quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen 2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH) 3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast. 4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,- 5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien. 6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten 7. Enjoy!
quote:De spelregels van de AH: Garantie - De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder. - Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels - De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt. De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak). - De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant. - Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant. - Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt. -Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen Supermarkten: Albert Heijn www.ah.nl C1000 www.c1000.nl Aldi www.aldi.nl Super de Boer www.superdeboer.nl Spar www.spar.nl Lidl www.lidl.nl Plus www.plus.nl Co-op www.coop.nl Troefmarkt www.troefmarkt.nl Supercoop www.supercoop.nl Jumbo www.jumbosupermarkten.nl Golff supermarkten www.golff.nl DekaMarkt www.dekamarkt.nl Em-Te www.em-te.nl Attent www.attent.nl Hoogvliet www.hoogvliet.com Deen Supermarkt www.deen.nl Jan Linders www.janlinders.nl Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl Boni Markt www.bonisupermarkt.nl Nettorama www.nettorama.nl MCD www.mcd-supermarkt.nl Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten: DA www.da.nl Etos www.etos.nl Trekpleister www.trekpleister.nl Kruidvat www.kruidvat.nl Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan. Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel? Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is. Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder. Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH. Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
ja welke danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:00 schreef macklion het volgende:
@fosfolipede..
De filiaalmanager vertelde mij gister netjes dat de actie nog twee weken door ging.
Heb net ff de Hoogvliet folder vergeleken met de nieuwe bonus... 1 lekker ding in elk geval:D
Oeh, nou worden we met ze alle wel erg nieuwsgierig en sturen we je zeker een C1000 folder opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:05 schreef macklion het volgende:
kijk dat wil iedereen dan ineens weten, maar als ik om een simpele scan van het c1000 foldertje vraag geeft iedereen niet thuis...
inmiddels 2 producten gevonden in de hoogvliet... wouww
Mochten dit de producten worden, dan staat er in ieder geval niets in wat ook in de Hoogvliet folder staat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:52 schreef Dropdown het volgende:
http://webwinkel.ah.nl/process?fh_location=%2F%2Fecommerce%2Fnl_NL%2Fcategories%3C%7Becommerce_shoc1%7D%2Fit_show_product_code_1398%3E%7B10%3B20%7D%2Fpr_startdate%3C20090627%2Fpr_enddate%3E20090627%2Fpr_ltc_allowed%3E%7Bbowi%7D%2Fcategories%3C%7Becommerce_shoc1_1al%7D%2Fcategories%3C%7Becommerce_shoc1_1al_1ahal%7D%2Fpr_promo_disc_flg%3Dy%2Fcategories%3C%7Becommerce_shoc1_1al_1ahal_1ahalal115%7D&&action=albert_noscript.modules.build
Producten van volgende week
Zou mooi wezenquote:Pils, krat
Heineken Pils, krat
24 x 0,33 lt
Bonus
8.29
22 appeltaartenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
- Eén filiaal gaf ons één appeltaart per fles cadeau. (12 flessen)
- Eén filiaalmanager zag zijn discussie verloren gaan en uit pure onmacht verzocht hij ons morgen terug te komen. Vervolgens ons geld teruggekregen en als dank ook ieder een paar euro extra.![]()
- Willkeurige uitspraak van een manager: "Ja, wacht eens even die is alleen 19 juni geldig."
- Eén manager hield voet bij stuk de folder in te nemen maar uiteindelijk heeft bij ons het onderspit gedelft.![]()
72 cola
22 appeltaarten
"He gefeliciteerd met je verjaardag. Kijk eens wat ik voor je heb meegebracht."quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
22 appeltaarten
wat ga je ermee doen?
Meer een deegkarkas met rondslingerende stukjes appel en gelei.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is die appeltaart nou te eten of wat? Ik vond 'm er altijd zo smerig uitzien.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:42 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Meer een deegkarkas met rondslingerende stukjes appel en gelei.
Nee hier precies hetzelfde, diepvries zit bomvol.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
dus ik ou samen met qwea vandaag 12 pizza's kunnen halen... maar eh... dat gaat dus nooit echt door want ik kan dat nooit huisvesten
En aan die zwerver geven heeft ook geen zin
12??? ik heb nog 3 folders.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
dus ik ou samen met qwea vandaag 12 pizza's kunnen halen... maar eh... dat gaat dus nooit echt door want ik kan dat nooit huisvesten
En aan die zwerver geven heeft ook geen zin
ik boycot voedselbanken hoor, daar komen enkel profiteurs met uitkeringen die "van mijn belastingcenten" al rokend aankomen zetten met de auto om vervolgens te gaan klagen dat het brood niet is voorgesneden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:18 schreef Klonk het volgende:
kijk eens verder dan eigen kelderbox en diepvriers: doneer het aan goed doel
Domme vraag misschien hoor, maar nemen voedselbanken bv, ook diepvries producten aan dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:18 schreef Klonk het volgende:
kijk eens verder dan eigen kelderbox en diepvriers: doneer het aan goed doel
twee vragen die ik niet voor je kan beantwoorden, maar ik denk dat niet alleen de voedselbank dol is op donaties, nachtopvangdingen voor zwervers, junks of wat dan ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Domme vraag misschien hoor, maar nemen voedselbanken bv, ook diepvries producten aan dan?
Volgens mij hebben we hier niet eens een voedselbank.
Weet jij dat? Of die Sanders-folders nog gaan werken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:28 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg net de nieuwe LAPG aanbiedingen in mn sms
Ja denk het wel, gisteren was geen enkele AH nog aangepast, allemaal nog 1.12, maar je kunt natuurlijk ff langs gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Weet jij dat? Of die Sanders-folders nog gaan werken?
Met de cola?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Weet jij dat? Of die Sanders-folders nog gaan werken?
Klopt, Hier is het wel 1.09.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja denk het wel, gisteren was geen enkele AH nog aangepast, allemaal nog 1.12, maar je kunt natuurlijk ff langs gaan.
en dat is ?>?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:00 schreef macklion het volgende:
@fosfolipede..
De filiaalmanager vertelde mij gister netjes dat de actie nog twee weken door ging.
Heb net ff de Hoogvliet folder vergeleken met de nieuwe bonus... 1 lekker ding in elk geval:D
nog nie. Moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje boodschappen moe begin te wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:44 schreef Qwea het volgende:
iemand trouwens al op pad geweest voor die pizza?
no problemoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:48 schreef ron1970 het volgende:
@qwea: thnx
*foon paktquote:
Hmm even de andere foldertjes goed bewaren die komen dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
*foon pakt
*sms open gooit
In de bonus AS week bij A.H ;
Unox soep in zak
Alpro troep
Danoontje
Stegeman worst
Dubbelfris minder zoet
Fanta
Sprite
Martini
Heineken krat
Rexona
Dove
Aquafresh
Persil
Silan
Vanish
Geen nieuwe regels, niks over vaartjes te vinden. Laatste bericht was dat groothandels niet meer meedoen, en vanaf vandaag komen de nieuwe regels eindelijk op de website.
Aldus mijn sms die ik kreeg daarstraks
Waarvoor dank!
Is dat zeker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
*foon pakt
*sms open gooit
In de bonus AS week bij A.H ;
Unox soep in zak
Alpro troep
Danoontje
Stegeman worst
Dubbelfris minder zoet
Fanta
Sprite
Martini
Heineken krat
Rexona
Dove
Aquafresh
Persil
Silan
Vanish
Geen nieuwe regels, niks over vaartjes te vinden. Laatste bericht was dat groothandels niet meer meedoen, en vanaf vandaag komen de nieuwe regels eindelijk op de website.
Aldus mijn sms die ik kreeg daarstraks
Waarvoor dank!
het gaat om het principe. Kom op zeg, met zn gure kutkop. Elke keer maar zuur kijken, en maar zeiken. Ga lekker bij het HK klagen, en niet bij mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Fosfolipide het volgende:
Zover gaan voor wat gratis pizza'sik zou me doodschamen
Ik ging ook niet in discussie voor de pizza's, ik ging in discussie omdat die kloothommel denkt dat hij god is ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Fosfolipide het volgende:
tuurlijk is het de schuld van ah zelf maarr ik zou nooit zover gaan in zo'n discussie voor wat pizza's
Jaaaa en hij had al bij het HK geklaagdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:14 schreef tjeerds het volgende:
Wow, heftig verhaal. Maar toch is het ergens gewoon de schuld van de AH zelf. Staat ook bij dat de prijs per direct aangepast gaat worden als jij een goedkopere prijs hebt. Als ze dat niet doen is het gewoon pech voor de AH. Maar ik snapte gister ook al niet waarom het personeel zo moeilijk doet. Als ik achter die balie zal staan, zou ik er weinig om geven om jou je geld terug te geven (kan me voorstellen dat ze misschien van de baas zo moeilijk moeten doen). Tja, als je niet z'n actie wil, moeten ze inderdaad bij het hoofdkantoor klagen.
En jij bent de god van de gratis producten tochquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging ook niet in discussie voor de pizza's, ik ging in discussie omdat die kloothommel denkt dat hij god is ofzo
Ja maar je kunt niet zien op welke producten de LAPG zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:14 schreef Dropdown het volgende:
Lol @ eruitgezet worden! Maar is niet hetzelfde gewicht? Klopt geen anus van. Er zit geen verschil in gewichten. Ik denk dat ze bij de ene de doos er wel bij hebben gerekend en de ander niet. Of een andere soort pizza als gewicht. Hawaii is zwaarder dan Margerita bijvoorbeeld.
Ik ga over een uur gewoon 2 winkels langs, mocht het lukken, dan ook een 3e.
Cola kan ook nog gehaald worden! 19 juni overlapt hun actieperiode
En ik hoop ook op uitzetting. Heb bij 1 ah:
36 pakken Cracottes
10 4-packs Cola
3 Pakken Mars en 3 Pakken Snickers Ice Cream
10 blikjes Coca Cola Zero gehaald.
En dus ook 9 taarten. Die vent heeft haat aan ons joh ;o.
En nog iets: Ik had de producten van volgende week gisteren al in dat andere topic gepost.
http://webwinkel.ah.nl/process?fh_location=%2F%2Fecommerce%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{ecommerce_shoc1}%2Fit_show_product_code_1398%3E{10%3B20}%2Fpr_startdate%3C20090627%2Fpr_enddate%3E20090627%2Fpr_ltc_allowed%3E{bowi}%2Fcategories%3C{ecommerce_shoc1_1al}%2Fcategories%3C{ecommerce_shoc1_1al_1ahal}%2Fpr_promo_disc_flg%3Dy&&action=albert_noscript.modules.build
Staan hier namelijk.
Klopt, maar je kan wel de bonus artikelen zien. Daarvan zijn er dus een aantal LAPG. Dit scheelt ongeveer 2500 producten. Eerst was alles mogelijk, nu alleen die nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja maar je kunt niet zien op welke producten de LAPG zit.
Ik neem mijn woorden terug;quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan wel de bonus artikelen zien. Daarvan zijn er dus een aantal LAPG. Dit scheelt ongeveer 2500 producten. Eerst was alles mogelijk, nu alleen die nog.
quote:De Laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merk producten in de AH Bonusfolder: deze vindt u in geen ander folder in Nederland goedkoper!
Albert heijn den helder, marsdiepstraatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:19 schreef Bill_Board het volgende:
Whehe Qwea. Welk filiaal was het trouwens?
Gelukkig ver weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Albert heijn den helder, marsdiepstraat
Ik hoop voor de AH dat ze goedkoper zijn..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Naja, dan ben ik benieuwd naar de prijs van de Heineken.
Staat heel groot in de folder van de Dirk in de aanbieding. Krat voor 6,99.
Ik hoop voor de AH dat ze de prijsaanpassen dan. ¤ 8.29 in de Bonusfolder.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik hoop voor de AH dat ze goedkoper zijn..
Anders zijn ze uitverkocht voor 8:30
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef blup het volgende:
Klote zooi die Super de Boer in Wijk heeft alleen in 't lokale krantje gestaan.. Ze hebben de folder niet daar....Kan een printshop tablet achtige dingen afdrukken? A3 dus wat op een krant lijkt?
Dat dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:53 schreef Dropdown het volgende:
[..]Loop naar een huis, bel aan. Hallo, ik koop jullie krant voor 2 euro.
Ok.
Doei.
Folder gaat morgen in, actie van AH eindigt morgen, dus overlapt hetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef tjeerds het volgende:
Net de nieuwe folder van de c1000 uit de bus getrokken. Big Americans 2=1 voor 2.46 (per 2). Net een week te laat
Volgens mij is al het heineken bier volgende week in de bonus. De folder screenshot is al aangepast. Link
Kga pas als ik de folders van die gast ontvangen heb, lenolinedancer geloof ik, als het goed is krijg ik die vandaag. Maar heb niet genoeg ruimte in de vriezer, als is het een american fridge, vriezer zit al vol met pizzaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:32 schreef MaddoxX het volgende:
Heeft iemand de pizza's al meegekregen ? Ik ga dadelijk met 3 man1 AH plunderen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:18 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Folder gaat morgen in, actie van AH eindigt morgen, dus overlapt het
Max 6 per man, 2 x 6 x 6 = 72 flessen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:44 schreef Ramzibase het volgende:
zo vandaag met 2 man zijn we 8 AH's lang geweest voor de cola. Bij 6 meegekregen. Totaal van 288 flessen
En dan te bedenken dat er in een oud topic stond dat sommige mensen cola hadden die houdbaar was tot eind juliquote:
4-packquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Max 6 per man, 2 x 6 x 6 = 72 flessen.
November/December zijn dezequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er in een oud topic stond dat sommige mensen cola hadden die houdbaar was tot eind juli
hoe weten ze dat danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:06 schreef Fosfolipide het volgende:
hahahahaha, ik was net ff op me werk, schijnt een andere ah te hebben gebeld naar mijn ah om te zeggen dat ik hiermee bezig was, vandaag is het trouwens mijn laatste werkdag hahahahaha niet pas over 2 weken, doei doei albert heijn
met welke folder?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:57 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
4-pack![]()
72 x 4 = 288
[..]
November/December zijn deze
Ik heb die super gebeld maar die had die krant zelf niet?? waar heb je die gehaald dan???quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Ramzibase het volgende:
Er is in wijk van duurstede een nieuwe super de boer ge-opent, deze heeft als openings aanbieding de 4 pack voor 3.99.
Hier is geen folder van alleen een twee pagina advertentie in de lokale krant daar. Gisteren 1 uur gereden om die te halen.
Hier het resultaat.
[ afbeelding ]
Uit de 'Wijkse Courant' denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef blup het volgende:
[..]
Ik heb die super gebeld maar die had die krant zelf niet?? waar heb je die gehaald dan???
Er zit een tabakzaak naast de super de boer, daar zijn er misschien nog te halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef blup het volgende:
[..]
Ik heb die super gebeld maar die had die krant zelf niet?? waar heb je die gehaald dan???
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:33 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
Er zit een tabakzaak naast de super de boer, daar zijn er misschien nog te halen.
Who gives a fuck? Ik heb voor de rest van 't jaar gratis cola.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:33 schreef kunstfiets het volgende:
gewoon heerlijk hoe die actie massaal mislukt door parasiterende studenten en fok/geenstijl users
HK: 08000305quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:37 schreef MaddoxX het volgende:
Tja moeten ze maar niet zo'n actie verzinnen, ben nu op een maat aan het wachten en dan gaan we met z'n 3en 1 AH plunderenen dan op naar de volgende 5 AH's
En dan zal ik ook expres naar de AH in valkenburg gaan als laatste waar de manager ons eruit wilde zetten
Kwil z'n gezicht nu wel ens zien als ik met de echte folder kom!!!
neem op met dictafoonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef MaddoxX het volgende:
Ben ervandoorFilmpje wordt ook gemaakt als ze vervelend gaan doen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
gewoon random aanbellen bij huizen daar voor die krant
gewoon met burka je inkopen doen.quote:
Geen boem boem draaien he met al die cola in je bakkie anders geeft het zo'n rommeltje!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Geen boem boem draaien he met al die cola in je bakkie anders geeft het zo'n rommeltje!
Hee waarom past de forum software de foto niet aan ?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
Ik ben uit de AH gezet
OMG
Ik die pizza's pakken. 2 hawai, 2 kaas ui en 2 texas. Ik afrekenen, ik naar de balie. Meisje had bijna mn geld terug gegeven totdat haar baas eraan kwam
Die wilde mn folder mee, en dingen controleren. Nou ja, ga je gang. Dus die kerel is een poos bezig en komt terug.
"Ja, ik kan niet zien of dit dezelfde pizza is. Hier staat geen gewicht op. En dit is zeker een sport voor je he??? beetje mijn AH plunderen. Eerst de fruitella en de craccottes. Paar dagen geleden de cola, en nu zeker de pizza's? Ik wil je niet meer in mijn AH hebben!"
Dus ik zo ; haske mooi, maar ik bel wel ff de vaartjes. Ik vaartjes bellen en op de speaker zetten... nou alleen de big american texas was daar in de aanbieding. Dus ik vragen hoeveel gram... 405 gr en die bij de AH was 435 ofzo . Nou goed, dus die kerel had gelijk. Dus ik zo ; oke, nou dan wil ik mn geld terug. Nee kon niet, versproducten konden niet terug.
Ik zo ; Ja, mooi waar staat dat in de voorwaarden? Nou dat stond er niet. En toch kreeg ik het niet terug.Dus ik zo ; nou dan bel ik het hoofdkantoor. Nou, dat moest ik maar doen dan. Dus ik mn foon uit mn zak, en een nr draaien. Ik had niet eens het nr van het HK
Dus ik zo ; laatste kans! Mn geld terug of ik ga bellen.
Nou, toen kreeg ik mn geld toch maar terug. En hij zo ; En ik zal je gelijk vertellen, ik heb alle AH's gebeld!
Ik ; Mooi voor je man! Heb je snel gedaan. Weet je wat jij moet doen? Een voorbeeld aan die lui van de schooten nemen. Die weten immers wel hoe ze met hun klanten moeten omgaan. Het enige wat jij doet is een zure bek trekken zodra iemand spullen komt halen. Als je het niet eens bent met die actie, moet je gaan zeiken bij het hoofdkantoor, en niet aan bij de consument.
Hij ; ja net alsof mij dat een reet kan schelen. Jullie plunderen mn AH leeg en ik word er schijtziek van! Je bent hier nou al 3 of 4x geweest!
Ik ; ja, klopt. Kwestie van je prijzen sneller aanpassen, of je aansluiten bij een andere keten die niet dit soort acties houdt, en waarbij hun personeel niet als een klein kind erbij staat te pruilen omdat hij van zn spullen afgeholpen wordt
Hij ; nou dan ga je toch lekker die schooten leegroven! Misschien krijg je ze daar wel mee!
Ik ; is goed, doe ik![]()
En toen wilde hij me bij mn arm pakken en naar buiten "begeleiden" dus ik zo ; je raakt me 1x aan, en ik denk dat je je avond eten vanaaf door een rietje kunt gaan zuigen
En toen ging ik zelf maar naar buiten, waarop hij riep ; IK WIL JE HIER NIET WEER ZIEN
Wat een eikel die baasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
Ik ben uit de AH gezet
OMG
Ik die pizza's pakken. 2 hawai, 2 kaas ui en 2 texas. Ik afrekenen, ik naar de balie. Meisje had bijna mn geld terug gegeven totdat haar baas eraan kwam
Die wilde mn folder mee, en dingen controleren. Nou ja, ga je gang. Dus die kerel is een poos bezig en komt terug.
"Ja, ik kan niet zien of dit dezelfde pizza is. Hier staat geen gewicht op. En dit is zeker een sport voor je he??? beetje mijn AH plunderen. Eerst de fruitella en de craccottes. Paar dagen geleden de cola, en nu zeker de pizza's? Ik wil je niet meer in mijn AH hebben!"
Dus ik zo ; haske mooi, maar ik bel wel ff de vaartjes. Ik vaartjes bellen en op de speaker zetten... nou alleen de big american texas was daar in de aanbieding. Dus ik vragen hoeveel gram... 405 gr en die bij de AH was 435 ofzo . Nou goed, dus die kerel had gelijk. Dus ik zo ; oke, nou dan wil ik mn geld terug. Nee kon niet, versproducten konden niet terug.
Ik zo ; Ja, mooi waar staat dat in de voorwaarden? Nou dat stond er niet. En toch kreeg ik het niet terug.Dus ik zo ; nou dan bel ik het hoofdkantoor. Nou, dat moest ik maar doen dan. Dus ik mn foon uit mn zak, en een nr draaien. Ik had niet eens het nr van het HK
Nou, toen kreeg ik mn geld toch maar terug. En hij zo ; En ik zal je gelijk vertellen, ik heb alle AH's gebeld!
Ik ; Mooi voor je man! Heb je snel gedaan. Weet je wat jij moet doen? Een voorbeeld aan die lui van de schooten nemen. Die weten immers wel hoe ze met hun klanten moeten omgaan. Het enige wat jij doet is een zure bek trekken zodra iemand spullen komt halen. Als je het niet eens bent met die actie, moet je gaan zeiken bij het hoofdkantoor, en niet aan bij de consument.
Hij ; ja net alsof mij dat een reet kan schelen. Jullie plunderen mn AH leeg en ik word er schijtziek van! Je bent hier nou al 3 of 4x geweest!
Ik ; ja, klopt. Kwestie van je prijzen sneller aanpassen, of je aansluiten bij een andere keten die niet dit soort acties houdt, en waarbij hun personeel niet als een klein kind erbij staat te pruilen omdat hij van zn spullen afgeholpen wordt
Hij ; nou dan ga je toch lekker die schooten leegroven! Misschien krijg je ze daar wel mee!
En toen wilde hij me bij mn arm pakken en naar buiten "begeleiden" dus ik zo ; je raakt me 1x aan, en ik denk dat je je avond eten vanaaf door een rietje kunt gaan zuigen
En toen ging ik zelf maar naar buiten, waarop hij riep ; IK WIL JE HIER NIET WEER ZIEN
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Dat stukje van eruit gooien heb ik verzonnen
Maar die kerel heeft me echt wel de toegang ontzegd
Opschepperquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Zo zonde dat die kerel niet gewoon toegeeft dat hij me wel de toegang heeft ontzegtquote:
Sowieso, hij heeft geen schade door de actie die Albert Heijn zelf organiseerd. Dus ik weet niet wat die man dwars zit. Maar ja, er zijn nog genoeg anders AH vestigingen dus wat dat betreft hoef je je daarvoor geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo zonde dat die kerel niet gewoon toegeeft dat hij me wel de toegang heeft ontzegt
En voor de vraag of de actie geslaagd is verwijst ie naar het HK. HK mn kont
Toen ik zei dat hij moest gaan klagen bij het HK, zei hij dat hij dat al had gedaan. Dan vindt hij de actie toch erg duidelijk NIET geslaagd
Ik heb werkelijk nog geen enkele AH zo meegemaakt hoor
Roepen dat ik er met mentos (ja mentos zei die) en cracottes ben geweest. Ten eerste heb ik geen mentos, en ten tweede ben ik toch echt niet daar geweest maar in een ander filiaal hier.
Dus dan is dit pas de 2de xEn dan ook nog ontkennen dattie erbij was met de cola, en een vet zuur gezicht trok. Kom ff lekker zeg.
Prima als je pissig bent om zoiets, maar bel dan het HK
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
Ja mooi he? In your face.quote:
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef C_a_K_e het volgende:
Een man die om zijn winkel geeft!ooh maar dat snap ik wel, en das ook niet het probleem. En die kerel had ook gewoon gelijk. Na controle bleek het idd niet dezelfde producten te zijn, maar om dan gelijk zo tegen je klanten tekeer te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overigens niet de enige die een probleem met die gozer heeften toen ik dat zei, toen moest ik ze maar ff langssturen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.
Ik niet dat het iets tussen ons zal gaan worden.
Het gaat me niet om het zwart maken. Het gaat om de manier waarop. Als hij gewoon normaal had gezegd "joh het klopt niet, helaas" dan was het allemaal rete oke geweest. Maar hij begon me een partij asociaal bot te doen. Ja kom op hey. Als AH zo'n actie organiseert... en er wordt gebruik van gemaakt, ik bedoel, ga dan naar het HK... of sluit je bij een andere keten aan. Maar ga niet bot doen tegen je klanten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso, hij heeft geen schade door de actie die Albert Heijn zelf organiseerd. Dus ik weet niet wat die man dwars zit. Maar ja, er zijn nog genoeg anders AH vestigingen dus wat dat betreft hoef je je daarvoor geen zorgen te maken
Maar ja het is natuurlijk wel leuk, nu word hij dus des te meer zwart gemaakt. Misschien dat dit nog invloed heeft op de klanten
^^ idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.
Ik niet dat het iets tussen ons zal gaan worden.
wie kaatst...?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef ron1970 het volgende:
Maar om de winkels die niet sportief meespelen hier de grond in te boren vind ik dan weer jammer
Ik boor niemand de grond in. Ik geef mijn mening. Met de toevoeging dat het ook op een totaal andere manier had gekund. Het had niet bot gehoeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef ron1970 het volgende:
Quote::Maar ja het is natuurlijk wel leuk, nu word hij dus des te meer zwart gemaakt. Misschien dat dit nog invloed heeft op de klanten ::
Ik vind het op zich wel een sport om de producten ergens goedkoper te vinden en ze dan bij AH te halen. Daar hebben ze zelf voor gekozen bij deze actie en dit hebben ze volgens mij ook best aan zien komen.
(Alleen jammer dat er mensen zijn gaan photoshoppen want daardoor mogen prints van internetfolders niet meer)
Maar om de winkels die niet sportief meespelen hier de grond in te boren vind ik dan weer jammer
Wanhoop niet, de prins op het witte paard komt ook voor jou vast nog wel eens voorbij.quote:
Goede reden inderdaad om maar een verhaal te verzinnen dat je eruit bent gegooidquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik boor niemand de grond in. Ik geef mijn mening. Met de toevoeging dat het ook op een totaal andere manier had gekund. Het had niet bot gehoeven.
Het had ook normaal kunnen ga. "nee klopt niet" oke, prima, fijn weekend!
Maar dan tegen mij piepen omdat die folder geen gewicht heeft, en dan eerlijk tegen die vent zeggen als ik die lui bel wat het gewicht is, terwijl ik het gewicht op de doos van AH had gezien, en idd anders was... en dan nog bot doen. Ja, doei
Verhaal? Het was het LAATSTE kleine stukjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goede reden inderdaad om maar een verhaal te verzinnen dat je eruit bent gegooid.
Achja, hier hoor je ook maar één kant van het verhaal natuurlijk. Het zou me niks verbazen als jij daar even een partijtje die AH was binnengestapt, en met je folder en de kassabon keihard op de balie had staan rossen omdat je je centjes terug wou vorderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het zwart maken. Het gaat om de manier waarop. Als hij gewoon normaal had gezegd "joh het klopt niet, helaas" dan was het allemaal rete oke geweest. Maar hij begon me een partij asociaal bot te doen. Ja kom op hey. Als AH zo'n actie organiseert... en er wordt gebruik van gemaakt, ik bedoel, ga dan naar het HK... of sluit je bij een andere keten aan. Maar ga niet bot doen tegen je klanten.
En niet alle AH's zijn zo hoor. Hier 1 in de buurt is altijd heel sportief en vriendelijk. Maar goed, dit is van 1 en dezelfde eigenaar die hier geloof ik nog een filiaal heeft, en in dat filiaal waren ze tegen iemand ook al niet al te vriendelijk geweest hoorde ik
ja, nou, niet dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:03 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Achja, hier hoor je ook maar één kant van het verhaal natuurlijk. Het zou me niks verbazen als jij daar even een partijtje die AH was binnengestapt, en met je folder en de kassabon keihard op de balie had staan rossen omdat je je centjes terug wou vorderen
Idd en maar miepen dat 20 gram geen verschil is met die pizza's EN IK WIL MIJN GELD TERUG!?quote:
nah ze doet het altijd heel rustig eigenlijk en er wordt ook nooit moeilijk gedaan. Goed je moet wel vanalles aantonen, folders worden mee naar achter genomen maar uiteindelijk klopt het allemaal wel en is er niets aan de hand.quote:
dan ga jij toch naar de lidlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Bill_Board het volgende:
O ja, kan het nou verdomme eens afgelopen zijn met dat gepauper bij de plaatselijke AH? Ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk boodschappen doen zonder gehinderd te worden door al die paupers die met karren vol producten zeulen, en volgens een hele heisa gaan schoppen bij de klantenservice. Mensen: blijf lekker naar de LIDL gaan of zo, op je eigen niveau.
Dus omdat jullie boven jullie bijstands niveau "winkelen" (quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan ga jij toch naar de lidl
Daar zal het nu wel rustiger zijn dan
Je hebt het recht daartoe. Staat in de voorwaarden. Als je niet tevreden bent met het product, mag het terug. Nou, daar heb ik me op beroepen. Er staat NERGENS in de voorwaarden (bij mijn weten) dat versproducten niet terug genomen worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Idd en maar miepen dat 20 gram geen verschil is met die pizza's EN IK WIL MIJN GELD TERUG!?![]()
![]()
whehe
Hoeveel heb jij al binnen Rob?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij post echt alleen in dit topic om de boel op te naaien he
nee. Ik geef aan wat ik heb meegemaakt bij de AH. Ik vind het slecht omgaan met je klanten. Dat mag ik toch vinden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:Jij post echt alleen in dit topic om de boel op te naaien he
Hij bedoelt die Billboard knul denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee. Ik geef aan wat ik heb meegemaakt bij de AH. Ik vind het slecht omgaan met je klanten. Dat mag ik toch vinden?
karren kan nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Bill_Board het volgende:
O ja, kan het nou verdomme eens afgelopen zijn met dat gepauper bij de plaatselijke AH? Ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk boodschappen doen zonder gehinderd te worden door al die paupers die met karren vol producten zeulen, en volgens een hele heisa gaan schoppen bij de klantenservice. Mensen: blijf lekker naar de LIDL gaan of zo, op je eigen niveau.
Ik post om hem in MyAT te houden, als ik dan weer visite heb slinger ik altijd even de computer aan en gaan we gezamenlijk het topic doorlezen en lekker mensen uitlachenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
karren kan niet
6 artikelen maxWat ik niet snap van jou, grote waffel nu ook weer, maar wel stug blijven posten in dit topic
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ik post om hem in MyAT te houden, als ik dan weer visite heb slinger ik altijd even de computer aan en gaan we gezamenlijk het topic doorlezen en lekker mensen uitlachen
Klopt ik heb deze week ook boodschappen gedaan bij de Albert Heijn. Gewoon m'n wekelijkse zooitje wat ik normaal ook moet hebben. Ben nog nooit in de weer geweest met bonnetjes en folders. En je noemt het zelf troep, maar je blijft wel lekker binnen halen? Is die stacaravan van je eigenlijk al vol?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")
Je lacht me maar uit. De zwerver was me toch echt dankbaar.
Dat dus... Niet alles draait om jou Qwea.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Blackf1re het volgende:
Hij bedoelt die Billboard knul denk ik![]()
Niks, voor een paar crackers en wc papier ga ik geen moeite doen. Cola en pizza komen nog wel van pas maar als ik lees wat voor moeite en gezeik het tegenwoordig oplevert.quote:
het spijt mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat dus... Niet alles draait om jou Qwea.
waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:25 schreef DJKoster het volgende:
Quote uit hun nieuwe infopapiertje:
"En dat is een succes gebleken - voor sommige mensen zelfs op een manier die we niet hadden voorzien"
Zwervers zijn altijd dankbaar tegenover collega's.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")
Je lacht me maar uit. De zwerver was me toch echt dankbaar.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zwervers zijn altijd dankbaar tegenover collega's.
anders post je lekker in een ander topicquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
auwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Negeren? Daar is het al te laat voor knul.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
anders post je lekker in een ander topic
nu weer ontopic en negeren
Kun je alle crackers er in houden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, gaan ik mijn tassen verder inpakken, en heerlijk 2 weken naar de ardennen![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, gaan ik mijn tassen verder inpakken, en heerlijk 2 weken naar de ardennen![]()
Zit dr nu ook al zo'n kliniek in de Ardennen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
"Wat" bergwandelingen? 3 kuub cola trim je er zo niet af hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zit dr nu ook al zo'n kliniek in de Ardennen dan?
Misschien moet je eens wat bergwandelingen gaan maken om wat af te vallen!
Valt inderdaad ook aan d'r te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
"Wat" bergwandelingen? 3 kuub cola trim je er zo niet af hoor
Huilwinkel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
Ik ben uit de AH gezet
OMG
Die vervolgens gewoon weer terugkomt bij het betreffende filiaal, en waar ze er keihard om gaan lachen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef MissHobje het volgende:
Ik had trouwens om zoiets een klacht ingediend bij het hoofdkantoor!
Druk? Ja als die tyfus clochards zoals jullie er weg zouden blijven valt het gigantisch mee. Mooi ruime paden en heldere schappen. Dat is wel even wat anders dan die voedselbanken waar jullie het 365 dagen per jaar mee moeten doen, dat snap ik best. Als je dan toch een keer het walhalla van de Albert Heijn binnenkomt, probeer je dan op zijn minst te gedragen en een beetje respect te tonen en je niet laten kennen als een ware clochard.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Huilwinkel!
Ik heb sowieso een grafhekel aan de AH... Altijd gruwelijk druk, en gruwelijk duur. Daarbij is het de ENIGE winkel die regelmatig producten TE DUUR in het systeem heeft staan. Bij andere winkels gaat het ook fout, maar dan 2 kanten op. Bij AH is het altijd in mijn nadeel... Oftewel dat kan geen toeval zijn.
Gewoon die hele winkel laten stikken, zal ze leren.
wat ben jij nou weer voor grottentroll?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Druk? Ja als die tyfus clochards zoals jullie er weg zouden blijven valt het gigantisch mee. Mooi ruime paden en heldere schappen. Dat is wel even wat anders dan die voedselbanken waar jullie het 365 dagen per jaar mee moeten doen, dat snap ik best. Als je dan toch een keer het walhalla van de Albert Heijn binnenkomt, probeer je dan op zijn minst te gedragen en een beetje respect te tonen en je niet laten kennen als een ware clochard.
Ah, de ideale klant van AH! Alsof ze je betalen om hun reclame na te praten i.p.v. na te denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Druk? Ja als die tyfus clochards zoals jullie er weg zouden blijven valt het gigantisch mee. Mooi ruime paden en heldere schappen. Dat is wel even wat anders dan die voedselbanken waar jullie het 365 dagen per jaar mee moeten doen, dat snap ik best. Als je dan toch een keer het walhalla van de Albert Heijn binnenkomt, probeer je dan op zijn minst te gedragen en een beetje respect te tonen en je niet laten kennen als een ware clochard.
Jij mag niet meepraten, jij bent mag nog geeneens naar de hoeren of autorijden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor grottentroll?
En? Dus? Jij spits je oren als je de woorden "Albet Heijn" en "gratis" in één zin hoort.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ah, de ideale klant van AH! Alsof ze je betalen om hun reclame na te praten i.p.v. na te denken.
als je het spelletje speelt met de AH en nadat je al zoveel geprofiteerd hebt maar dan een keer verliest dan moet je je verlies nemen (alhoewel verlies, je hebt nog gewoon je pizza's).quote:Alle producten die u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht uw aankoop een kwaliteitsafwijking hebben, dan kunt u het omruilen voor een nieuw exemplaar of ontvangt u het aankoopbedrag terug. Dit geldt voor alle producten onder de 50.- en op vertoon van de kassabon. De garantie van producten boven de 50.- loopt via de leverancier. U kunt echter altijd weer bij Albert Heijn terecht indien u ontevreden bent over de afwikkeling. De garantie geldt voor een periode van 2 jaar. Servicenummers staan op de verpakking of zijn op te vragen via AH Klantenservice.
Dat spijkerjackquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef Lolque het volgende:
Om eventjes terug te komen op het topic in Feedback, waar ze vroegen of Denise lelijk was.
Hier is een geblurrde foto, maar dat zegt al en héléhoop:
[ afbeelding ]
geregistreerd op: zaterdag 20 juni 2009 @ 15:35quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef roy.. het volgende:
Die actie van AH is voor zijn klanten. Ik begrijp het als mensen hun geld gaan terug vragen maar er zijn ook altijd VEEL mensen die van zo een actie misbruik moeten maken. Wat moet je nu weer met bijv. 288 flessen cola?? Als je goedkoop je boodschappen wilt hebben moet je naar de aldi gaan en bij AH weg blijven. Qwea je ligt hier alleen maar onzin te vertellen en je geeft dit zelf nog aan ook met " van dat eruit gooien heb ik verzonnen". Ik zou mezelf kapot schamen om voor zo'n klein bedrag zo moeilijk te doen. Nu lig je wel te klagen over de AH maar zodra je weer gratis producten kan krijgen sta je er wel weer als eerste. Als je zoveel problemen met AH hebt moet je er dan ook WEGBLIJVEN. Je probeert AH nu alleen maar in een slecht daglicht te zetten en als je in de winkel de hele tijd zo moeilijk doet begrijp ik best dat je de toegang tot de winkel ontzegt wordt want dit is alleen maar vervelend voor de ECHTE klanten. Mijn ervaring met de AH is dat ze voor hun klanten goede service bieden en ze je altijd op een goede en correcte manier helpen. Het kan altijd weleens voorkomen dat je het ergens niet mee eens bent, maar dat heb je bijv. bij de c1000 ook. Ik begrijp het echt niet dat je er zoveel tijd en moeite in stopt. Als je al die tijd gewerkt had, heb je meer geld verdient!!!
Ja omdat ik die reacties aan het lezen was en hierop wou reageren moest ik me ff registreren! Of snap je dat niet??quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:55 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
![]()
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het standpunt van de SP over deze actie niet ken en hier dus aan toe moet voegen dat dit op persoonlijke basis gezegd isquote:
Ja jij welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het nou vanaf morgen het verschil dat je terugkrijgt?
Dus vanaf maandag pizza's halen met de c1000 folder?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:43 schreef tjeerds het volgende:
Nee, dat was een fake memo. Ook volgende week is het aankoop bedrag van maximaal 6 producten + appeltaart
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus vanaf maandag pizza's halen met de c1000 folder?
Betere actie vind ik dit. Met originele folder en 6 producten per persoonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:46 schreef UncleSam het volgende:
Het laatste nieuws:
De LAPG is niet een drieweekse themaweek (zoals Jokerweek of Kleinste prijs week) maar wordt gewoon een vast item in het bonus boekje
"Daarom blijven we ook na de afgelopen campagneweken uw moeite belonen met een lekker appeltaartje. En natuurlijk krijgt u ook nog steeds het aankoopbedrag terug.
Bron: http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Betere actie vind ik dit. Met originele folder en 6 producten per persoon
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:04 schreef Bill_Board het volgende:
Maar de winkel moet nu dus wel in de buurt zitten
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
Als ik graag mijn boodschappen in friesland doe terwijl ik in den haag woon voldoe ik nog steeds aan de actie voorwaarden!quote:"Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen."
En dit dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:08 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Nee staat niks over in de buurt. ik citeer:
[..]
Als ik graag mijn boodschappen in friesland doe terwijl ik in den haag woon voldoe ik nog steeds aan de actie voorwaarden!
Friesland is gewoon niet in de buurt van Den Haag, maar als jij daar over wil discussiëren met de filiaal manager: ga je gangquote:Vindt u toch een van deze actieproducten die u bij ons heeft gekocht in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn tegen een lagere prijs? Dan krijgt u bij onze servicebalie op vertoon van uw AH kassabon en de originele papieren folder van deze winkel het aankoopbedrag terug en een appeltaartje cadeau.
in de buurt is een nogal oprekbaar begrip.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:10 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
En dit dan?
[..]
Friesland is gewoon niet in de buurt van Den Haag, maar als jij daar over wil discussiëren met de filiaal manager: ga je gang
Als je toch naar de AH gaat, neem je dan gewoon mee wat er op dat moment ergens anders goedkoper is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef tjeerds het volgende:
Maar over 2 maanden zijn er echt geen grote groepen meer die dit doen. Ik denk als ze geen reclame meer gaan maken, dit snel over waait. Er zullen altijd wel mensen die aanbiedingen vinden en dan gratis gaan halen. Maar als je echt van de grote hoeveelheden wilt gaan halen kost je dat wel tijd, en wie heeft dat er dan voor over? Persoonlijk zal ik wel gaan voor bijvoorbeeld de 4 pack Cola, omdat ik veel cola drink. Maar over 2 maanden ga ik echt niet op en neer voor pizza's.
hier zitten 4 AH's op minder dan 5 min rijden van elkaar. Totaal ben je 40 min bezig, inclusief lang wachten op managers etcquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef tjeerds het volgende:
Maar over 2 maanden zijn er echt geen grote groepen meer die dit doen. Ik denk als ze geen reclame meer gaan maken, dit snel over waait. Er zullen altijd wel mensen die aanbiedingen vinden en dan gratis gaan halen. Maar als je echt van de grote hoeveelheden wilt gaan halen kost je dat wel tijd, en wie heeft dat er dan voor over? Persoonlijk zal ik wel gaan voor bijvoorbeeld de 4 pack Cola, omdat ik veel cola drink. Maar over 2 maanden ga ik echt niet op en neer voor pizza's.
Simpel: ze moeten ECHT de goedkoopste zijn...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef Estranged.Dream het volgende:
Hoe met deze actie anders kan doen kan ik me zo niet verzinnen.
Dat zou het helemaal mooi makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die vind dat QUEWA haar excuus moet aanbieden aan de alber heijn omdat ze gelogen heeft over hoe het werkelijk ging bij de AH? Want ze vermeldt wel leuk dat ze alleen gelogen heeft over het hardhandig eruit zetten, wie weet waar ze nog meer over gelogen heeft?
Ik hoop dat de AH juridische stappen zal ondernemen tegen haar
Alsof AH /care over wat een tokkie zegtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die vind dat QUEWA haar excuus moet aanbieden aan de alber heijn omdat ze gelogen heeft over hoe het werkelijk ging bij de AH? Want ze vermeldt wel leuk dat ze alleen gelogen heeft over het hardhandig eruit zetten, wie weet waar ze nog meer over gelogen heeft?
Ik ben het met je eens dat het niet netjes is wat QWEA heeft gedaan en daarmee AH en in het bjzonder de supermarktmanager van het betreffende filiaal in negatief daglicht heeft gebracht. Excusses zouden hier wel op zijn plaats zijn!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Dartanion het volgende:
Alsof het haar schuld is dat een redactielid dit op de FP zet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef roy.. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het niet netjes is wat QWEA heeft gedaan en daarmee AH en in het bjzonder de supermarktmanager van het betreffende filiaal in negatief daglicht heeft gebracht. Excusses zouden hier wel op zijn plaats zijn!
ze had gewoon recht op die producten hoor, maar dit was smoesje #1001 om maar niet te hoeven toegeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef roy.. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het niet netjes is wat QWEA heeft gedaan en daarmee AH en in het bjzonder de supermarktmanager van het betreffende filiaal in negatief daglicht heeft gebracht. Excusses zouden hier wel op zijn plaats zijn!
Als je het goed gelezen had kon je zien dat het om een ander product ging. Maar ik zeg er ook niets van dat ze die producten gratis wil hebben. Het gaat erom dat ze onzin verhalen hier op internet zit te zetten en daarmee AH en in het bijzonder de supermarktmanager in een verkeerd daglicht wil zetten en dat vind ik belachelijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze had gewoon recht op die producten hoor, maar dit was smoesje #1001 om maar niet te hoeven toegeven.
Het is hetzelfde product als bij de AH. Ik heb er net nog 6 gehaald.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef roy.. het volgende:
[..]
Als je het goed gelezen had kon je zien dat het om een ander product ging. Maar ik zeg er ook niets van dat ze die producten gratis wil hebben. Het gaat erom dat ze onzin verhalen hier op internet zit te zetten en daarmee AH en in het bijzonder de supermarktmanager in een verkeerd daglicht wil zetten en dat vind ik belachelijk!
idd, ze is er niet uitgebonjourd oid, of onder toezicht van een man met een V op de borstkas naar buiten geescorteerd, maar er werd wel duidelijk aangegeven dat ze niet meer welkom was en per direct diende te vertrekken...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Het is hetzelfde product als bij de AH. Ik heb er net nog 6 gehaald.
En ze heeft toch zelf aangegeven wat er niet waar was, nadat het op de FP werd gezet
Ga Qwea lekker irriteren ipv hier posten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
dat hele ind e buurt argument is erg fra[pant aangezien AH in sommige plaatsen gewoon een monoplie heeft
als je ouders in friesland wonen en je studeert in utrecht betekend het dus dat je AH in friesland en Utrecht concurrenten zijn van elkaar gezien vanuit jou oogpunt. Dit is dus niet zo moeilijk te omzeilenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
dat hele ind e buurt argument is erg fra[pant aangezien AH in sommige plaatsen gewoon een monoplie heeft
en jouw probleem is?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ga Qwea lekker irriteren ipv hier posten.
Danku.
Jij denkt dat de AH iets van die 6 flessen cola merkt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en jouw probleem is?
Of ben jij zo'n AH medewerker die zijn loonstrookje in gevaar ziet komen doordat er wat mensen met 6 flessen cola de deur uit gaan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef Byte_Me het volgende:
zo ik heb vanochtend 6 pizza's gehaald en samen met de cola die ik gisteren al had gehaald gedeclareerd bij de service balie. nette service (AHXL eindhoven), al straalde het enthousiasme er niet vanaf. ze wilden me eerst nog 3 pizza's door de neus boren, want dat zouden geen big american's zijn, maar ja, als er met koeieletters big american op de doos staat kun je dat niet langer ontkennen. kreeg ook zonder te hoeven zeuren 2 appeltaartjes mee omdat ik de cola gisteren had gekocht. Uiteraard wilden ze wel mn folder graag houden, ware het niet dat ik het geld en de appeltaart al had, en de folder al in mn tas had gestoken. hele discussie over de folder die ik niet eens meer nodig had, maar het gaat om het principe. echte argumenten hadden ze trouwens niet, een discussie was het niet eens te noemen. er werd een hoop onzin uitgekraamd, en ik wees erop dat ze alleen maar onzin uitkraamde. na 5 minuten gaf ze het op, dus ik bedankte nog even netjes voor de gratis boodschappen en appeltaart, deed 2 stappen, draaide me om, en zei, ach ik heb die folder eigenlijk niet meer nodig, mn diepvries zit al vol, met een knipoog erbij. je had dat koppie moeten zien, priceless, wat had ik daar graag een foto van gemaakt.
wel mazzel gehad:
- de big americans die ik heb vallen niet onder de aktie vd c1000 las ik in een bericht van qwea (supreme en hot texas)
- in de actievoorwaarden folder in de AH zag ik ineens staan: andere supermarkt in de buurt, maar daar werd gelukkig geen woord over gerept
ik weet niet hoe MM en Qwea dat zien, maar volgens mij zit er een steekje bij je los als je je druk maakt om wat mensen op een forum van je vindenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:59 schreef Lolque het volgende:
[..]
Jij denkt dat de AH iets van die 6 flessen cola merkt?
Ja daar gaat mn loon.![]()
Hoe vind je het nou dat half Fok! jouw vriendin een dikke aandachtshoer/tokkie vind?
Wat mensen op een forum van je vinden reflecteerd toch wel een hoop over hoe je over het algemeen word gezien in het leven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik weet niet hoe MM en Qwea dat zien, maar volgens mij zit er een steekje bij je los als je je druk maakt om wat mensen op een forum van je vinden
neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wat mensen op een forum van je vinden reflecteerd toch wel een hoop over hoe je over het algemeen word gezien in het leven.
Alsof ik iets van jou ga aannemen, jij bent blijkbaar toch vlientjuhzz met Mikeymo(quote:
Oja?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wat mensen op een forum van je vinden reflecteerd toch wel een hoop over hoe je over het algemeen word gezien in het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |