Nu niet meer!quote:
Dat was Paris Hilton ook niet, volgensmijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij daarvan op de hoogte was, dat dat is opgenomen
Hmmmm. Ik zou een hoed opzetten en een hooggesloten lang donker jurkje aandoen. Tot op je enkels. Anders ben je veel meer fab dan de bruidquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:05 schreef Merel het volgende:
Hallooooo! Wat gaan jullie weer snel!
Ik las hoe het gister met Cycle is gegaan, wat balen zeg! Stomme vent dat ie niet ziet hoe leuk je bent hoor
Een vriendinnetje van mij gaat binnenkort trouwen dus ik moet een leuk jurkje ofzo. En nou had ik een hele mooie lange witte met paarse bloemen gezienMaar je kunt op een bruiloft natuurlijk geen lange witte jurk aan als je de bruid niet bent
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik zou een hoed opzetten en een hooggesloten lang donker jurkje aandoen. Tot op je enkels. Anders ben je veel meer fab dan de bruid
Instellingen >> invullen '999' berichten per inboxpagina. En dan heb je ze allemaal op 1 pagina staanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu niet meer!
Hoe kon je ook al weer alles verwijderen?
Ik heb er ook nooit van gehoord? *nieuwsgierig*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:04 schreef Muis006 het volgende:
Diclaimer: ik heb 2 girls 1 cup niet gezien en dat wil ik ook niet
Je mag ook geen hoed op als de moeder van de bruid geen hoed heeft natuurlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Ik zou een hoed opzetten
Moet je nog eten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit van gehoord? *nieuwsgierig*.
Don't do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit van gehoord? *nieuwsgierig*.
Ja, ik ga over een uurtje eten ja. Iets in mij zegt dat ik het sowieso liever niet wil zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je nog eten?
Dan zou ik als ik jou was mijn nieuwsgierigheid toch even wegdrukken.
Ik zei wegdrukken![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Merel, hoevéél paarse bloemen zitten er op die jurk?
Dan is hij toch niet lang en wit, maar ook paars?
Ik dacht dat je een hoed op moest als je er anders te leuk uitziet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Je mag ook geen hoed op als de moeder van de bruid geen hoed heeft natuurlijk!
Ik vind dat wel mooi juist, er rekening mee houden dat de bruid in het middelpunt van de belangstelling staat en dat je ervoor zorgt dat je er wél heel leuk maar niet leuker dan de bruid uitziet
Wegdrukken!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je nog eten?
Dan zou ik als ik jou was mijn nieuwsgierigheid toch even wegdrukken.
Ik zei wegdrukken![]()
Ja, dát is leuk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Don't do it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Google anders eerst op: people watching 2girls 1cup. Dan zie je reacties van mensen
Iets met gelato en feaces.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet eens wat ik me erbij voor moet stellen? Wat doen die meiden eigs?. Miss dat m'n fantasie dan genoeg is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |