Opschepperquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Dat stukje van eruit gooien heb ik verzonnen
Maar die kerel heeft me echt wel de toegang ontzegd
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Zo zonde dat die kerel niet gewoon toegeeft dat hij me wel de toegang heeft ontzegtquote:
Sowieso, hij heeft geen schade door de actie die Albert Heijn zelf organiseerd. Dus ik weet niet wat die man dwars zit. Maar ja, er zijn nog genoeg anders AH vestigingen dus wat dat betreft hoef je je daarvoor geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo zonde dat die kerel niet gewoon toegeeft dat hij me wel de toegang heeft ontzegt
En voor de vraag of de actie geslaagd is verwijst ie naar het HK. HK mn kont
Toen ik zei dat hij moest gaan klagen bij het HK, zei hij dat hij dat al had gedaan. Dan vindt hij de actie toch erg duidelijk NIET geslaagd
Ik heb werkelijk nog geen enkele AH zo meegemaakt hoor
Roepen dat ik er met mentos (ja mentos zei die) en cracottes ben geweest. Ten eerste heb ik geen mentos, en ten tweede ben ik toch echt niet daar geweest maar in een ander filiaal hier.
Dus dan is dit pas de 2de xEn dan ook nog ontkennen dattie erbij was met de cola, en een vet zuur gezicht trok. Kom ff lekker zeg.
Prima als je pissig bent om zoiets, maar bel dan het HK
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Maar die kerel heeft me echt wel de toegang ontzegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
Ja mooi he? In your face.quote:
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef C_a_K_e het volgende:
Een man die om zijn winkel geeft!ooh maar dat snap ik wel, en das ook niet het probleem. En die kerel had ook gewoon gelijk. Na controle bleek het idd niet dezelfde producten te zijn, maar om dan gelijk zo tegen je klanten tekeer te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overigens niet de enige die een probleem met die gozer heeften toen ik dat zei, toen moest ik ze maar ff langssturen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.
Ik niet dat het iets tussen ons zal gaan worden.
Het gaat me niet om het zwart maken. Het gaat om de manier waarop. Als hij gewoon normaal had gezegd "joh het klopt niet, helaas" dan was het allemaal rete oke geweest. Maar hij begon me een partij asociaal bot te doen. Ja kom op hey. Als AH zo'n actie organiseert... en er wordt gebruik van gemaakt, ik bedoel, ga dan naar het HK... of sluit je bij een andere keten aan. Maar ga niet bot doen tegen je klanten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso, hij heeft geen schade door de actie die Albert Heijn zelf organiseerd. Dus ik weet niet wat die man dwars zit. Maar ja, er zijn nog genoeg anders AH vestigingen dus wat dat betreft hoef je je daarvoor geen zorgen te maken
Maar ja het is natuurlijk wel leuk, nu word hij dus des te meer zwart gemaakt. Misschien dat dit nog invloed heeft op de klanten
^^ idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Van wat ik van je gelezen heb, krijg ik geen sympathiek beeld van je.
Ik niet dat het iets tussen ons zal gaan worden.
wie kaatst...?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef ron1970 het volgende:
Maar om de winkels die niet sportief meespelen hier de grond in te boren vind ik dan weer jammer
Ik boor niemand de grond in. Ik geef mijn mening. Met de toevoeging dat het ook op een totaal andere manier had gekund. Het had niet bot gehoeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef ron1970 het volgende:
Quote::Maar ja het is natuurlijk wel leuk, nu word hij dus des te meer zwart gemaakt. Misschien dat dit nog invloed heeft op de klanten ::
Ik vind het op zich wel een sport om de producten ergens goedkoper te vinden en ze dan bij AH te halen. Daar hebben ze zelf voor gekozen bij deze actie en dit hebben ze volgens mij ook best aan zien komen.
(Alleen jammer dat er mensen zijn gaan photoshoppen want daardoor mogen prints van internetfolders niet meer)
Maar om de winkels die niet sportief meespelen hier de grond in te boren vind ik dan weer jammer
Wanhoop niet, de prins op het witte paard komt ook voor jou vast nog wel eens voorbij.quote:
Goede reden inderdaad om maar een verhaal te verzinnen dat je eruit bent gegooidquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik boor niemand de grond in. Ik geef mijn mening. Met de toevoeging dat het ook op een totaal andere manier had gekund. Het had niet bot gehoeven.
Het had ook normaal kunnen ga. "nee klopt niet" oke, prima, fijn weekend!
Maar dan tegen mij piepen omdat die folder geen gewicht heeft, en dan eerlijk tegen die vent zeggen als ik die lui bel wat het gewicht is, terwijl ik het gewicht op de doos van AH had gezien, en idd anders was... en dan nog bot doen. Ja, doei
Verhaal? Het was het LAATSTE kleine stukjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goede reden inderdaad om maar een verhaal te verzinnen dat je eruit bent gegooid.
Achja, hier hoor je ook maar één kant van het verhaal natuurlijk. Het zou me niks verbazen als jij daar even een partijtje die AH was binnengestapt, en met je folder en de kassabon keihard op de balie had staan rossen omdat je je centjes terug wou vorderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het zwart maken. Het gaat om de manier waarop. Als hij gewoon normaal had gezegd "joh het klopt niet, helaas" dan was het allemaal rete oke geweest. Maar hij begon me een partij asociaal bot te doen. Ja kom op hey. Als AH zo'n actie organiseert... en er wordt gebruik van gemaakt, ik bedoel, ga dan naar het HK... of sluit je bij een andere keten aan. Maar ga niet bot doen tegen je klanten.
En niet alle AH's zijn zo hoor. Hier 1 in de buurt is altijd heel sportief en vriendelijk. Maar goed, dit is van 1 en dezelfde eigenaar die hier geloof ik nog een filiaal heeft, en in dat filiaal waren ze tegen iemand ook al niet al te vriendelijk geweest hoorde ik
ja, nou, niet dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:03 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Achja, hier hoor je ook maar één kant van het verhaal natuurlijk. Het zou me niks verbazen als jij daar even een partijtje die AH was binnengestapt, en met je folder en de kassabon keihard op de balie had staan rossen omdat je je centjes terug wou vorderen
Idd en maar miepen dat 20 gram geen verschil is met die pizza's EN IK WIL MIJN GELD TERUG!?quote:
nah ze doet het altijd heel rustig eigenlijk en er wordt ook nooit moeilijk gedaan. Goed je moet wel vanalles aantonen, folders worden mee naar achter genomen maar uiteindelijk klopt het allemaal wel en is er niets aan de hand.quote:
dan ga jij toch naar de lidlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Bill_Board het volgende:
O ja, kan het nou verdomme eens afgelopen zijn met dat gepauper bij de plaatselijke AH? Ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk boodschappen doen zonder gehinderd te worden door al die paupers die met karren vol producten zeulen, en volgens een hele heisa gaan schoppen bij de klantenservice. Mensen: blijf lekker naar de LIDL gaan of zo, op je eigen niveau.
Dus omdat jullie boven jullie bijstands niveau "winkelen" (quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan ga jij toch naar de lidl
Daar zal het nu wel rustiger zijn dan
Je hebt het recht daartoe. Staat in de voorwaarden. Als je niet tevreden bent met het product, mag het terug. Nou, daar heb ik me op beroepen. Er staat NERGENS in de voorwaarden (bij mijn weten) dat versproducten niet terug genomen worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Idd en maar miepen dat 20 gram geen verschil is met die pizza's EN IK WIL MIJN GELD TERUG!?![]()
![]()
whehe
Hoeveel heb jij al binnen Rob?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij post echt alleen in dit topic om de boel op te naaien he
nee. Ik geef aan wat ik heb meegemaakt bij de AH. Ik vind het slecht omgaan met je klanten. Dat mag ik toch vinden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:Jij post echt alleen in dit topic om de boel op te naaien he
Hij bedoelt die Billboard knul denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee. Ik geef aan wat ik heb meegemaakt bij de AH. Ik vind het slecht omgaan met je klanten. Dat mag ik toch vinden?
karren kan nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Bill_Board het volgende:
O ja, kan het nou verdomme eens afgelopen zijn met dat gepauper bij de plaatselijke AH? Ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk boodschappen doen zonder gehinderd te worden door al die paupers die met karren vol producten zeulen, en volgens een hele heisa gaan schoppen bij de klantenservice. Mensen: blijf lekker naar de LIDL gaan of zo, op je eigen niveau.
Ik post om hem in MyAT te houden, als ik dan weer visite heb slinger ik altijd even de computer aan en gaan we gezamenlijk het topic doorlezen en lekker mensen uitlachenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
karren kan niet
6 artikelen maxWat ik niet snap van jou, grote waffel nu ook weer, maar wel stug blijven posten in dit topic
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ik post om hem in MyAT te houden, als ik dan weer visite heb slinger ik altijd even de computer aan en gaan we gezamenlijk het topic doorlezen en lekker mensen uitlachen
Klopt ik heb deze week ook boodschappen gedaan bij de Albert Heijn. Gewoon m'n wekelijkse zooitje wat ik normaal ook moet hebben. Ben nog nooit in de weer geweest met bonnetjes en folders. En je noemt het zelf troep, maar je blijft wel lekker binnen halen? Is die stacaravan van je eigenlijk al vol?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")
Je lacht me maar uit. De zwerver was me toch echt dankbaar.
Dat dus... Niet alles draait om jou Qwea.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Blackf1re het volgende:
Hij bedoelt die Billboard knul denk ik![]()
Niks, voor een paar crackers en wc papier ga ik geen moeite doen. Cola en pizza komen nog wel van pas maar als ik lees wat voor moeite en gezeik het tegenwoordig oplevert.quote:
het spijt mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat dus... Niet alles draait om jou Qwea.
waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:25 schreef DJKoster het volgende:
Quote uit hun nieuwe infopapiertje:
"En dat is een succes gebleken - voor sommige mensen zelfs op een manier die we niet hadden voorzien"
Zwervers zijn altijd dankbaar tegenover collega's.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")
Je lacht me maar uit. De zwerver was me toch echt dankbaar.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zwervers zijn altijd dankbaar tegenover collega's.
anders post je lekker in een ander topicquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
auwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Negeren? Daar is het al te laat voor knul.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
anders post je lekker in een ander topic
nu weer ontopic en negeren
Kun je alle crackers er in houden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, gaan ik mijn tassen verder inpakken, en heerlijk 2 weken naar de ardennen![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, gaan ik mijn tassen verder inpakken, en heerlijk 2 weken naar de ardennen![]()
Zit dr nu ook al zo'n kliniek in de Ardennen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Qwea het volgende:
"Wat" bergwandelingen? 3 kuub cola trim je er zo niet af hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zit dr nu ook al zo'n kliniek in de Ardennen dan?
Misschien moet je eens wat bergwandelingen gaan maken om wat af te vallen!
Valt inderdaad ook aan d'r te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
"Wat" bergwandelingen? 3 kuub cola trim je er zo niet af hoor
Huilwinkel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
Ik ben uit de AH gezet
OMG
Ik die pizza's pakken. 2 hawai, 2 kaas ui en 2 texas. Ik afrekenen, ik naar de balie. Meisje had bijna mn geld terug gegeven totdat haar baas eraan kwam
Die wilde mn folder mee, en dingen controleren. Nou ja, ga je gang. Dus die kerel is een poos bezig en komt terug.
"Ja, ik kan niet zien of dit dezelfde pizza is. Hier staat geen gewicht op. En dit is zeker een sport voor je he??? beetje mijn AH plunderen. Eerst de fruitella en de craccottes. Paar dagen geleden de cola, en nu zeker de pizza's? Ik wil je niet meer in mijn AH hebben!"
Dus ik zo ; haske mooi, maar ik bel wel ff de vaartjes. Ik vaartjes bellen en op de speaker zetten... nou alleen de big american texas was daar in de aanbieding. Dus ik vragen hoeveel gram... 405 gr en die bij de AH was 435 ofzo . Nou goed, dus die kerel had gelijk. Dus ik zo ; oke, nou dan wil ik mn geld terug. Nee kon niet, versproducten konden niet terug.
Ik zo ; Ja, mooi waar staat dat in de voorwaarden? Nou dat stond er niet. En toch kreeg ik het niet terug.Dus ik zo ; nou dan bel ik het hoofdkantoor. Nou, dat moest ik maar doen dan. Dus ik mn foon uit mn zak, en een nr draaien. Ik had niet eens het nr van het HK
Dus ik zo ; laatste kans! Mn geld terug of ik ga bellen.
Nou, toen kreeg ik mn geld toch maar terug. En hij zo ; En ik zal je gelijk vertellen, ik heb alle AH's gebeld!
Ik ; Mooi voor je man! Heb je snel gedaan. Weet je wat jij moet doen? Een voorbeeld aan die lui van de schooten nemen. Die weten immers wel hoe ze met hun klanten moeten omgaan. Het enige wat jij doet is een zure bek trekken zodra iemand spullen komt halen. Als je het niet eens bent met die actie, moet je gaan zeiken bij het hoofdkantoor, en niet aan bij de consument.
Hij ; ja net alsof mij dat een reet kan schelen. Jullie plunderen mn AH leeg en ik word er schijtziek van! Je bent hier nou al 3 of 4x geweest!
Ik ; ja, klopt. Kwestie van je prijzen sneller aanpassen, of je aansluiten bij een andere keten die niet dit soort acties houdt, en waarbij hun personeel niet als een klein kind erbij staat te pruilen omdat hij van zn spullen afgeholpen wordt
Hij ; nou dan ga je toch lekker die schooten leegroven! Misschien krijg je ze daar wel mee!
Ik ; is goed, doe ik![]()
En toen wilde hij me bij mn arm pakken en naar buiten "begeleiden" dus ik zo ; je raakt me 1x aan, en ik denk dat je je avond eten vanaaf door een rietje kunt gaan zuigen
En toen ging ik zelf maar naar buiten, waarop hij riep ; IK WIL JE HIER NIET WEER ZIEN
Die vervolgens gewoon weer terugkomt bij het betreffende filiaal, en waar ze er keihard om gaan lachen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef MissHobje het volgende:
Ik had trouwens om zoiets een klacht ingediend bij het hoofdkantoor!
Druk? Ja als die tyfus clochards zoals jullie er weg zouden blijven valt het gigantisch mee. Mooi ruime paden en heldere schappen. Dat is wel even wat anders dan die voedselbanken waar jullie het 365 dagen per jaar mee moeten doen, dat snap ik best. Als je dan toch een keer het walhalla van de Albert Heijn binnenkomt, probeer je dan op zijn minst te gedragen en een beetje respect te tonen en je niet laten kennen als een ware clochard.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Huilwinkel!
Ik heb sowieso een grafhekel aan de AH... Altijd gruwelijk druk, en gruwelijk duur. Daarbij is het de ENIGE winkel die regelmatig producten TE DUUR in het systeem heeft staan. Bij andere winkels gaat het ook fout, maar dan 2 kanten op. Bij AH is het altijd in mijn nadeel... Oftewel dat kan geen toeval zijn.
Gewoon die hele winkel laten stikken, zal ze leren.
wat ben jij nou weer voor grottentroll?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Druk? Ja als die tyfus clochards zoals jullie er weg zouden blijven valt het gigantisch mee. Mooi ruime paden en heldere schappen. Dat is wel even wat anders dan die voedselbanken waar jullie het 365 dagen per jaar mee moeten doen, dat snap ik best. Als je dan toch een keer het walhalla van de Albert Heijn binnenkomt, probeer je dan op zijn minst te gedragen en een beetje respect te tonen en je niet laten kennen als een ware clochard.
Ah, de ideale klant van AH! Alsof ze je betalen om hun reclame na te praten i.p.v. na te denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Druk? Ja als die tyfus clochards zoals jullie er weg zouden blijven valt het gigantisch mee. Mooi ruime paden en heldere schappen. Dat is wel even wat anders dan die voedselbanken waar jullie het 365 dagen per jaar mee moeten doen, dat snap ik best. Als je dan toch een keer het walhalla van de Albert Heijn binnenkomt, probeer je dan op zijn minst te gedragen en een beetje respect te tonen en je niet laten kennen als een ware clochard.
Jij mag niet meepraten, jij bent mag nog geeneens naar de hoeren of autorijden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor grottentroll?
En? Dus? Jij spits je oren als je de woorden "Albet Heijn" en "gratis" in één zin hoort.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ah, de ideale klant van AH! Alsof ze je betalen om hun reclame na te praten i.p.v. na te denken.
als je het spelletje speelt met de AH en nadat je al zoveel geprofiteerd hebt maar dan een keer verliest dan moet je je verlies nemen (alhoewel verlies, je hebt nog gewoon je pizza's).quote:Alle producten die u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht uw aankoop een kwaliteitsafwijking hebben, dan kunt u het omruilen voor een nieuw exemplaar of ontvangt u het aankoopbedrag terug. Dit geldt voor alle producten onder de 50.- en op vertoon van de kassabon. De garantie van producten boven de 50.- loopt via de leverancier. U kunt echter altijd weer bij Albert Heijn terecht indien u ontevreden bent over de afwikkeling. De garantie geldt voor een periode van 2 jaar. Servicenummers staan op de verpakking of zijn op te vragen via AH Klantenservice.
Dat spijkerjackquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef Lolque het volgende:
Om eventjes terug te komen op het topic in Feedback, waar ze vroegen of Denise lelijk was.
Hier is een geblurrde foto, maar dat zegt al en héléhoop:
[ afbeelding ]
geregistreerd op: zaterdag 20 juni 2009 @ 15:35quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef roy.. het volgende:
Die actie van AH is voor zijn klanten. Ik begrijp het als mensen hun geld gaan terug vragen maar er zijn ook altijd VEEL mensen die van zo een actie misbruik moeten maken. Wat moet je nu weer met bijv. 288 flessen cola?? Als je goedkoop je boodschappen wilt hebben moet je naar de aldi gaan en bij AH weg blijven. Qwea je ligt hier alleen maar onzin te vertellen en je geeft dit zelf nog aan ook met " van dat eruit gooien heb ik verzonnen". Ik zou mezelf kapot schamen om voor zo'n klein bedrag zo moeilijk te doen. Nu lig je wel te klagen over de AH maar zodra je weer gratis producten kan krijgen sta je er wel weer als eerste. Als je zoveel problemen met AH hebt moet je er dan ook WEGBLIJVEN. Je probeert AH nu alleen maar in een slecht daglicht te zetten en als je in de winkel de hele tijd zo moeilijk doet begrijp ik best dat je de toegang tot de winkel ontzegt wordt want dit is alleen maar vervelend voor de ECHTE klanten. Mijn ervaring met de AH is dat ze voor hun klanten goede service bieden en ze je altijd op een goede en correcte manier helpen. Het kan altijd weleens voorkomen dat je het ergens niet mee eens bent, maar dat heb je bijv. bij de c1000 ook. Ik begrijp het echt niet dat je er zoveel tijd en moeite in stopt. Als je al die tijd gewerkt had, heb je meer geld verdient!!!
Ja omdat ik die reacties aan het lezen was en hierop wou reageren moest ik me ff registreren! Of snap je dat niet??quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:55 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |