Oh god, gaat dat over die keeper waarvan dat ehm... ene filmpje op internet stond?quote:
Kumbaya, Sharky!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, zeiden je ouders dat ze het NIET leuk vonden dan?
Of kwamen ze niet kumbaja-zingend en met palmbladeren en druiventrossen wapperend binnen en vond je dat een beetje tegenvallen?![]()
buiten 'de keeper van den haag'' kan ik niet verstaan wat ze zingen, maar het zal wel geen compliment zijn?quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, gaat dat over die keeper waarvan dat ehm... ene filmpje op internet stond?
ooohh dat is zooo leuk!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kumbaya, Sharky!
[ afbeelding ]
Nuffig stemmetje:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Of kwamen ze niet kumbaja-zingend en met palmbladeren en druiventrossen wapperend binnen en vond je dat een beetje tegenvallen?![]()
Ze zingen:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
buiten 'de keeper van den haag'' kan ik niet verstaan wat ze zingen, maar het zal wel geen compliment zijn?
Ik hoop wel dat ze dat doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
is er niet een handig punt waar je naar toe kunt, waar ze je oppikken? zodat zij niet de hele stad in hoeven te rijden en jij niet 2 uur in de trein hoeft te zitten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze dat doen
Maar ik denk van niet!
Ze hoeven niet de hele stad in te rijden! Ik woon aan de snelweg. En dat stelde ik al voor...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
is er niet een handig punt waar je naar toe kunt, waar ze je oppikken? zodat zij niet de hele stad in hoeven te rijden en jij niet 2 uur in de trein hoeft te zitten?
Vet goed! Ik heb nu tot nu toe al mijn wassen van gister/vandaag twee keer gedaan omdat ik hem steeds vergat en dan stonk ie alweerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en ik ben trots op mezelf. De vierde was zit al in de wasmachine voor vandaag![]()
De hele bende opvouwen bewaar ik echter maar voor morgen
Linkje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
En ik ben dan ook de held die op de autoplay site van dat filmpje komt
Dat wief weet van wanten!
Ik snap alleen niet dat iedereen zo geshockeerd isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
En ik ben dan ook de held die op de autoplay site van dat filmpje komt
Dat wief weet van wanten!
Oh, dat had laatst ook inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Vet goed! Ik heb nu tot nu toe al mijn wassen van gister/vandaag twee keer gedaan omdat ik hem steeds vergat en dan stonk ie alweer
Tmiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat iedereen zo geshockeerd isBij een vrouw kan het wel maar bij een man is het gay? Jaja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |