2 topics worden samengevoegd geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 05:48 schreef FANN het volgende:Bong heeft een ban?
wat wat is allemaal aan de hand, wat is Mergen?
mengen van topics?
wordt gezellig die meet.....
jah.. zoiets dacht ik al, maar zo ken ik Bong helemaal nietquote:
Goedemorgen,quote:Op zondag 21 juni 2009 05:48 schreef FANN het volgende:Bong heeft een ban?
mengen van topics?
welk topic? wie wat waar ?quote:Op zondag 21 juni 2009 05:48 schreef FANN het volgende:
Bong heeft een ban?
mengen van topics?
waar kan ik één en ander lezen? ik mis een rel ik ruik het!quote:Op zondag 21 juni 2009 09:10 schreef Deisyy het volgende:
Morgen![]()
Dit vind ik niets voor Bong, hij is altijd zo zachtaardig enzo.
Hij zei zelf dat hij niet gedronken had, maar wil wel Remlof op zijn bek tikken op de meet
ohwja, goedemorgenquote:Op zondag 21 juni 2009 09:10 schreef Deisyy het volgende:
Morgen![]()
Dit vind ik niets voor Bong, hij is altijd zo zachtaardig enzo.
Hij zei zelf dat hij niet gedronken had, maar wil wel Remlof op zijn bek tikken op de meet
Mergen!quote:Op zondag 21 juni 2009 09:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
waar kan ik één en ander lezen? ik mis een rel ik ruik het!
Uhuh, nadat je hem eerst een paar pagina's lang had aangemoedigd.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 09:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, nadat je hem eerst een paar pagina's lang had aangemoedigd.
Hij Remlof, jij Yvonne zeker?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
En Yvonne gaat het ook krijgen op de meet!
Hoho, ik ga niemand slaan!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij Remlof, jij Yvonne zeker?
Jullie zijn Pinky and the Brain.
Trouwens Pinky is nog te zien op tv ergens? Ik mis ze!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij Remlof, jij Yvonne zeker?
Jullie zijn Pinky and the Brain.
Goedemorgen, o bron van al het kwaadquote:
Slecht maar je krijgt de groeten.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, aan de ava van Bongetje te zien had hij wel het een en ander genuttigd.![]()
Hoest met je achillespees Noek?
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorgen, o bron van al het kwaad
Groeten terug.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
Slecht maar je krijgt de groeten.
Ja, een alcohol-avatar.![]()
Ja nou... als Remlof een beetje van zijn users hield zou hij je af en toe delen met Bongquote:
In zuidholland hebben ze geen huig, als je dat taaltje zo hoortquote:
Is Bong daar voor in dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:25 schreef versabommie het volgende:
Ja nou... als Remlof een beetje van zijn users hield zou hij je af en toe delen met Bong
Hahaha, ja. Ben er nog misselijk van. Omdat ik wat rondom de bank leef, heb ik instructies gegeven en geld.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groeten terug.Hebben de kleine Noekjes het Vaderdagontbijt gemaakt?
Dus dat.
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha, ja. Ben er nog misselijk van. Omdat ik wat rondom de bank leef, heb ik instructies gegeven en geld.
"Haal maar spul bij de bakker."
"Ohmké, wat dan?"
"Gewoon ontbijt, lekkers, jeweetz!"
Vanmorgen hadden we één hele cake, 2 speculaaskoeken, 10 kleine roomboterkoekjes en 4 soesjes waarop mega lekker stond. Oh en één glas jus d'orange.
Ik kots suiker nu.
vraag jij nu om een ban voor Remlof?quote:
Doe maar niet maar luister dan!! Pinky and The Brain is er voor . Nu!! Ik kom er speciaal de bank voor af.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef versabommie het volgende:
Ik heb trouwens pas volgende week vaderdag, dan heb ik de kids... maar ik ga ze dus niet alleen naar de bakker laten gaan
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:03 schreef CarOnline het volgende:
Heerlijk Noek!
Volgend jaar weer!![]()
Ik ben het vaderdag ontbijt vergeten!
Moederdag ontbijt daarintegen was zéér uitgebreid![]()
Maar ja, die moest ik zelf halen ook. Dus.
is meer een vraag naar de regelsquote:Op zondag 21 juni 2009 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
vraag jij nu om een ban voor Remlof?![]()
vragen om een ban is een ban krijgen jeweets
AUW! Pinky heb ik al eens 1 keer eerder in nederlands gezien... zo'n teleurstellingquote:Op zondag 21 juni 2009 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe maar niet maar luister dan!! Pinky and The Brain is er voor . Nu!! Ik kom er speciaal de bank voor af.
Het is wel in het Nederlands.![]()
[..]
![]()
Ja, toen heb ik Fruit&Fibre in een kom melk geflikkerd, met moederdag.
Toen had ik best een od aan suiker willen hebben.
Noem jij Remlof nu een clown?quote:
Heb jij niet ooit in topics geroepen dat hij platvoeten heeft?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iemand zei geloof ik dat zijn neus wel nogal rood was
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb jij niet ooit in topics geroepen dat hij platvoeten heeft?
Medusa-achtig?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:23 schreef CarOnline het volgende:
Rare actie van Bong. Je kan ook gewoon normaal blijven doen en als dat niet lukt is dat jammer maar daarna als een of andere losert met een kloon aankomen, 'ja hallo, hier ben ik dan'!
Het laatste oordeel idee krijg ik er van, beetje Medusa-achtig![]()
Maar goed. Wel vermakelijk
En raar rood krullend haar! Maar dat heb ik van jou!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar hij schijnt wel maat 54 te hebben
Och, de fok-waterboy is wakker heurquote:
mogguh Bomquote:
Zit jij nou gewoon Remlof te kakken te zetten?quote:
Morguh Pietert...quote:
Wat heeft Noek met rellen te maken?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachten ff tot Noek weer kan lopen, dus vandaag iig niet.
beetje een buzzkill die Remlofquote:Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, hij kwam net op dreef, kick je hem eraf
Die mag ook meedoen. Gewoon, omdat 't kan.quote:
Ohwdat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die mag ook meedoen. Gewoon, omdat 't kan.
Vind gewoon dat dat beleid anders moet. Als iemand als Bong zich belachelijk gaat maken dan vind ik dat je even niets moet doen, gewoon afwachten tot diegene zich echt onsterfelijk belachelijk heeft gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jammer toch iedere keer
Deed ie destijds ook met jou en mij![]()
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deed ie destijds ook met jou en mij![]()
Nee malle, dat was die beruchte avond (17 bans) toen we "zij aan zij" stondenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.
Ik heb volgens mij nooit echt een rel gehad geloof ikquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een relletje gehad. Daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.
welke avond?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee malle, dat was die beruchte avond (17 bans) toen we "zij aan zij" stonden
Oh diequote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sinds wanneer is er iets mis met je geheugenquote:
En Veulen haar permban kreeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat die nooit terug heeft mogen komen. Begin dit jaar heeft ze nog een poging gedaan en kreeg toen nul op het rekest. Veulen vind ik een rechttoe rechtaan user met het hart op de goede plaatsquote:
Was dat met die tubgirls?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er iets mis met je geheugen
Die avond dat Veulen jullie optrommelde van Vol om hier even wat "recht te zetten"
Eensch! Staaltje vriendjespolitiek waarbij Veulen niet onder de vriendjes viel.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat die nooit terug heeft mogen komen. Begin dit jaar heeft ze nog een poging gedaan en kreeg toen nul op het rekest. Veulen vind ik een rechttoe rechtaan user met het hart op de goede plaats.
Bah!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eensch! Staaltje vriendjespolitiek waarbij Veulen niet onder de vriendjes viel.
Ja, dat was 't toetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |