Daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen al: waar blijft die eend nou?![]()
Maar als ik me goed herinner is Bong al eens eerder voor lange tijd geband geweest, maar toen was ik hier nog niet geboren
Ja, als hij het doet doet hij het goedquote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Maar hij heeft het wel in zich zo te zien
Ook gemist dan
Dat was toch met een kloon ofzo volgens CW?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen
Maar hij heeft het wel in zich zo te zien
Ook gemist dan
hij zei nog hoi gisterenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, als hij het doet doet hij het goed![]()
Wel jammer, want Bong is gewoon heel aardig altijd
ja! "Hoi, ik wil remlof slopen"quote:
Altijd is een relatief begrip in dezequote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, als hij het doet doet hij het goed![]()
Wel jammer, want Bong is gewoon heel aardig altijd
Maar ik kan het me zo goed voorstellen na al dat gezuig van die remlovertquote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Bong alleen maar deed Mario-karten en af en toe een RLS volgen![]()
Ik heb echt vol verbazing zitten lezen.
Ik had beter 'was' kunnen zeggenquote:
Ja dat ik ook. Heb nog met 'm geracet, daarin was ie nooit zo suïcidaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat Bong alleen maar deed Mario-karten en af en toe een RLS volgen![]()
Ik heb echt vol verbazing zitten lezen.
Je mag deze van me lenen voor de meetquote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef remlof het volgende:
Nou wat liep ik te zuigen, als ie het tegen een andere user had gehad had ie er al veel eerder afgelegen.
Maar goed, ik wacht nog op z'n excuus mailtje.
En je ook nooit van de klif afgereden?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat ik ook. Heb nog met 'm geracet, daarin was ie nooit zo suïcidaal.
Nee, na de eerste bocht zag ik 'm nooit meer. Hij was veuls te goedquote:
Al die mods tegen 1 Bongquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, na de eerste bocht zag ik 'm nooit meer. Hij was veuls te goed.
Ach, al met al was 't zeker leukquote:Op zondag 21 juni 2009 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets zeg je als er iemand is overledenda's nou ook weer een beetje overdreven
Ik zou het geen zuigen willen noemen, het was meer voeren. Deed je goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef remlof het volgende:
Nou wat liep ik te zuigen, als ie het tegen een andere user had gehad had ie er al veel eerder afgelegen.
Maar goed, ik wacht nog op z'n excuus mailtje.
vin ik écht zo'n uitdrukking.... of.. goh... ik zag hem gisteren nog lopenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
......nou......dan zou ik dat nooit zo zeggen hoor
Ja, want nu is het elke nacht vol levenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
stel je voor geen nachtbagger meerdan ligt Fok elke nacht dood te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |