Smorgens! ik kijk weer naar beleefdelente.quote:
Nou he haha, ach, je moet wat doen als je halfslapend en veel te vroeg uit bed gestapt bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:28 schreef Manu82 het volgende:
Ik krijg nog steeds alleen een rood kruis daar....
Edit: nu doet hij het, dolle pret
Ja, weer wel.quote:
Ah jee!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
Hahaha, ja taxi. Daar moest ik nog aan denken op de terugweg toen ik aan het martelen was met de krukken op de fiets. 'Je had een taxi moeten bellen!,' dacht ik. Gewoon niet aan gedacht.![]()
De achillespees is ontstoken en alles is dik. Nu moet ik heel lang rusten en pijnstillende ontstekingsremmers slikken. Mijn maagdenlever tript daar weer goed op. Val gelijk in slaap op die krengen. Love it.![]()
Vanmiddag begin ik weer te slikken want ben er net uit. Maar wel kut want ik ben er heel lang mee uit de running. Het komt niet eens door het fietsen maar door het rondje lopen in het bos van afgelopen woensdagavond en dat doe ik normaal nooit.![]()
En de computer staat niet op zolder. De laptop staat gewoon op de eettafel. Gezellig!![]()
Maar thanks, jullie zijn lief en fijn weekend allemaal want het weekend zal wel snel gaan op die pillen.
Dus geen ziekenhuis , mooi..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
Hahaha, ja taxi. Daar moest ik nog aan denken op de terugweg toen ik aan het martelen was met de krukken op de fiets. 'Je had een taxi moeten bellen!,' dacht ik. Gewoon niet aan gedacht.![]()
De achillespees is ontstoken en alles is dik. Nu moet ik heel lang rusten en pijnstillende ontstekingsremmers slikken. Mijn maagdenlever tript daar weer goed op. Val gelijk in slaap op die krengen. Love it.![]()
Vanmiddag begin ik weer te slikken want ben er net uit. Maar wel kut want ik ben er heel lang mee uit de running. Het komt niet eens door het fietsen maar door het rondje lopen in het bos van afgelopen woensdagavond en dat doe ik normaal nooit.![]()
En de computer staat niet op zolder. De laptop staat gewoon op de eettafel. Gezellig!![]()
Maar thanks, jullie zijn lief en fijn weekend allemaal want het weekend zal wel snel gaan op die pillen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het tarief van de rijdende rechter zal exploderen.
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef FANN het volgende:
Ik voel héél veel burenruzie's aankomen...![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bouwen__.html?p=2,1
Maar er staat toch dat je de halve tuin mag volbouwen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.
nah... zo te lezen niet échtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.
zijn dat grote of kleine?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef FANN het volgende:
AH heeft nu van die zakken met diepvriescroissantjes, 8 minuten in de oven op 180 graden
weet je dat die écht héééél lekker zijn, tis goddomme alsof je ze zo van de bakker
hebt gehaald...
ik ga d'r nog één maken![]()
Ja en? Dat mag nu toch ook als er geen belemmeringen zijn? En die belemmeringen/voorwaarden staan vast wel goed omschreven in dat vrije bouwplan. Ik denk ook niet dat eigenaren er belang bij hebben om iets neer te zetten dat als een tang op een varken slaat. Dan doen ze zichzelf nogal tekort bij eventuele verkoop.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar er staat toch dat je de halve tuin mag volbouwen?
quote:
nah is toch lekker effe zo bij de koffiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Telegraaf = stemmingmakerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |