Whehe. Ja het klonk zo wijsneuzig om meteen te zeggen "dat is hier al zooooo vaak voorbij gekomen".quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze weet dat ik niet altijd haar aanwijzingen volgde hier (meer niet dan wel, ik was een verloren zaak) maar dat van de Friteslijn was geheel in mijn straatje (lees: had te maken met snacks ende zo...) dus dat heb ik onthouden en nooit meer vergeten!
Zonde, want er zaten toch heel nuttige dingen tussenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SHE en alles wat ze gezegd heeft heb ik zorgvuldig uit mijn grijze massa verbannen.
Ik vind het wel jammer. Die yogonaise ziet er zo lekker fris uit.
Dank je!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Wat sta je toch altijd cute op foto's!
Maar je hebt het subtiel geknipt! Zeker een beetje 'gesneden' met je schaar, want ik zie geen botte rechtgeknipte stukken
Geen idee of je verschil ziet. Probeer het wel een keer uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonde, want er zaten toch heel nuttige dingen tussen
Ik vind het yogo-gedeelte van yogonaise inderdaad ook lekker fris klinken!
Volgens mij als je twee klodders naast elkaar legt zie je geen verschil hoor
Of bedoel je het potje?
Dan kijk ik inderdaad niet goed!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:04 schreef Miss_S het volgende:
Greys kijk je wel goed want je ziet Fatima bijna in elk shot
Links in de hoek waar Sluiter nu aan het serveren isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kijk ik inderdaad niet goed!
Ik zit op verkeerde dingen te letten denk ikZoals het feit dat die tegenstander wat weg heeft van McDreamy bij vlagen!
En die stomme autostoelen waar ze op zitten
PF... dit is echt een hele vreemde opmerkingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef P.F het volgende:
O ik heb wel tvIk dacht dat ik geen tv had
!
Ja ja ja. Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef progje het volgende:
ik zap net even naar NL1 en heb fatima gelijk in beeld
Ik dacht dat de kabel het niet deed, omdat ik hem aandeed. at5 zag. geen geluid. (2 maanden terug)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
PF... dit is echt een hele vreemde opmerking![]()
Hoe kan je nou niet weten of je wel of niet een tv hebt?
Of bedoel je nou dat je Ned. 1 ook kunt ontvangen zonder kabel
begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja ja. Wrijf het er maar in
Ik was evenconstant afgeleid door de sexy heren
Wie zou anders je badkamer komen schoonmaken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
Ik lees net in mijn huurcontract dat ik zelf mijn badkamer moet schoonmaken!
En zelf voor een goede toiletrolhouder moet zorgenMijne is scheef
De schoonmaker. Dohquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wie zou anders je badkamer komen schoonmaken?
Jij had gehoopt dat je die er bij kreeg?quote:
quote:Voorkom geluidsoverlast
[...]
5. Geef je een feestje? Laat het je buren van tevoren weten, of nodig ze uit.
Ik heb een schoonmaker! Hij heet Anthony.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had gehoopt dat je die er bij kreeg?
Dan had je die ook wel even in zijn kraag kunnen vatten om op zijn kop in die vuilnisbak te gaan hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |