Haha ja wat een treurnis ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond de ava van Bong juist mooi, blijkt het zijn dronken-ava te zijn
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja wat een treurnis ook.
Wie heeft er nou een dronken-ava!![]()
Zo, vaderdag verplichting zit er weer op voor t komende jaar
Mogge Coosquote:Op zondag 21 juni 2009 13:24 schreef Coos het volgende:
Krijg bij Remlof vaak het gevoel of het zo'n aspirant agent is met één streep die wel eens even de orde in de maatschappij gaat herstellen met zijn bonnenboekje.
kan je nou niet even in een paar zinnen uitleggen waarom Bong zo uit zijn dak ging?quote:
Dan reageer ik toch maar even, kan het niet laten.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:26 schreef FANN het volgende:
nee dus....
ohhhhhhhhh dat kan je dan toch ook gewoon zeggen....
alles moet altijd zo moeilijk![]()
I
Ik had een paar nachbaggertopics gemerged in ONZ. Toen was Bong (en nog een paar anderen, maar die stuurden een nette pm) z'n topic kwijt en ging ie uit z'n plaatquote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je nou niet even in een paar zinnen uitleggen waarom Bong zo uit zijn dak ging?
ik snap er geen zak van...
Het zal zoiets geweest zijn inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan reageer ik toch maar even, kan het niet laten.![]()
Bong was de tijd dat hij hier als Bong verbleef goed bezig, de tijd daarvoor ging het lang niet altijd goed. Dus respect wmb.
Vannacht had hij duidelijk een terugval en was van het padje af, persoonlijk vind ik dat heel jammer.
Als je goed terugleest valt het ook wel uit te vogelen.![]()
Ik hoop dat dit een eenmalig iets is geweest. En wat hij tegen Remlof heeft gepost ging idd te ver. Remlof verwijder deze post gerust als je vindt dat deze ongepast is.
dat was alles?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een paar nachbaggertopics gemerged in ONZ. Toen was Bong (en nog een paar anderen, maar die stuurden een nette pm) z'n topic kwijt en ging ie uit z'n plaat
ja en nog snel ook, niet eens een flinke rel gewoon poef!quote:
Gelijk mijn enigequote:Op zondag 21 juni 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en nog snel ook, niet eens een flinke rel gewoon poef!
Wanneer was jouw laatste ban?
idd, de dingen die jij vaak over Remlof verteld kunnen gewoon echt niet!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelijk mijn enige
Maar niet als remlof zo doorgaat
Maar zo waarquote:Op zondag 21 juni 2009 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, de dingen die jij vaak over Remlof verteld kunnen gewoon echt niet!
Jij ruikt rel?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar zo waarBij mij komt die overjarige stadswacht er niet met een paar bitchslaps vanaf hoor
Ik denk wat doe jij in de bunkert, maar ik ben zelf van het padje afquote:
Nogal ja, want dit is die bunkert niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk wat doe jij in de bunkert, maar ik ben zelf van het padje af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |