jezus man die vliegen allang het Ij in de rondte.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
En........?
Hoe is het met die klote duiven Fann?![]()
Doe nog eens een pic.
Leeft ie nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:57 schreef Coos het volgende:
Ik heb Lennard Cohen op BBC four.
'k wor d'r helemaal rustig van.
't scheelt niet veel, maar ja.quote:
Fuck man ik klik er es een aan is het die .. Zo heet ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel mooi![]()
voor zo'n ouwe zak als jij![]()
Nee hoor ik vin hem écht mooi
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck man ik klik er es een aan is het die .. Zo heet ik
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Best wel mooi![]()
voor zo'n ouwe zak als jij![]()
Nee hoor ik vin hem écht mooi
Doepidoepi doep toch?quote:
Nee die heb ik zojuist van zn hik afgeholpen, en zit nu in mn oor te tetterenquote:
Caro zit in d'r uppie te singalongenquote:
nou moet je het ook weer niet gaan overdrijven Coosquote:
is ie nog te verstaan ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee die heb ik zojuist van zn hik afgeholpen, en zit nu in mn oor te tetteren![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:11 schreef FANN het volgende:
[..]
susanne ??? je heet toch geen susanne
awwwwwww afkorting... ik snap hem al
quote:
Neuhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:23 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat is één van de leukste smilies ever !!!!
Nog eentje danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nou moet je het ook weer niet gaan overdrijven Coos
Wat is dat slecht lifequote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:37 schreef Coos het volgende:
Voor Pim
(op de achtergrond van die clip!!!)
Tis geen Dancealongquote:
Whahahaha leuk das lang geleden. Evertquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:37 schreef Coos het volgende:
Voor Pim
(op de achtergrond van die clip!!!)
Ik vraag me af hoe oud, of om de vraag wat toegangkelijker te maken, hoe jong ben jij dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahaha leuk das lang geleden. Evert
Fuck's sake, geef mij mijn oude batterijen terug tegen dat gekraai.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:46 schreef CarOnline het volgende:
Twee uur en een kwartier zingen, I looove the new batteries![]()
![]()
Ik denk dat ik nu mn stembanden verrekt heb
APK zit nooit verlegen om een vriendelijk woord.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck's sake, geef mij mijn oude batterijen terug tegen dat gekraai.
Schatje is het ook hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
APK zit nooit verlegen om een vriendelijk woord.
Ik mocht het niet zien van mijn oudersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe oud, of om de vraag wat toegangkelijker te maken, hoe jong ben jij dan?
Smorgens! ik kijk weer naar beleefdelente.quote:
Nou he haha, ach, je moet wat doen als je halfslapend en veel te vroeg uit bed gestapt bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:28 schreef Manu82 het volgende:
Ik krijg nog steeds alleen een rood kruis daar....
Edit: nu doet hij het, dolle pret
Ja, weer wel.quote:
Ah jee!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
Hahaha, ja taxi. Daar moest ik nog aan denken op de terugweg toen ik aan het martelen was met de krukken op de fiets. 'Je had een taxi moeten bellen!,' dacht ik. Gewoon niet aan gedacht.![]()
De achillespees is ontstoken en alles is dik. Nu moet ik heel lang rusten en pijnstillende ontstekingsremmers slikken. Mijn maagdenlever tript daar weer goed op. Val gelijk in slaap op die krengen. Love it.![]()
Vanmiddag begin ik weer te slikken want ben er net uit. Maar wel kut want ik ben er heel lang mee uit de running. Het komt niet eens door het fietsen maar door het rondje lopen in het bos van afgelopen woensdagavond en dat doe ik normaal nooit.![]()
En de computer staat niet op zolder. De laptop staat gewoon op de eettafel. Gezellig!![]()
Maar thanks, jullie zijn lief en fijn weekend allemaal want het weekend zal wel snel gaan op die pillen.
Dus geen ziekenhuis , mooi..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
Hahaha, ja taxi. Daar moest ik nog aan denken op de terugweg toen ik aan het martelen was met de krukken op de fiets. 'Je had een taxi moeten bellen!,' dacht ik. Gewoon niet aan gedacht.![]()
De achillespees is ontstoken en alles is dik. Nu moet ik heel lang rusten en pijnstillende ontstekingsremmers slikken. Mijn maagdenlever tript daar weer goed op. Val gelijk in slaap op die krengen. Love it.![]()
Vanmiddag begin ik weer te slikken want ben er net uit. Maar wel kut want ik ben er heel lang mee uit de running. Het komt niet eens door het fietsen maar door het rondje lopen in het bos van afgelopen woensdagavond en dat doe ik normaal nooit.![]()
En de computer staat niet op zolder. De laptop staat gewoon op de eettafel. Gezellig!![]()
Maar thanks, jullie zijn lief en fijn weekend allemaal want het weekend zal wel snel gaan op die pillen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, weer wel.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het tarief van de rijdende rechter zal exploderen.
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef FANN het volgende:
Ik voel héél veel burenruzie's aankomen...![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bouwen__.html?p=2,1
Maar er staat toch dat je de halve tuin mag volbouwen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.
nah... zo te lezen niet échtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk niet meer dan anders, omdat er vast voldoende bepalingen zijn waaraan het bouwsel moet voldoen.
zijn dat grote of kleine?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef FANN het volgende:
AH heeft nu van die zakken met diepvriescroissantjes, 8 minuten in de oven op 180 graden
weet je dat die écht héééél lekker zijn, tis goddomme alsof je ze zo van de bakker
hebt gehaald...
ik ga d'r nog één maken![]()
Ja en? Dat mag nu toch ook als er geen belemmeringen zijn? En die belemmeringen/voorwaarden staan vast wel goed omschreven in dat vrije bouwplan. Ik denk ook niet dat eigenaren er belang bij hebben om iets neer te zetten dat als een tang op een varken slaat. Dan doen ze zichzelf nogal tekort bij eventuele verkoop.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar er staat toch dat je de halve tuin mag volbouwen?
quote:
nah is toch lekker effe zo bij de koffiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Telegraaf = stemmingmakerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |