En dit dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:08 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Nee staat niks over in de buurt. ik citeer:
[..]
Als ik graag mijn boodschappen in friesland doe terwijl ik in den haag woon voldoe ik nog steeds aan de actie voorwaarden!
Friesland is gewoon niet in de buurt van Den Haag, maar als jij daar over wil discussiëren met de filiaal manager: ga je gangquote:Vindt u toch een van deze actieproducten die u bij ons heeft gekocht in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn tegen een lagere prijs? Dan krijgt u bij onze servicebalie op vertoon van uw AH kassabon en de originele papieren folder van deze winkel het aankoopbedrag terug en een appeltaartje cadeau.
in de buurt is een nogal oprekbaar begrip.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:10 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
En dit dan?
[..]
Friesland is gewoon niet in de buurt van Den Haag, maar als jij daar over wil discussiëren met de filiaal manager: ga je gang
Als je toch naar de AH gaat, neem je dan gewoon mee wat er op dat moment ergens anders goedkoper is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef tjeerds het volgende:
Maar over 2 maanden zijn er echt geen grote groepen meer die dit doen. Ik denk als ze geen reclame meer gaan maken, dit snel over waait. Er zullen altijd wel mensen die aanbiedingen vinden en dan gratis gaan halen. Maar als je echt van de grote hoeveelheden wilt gaan halen kost je dat wel tijd, en wie heeft dat er dan voor over? Persoonlijk zal ik wel gaan voor bijvoorbeeld de 4 pack Cola, omdat ik veel cola drink. Maar over 2 maanden ga ik echt niet op en neer voor pizza's.
hier zitten 4 AH's op minder dan 5 min rijden van elkaar. Totaal ben je 40 min bezig, inclusief lang wachten op managers etcquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef tjeerds het volgende:
Maar over 2 maanden zijn er echt geen grote groepen meer die dit doen. Ik denk als ze geen reclame meer gaan maken, dit snel over waait. Er zullen altijd wel mensen die aanbiedingen vinden en dan gratis gaan halen. Maar als je echt van de grote hoeveelheden wilt gaan halen kost je dat wel tijd, en wie heeft dat er dan voor over? Persoonlijk zal ik wel gaan voor bijvoorbeeld de 4 pack Cola, omdat ik veel cola drink. Maar over 2 maanden ga ik echt niet op en neer voor pizza's.
Simpel: ze moeten ECHT de goedkoopste zijn...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef Estranged.Dream het volgende:
Hoe met deze actie anders kan doen kan ik me zo niet verzinnen.
Dat zou het helemaal mooi makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die vind dat QUEWA haar excuus moet aanbieden aan de alber heijn omdat ze gelogen heeft over hoe het werkelijk ging bij de AH? Want ze vermeldt wel leuk dat ze alleen gelogen heeft over het hardhandig eruit zetten, wie weet waar ze nog meer over gelogen heeft?
Ik hoop dat de AH juridische stappen zal ondernemen tegen haar
Alsof AH /care over wat een tokkie zegtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die vind dat QUEWA haar excuus moet aanbieden aan de alber heijn omdat ze gelogen heeft over hoe het werkelijk ging bij de AH? Want ze vermeldt wel leuk dat ze alleen gelogen heeft over het hardhandig eruit zetten, wie weet waar ze nog meer over gelogen heeft?
Ik ben het met je eens dat het niet netjes is wat QWEA heeft gedaan en daarmee AH en in het bjzonder de supermarktmanager van het betreffende filiaal in negatief daglicht heeft gebracht. Excusses zouden hier wel op zijn plaats zijn!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Dartanion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |