quote:
Nee, ook tijdens, wat een gedoe allemaal, heerlijkquote:
ah komop tijdens was super... dat is toch de rel over jappie zijn ban? want toen ben ik idd een beetje gaan stokelarijen op volquote:
Het was de climax op iets dat al maanden en maanden aan de gang was.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah komop tijdens was super... dat is toch de rel over jappie zijn ban? want toen ben ik idd een beetje gaan stokelarijen op vol
Ja, wat een likker hèquote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij had genoeg damesvriendjes hier op FOK.
En gingen ze kusjes doen en zwaaien toen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die avond dat Veulen jullie optrommelde van Vol om hier even wat "recht te zetten"
Hahaha en al die Vollers die zo lief waren om mijn spreekbuis te zijn na mijn ban werden zo in de prullebak gekiepert... was lief van zequote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jappie, NZ, Veulen, Ian, we zijn er al een hoop kwijtgeraakt.
tsssssssssssk! in principe zijn alle vrouwen mijn vriendjes, tenzij later blijkt dat ze stom zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij had genoeg damesvriendjes hier op FOK.
Ze gingen lief tubgirls posten.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En gingen ze kusjes doen en zwaaien toen?
nietus! dat was daarvor, daar werden ice en ik voor gebanned, ze hebben gewoon heel lief gepost!quote:
Zou best kunnen. Na alle edits toen is dat niet meer terug te lezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
nietus! dat was daarvor, daar werden ice en ik voor gebanned, ze hebben gewoon heel lief gepost!![]()
edits? niets van gemerktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Na alle edits toen is dat niet meer terug te lezen.
Durft hij nietquote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef je kersverse bruid een draai om d'r oren en je hebt er eentje
Ik ook. Heb afleiding nodig. Regel jij er eens eentje?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
edits? niets van gemerkt![]()
Ik wil een rel!
Waarom denk je dat ik hier een rel wil? ik zit zwaar onder de plak dudequote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef je kersverse bruid een draai om d'r oren en je hebt er eentje
omgquote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Coos het volgende:
Krijg bij Remlof vaak het gevoel of het zo'n aspirant agent is met één streep die wel eens even de orde in de maatschappij gaat herstellen met zijn bonnenboekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |