Idd en maar miepen dat 20 gram geen verschil is met die pizza's EN IK WIL MIJN GELD TERUG!?quote:
nah ze doet het altijd heel rustig eigenlijk en er wordt ook nooit moeilijk gedaan. Goed je moet wel vanalles aantonen, folders worden mee naar achter genomen maar uiteindelijk klopt het allemaal wel en is er niets aan de hand.quote:
dan ga jij toch naar de lidlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Bill_Board het volgende:
O ja, kan het nou verdomme eens afgelopen zijn met dat gepauper bij de plaatselijke AH? Ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk boodschappen doen zonder gehinderd te worden door al die paupers die met karren vol producten zeulen, en volgens een hele heisa gaan schoppen bij de klantenservice. Mensen: blijf lekker naar de LIDL gaan of zo, op je eigen niveau.
Dus omdat jullie boven jullie bijstands niveau "winkelen" (quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan ga jij toch naar de lidl
Daar zal het nu wel rustiger zijn dan
Je hebt het recht daartoe. Staat in de voorwaarden. Als je niet tevreden bent met het product, mag het terug. Nou, daar heb ik me op beroepen. Er staat NERGENS in de voorwaarden (bij mijn weten) dat versproducten niet terug genomen worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Idd en maar miepen dat 20 gram geen verschil is met die pizza's EN IK WIL MIJN GELD TERUG!?![]()
![]()
whehe
Hoeveel heb jij al binnen Rob?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij post echt alleen in dit topic om de boel op te naaien he
nee. Ik geef aan wat ik heb meegemaakt bij de AH. Ik vind het slecht omgaan met je klanten. Dat mag ik toch vinden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:Jij post echt alleen in dit topic om de boel op te naaien he
Hij bedoelt die Billboard knul denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee. Ik geef aan wat ik heb meegemaakt bij de AH. Ik vind het slecht omgaan met je klanten. Dat mag ik toch vinden?
karren kan nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Bill_Board het volgende:
O ja, kan het nou verdomme eens afgelopen zijn met dat gepauper bij de plaatselijke AH? Ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk boodschappen doen zonder gehinderd te worden door al die paupers die met karren vol producten zeulen, en volgens een hele heisa gaan schoppen bij de klantenservice. Mensen: blijf lekker naar de LIDL gaan of zo, op je eigen niveau.
Ik post om hem in MyAT te houden, als ik dan weer visite heb slinger ik altijd even de computer aan en gaan we gezamenlijk het topic doorlezen en lekker mensen uitlachenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
karren kan niet
6 artikelen maxWat ik niet snap van jou, grote waffel nu ook weer, maar wel stug blijven posten in dit topic
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ik post om hem in MyAT te houden, als ik dan weer visite heb slinger ik altijd even de computer aan en gaan we gezamenlijk het topic doorlezen en lekker mensen uitlachen
Klopt ik heb deze week ook boodschappen gedaan bij de Albert Heijn. Gewoon m'n wekelijkse zooitje wat ik normaal ook moet hebben. Ben nog nooit in de weer geweest met bonnetjes en folders. En je noemt het zelf troep, maar je blijft wel lekker binnen halen? Is die stacaravan van je eigenlijk al vol?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")
Je lacht me maar uit. De zwerver was me toch echt dankbaar.
Dat dus... Niet alles draait om jou Qwea.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Blackf1re het volgende:
Hij bedoelt die Billboard knul denk ik![]()
Niks, voor een paar crackers en wc papier ga ik geen moeite doen. Cola en pizza komen nog wel van pas maar als ik lees wat voor moeite en gezeik het tegenwoordig oplevert.quote:
het spijt mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat dus... Niet alles draait om jou Qwea.
waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:25 schreef DJKoster het volgende:
Quote uit hun nieuwe infopapiertje:
"En dat is een succes gebleken - voor sommige mensen zelfs op een manier die we niet hadden voorzien"
Zwervers zijn altijd dankbaar tegenover collega's.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
weetje, het zou me niks verbazen als jij ook troep hebt gehaald :")
Je lacht me maar uit. De zwerver was me toch echt dankbaar.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zwervers zijn altijd dankbaar tegenover collega's.
anders post je lekker in een ander topicquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
auwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |