Ik hoop voor de AH dat ze goedkoper zijn..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Naja, dan ben ik benieuwd naar de prijs van de Heineken.
Staat heel groot in de folder van de Dirk in de aanbieding. Krat voor 6,99.
Ik hoop voor de AH dat ze de prijsaanpassen dan. ¤ 8.29 in de Bonusfolder.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik hoop voor de AH dat ze goedkoper zijn..
Anders zijn ze uitverkocht voor 8:30
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef blup het volgende:
Klote zooi die Super de Boer in Wijk heeft alleen in 't lokale krantje gestaan.. Ze hebben de folder niet daar....Kan een printshop tablet achtige dingen afdrukken? A3 dus wat op een krant lijkt?
Dat dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:53 schreef Dropdown het volgende:
[..]Loop naar een huis, bel aan. Hallo, ik koop jullie krant voor 2 euro.
Ok.
Doei.
Folder gaat morgen in, actie van AH eindigt morgen, dus overlapt hetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef tjeerds het volgende:
Net de nieuwe folder van de c1000 uit de bus getrokken. Big Americans 2=1 voor 2.46 (per 2). Net een week te laat
Volgens mij is al het heineken bier volgende week in de bonus. De folder screenshot is al aangepast. Link
Kga pas als ik de folders van die gast ontvangen heb, lenolinedancer geloof ik, als het goed is krijg ik die vandaag. Maar heb niet genoeg ruimte in de vriezer, als is het een american fridge, vriezer zit al vol met pizzaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:32 schreef MaddoxX het volgende:
Heeft iemand de pizza's al meegekregen ? Ik ga dadelijk met 3 man1 AH plunderen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:18 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Folder gaat morgen in, actie van AH eindigt morgen, dus overlapt het
Max 6 per man, 2 x 6 x 6 = 72 flessen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:44 schreef Ramzibase het volgende:
zo vandaag met 2 man zijn we 8 AH's lang geweest voor de cola. Bij 6 meegekregen. Totaal van 288 flessen
En dan te bedenken dat er in een oud topic stond dat sommige mensen cola hadden die houdbaar was tot eind juliquote:
4-packquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Max 6 per man, 2 x 6 x 6 = 72 flessen.
November/December zijn dezequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er in een oud topic stond dat sommige mensen cola hadden die houdbaar was tot eind juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |