abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70197111
Na het lezen van de topics over de AH en gratis boodschappen heb ik hier het volgende idee bij.
De AH doet omwille van de solidariteit met hun klanten die actie.
Zodat mensen vertrouwen hebben dat de producten die bij de AH in de reclame zijn ook echt de goedkoopste zijn.
Mocht men er achter komen dat dit niet zo is krijgt men de producten gratis (let op gratis en niet het verschil terug of iets dergelijks).
Nu zijn er natuurlijk een hoop mensen die misbruik gaan maken van deze actie.
En daar zal de AH (tot ze de actie aanpassen) helaas mee moeten leven.

Hoe met deze actie anders kan doen kan ik me zo niet verzinnen.
Misschien de klant de helft van de producten gratis laten meenemen, of het verschil x2 +appeltaart of iets dergelijks?

Ik denk in ieder geval dat het idee van AH bij deze actie niet was dat er mensen zijn die daar de spullen gratis zouden komen halen maar meer als service van de zaak voor de klanten die daar hun boodschappen doen.
En ik vind het jammer er veel mensen (en misschien concurrenten) zijn die hier misbruik van maken.

Persoonlijk ben ik al jaren tevreden AH klant en maak ik bewust geen gebruik van deze actie.
Met de voornaamste reden dat ik de merken uit de reclame toch nooit koop.
Verder kom ik ook nooit in een andere supermarkt dan de AH en vind ik de AH (althans die bij ons) een prettige,grootte, kwalitatief erg goede zaak en ben ik maar bang dat misbruik van dit soort acties gaat lijden tot de algehele achteruitgang van 'mijn' AH .
pi_70197220
sp zegt genoeg
pi_70197221
Volgende week is volgens mij de laatste week van deze actie. Waarschijnlijk waait dan de hype rond deze actie ook weer over, Het is nu nieuw en leuk. Maar over een half jaar kent waarschijnlijk niemand deze actie meer. Net zo als bij de Jumbo die deze actie al lager hebben.
pi_70197230
Go Qwea
pi_70197257
ik ga werken later
pi_70197305
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:03 schreef Fosfolipide het volgende:
sp zegt genoeg
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het standpunt van de SP over deze actie niet ken en hier dus aan toe moet voegen dat dit op persoonlijke basis gezegd is
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:09:43 #232
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_70197408
Maar hij heeft wel gelijk!

288 flessen halen is echt asociaal veel en op zo'n moment maak je gewoon misbruik van de situatie ook al biedt AH de mogelijkheid. Daar is de actie niet voor bedoeld.

Zelf Heineken gratis gehaald, twee weken terug. 10 sixpacks, was meer dan genoeg.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_70197428
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:03 schreef Fosfolipide het volgende:
sp zegt genoeg
Nu ben ik ook geen SP stemmer, maar ik ben het wel met het bericht van Estranged.Dream eens!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:32:55 #234
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_70197972
Who gives a fuck, gewoon plunderen die basterds. Ze verdienen genoeg geld aan ons.

Zelf ben ik te lui om met folders n stuff in de weer te gaan.
Be water my friend
pi_70198188
Is het nou vanaf morgen het verschil dat je terugkrijgt?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:42:35 #236
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70198202
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het nou vanaf morgen het verschil dat je terugkrijgt?
Ja jij wel
pi_70198214
Nee, dat was een fake memo. Ook volgende week is het aankoop bedrag van maximaal 6 producten + appeltaart
pi_70198276
Het laatste nieuws:

De LAPG is niet een drieweekse themaweek (zoals Jokerweek of Kleinste prijs week) maar wordt gewoon een vast item in het bonus boekje

"Daarom blijven we ook na de afgelopen campagneweken uw moeite belonen met een lekker appeltaartje. En natuurlijk krijgt u ook nog steeds het aankoopbedrag terug.

Bron: http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
pi_70198298
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:43 schreef tjeerds het volgende:
Nee, dat was een fake memo. Ook volgende week is het aankoop bedrag van maximaal 6 producten + appeltaart
Dus vanaf maandag pizza's halen met de c1000 folder?
pi_70198340
Dan zijn de nieuwe bonus aanbiedingen er al.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dus vanaf maandag pizza's halen met de c1000 folder?
pi_70198376
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:46 schreef UncleSam het volgende:
Het laatste nieuws:

De LAPG is niet een drieweekse themaweek (zoals Jokerweek of Kleinste prijs week) maar wordt gewoon een vast item in het bonus boekje

"Daarom blijven we ook na de afgelopen campagneweken uw moeite belonen met een lekker appeltaartje. En natuurlijk krijgt u ook nog steeds het aankoopbedrag terug.

Bron: http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
Betere actie vind ik dit. Met originele folder en 6 producten per persoon
pi_70198454
Dat is het al vanaf afgelopen maandag. Toen zijn mensen met Photoshop aan de slag gegaan, vandaar dat alleen orginele folders gelden. Maar je kan altijd met de zelfde folder naar de volgende AH.
Want in hun eigen actie staat dat ze de prijs meteen aanpassen, maar dat blijkt niet zo snel te gaan blijkbaar.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:50 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Betere actie vind ik dit. Met originele folder en 6 producten per persoon
pi_70198522
De voorwaarden liggen nu in de winkel ( een oranje briefje )

Vanavond ook maar pizza eten
pi_70198661
Voorwaarden zijn gewoon zelfde als altijd. Alleen is wel heel erg chill dat het iets vast wordt in de bonus hoek! Zeker de moeite dus om even iedere dag te kijken naar de aanbiedingen van andere supermarkten!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:04:23 #245
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70198695
Maar de winkel moet nu dus wel in de buurt zitten

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
pi_70198744
Staat er niet echt duidelijk, alleen winkel in nederland

Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:04 schreef Bill_Board het volgende:
Maar de winkel moet nu dus wel in de buurt zitten

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:06:39 #247
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70198750
Dus die actie gaat gewoon door
Wel met minder producten waar die garantie op zit lijkt me, maar het is wel vet
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_70198762
Bij de AH in centrum Den Haag staat bij elke kassa een sticker voor de caissière: '4-pack coca cola handmatig aanslaan met actieprijs 3,99'
Terwijl de scanner 5,20 aangeeft
dag
pi_70198767
In de buurt, ik denk niet dat als je in groningen zit dat je een winkel van wageningen mag gebruiken
pi_70198783
Nee staat niks over in de buurt. ik citeer:
quote:
"Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen."
Als ik graag mijn boodschappen in friesland doe terwijl ik in den haag woon voldoe ik nog steeds aan de actie voorwaarden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')