Té erg gewoonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:21 schreef cyclechick het volgende:
hahahahahaha die plaatjes elies, je kan me opvegen, hahahaha
Zo zie je ze zeldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:21 schreef Muis006 het volgende:
Excellente OP!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:
Vreemd eigenlijk dat ik die piem0l zo uit mijn mouw schud, maar dat de vulva niet wil lukken...
Nogmaals:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef cyclechick het volgende:
nu ga ik in ieder geval wel heel vrolijk slapen, hihi. dank damesch!
en een goede nacht gewenst, truste![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekker en waai morgen maar lekker uit
Lenen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:23 schreef Muis006 het volgende:
waar heb je die jas gekocht, dat er piem0ls uit vallen?
Omdat het zoveel moeite is? Dat heb ik best vaakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woohoo!
Ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik wil niet
Ja haha precies! Moet ik helemaal naar boven, me omkleden, in bed gaan liggen, gel in mijn oog doen, pfffff.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef Erik het volgende:
[..]
Omdat het zoveel moeite is? Dat heb ik best vaak
Gedoequote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:26 schreef Muis006 het volgende:
Ja haha precies! Moet ik helemaal naar boven, me omkleden, in bed gaan liggen, gel in mijn oog doen, pfffff.
Thanks! Op welk net?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:51 schreef Miss_S het volgende:
Als de damespartij niet uitloopt begint Sluiter om 2 uur
De NOS zend het uit dus ik denk Ned 1 (of 2 of 3quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Op welk net?Ik heb er niets van gevolgd tot nu toe.
Ik lees net dat zelfs Navarro even heeft geklapt voor Sluiter tijdens de wedstrijd om een of andere fraaie bal van zijn tegenstander!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De NOS zend het uit dus ik denk Ned 1 (of 2 of 3)
Het zou wel leuk zijn als Sluiter wonheb hem toch 2x in het echt zien spelen afgelopen week
Dat heb ik niet meer meegekregenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees net dat zelfs Navarro even heeft geklapt voor Sluiter tijdens de wedstrijd om een of andere fraaie bal van zijn tegenstander!
Ja dat misschien ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, iedereen ziet de meeste mijlpalen in de buurt van haar eigen leeftijd!
En PF, ik dacht eerst dat je bedoelde dat je zelf het geluid van een naderende vuilnisauto voortbracht, terwijl je in een container hing, en het dus een literaire vergelijking was met kotsen ofzo![]()
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:01 schreef P.F het volgende:
Zit het zusje van Goodbye en TotZiens ook op fok?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
[ [url=http://www.virginmedia.com/microsites/movies/slideshow/top-ten-movie-robots/img_6.jpg]afbeelding[/
url] ]
Zo zal zij zich niet gaan noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..].
OantSjen zou ook nog kunnen gezien de afkomst van de dames.
Iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:08 schreef P.F het volgende:
Ik lees nog een beetje bij in het vorige topic.
Vik: Je kan als je iets maakt het beste steeds even proeven ipv op het einde, dan weet je of iets lekker smaakt en kun je er niet per ongeluk al teveel peper in hebben gedaan. Of dan proef je en denk je: O nog iets meer zout!
Ik vond die 7,6 net iets te hoog. Geen vervelende film wel erg voorspelbaar....erg middelmatig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef Viking84 het volgende:
O ik ga Finding Nemo ook weer eens zien!![]()
.
Vanavond ga ik Seven Pounds met Will Smith zien. Geen idee waar 'ie over gaat, maar hij krijgt een 7,6 op IMDB, dus zal wel de moeite waard zijn
.
Ze heeft vertelt dat haar zusje is geslaagd maar verder heb ik haar niet gezien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Heb ik Nynke nu gemist of heeft zij idd niet meer gepost de laatste dagen?
Hahahaha, bedankt voor de tip. Ik val over het algemeen op blond, maar wie weet....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ze heeft vertelt dat haar zusje is geslaagd maar verder heb ik haar niet gezien.
Zeg Vik als je een mooie vrouw wil die ook nog kan koken moet je misschien eens naar Italie gaan
Laat ik nou net een donkerblonde Italiaanse kennenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, bedankt voor de tip. Ik val over het algemeen op blond, maar wie weet.....
Ja dan doe ik altijd heel veel spul maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Maar als er al teveel peper op zit heb je daar niet meer zoveel aan
.
Volgende keer gaat het helemaal goed komen met die lasagne.
Vanavond eten we de rest op en morgen wil ik een spinaziequiche maken.
Dat eh... schiet niet op dan!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
Zal ik een taart voor m'n oma gaan bakken!!!!!?!??!
Alleen heb ik denk ik niet echt een oven. En een taartschaal. Faal!
En deze is ook geniaalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er was eens een man uit Ameland
Die kocht voor zijn vrouw een penisplant
Want zo zei hij: 'die stekelige rozen
daar valt niet mee te vozen
dit ligt een stuk beter in de hand!'
RPM
Laf joequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
DML, ik heb niets gequote. Heul nie waar nie!
Wat lief Vik!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Heb ik Nynke nu gemist of heeft zij idd niet meer gepost de laatste dagen?
Thanks! Ik vertrek 2 juli!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nyn, veel plezier bij je vriendje!
Wanneer ga je naar afrika eigenlijk?
Wel een cakevorm? Je kunt arretjescake maken, ERG lekker, en je hebt er geen oven voor nodig (moet in de koelkast).quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
Zal ik een taart voor m'n oma gaan bakken!!!!!?!??!
Alleen heb ik denk ik niet echt een oven. En een taartschaal. Faal!
Jammer van het weerbericht, maar wel leuk dat je er even samen tussenuitgaat!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:06 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik zie net het weerbericht voor de regio in Duitsland waar ik heen ga, en vanaf vandaag tot donderdag gaat het regenen. En we wouden nog wel gaan kamperen...
Vik?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:53 schreef cyclechick het volgende:
PF: Monchoutaart!! dat is ook heel makkelijk om te maken, alleen moet je er wel iets van fruit op doen, anders gaan bepaalde mensen zeiken over een kale taart
Kaas inderdaad, ik had hem eens beloofd om taart te maken, dus ik maakte mijn eerste monchoutaart ooit, speciaal voor hem, ging ie lopen zeiken dat 't een kale taart was en dat hij nog nooit zo iets had gezienquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Kaas inderdaad, ik had hem eens beloofd om taart te maken, dus ik maakte mijn eerste monchoutaart ooit, speciaal voor hem, ging ie lopen zeiken dat 't een kale taart was en dat hij nog nooit zo iets had gezien
Ja ga jij mijn taartkunsten ook nog even afkrakenquote:
Ik heb nog wel een taart voor jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:08 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb honger, maar niks in huis. maar voordat ik boodschappen kan doen, moet ik douchen en omkleden, maar daar krijg ik vast nog meer honger van, dus ik blijf maar gewoon zitten
Met bovenkant?quote:
Een kale zekerquote:
Een beetje een kale taart maar je weet wat ze zeggen, een kale taart behoeft geen krans.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Slank #631 - met chocoladehazen en muffins
Daar staat het hele verhaal.
Omg, ik zie dat ik ook nog een sublieme opmerking heb gemaakt.
Dat jij de volgende keer wel een taart voor mij mocht maken en dat ik niet zou zeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Welke opmerking doel je op?
Ik vond mijn opmerking van de kers op de taart ook wel goed gevonden eigenlijk
Dat had je kunnen weten Vikje, SHE heeft de groene vierkante Friteslijn pot niet voor niets zo vaak gepromoot!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht Mark even te pwnen door yogonaise mee te nemen, want ik wist zeker daar minder calorieën in zaten dan in friteslijn.
Faal.
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten Vikje, SHE heeft de groene vierkante Friteslijn pot niet voor niets zo vaak gepromoot!
Waarom niet?quote:
Wat heb je geknipt, je pony of ook wat meer? Fotoooooooo!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb zelf mijn haar geknipt en het zit vet goed
Sluit is cool en Faat isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Sluiter is nu aan het tennissen. Wat zal die gast gespannen zijn. The pressureeeeeeeeee! Met een wildcard een toernooi binnenkomen en nu gewoon in de finale staan.
Ik heb Fatima nog niet in beeld gezien. Hij is best sexy, die Sluitert
M'n pony! Maar op de foto zit het toch niet zo heel erg mooi, maar ik ben bang dat als ik meer ga knippen dat het lelijk wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb je geknipt, je pony of ook wat meer? Fotoooooooo!
SHE en alles wat ze gezegd heeft heb ik zorgvuldig uit mijn grijze massa verbannenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten Vikje, SHE heeft de groene vierkante Friteslijn pot niet voor niets zo vaak gepromoot!
Whehe. Ja het klonk zo wijsneuzig om meteen te zeggen "dat is hier al zooooo vaak voorbij gekomen".quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze weet dat ik niet altijd haar aanwijzingen volgde hier (meer niet dan wel, ik was een verloren zaak) maar dat van de Friteslijn was geheel in mijn straatje (lees: had te maken met snacks ende zo...) dus dat heb ik onthouden en nooit meer vergeten!
Zonde, want er zaten toch heel nuttige dingen tussenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SHE en alles wat ze gezegd heeft heb ik zorgvuldig uit mijn grijze massa verbannen.
Ik vind het wel jammer. Die yogonaise ziet er zo lekker fris uit.
Dank je!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Wat sta je toch altijd cute op foto's!
Maar je hebt het subtiel geknipt! Zeker een beetje 'gesneden' met je schaar, want ik zie geen botte rechtgeknipte stukken
Geen idee of je verschil ziet. Probeer het wel een keer uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonde, want er zaten toch heel nuttige dingen tussen
Ik vind het yogo-gedeelte van yogonaise inderdaad ook lekker fris klinken!
Volgens mij als je twee klodders naast elkaar legt zie je geen verschil hoor
Of bedoel je het potje?
Dan kijk ik inderdaad niet goed!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:04 schreef Miss_S het volgende:
Greys kijk je wel goed want je ziet Fatima bijna in elk shot
Links in de hoek waar Sluiter nu aan het serveren isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kijk ik inderdaad niet goed!
Ik zit op verkeerde dingen te letten denk ikZoals het feit dat die tegenstander wat weg heeft van McDreamy bij vlagen!
En die stomme autostoelen waar ze op zitten
PF... dit is echt een hele vreemde opmerkingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef P.F het volgende:
O ik heb wel tvIk dacht dat ik geen tv had
!
Ja ja ja. Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef progje het volgende:
ik zap net even naar NL1 en heb fatima gelijk in beeld
Ik dacht dat de kabel het niet deed, omdat ik hem aandeed. at5 zag. geen geluid. (2 maanden terug)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
PF... dit is echt een hele vreemde opmerking![]()
Hoe kan je nou niet weten of je wel of niet een tv hebt?
Of bedoel je nou dat je Ned. 1 ook kunt ontvangen zonder kabel
begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja ja. Wrijf het er maar in
Ik was evenconstant afgeleid door de sexy heren
Wie zou anders je badkamer komen schoonmaken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
Ik lees net in mijn huurcontract dat ik zelf mijn badkamer moet schoonmaken!
En zelf voor een goede toiletrolhouder moet zorgenMijne is scheef
De schoonmaker. Dohquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wie zou anders je badkamer komen schoonmaken?
Jij had gehoopt dat je die er bij kreeg?quote:
quote:Voorkom geluidsoverlast
[...]
5. Geef je een feestje? Laat het je buren van tevoren weten, of nodig ze uit.
Ik heb een schoonmaker! Hij heet Anthony.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had gehoopt dat je die er bij kreeg?
Dan had je die ook wel even in zijn kraag kunnen vatten om op zijn kop in die vuilnisbak te gaan hangen
Maar die is neem ik aan voor de gezamenlijke gedeeltes o.i.d?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een schoonmaker! Hij heet Anthony.
Veel plezier AKnynke en ik zal duimen voor je dat de regen wegblijft!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef AKnynke het volgende:
ik ben voor 5 dagen naar Duitsland! Fijne tijd allemaal!
Er wordt door ons 24 euro per week betaald om de gang en de keukenvloer (1x per week) schoon te maken...........quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die is neem ik aan voor de gezamenlijke gedeeltes o.i.d?
Of de portieken en trappen enzo?
Of komt ie ook je kamer stofzuigen?
Alleen de gang en de keukenvloer? dat is 10 min werk? dat wil ik ook wel voor 24 euro komen doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Er wordt door ons 24 euro per week betaald om de gang en de keukenvloer (1x per week) schoon te maken...........
Ik betaal dus 8 euro per maand.
Jijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wie zou anders je badkamer komen schoonmaken?
Oh da's een mooie regeling!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Er wordt door ons 24 euro per week betaald om de gang en de keukenvloer (1x per week) schoon te maken...........
Ik betaal dus 8 euro per maand.
Ja, natuurlijk is het logisch! Maar ik moest even gniffelen toen ik dat in mijn contract zag staanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's een mooie regeling!
Maar dan is het best logisch dat je je eigen badkamer moet soppen, toch?
Sluiter heeft de scheids ook lekker mee. NOT
Hij doet bij ons wel z'n best hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Alleen de gang en de keukenvloer? dat is 10 min werk? dat wil ik ook wel voor 24 euro komen doen
Misschien zijn er toch echt mensen die dat niet als vanzelfsprekend aannemen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het logisch! Maar ik moest even gniffelen toen ik dat in mijn contract zag staan
Sluiter ging wel lekker (en terecht!) tekeer he!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef neen het volgende:
Stom tennispubliek, waarom zeggen ze niet dat de scheids een hoerenjong is
Met een sugar gun kan je van fondant enzo versierinkjes maken (sliertjes, touwtjes) voor op je taart! Maar een echte is heel duur dus de mijne is gewoon een klei dingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Da's een goeie buit Mouse!Ik ben heel benieuwd naar je broekje en rokje!
Wat is een sugargun?
Ja en het publiek moet dan met z'n allen gaat staan en springen op de tribunes dat de scheids een kutscheids isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Sluiter ging wel lekker (en terecht!) tekeer he!
It's a fucking bad call!
Met Play Doh!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met een sugar gun kan je van fondant enzo versierinkjes maken (sliertjes, touwtjes) voor op je taart! Maar een echte is heel duur dus de mijne is gewoon een klei ding
[ afbeelding ]
Hij is een hondenlul...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ja en het publiek moet dan met z'n allen gaat staan en springen op de tribunes dat de scheids een kutscheids is
Ja! Sommige mensen zijn echt vies in de keukenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zijn er toch echt mensen die dat niet als vanzelfsprekend aannemen!
Maar als hij elke week komt, valt er dan echt vuil 'los te krabben'? Hihi!
Noez!quote:
Hoezo, zeiden je ouders dat ze het NIET leuk vonden dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef P.F het volgende:
Misschien leef ik in mijn eigen kleine prinsessen wereldje.
Maar het is toch leuk om je dochter op te halen en haar kamertje voor de derde keer te zien?!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met een sugar gun kan je van fondant enzo versierinkjes maken (sliertjes, touwtjes) voor op je taart! Maar een echte is heel duur dus de mijne is gewoon een klei ding
[ afbeelding ]
Oh god, gaat dat over die keeper waarvan dat ehm... ene filmpje op internet stond?quote:
Kumbaya, Sharky!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, zeiden je ouders dat ze het NIET leuk vonden dan?
Of kwamen ze niet kumbaja-zingend en met palmbladeren en druiventrossen wapperend binnen en vond je dat een beetje tegenvallen?![]()
buiten 'de keeper van den haag'' kan ik niet verstaan wat ze zingen, maar het zal wel geen compliment zijn?quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, gaat dat over die keeper waarvan dat ehm... ene filmpje op internet stond?
ooohh dat is zooo leuk!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kumbaya, Sharky!
[ afbeelding ]
Nuffig stemmetje:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Of kwamen ze niet kumbaja-zingend en met palmbladeren en druiventrossen wapperend binnen en vond je dat een beetje tegenvallen?![]()
Ze zingen:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
buiten 'de keeper van den haag'' kan ik niet verstaan wat ze zingen, maar het zal wel geen compliment zijn?
Ik hoop wel dat ze dat doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
is er niet een handig punt waar je naar toe kunt, waar ze je oppikken? zodat zij niet de hele stad in hoeven te rijden en jij niet 2 uur in de trein hoeft te zitten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze dat doen
Maar ik denk van niet!
Ze hoeven niet de hele stad in te rijden! Ik woon aan de snelweg. En dat stelde ik al voor...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
is er niet een handig punt waar je naar toe kunt, waar ze je oppikken? zodat zij niet de hele stad in hoeven te rijden en jij niet 2 uur in de trein hoeft te zitten?
Vet goed! Ik heb nu tot nu toe al mijn wassen van gister/vandaag twee keer gedaan omdat ik hem steeds vergat en dan stonk ie alweerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en ik ben trots op mezelf. De vierde was zit al in de wasmachine voor vandaag![]()
De hele bende opvouwen bewaar ik echter maar voor morgen
Linkje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
En ik ben dan ook de held die op de autoplay site van dat filmpje komt
Dat wief weet van wanten!
Ik snap alleen niet dat iedereen zo geshockeerd isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
En ik ben dan ook de held die op de autoplay site van dat filmpje komt
Dat wief weet van wanten!
Oh, dat had laatst ook inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Vet goed! Ik heb nu tot nu toe al mijn wassen van gister/vandaag twee keer gedaan omdat ik hem steeds vergat en dan stonk ie alweer
Tmiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat iedereen zo geshockeerd isBij een vrouw kan het wel maar bij een man is het gay? Jaja.
moet ik dat echt gaan uitleggen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat iedereen zo geshockeerd isBij een vrouw kan het wel maar bij een man is het gay? Jaja.
Nou ja. Ik vind dat je het dan beide fiesss moet vinden. Niet het ene wel en het andere niet. Gelijke rechten!quote:
wat betekent tmi?quote:
Nou... Ik vind het denk ik even fiess.quote:
Cutequote:
Dankjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Cute![]()
En wat heb jij een mooi figuur zeg!*Jaloers is*
Maar nu ben ik zo nieuwsgierigquote:
Hij lijkt hier van grijze joggingstofquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
PF: het rokje is blauw gestreept! Marineblauw. En het is katoen met een beetje stretch
Ook blauw gestreept en van katoenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij lijkt hier van grijze joggingstofMaar dan is hij leuk!!
En het broekje? Welke kleur/materiaal?
Ik denk ook niet dat hij daarvan op de hoogte was, dat dat is opgenomenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
google is your friend...
Oh my.... dat is toch je ergste nachtmerrie, dat zo iets op internet te zien is?? echt noooit van mijn leven komt er film apparatuur in de buurt van mijn slaapkamer
Dankuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Wat is dit voor iets treurigs, dat lied voor de tenniswinnaar?![]()
Muis, héél leuk je kleren!
Haaaaaaaaaaaaahahahaha, briljant!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=560
Nu niet meer!quote:
Dat was Paris Hilton ook niet, volgensmijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij daarvan op de hoogte was, dat dat is opgenomen
Hmmmm. Ik zou een hoed opzetten en een hooggesloten lang donker jurkje aandoen. Tot op je enkels. Anders ben je veel meer fab dan de bruidquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:05 schreef Merel het volgende:
Hallooooo! Wat gaan jullie weer snel!
Ik las hoe het gister met Cycle is gegaan, wat balen zeg! Stomme vent dat ie niet ziet hoe leuk je bent hoor
Een vriendinnetje van mij gaat binnenkort trouwen dus ik moet een leuk jurkje ofzo. En nou had ik een hele mooie lange witte met paarse bloemen gezienMaar je kunt op een bruiloft natuurlijk geen lange witte jurk aan als je de bruid niet bent
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik zou een hoed opzetten en een hooggesloten lang donker jurkje aandoen. Tot op je enkels. Anders ben je veel meer fab dan de bruid
Instellingen >> invullen '999' berichten per inboxpagina. En dan heb je ze allemaal op 1 pagina staanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu niet meer!
Hoe kon je ook al weer alles verwijderen?
Ik heb er ook nooit van gehoord? *nieuwsgierig*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:04 schreef Muis006 het volgende:
Diclaimer: ik heb 2 girls 1 cup niet gezien en dat wil ik ook niet
Je mag ook geen hoed op als de moeder van de bruid geen hoed heeft natuurlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Ik zou een hoed opzetten
Moet je nog eten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit van gehoord? *nieuwsgierig*.
Don't do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit van gehoord? *nieuwsgierig*.
Ja, ik ga over een uurtje eten ja. Iets in mij zegt dat ik het sowieso liever niet wil zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je nog eten?
Dan zou ik als ik jou was mijn nieuwsgierigheid toch even wegdrukken.
Ik zei wegdrukken![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Merel, hoevéél paarse bloemen zitten er op die jurk?
Dan is hij toch niet lang en wit, maar ook paars?
Ik dacht dat je een hoed op moest als je er anders te leuk uitziet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Je mag ook geen hoed op als de moeder van de bruid geen hoed heeft natuurlijk!
Ik vind dat wel mooi juist, er rekening mee houden dat de bruid in het middelpunt van de belangstelling staat en dat je ervoor zorgt dat je er wél heel leuk maar niet leuker dan de bruid uitziet
Wegdrukken!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je nog eten?
Dan zou ik als ik jou was mijn nieuwsgierigheid toch even wegdrukken.
Ik zei wegdrukken![]()
Ja, dát is leuk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Don't do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Google anders eerst op: people watching 2girls 1cup. Dan zie je reacties van mensen
Iets met gelato en feaces.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet eens wat ik me erbij voor moet stellen? Wat doen die meiden eigs?. Miss dat m'n fantasie dan genoeg is
.
O wat een práchtige jurk!quote:
Men neme poep.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet eens wat ik me erbij voor moet stellen? Wat doen die meiden eigs?. Miss dat m'n fantasie dan genoeg is
.
Have fun Vik! Alleen de reacties van kijkende mensen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik ga over een uurtje eten ja. Iets in mij zegt dat ik het sowieso liever niet wil zien.
O laat idd maar jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Men neme poep.
En een beker.
En voedertechnieken!
John Mayer heeft een ice cream versie gemaakt
Gek wiefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef cyclechick het volgende:
OMG ik ging kijken, maar zag gelukkig maar 1 sec, maar dat was genoeg!teveel!!Ieeuuwww
![]()
Had ik eerst maar dit gelezen, dan had ik mijn nieuwsgierigheid wel kunnen bedwingenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Men neme poep.
En een beker.
En voedertechnieken!
John Mayer heeft een ice cream versie gemaakt
hij is wel errug mooi, merel!quote:
Hihiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Had ik eerst maar dit gelezen, dan had ik mijn nieuwsgierigheid wel kunnen bedwingen
Ahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
Deze even doorspoelen naar ongeveer 0.35 seconden.
Echt zoooo grappig!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
Deze even doorspoelen naar ongeveer 0.35 seconden.
Echt zoooo grappig!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:21 schreef cyclechick het volgende:
Muis, jij had het gister ook nog over een leuk fimpje, met een boot... heb je daar een linkje van?
Daarna ga ik maar eens beginnen met studeren ...
Lijkt mij ookquote:
Er staat insluiten op verzoek uitgeschakeld, wat betekent dat, en wat moet ik dan doen?quote:
Nog een keer op dat schermpje klikken! Dan ga je naar de joetjoeb site.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Er staat insluiten op verzoek uitgeschakeld, wat betekent dat, en wat moet ik dan doen?![]()
Thx voor het zoeken trouwens!
Ik was gister uit, dus ik heb het niet gezien! Ik ga zondag kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook
Voor wie ben jij bij DWTS? Ik vond die 2e dans van Jamai erg leuk! Maar ik moet ze allemaal even zien want mijn vader wilde geen DWTS kijken gisteren
Ik ga zo weer naar je stadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb m'n lasagne alweer op.
Kon niet langer wachten. Ik kan hem jullie echt van harte aanbevelen. Die ricotta met peterselie. Té lekker gewoon!
. Maar de volgende keer wordt mijn lasagne perfect
.
ga je stappen vanavond, neen?quote:
O wat leuk! Ja dat mag natuurlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ga je stappen vanavond, neen?
ik wil deze zomer een keer naar vik d'r stad fietsen! mag ik dan een glaasje water komen halen
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ga je stappen vanavond, neen?
ik wil deze zomer een keer naar vik d'r stad fietsen! mag ik dan een glaasje water komen halen
Ik weet niet of ik dan wel aanspreekbaar ben hoor, heb nog nooit zo ver gefietst, hahaha, maar ik zal het je even laten weten als het zo ver isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat leuk! Ja dat mag natuurlijk!
En dan ga ik een monchoutaart mét kersen voor je bakken!![]()
.
Laat van tevoren wel even weten wanneer je van plan bent langs te komen, zou zonde zijn als ik niet thuis ben.
Hoezo de volgende dag pas terug?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef neen het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik kan er deze zomer ook wel een keer naartoe fietsenvoor mij is dat maar 60km dus dat is goed te doen en dan ga ik de volgende dag gewoon terug
Waar ga je stappen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef neen het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik kan er deze zomer ook wel een keer naartoe fietsenvoor mij is dat maar 60km dus dat is goed te doen en dan ga ik de volgende dag gewoon terug
Ik lap je wel opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan wel aanspreekbaar ben hoor, heb nog nooit zo ver gefietst, hahaha, maar ik zal het je even laten weten als het zo ver is
Ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:23 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waar ga je stappen dan?
ik ben wel eens in de 3 gezusters geweest, de blauwe engel en de shooters, maar daar ging ik knock out en ben ik naar buiten gedragen (kan me nog vaag een trap herinneren?)
ja, zeker leuke stad! heb er maar 6 weken gewoond, maar waren wel 6 leuke wekenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietik ga eerst even langs m'n neef die woont dichtbij de Vismarkt. Dan naar het Vaatje denk ik, daar ben ik altijd goed zat. Of even wat drinken in de spieghel of in dat filmhuis wat daar zit. Of zo'n giraffe ofzo bij de 3 gezusters, ik weet het niet
of naar de blauwe engel, daar ben ik ook lang niet geweest
Groningen is gezellig he
Want daar hebben ze het lekkerste bier?quote:
Daar hebben ze vlaamse friet!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Want daar hebben ze het lekkerste bier?
Hihi.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ja, zeker leuke stad! heb er maar 6 weken gewoond, maar waren wel 6 leuke weken![]()
Enne Vik, ik ben niet bang voor jou hoor
HOEZO POT???? je valt toch niet op meisjes he??? getsie
![]()
Goed plan, ik moet zo toch nog naar de winkels om avondeten te halen (als ik besluit om nog te gaan eten tenminstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |