moet ik dat echt gaan uitleggen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat iedereen zo geshockeerd isBij een vrouw kan het wel maar bij een man is het gay? Jaja.
Nou ja. Ik vind dat je het dan beide fiesss moet vinden. Niet het ene wel en het andere niet. Gelijke rechten!quote:
wat betekent tmi?quote:
Nou... Ik vind het denk ik even fiess.quote:
Cutequote:
Dankjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Cute![]()
En wat heb jij een mooi figuur zeg!*Jaloers is*
Maar nu ben ik zo nieuwsgierigquote:
Hij lijkt hier van grijze joggingstofquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
PF: het rokje is blauw gestreept! Marineblauw. En het is katoen met een beetje stretch
Ook blauw gestreept en van katoenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij lijkt hier van grijze joggingstofMaar dan is hij leuk!!
En het broekje? Welke kleur/materiaal?
Ik denk ook niet dat hij daarvan op de hoogte was, dat dat is opgenomenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
google is your friend...
Oh my.... dat is toch je ergste nachtmerrie, dat zo iets op internet te zien is?? echt noooit van mijn leven komt er film apparatuur in de buurt van mijn slaapkamer
Dankuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Wat is dit voor iets treurigs, dat lied voor de tenniswinnaar?![]()
Muis, héél leuk je kleren!
Haaaaaaaaaaaaahahahaha, briljant!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=560
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |