Maar die is neem ik aan voor de gezamenlijke gedeeltes o.i.d?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een schoonmaker! Hij heet Anthony.
Veel plezier AKnynke en ik zal duimen voor je dat de regen wegblijft!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef AKnynke het volgende:
ik ben voor 5 dagen naar Duitsland! Fijne tijd allemaal!
Er wordt door ons 24 euro per week betaald om de gang en de keukenvloer (1x per week) schoon te maken...........quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die is neem ik aan voor de gezamenlijke gedeeltes o.i.d?
Of de portieken en trappen enzo?
Of komt ie ook je kamer stofzuigen?
Alleen de gang en de keukenvloer? dat is 10 min werk? dat wil ik ook wel voor 24 euro komen doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Er wordt door ons 24 euro per week betaald om de gang en de keukenvloer (1x per week) schoon te maken...........
Ik betaal dus 8 euro per maand.
Jijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wie zou anders je badkamer komen schoonmaken?
Oh da's een mooie regeling!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Er wordt door ons 24 euro per week betaald om de gang en de keukenvloer (1x per week) schoon te maken...........
Ik betaal dus 8 euro per maand.
Ja, natuurlijk is het logisch! Maar ik moest even gniffelen toen ik dat in mijn contract zag staanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's een mooie regeling!
Maar dan is het best logisch dat je je eigen badkamer moet soppen, toch?
Sluiter heeft de scheids ook lekker mee. NOT
Hij doet bij ons wel z'n best hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Alleen de gang en de keukenvloer? dat is 10 min werk? dat wil ik ook wel voor 24 euro komen doen
Misschien zijn er toch echt mensen die dat niet als vanzelfsprekend aannemen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het logisch! Maar ik moest even gniffelen toen ik dat in mijn contract zag staan
Sluiter ging wel lekker (en terecht!) tekeer he!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef neen het volgende:
Stom tennispubliek, waarom zeggen ze niet dat de scheids een hoerenjong is
Met een sugar gun kan je van fondant enzo versierinkjes maken (sliertjes, touwtjes) voor op je taart! Maar een echte is heel duur dus de mijne is gewoon een klei dingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Da's een goeie buit Mouse!Ik ben heel benieuwd naar je broekje en rokje!
Wat is een sugargun?
Ja en het publiek moet dan met z'n allen gaat staan en springen op de tribunes dat de scheids een kutscheids isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Sluiter ging wel lekker (en terecht!) tekeer he!
It's a fucking bad call!
Met Play Doh!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met een sugar gun kan je van fondant enzo versierinkjes maken (sliertjes, touwtjes) voor op je taart! Maar een echte is heel duur dus de mijne is gewoon een klei ding
[ afbeelding ]
Hij is een hondenlul...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ja en het publiek moet dan met z'n allen gaat staan en springen op de tribunes dat de scheids een kutscheids is
Ja! Sommige mensen zijn echt vies in de keukenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zijn er toch echt mensen die dat niet als vanzelfsprekend aannemen!
Maar als hij elke week komt, valt er dan echt vuil 'los te krabben'? Hihi!
Noez!quote:
Hoezo, zeiden je ouders dat ze het NIET leuk vonden dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef P.F het volgende:
Misschien leef ik in mijn eigen kleine prinsessen wereldje.
Maar het is toch leuk om je dochter op te halen en haar kamertje voor de derde keer te zien?!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met een sugar gun kan je van fondant enzo versierinkjes maken (sliertjes, touwtjes) voor op je taart! Maar een echte is heel duur dus de mijne is gewoon een klei ding
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |