quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Kaas inderdaad, ik had hem eens beloofd om taart te maken, dus ik maakte mijn eerste monchoutaart ooit, speciaal voor hem, ging ie lopen zeiken dat 't een kale taart was en dat hij nog nooit zo iets had gezien
Ja ga jij mijn taartkunsten ook nog even afkrakenquote:
Ik heb nog wel een taart voor jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:08 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb honger, maar niks in huis. maar voordat ik boodschappen kan doen, moet ik douchen en omkleden, maar daar krijg ik vast nog meer honger van, dus ik blijf maar gewoon zitten
Met bovenkant?quote:
Een kale zekerquote:
Een beetje een kale taart maar je weet wat ze zeggen, een kale taart behoeft geen krans.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Slank #631 - met chocoladehazen en muffins
Daar staat het hele verhaal.
Omg, ik zie dat ik ook nog een sublieme opmerking heb gemaakt.
Dat jij de volgende keer wel een taart voor mij mocht maken en dat ik niet zou zeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Welke opmerking doel je op?
Ik vond mijn opmerking van de kers op de taart ook wel goed gevonden eigenlijk
Dat had je kunnen weten Vikje, SHE heeft de groene vierkante Friteslijn pot niet voor niets zo vaak gepromoot!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht Mark even te pwnen door yogonaise mee te nemen, want ik wist zeker daar minder calorieën in zaten dan in friteslijn.
Faal.
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten Vikje, SHE heeft de groene vierkante Friteslijn pot niet voor niets zo vaak gepromoot!
Waarom niet?quote:
Wat heb je geknipt, je pony of ook wat meer? Fotoooooooo!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb zelf mijn haar geknipt en het zit vet goed
Sluit is cool en Faat isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Sluiter is nu aan het tennissen. Wat zal die gast gespannen zijn. The pressureeeeeeeeee! Met een wildcard een toernooi binnenkomen en nu gewoon in de finale staan.
Ik heb Fatima nog niet in beeld gezien. Hij is best sexy, die Sluitert
M'n pony! Maar op de foto zit het toch niet zo heel erg mooi, maar ik ben bang dat als ik meer ga knippen dat het lelijk wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb je geknipt, je pony of ook wat meer? Fotoooooooo!
SHE en alles wat ze gezegd heeft heb ik zorgvuldig uit mijn grijze massa verbannenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten Vikje, SHE heeft de groene vierkante Friteslijn pot niet voor niets zo vaak gepromoot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |