Té erg gewoonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:21 schreef cyclechick het volgende:
hahahahahaha die plaatjes elies, je kan me opvegen, hahahaha
Zo zie je ze zeldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:21 schreef Muis006 het volgende:
Excellente OP!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:
Vreemd eigenlijk dat ik die piem0l zo uit mijn mouw schud, maar dat de vulva niet wil lukken...
Nogmaals:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef cyclechick het volgende:
nu ga ik in ieder geval wel heel vrolijk slapen, hihi. dank damesch!
en een goede nacht gewenst, truste![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekker en waai morgen maar lekker uit
Lenen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:23 schreef Muis006 het volgende:
waar heb je die jas gekocht, dat er piem0ls uit vallen?
Omdat het zoveel moeite is? Dat heb ik best vaakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woohoo!
Ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik wil niet
Ja haha precies! Moet ik helemaal naar boven, me omkleden, in bed gaan liggen, gel in mijn oog doen, pfffff.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef Erik het volgende:
[..]
Omdat het zoveel moeite is? Dat heb ik best vaak
Gedoequote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:26 schreef Muis006 het volgende:
Ja haha precies! Moet ik helemaal naar boven, me omkleden, in bed gaan liggen, gel in mijn oog doen, pfffff.
Thanks! Op welk net?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:51 schreef Miss_S het volgende:
Als de damespartij niet uitloopt begint Sluiter om 2 uur
De NOS zend het uit dus ik denk Ned 1 (of 2 of 3quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Op welk net?Ik heb er niets van gevolgd tot nu toe.
Ik lees net dat zelfs Navarro even heeft geklapt voor Sluiter tijdens de wedstrijd om een of andere fraaie bal van zijn tegenstander!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De NOS zend het uit dus ik denk Ned 1 (of 2 of 3)
Het zou wel leuk zijn als Sluiter wonheb hem toch 2x in het echt zien spelen afgelopen week
Dat heb ik niet meer meegekregenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees net dat zelfs Navarro even heeft geklapt voor Sluiter tijdens de wedstrijd om een of andere fraaie bal van zijn tegenstander!
Ja dat misschien ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hehe, iedereen ziet de meeste mijlpalen in de buurt van haar eigen leeftijd!
En PF, ik dacht eerst dat je bedoelde dat je zelf het geluid van een naderende vuilnisauto voortbracht, terwijl je in een container hing, en het dus een literaire vergelijking was met kotsen ofzo![]()
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:01 schreef P.F het volgende:
Zit het zusje van Goodbye en TotZiens ook op fok?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
[ [url=http://www.virginmedia.com/microsites/movies/slideshow/top-ten-movie-robots/img_6.jpg]afbeelding[/
url] ]
Zo zal zij zich niet gaan noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..].
OantSjen zou ook nog kunnen gezien de afkomst van de dames.
Iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:08 schreef P.F het volgende:
Ik lees nog een beetje bij in het vorige topic.
Vik: Je kan als je iets maakt het beste steeds even proeven ipv op het einde, dan weet je of iets lekker smaakt en kun je er niet per ongeluk al teveel peper in hebben gedaan. Of dan proef je en denk je: O nog iets meer zout!
Ik vond die 7,6 net iets te hoog. Geen vervelende film wel erg voorspelbaar....erg middelmatig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef Viking84 het volgende:
O ik ga Finding Nemo ook weer eens zien!![]()
.
Vanavond ga ik Seven Pounds met Will Smith zien. Geen idee waar 'ie over gaat, maar hij krijgt een 7,6 op IMDB, dus zal wel de moeite waard zijn
.
Ze heeft vertelt dat haar zusje is geslaagd maar verder heb ik haar niet gezien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Heb ik Nynke nu gemist of heeft zij idd niet meer gepost de laatste dagen?
Hahahaha, bedankt voor de tip. Ik val over het algemeen op blond, maar wie weet....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ze heeft vertelt dat haar zusje is geslaagd maar verder heb ik haar niet gezien.
Zeg Vik als je een mooie vrouw wil die ook nog kan koken moet je misschien eens naar Italie gaan
Laat ik nou net een donkerblonde Italiaanse kennenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, bedankt voor de tip. Ik val over het algemeen op blond, maar wie weet.....
Ja dan doe ik altijd heel veel spul maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Maar als er al teveel peper op zit heb je daar niet meer zoveel aan
.
Volgende keer gaat het helemaal goed komen met die lasagne.
Vanavond eten we de rest op en morgen wil ik een spinaziequiche maken.
Dat eh... schiet niet op dan!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
Zal ik een taart voor m'n oma gaan bakken!!!!!?!??!
Alleen heb ik denk ik niet echt een oven. En een taartschaal. Faal!
En deze is ook geniaalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er was eens een man uit Ameland
Die kocht voor zijn vrouw een penisplant
Want zo zei hij: 'die stekelige rozen
daar valt niet mee te vozen
dit ligt een stuk beter in de hand!'
RPM
Laf joequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
DML, ik heb niets gequote. Heul nie waar nie!
Wat lief Vik!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Heb ik Nynke nu gemist of heeft zij idd niet meer gepost de laatste dagen?
Thanks! Ik vertrek 2 juli!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nyn, veel plezier bij je vriendje!
Wanneer ga je naar afrika eigenlijk?
Wel een cakevorm? Je kunt arretjescake maken, ERG lekker, en je hebt er geen oven voor nodig (moet in de koelkast).quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
Zal ik een taart voor m'n oma gaan bakken!!!!!?!??!
Alleen heb ik denk ik niet echt een oven. En een taartschaal. Faal!
Jammer van het weerbericht, maar wel leuk dat je er even samen tussenuitgaat!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:06 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik zie net het weerbericht voor de regio in Duitsland waar ik heen ga, en vanaf vandaag tot donderdag gaat het regenen. En we wouden nog wel gaan kamperen...
Vik?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:53 schreef cyclechick het volgende:
PF: Monchoutaart!! dat is ook heel makkelijk om te maken, alleen moet je er wel iets van fruit op doen, anders gaan bepaalde mensen zeiken over een kale taart
Kaas inderdaad, ik had hem eens beloofd om taart te maken, dus ik maakte mijn eerste monchoutaart ooit, speciaal voor hem, ging ie lopen zeiken dat 't een kale taart was en dat hij nog nooit zo iets had gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |