Opschepperquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Dat stukje van eruit gooien heb ik verzonnen
Maar die kerel heeft me echt wel de toegang ontzegd
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Zo zonde dat die kerel niet gewoon toegeeft dat hij me wel de toegang heeft ontzegtquote:
Sowieso, hij heeft geen schade door de actie die Albert Heijn zelf organiseerd. Dus ik weet niet wat die man dwars zit. Maar ja, er zijn nog genoeg anders AH vestigingen dus wat dat betreft hoef je je daarvoor geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo zonde dat die kerel niet gewoon toegeeft dat hij me wel de toegang heeft ontzegt
En voor de vraag of de actie geslaagd is verwijst ie naar het HK. HK mn kont
Toen ik zei dat hij moest gaan klagen bij het HK, zei hij dat hij dat al had gedaan. Dan vindt hij de actie toch erg duidelijk NIET geslaagd
Ik heb werkelijk nog geen enkele AH zo meegemaakt hoor
Roepen dat ik er met mentos (ja mentos zei die) en cracottes ben geweest. Ten eerste heb ik geen mentos, en ten tweede ben ik toch echt niet daar geweest maar in een ander filiaal hier.
Dus dan is dit pas de 2de xEn dan ook nog ontkennen dattie erbij was met de cola, en een vet zuur gezicht trok. Kom ff lekker zeg.
Prima als je pissig bent om zoiets, maar bel dan het HK
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Maar die kerel heeft me echt wel de toegang ontzegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
Ja mooi he? In your face.quote:
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef C_a_K_e het volgende:
Een man die om zijn winkel geeft!ooh maar dat snap ik wel, en das ook niet het probleem. En die kerel had ook gewoon gelijk. Na controle bleek het idd niet dezelfde producten te zijn, maar om dan gelijk zo tegen je klanten tekeer te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overigens niet de enige die een probleem met die gozer heeften toen ik dat zei, toen moest ik ze maar ff langssturen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.
Ik niet dat het iets tussen ons zal gaan worden.
Het gaat me niet om het zwart maken. Het gaat om de manier waarop. Als hij gewoon normaal had gezegd "joh het klopt niet, helaas" dan was het allemaal rete oke geweest. Maar hij begon me een partij asociaal bot te doen. Ja kom op hey. Als AH zo'n actie organiseert... en er wordt gebruik van gemaakt, ik bedoel, ga dan naar het HK... of sluit je bij een andere keten aan. Maar ga niet bot doen tegen je klanten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso, hij heeft geen schade door de actie die Albert Heijn zelf organiseerd. Dus ik weet niet wat die man dwars zit. Maar ja, er zijn nog genoeg anders AH vestigingen dus wat dat betreft hoef je je daarvoor geen zorgen te maken
Maar ja het is natuurlijk wel leuk, nu word hij dus des te meer zwart gemaakt. Misschien dat dit nog invloed heeft op de klanten
^^ idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.
Ik niet dat het iets tussen ons zal gaan worden.
wie kaatst...?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef ron1970 het volgende:
Maar om de winkels die niet sportief meespelen hier de grond in te boren vind ik dan weer jammer
Ik boor niemand de grond in. Ik geef mijn mening. Met de toevoeging dat het ook op een totaal andere manier had gekund. Het had niet bot gehoeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef ron1970 het volgende:
Quote::Maar ja het is natuurlijk wel leuk, nu word hij dus des te meer zwart gemaakt. Misschien dat dit nog invloed heeft op de klanten ::
Ik vind het op zich wel een sport om de producten ergens goedkoper te vinden en ze dan bij AH te halen. Daar hebben ze zelf voor gekozen bij deze actie en dit hebben ze volgens mij ook best aan zien komen.
(Alleen jammer dat er mensen zijn gaan photoshoppen want daardoor mogen prints van internetfolders niet meer)
Maar om de winkels die niet sportief meespelen hier de grond in te boren vind ik dan weer jammer
Wanhoop niet, de prins op het witte paard komt ook voor jou vast nog wel eens voorbij.quote:
Goede reden inderdaad om maar een verhaal te verzinnen dat je eruit bent gegooidquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik boor niemand de grond in. Ik geef mijn mening. Met de toevoeging dat het ook op een totaal andere manier had gekund. Het had niet bot gehoeven.
Het had ook normaal kunnen ga. "nee klopt niet" oke, prima, fijn weekend!
Maar dan tegen mij piepen omdat die folder geen gewicht heeft, en dan eerlijk tegen die vent zeggen als ik die lui bel wat het gewicht is, terwijl ik het gewicht op de doos van AH had gezien, en idd anders was... en dan nog bot doen. Ja, doei
Verhaal? Het was het LAATSTE kleine stukjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goede reden inderdaad om maar een verhaal te verzinnen dat je eruit bent gegooid.
Achja, hier hoor je ook maar één kant van het verhaal natuurlijk. Het zou me niks verbazen als jij daar even een partijtje die AH was binnengestapt, en met je folder en de kassabon keihard op de balie had staan rossen omdat je je centjes terug wou vorderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het zwart maken. Het gaat om de manier waarop. Als hij gewoon normaal had gezegd "joh het klopt niet, helaas" dan was het allemaal rete oke geweest. Maar hij begon me een partij asociaal bot te doen. Ja kom op hey. Als AH zo'n actie organiseert... en er wordt gebruik van gemaakt, ik bedoel, ga dan naar het HK... of sluit je bij een andere keten aan. Maar ga niet bot doen tegen je klanten.
En niet alle AH's zijn zo hoor. Hier 1 in de buurt is altijd heel sportief en vriendelijk. Maar goed, dit is van 1 en dezelfde eigenaar die hier geloof ik nog een filiaal heeft, en in dat filiaal waren ze tegen iemand ook al niet al te vriendelijk geweest hoorde ik
ja, nou, niet dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:03 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Achja, hier hoor je ook maar één kant van het verhaal natuurlijk. Het zou me niks verbazen als jij daar even een partijtje die AH was binnengestapt, en met je folder en de kassabon keihard op de balie had staan rossen omdat je je centjes terug wou vorderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |