekbuis te zijn na mijn ban werden zo in de prullebak gekiepert... was lief van zequote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jappie, NZ, Veulen, Ian, we zijn er al een hoop kwijtgeraakt.
tsssssssssssk! in principe zijn alle vrouwen mijn vriendjes, tenzij later blijkt dat ze stom zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij had genoeg damesvriendjes hier op FOK.
Ze gingen lief tubgirls posten.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En gingen ze kusjes doen en zwaaien toen?
nietus! dat was daarvor, daar werden ice en ik voor gebanned, ze hebben gewoon heel lief gepost!quote:
Zou best kunnen. Na alle edits toen is dat niet meer terug te lezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
nietus! dat was daarvor, daar werden ice en ik voor gebanned, ze hebben gewoon heel lief gepost!![]()
edits? niets van gemerktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Na alle edits toen is dat niet meer terug te lezen.
Durft hij nietquote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef je kersverse bruid een draai om d'r oren en je hebt er eentje
Ik ook. Heb afleiding nodig. Regel jij er eens eentje?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
edits? niets van gemerkt![]()
Ik wil een rel!
Waarom denk je dat ik hier een rel wil? ik zit zwaar onder de plak dudequote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef je kersverse bruid een draai om d'r oren en je hebt er eentje
omgquote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Coos het volgende:
Krijg bij Remlof vaak het gevoel of het zo'n aspirant agent is met één streep die wel eens even de orde in de maatschappij gaat herstellen met zijn bonnenboekje.
Haha ja wat een treurnis ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond de ava van Bong juist mooi, blijkt het zijn dronken-ava te zijn
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja wat een treurnis ook.
Wie heeft er nou een dronken-ava!![]()
Zo, vaderdag verplichting zit er weer op voor t komende jaar
Mogge Coosquote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Coos het volgende:
Krijg bij Remlof vaak het gevoel of het zo'n aspirant agent is met één streep die wel eens even de orde in de maatschappij gaat herstellen met zijn bonnenboekje.
kan je nou niet even in een paar zinnen uitleggen waarom Bong zo uit zijn dak ging?quote:
Dan reageer ik toch maar even, kan het niet laten.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:26 schreef FANN het volgende:
nee dus....
ohhhhhhhhh dat kan je dan toch ook gewoon zeggen....
alles moet altijd zo moeilijk![]()
I
Ik had een paar nachbaggertopics gemerged in ONZ. Toen was Bong (en nog een paar anderen, maar die stuurden een nette pm) z'n topic kwijt en ging ie uit z'n plaatquote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je nou niet even in een paar zinnen uitleggen waarom Bong zo uit zijn dak ging?
ik snap er geen zak van...
Het zal zoiets geweest zijn inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan reageer ik toch maar even, kan het niet laten.![]()
Bong was de tijd dat hij hier als Bong verbleef goed bezig, de tijd daarvoor ging het lang niet altijd goed. Dus respect wmb.
Vannacht had hij duidelijk een terugval en was van het padje af, persoonlijk vind ik dat heel jammer.
Als je goed terugleest valt het ook wel uit te vogelen.![]()
Ik hoop dat dit een eenmalig iets is geweest. En wat hij tegen Remlof heeft gepost ging idd te ver. Remlof verwijder deze post gerust als je vindt dat deze ongepast is.
dat was alles?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een paar nachbaggertopics gemerged in ONZ. Toen was Bong (en nog een paar anderen, maar die stuurden een nette pm) z'n topic kwijt en ging ie uit z'n plaat
ja en nog snel ook, niet eens een flinke rel gewoon poef!quote:
Gelijk mijn enigequote:Op zondag 21 juni 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en nog snel ook, niet eens een flinke rel gewoon poef!
Wanneer was jouw laatste ban?
idd, de dingen die jij vaak over Remlof verteld kunnen gewoon echt niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelijk mijn enige
Maar niet als remlof zo doorgaat
Maar zo waarquote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, de dingen die jij vaak over Remlof verteld kunnen gewoon echt niet!
Jij ruikt rel?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar zo waarBij mij komt die overjarige stadswacht er niet met een paar bitchslaps vanaf hoor
Ik denk wat doe jij in de bunkert, maar ik ben zelf van het padje afquote:
Nogal ja, want dit is die bunkert niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk wat doe jij in de bunkert, maar ik ben zelf van het padje af
Ik dacht vanmorgen al: waar blijft die eend nou?quote:
Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen al: waar blijft die eend nou?![]()
Maar als ik me goed herinner is Bong al eens eerder voor lange tijd geband geweest, maar toen was ik hier nog niet geboren
Ja, als hij het doet doet hij het goedquote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Maar hij heeft het wel in zich zo te zien
Ook gemist dan
Dat was toch met een kloon ofzo volgens CW?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Maar hij heeft het wel in zich zo te zien
Ook gemist dan
hij zei nog hoi gisterenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, als hij het doet doet hij het goed![]()
Wel jammer, want Bong is gewoon heel aardig altijd
ja! "Hoi, ik wil remlof slopen"quote:
Altijd is een relatief begrip in dezequote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, als hij het doet doet hij het goed![]()
Wel jammer, want Bong is gewoon heel aardig altijd
Maar ik kan het me zo goed voorstellen na al dat gezuig van die remlovertquote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Bong alleen maar deed Mario-karten en af en toe een RLS volgen![]()
Ik heb echt vol verbazing zitten lezen.
Ik had beter 'was' kunnen zeggenquote:
Ja dat ik ook. Heb nog met 'm geracet, daarin was ie nooit zo suïcidaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Bong alleen maar deed Mario-karten en af en toe een RLS volgen![]()
Ik heb echt vol verbazing zitten lezen.
Je mag deze van me lenen voor de meetquote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef remlof het volgende:
Nou wat liep ik te zuigen, als ie het tegen een andere user had gehad had ie er al veel eerder afgelegen.
Maar goed, ik wacht nog op z'n excuus mailtje.
En je ook nooit van de klif afgereden?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat ik ook. Heb nog met 'm geracet, daarin was ie nooit zo suïcidaal.
Nee, na de eerste bocht zag ik 'm nooit meer. Hij was veuls te goedquote:
Al die mods tegen 1 Bongquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, na de eerste bocht zag ik 'm nooit meer. Hij was veuls te goed.
Ach, al met al was 't zeker leukquote:Op zondag 21 juni 2009 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets zeg je als er iemand is overledenda's nou ook weer een beetje overdreven
Ik zou het geen zuigen willen noemen, het was meer voeren. Deed je goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef remlof het volgende:
Nou wat liep ik te zuigen, als ie het tegen een andere user had gehad had ie er al veel eerder afgelegen.
Maar goed, ik wacht nog op z'n excuus mailtje.
vin ik écht zo'n uitdrukking.... of.. goh... ik zag hem gisteren nog lopenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
......nou......dan zou ik dat nooit zo zeggen hoor
Ja, want nu is het elke nacht vol levenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
stel je voor geen nachtbagger meerdan ligt Fok elke nacht dood te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |