Daar is dit idd album van de dag vandaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:41 schreef Christiaan het volgende:
StuBru.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:44 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur jubelt nog even verder voor The Gossip![]()
Heb jij KX of 3 aanstaan ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef naatje_1 het volgende:![]()
![]()
Mando Diao on KX met Gloria, VIP Entree
![]()
![]()
sirolf al bezopen?quote:rachidfinge Bij 3FM internet zijn ze aan de whiskey. Doen we niet aan bij NOS Headlines; alleen maar bier. En pas na de uitzending natuurlijk. Braaaaf.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/rachidfinge
[..]
sirolf al bezopen?
Volgende week weer Mando Diao, of dan misschien dan Elbowquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:59 schreef borisz het volgende:
Gossip MH, beter laat dan nooit is de huisslogan bij 3fm
Trouwens, ik ook niet, want pokertoernooiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens ik ben er vanaaf niet, want leerlingenfeest
Ken jij Xanna?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
veel plezierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
is het florisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:19 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Dus...dit is iemand die heeft duizenden geluidjes verzameld?![]()
dankquote:
Huh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ken jij Xanna?
Die heeft vanavond ook feest,
Nou daaromquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dank![]()
[..]
Huh?Nee ken ik niet
Het is vd DGW heh
Ik drink geen alcohol, dus ik was de uitzondering op die regel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/rachidfinge
[..]
sirolf al bezopen?
Nee die is Whiskey aan het drinken bij de Vrijmiboquote:
Het zou wel heel erg opvallen als ik daar op de redactie de studio ga bellen met jingles e.a., niet?quote:
neuh hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg opvallen als ik daar op de redactie de studio ga bellen met jingles e.a., niet?
meerdere klassenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef cheese. het volgende:
[..]
Nou daarom![]()
Anders zou ik het niet vragen hea, maar is het meerdere klassen dan ? (1e,2e,3e)
IIG veel plezier.
Ik ga vanavond naar CityLife.
Over reactie gesproken: zit jij in het afscheidfilmpjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg opvallen als ik daar op de redactie de studio ga bellen met jingles e.a., niet?
failquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over redactie gesproken: zit jij in het afscheidfilmpje
Uiteraard! Tussen het 'hallo nederland'-bord en Rudy met z'n trompet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over reactie gesproken: zit jij in het afscheidfilmpje
Je staat er leuk op hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uiteraard! Tussen het 'hallo nederland'-bord en Rudy met z'n trompet.
wie ben jij van de 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tussen die personen in het filmpje zijn 5 personen te zien hoor. Eentje los en 4 in een rijtje.quote:
ik neem aan dat jij een man bent zoals je vermeld en niet die ene bent die loopt das dus 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tussen die personen in het filmpje zijn 5 personen te zien hoor. Eentje los en 4 in een rijtje.
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij een man bent zoals je vermeld en niet die ene bent die loopt das dus 2maar ben jij die ene die loopt
okquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee.
Ik sta aan de rechterkant van het rijtje.
Vet he?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:26 schreef 3FMaster het volgende:
Wow!
Net vliegen er 2 van die V's over het huis, op weg naar Volkel!Vet!
Ah, cool!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het waren volgens mij geen F16's, hele gekke vleugels. En oranje. Maar ze gingen wel heul errug snel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Vet he?!![]()
hier vliegen al de hele week F16s over zal wel weer een oefening wezen bij lauwersoog
http://nl.wikipedia.org/wiki/V-22_Ospreyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het waren volgens mij geen F16's, hele gekke vleugels. En oranje. Maar ze gingen wel heul errug snel.
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/V-22_Osprey
deze mischien?
ja, iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik dacht dat corne kaartjes weg ging geven voor de TT ?
Volgende week kaarten voor Green Day, daar gaat mn beltegoedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga lekker het hele weekend nu al zin in! maar eerst 3 dagen Londen van dinsdag t/m vrijdagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie alleen rappers die heel slecht nederlands pratenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:55 schreef 3FMaster het volgende:
Ik zit via 101 te kijken, gaat nu een stukje over Ranking the stars. Hoe Winston Gerstanivitc (ofzoVictoria koblenko zei
. "Dat heb je zeker van Victoria Chernobyl"
Woei, Londen! Vorig jaar 1 dagje geweest met mijn klas. Toen gezegd dat ik nooit meer terug zou gaan, maar daar denk ik nu toch anders overquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga lekker het hele weekend nu al zin in! maar eerst 3 dagen Londen van dinsdag t/m vrijdag
Nu wel jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zie alleen rappers die heel slecht nederlands praten
ben er 1 keer eerder geweest rond kerst en toen besloten dat ik vaker heen ging.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Woei, Londen! Vorig jaar 1 dagje geweest met mijn klas. Toen gezegd dat ik nooit meer terug zou gaan, maar daar denk ik nu toch anders over
Op 101 alleen maar:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Paul-89 het volgende:
Haha het t-shirt wat Gerard aan heeft, geweldig,,
Okee, ligt dus niet aan WMP.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:04 schreef themauster het volgende:
Nou lekker dat spotje bij 101 tv blijft hangen
die moet je ook alleen opzetten bij de backstage. hij loopt echt hopeloos achterquote:
Dat is toch niet zo heel erg?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die moet je ook alleen opzetten bij de backstage. hij loopt echt hopeloos achter
is het zo ergquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Michiel nu wel echt te vaak met ontbloot bovenlijf gezien.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef naatje_1 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
![]()
jaloers all over the placequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Ow crap, vergeet ik het belangrijkste moment van de week. Nee, sorry. Van het jaar.
VVVAAAKKKAAANNNTTTIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij begint idd een beetje op Sander Lantinga te lijken qua uitkleden in de studio.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Michiel nu wel echt te vaak met ontbloot bovenlijf gezien.
of gielquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij begint idd een beetje op Sander Lantinga te lijken qua uitkleden in de studio.
Dat bedrijf komt uit Dinxperlo. Dat zijn praktisch Duitsers. Vandaar dat schreeuwerige logo op de rug.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Beetje jammer van die website-reclame op de achtergrond alleen, en je kan natuurlijk best simpel zelf zo'n shirt laten maken. Die foto is vast wel ergens te vinden...
Maar ach, het idee is best leuk.
Nog 3 dagen werkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Ow crap, vergeet ik het belangrijkste moment van de week. Nee, sorry. Van het jaar.
VVVAAAKKKAAANNNTTTIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en niet online blijven?quote:
Ja, sorry. Ik vond het zelf ook nog schrikken. Het is lekker vrolijk. Ken je dat gevoel? Net klaar met school/werk, fiets je naar huis. Zonnetje schijnt lekker, lekker druk in de stad waar je doorheen fietsquote:
En dan zijn er nog de vakkenvullers die met 2 vulkarren naast elkaar gaan staan altijd zo als ik bij de appie benquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef 3FMaster het volgende:
Sowieso: Mensen die met hun 2e gaan staan praten op het drukste moment van de dag in de kleinste gang!
MENSEN: ANDERE MENSEN MOETEN ER NOG STAAN, LAAT STAAN IK ALS VAKKEVULLER![]()
Zo
Ga dan ook niet naar de appie maar naar een normale winkelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de vakkenvullers die met 2 vulkarren naast elkaar gaan staan altijd zo als ik bij de appie ben
Verrassende is dat ik The Gossip leerde kennen aan de hand van een quizvraag op de Belgische TV.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EINDELIJK WEER EENS EEN GOEDE MEGAHIT![]()
![]()
![]()
wat een briljante plaat!!!
![]()
![]()
Waar ga je heen en voor hoelang?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef themauster het volgende:
ben echt blij dat ik dinsdag weg ben uit Nederland heb deze net even te vaak gehoord
Albert Heyn is hier de enige fatsoenlijke winkel hier Jumbo is nog 10x erger die vullen 1x per dag dus vaak lege schappen, voor de rest hebben we alleen de aldi en de lidlquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naar de appie maar naar een normale winkel![]()
Albert Heijn XL de winkel van het jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naar de appie maar naar een normale winkel![]()
Londenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef cheese. het volgende:
[..]
Waar ga je heen en voor hoelang?![]()
Ik weet dat je het net gezegd hebt, maar geen zin om te zoeken.
Dan heb ik toch liever Aldi en Lidl.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Albert Heyn is hier de enige fatsoenlijke winkel hier Jumbo is nog 10x erger die vullen 1x per dag dus vaak lege schappen, voor de rest hebben we alleen de aldi en de lidl
Ilse
Zo ben ik nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de vakkenvullers die met 2 vulkarren naast elkaar gaan staan altijd zo als ik bij de appie ben
VERTEL!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kijkt even op de volledige (alleen intern bekende) playlist van 3FM en wordt blij van de platen die in High Rotation staan!
AHA.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had het vooral over Tommy Sparks en The Killers.
+1quote:
Nee nee, die stonden in de jaren 80 op high rotationquote:
oo, van mij mogen ze wel weer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee nee, die stonden in de jaren 80 op high rotation
Das dan weer een blindleggerquote:
Ik vraag me af wat dit jaar het SR-volkslied wordt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:32 schreef themauster het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa Serious Request herinneringen
Kan hij die hommel geen welgemeende tik geven met een tabloid?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe loopt weer te prutsen... met het vangen van een hommel!
Wow... en gisteren gaf Sersjee het ook al toe.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef cosmick het volgende:
Sorry, excuses, maar ik vind dit best wel mooi.
hahaha mietjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Slim om dat met een bekertje te doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Die plaat moet denk ik nog gemaakt worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dit jaar het SR-volkslied wordt.
Normaal gesproken gebruiken producers daar het draaiboek voor, maar dat gaat natuurlijk nogal lastig tijdens Ekstra Weekend (bij gebrek aan een draaiboek).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan hij die hommel geen welgemeende tik geven met een tabloid?
Boeruh Boeruh!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dit jaar het SR-volkslied wordt.
Die heeft zeker 2 weken geleden tijdens de Freaknacht een uitnodiging van Michiel gehad om eens langs te komen.quote:
Als ze dan niet meer bij Giel in de Freaknacht mag komen, laat haar dan maar lekker vaak bij EW bankgaste zijn. Dat kijk ik toch veel vaker dan Nachtegiel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft zeker 2 weken geleden tijdens de Freaknacht een uitnodiging van Michiel gehad om eens langs te komen.
Van Halen - Jump ligt ook teveel voor de hand, het antwoord horen we pas over een half jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Boeruh Boeruh!Nee grapje
ben wel blij dat het heel dicht bij is voor mij nu
En dan kunnen we Nachtegiel meteen helemaal afschrijven, want zodra die Do-trien in de studio komt ben ik weg...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze dan niet meer bij Giel in de Freaknacht mag komen, laat haar dan maar lekker vaak bij EW bankgaste zijn. Dat kijk ik toch veel vaker dan Nachtegiel.
Ik hoop het toch niet ik heb genoten in die 2 weken dat ze er niet wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan kunnen we Nachtegiel meteen helemaal afschrijven, want zodra die Do-trien in de studio komt ben ik weg...
Ze heet Dorien Rose, verbasterd ook wel Do-Trien Waardeloos.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan kunnen we Nachtegiel meteen helemaal afschrijven, want zodra die Do-trien in de studio komt ben ik weg...
Vossen in je tuin?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Brennel het volgende:
[ afbeelding ]
Brutaal vosje in m'n tuin vanavond.
Het was best vermakelijk toen ze in war raakte omdat ze niet wist waar John Bakker vandaan kwam.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Firefox!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Brennel het volgende:
[ afbeelding ]
Brutaal vosje in m'n tuin vanavond.
Cees Kwaks sprak om 6:30 van een 'Niets aan de hand'-spits. Na zijn legendarische uitspraak regent het ongevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na 2 uur en 15 minuten ook thuis aangekomen.... 70 minuten over de eerste zes kilometer gedaan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cees Kwaks sprak om 6:30 van een 'Niets aan de hand'-spits. Na zijn legendarische uitspraak regent het ongevallen.
Uhu. Het stikt hier dan ook van de konijnen.quote:
De teringquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na 2 uur en 15 minuten ook thuis aangekomen.... 70 minuten over de eerste zes kilometer gedaan.
Nu niet meer begrijp ik?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Uhu. Het stikt hier dan ook van de konijnen.
Als Giel d'r achternaam zegt ben ik al weg, dus die hoor ik nooit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze heet Dorien Rose, verbasterd ook wel Do-Trien Waardeloos.
Een stuk waar ik op z'n snelst 55 minuten over heb gedaan. 120 km is dat zoiets. Collega deed over ongeveer hetzelfde stuk 3 uur en 15 minuten.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De tering![]()
hoe ver moest je in totaal reizen? bij mij lekker makkelijk: op m`n werk de autoweg op, in Nuth eraf. 2 minuten ben ik thuis
De EC geeft nog steeds geen gehoor aan het instellen van acceptabele melkprijzen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
In en rond Brussel waren pallets boeren aan 't protesteren met hun tractoren.
Toch knap dat ie dan vrouwen als bankgast uitnodigtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Tjibbe bepaalt wie er bankgast wordt. Wie bepaalt wie er caddy wordt bij het Ekstra Weekend Midgetgolf toernooi?
Klopt. Maar moet ik dan de dupe van hun debiele acties wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De EC geeft nog steeds geen gehoor aan het instellen van acceptabele melkprijzen.
Tijd dat we een parodie maken van 'Bienvenue chez les Ch'tis', maar dan met Belgen in de hoofdrol. Succes verzekerd.quote:
Die Tjibbe is toch een dikke gay?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch knap dat ie dan vrouwen als bankgast uitnodigt.
Duinkens. Dank aan Google voor tevens plaatjes van dit volstrekt onintelligent-dan-wel-niet-fijn-uitziende-wijfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Giel d'r achternaam zegt ben ik al weg, dus die hoor ik nooit.
Ik ben daarom ook tegen publieksonvriendelijke acties en stakingen. In België kun je als ondernemer zijnde geen fatsoenlijke CAO opstellen omdat je als het ware gegijzeld wordt door de syndicale maffia.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maar moet ik dan de dupe van hun debiele acties wordenDacht 't niet. Publiek krijg je zo dus niet achter je.
Zeg dat ook eens tegen o.a. de buschauffeurs in Nederland. Die hebben ongeveer een jaar geleden een paar weken gestaakt door het hele OV neer te leggen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maar moet ik dan de dupe van hun debiele acties wordenDacht 't niet. Publiek krijg je zo dus niet achter je.
Ik zag straks op tv al dat er meer auto door het gras reden dan op de weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verdrijvingsvlak op z'n Belgisch........
Daar heb ik ook geen goed woord voor over (maar had daar zelf geen last van omdat ik niet met de bus reis).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens tegen o.a. de buschauffeurs in Nederland. Die hebben ongeveer een jaar geleden een paar weken gestaakt door het hele OV neer te leggen...
Yup. Die gekke Belgen gebruiken echt elk stukje asfalt om langs de ander te komenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag straks op tv al dat er meer auto door het gras reden dan op de weg.
Wordt jij niet gek van de kwaliteit van het asfalt in België?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een stuk waar ik op z'n snelst 55 minuten over heb gedaan. 120 km is dat zoiets. Collega deed over ongeveer hetzelfde stuk 3 uur en 15 minuten.....
Ik lees dagelijks een weblog van een Brusselse buschauffeur, waar de automobilisten hun domheid keer op keer etaleren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verdrijvingsvlak op z'n Belgisch........
Yup, moet daar nog aan wennen bij 't opstellen/uitvoeren van beleid. Vakbondsleden kun je niet eens ontslaan, zelfs al trekken ze een hele parkeerautomaat in hun eigen zak leegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben daarom ook tegen publieksonvriendelijke acties en stakingen. In België kun je als ondernemer zijnde geen fatsoenlijke CAO opstellen omdat je als het ware gegijzeld wordt door de syndicale maffia.
*loopt naar keukenraam*quote:
Ik heb geen keuze.... Maar het is echt HEEL slecht. Beton, geribbeld beton, gaten in het asfalt enz. enz.... Maak me een beetje zorgen als 't dadelijk echt winter wordt.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wordt jij niet gek van de kwaliteit van het asfalt in België?
Vooral in Wallonië wil je niet rijden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wordt jij niet gek van de kwaliteit van het asfalt in België?
Zag nu een paar motoragenten, maar die waren niet bepaald actief.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik lees dagelijks een weblog van een Brusselse buschauffeur, waar de automobilisten hun domheid keer op keer etaleren.
Jakkeren, door rood rijden, een bus- en/of trambaan meepikken. En de verkeerspolitie treedt niet eens op tegen dit soort vergrijpen.
Yup.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vooral in Wallonië wil je niet rijden.
Je kan stellen dat de infrastructuur in elk willekeurig Oost-Europees land beter geregeld is dan in dat apenland.
Ben altijd blij als we over de grens België - Nederland zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vooral in Wallonië wil je niet rijden.
Je kan stellen dat de infrastructuur in elk willekeurig Oost-Europees land beter geregeld is dan in dat apenland.
In Seraing werd deze week gestaakt omdat een of andere idioot de vlag van Standard Luik weigerde weg te halen na aandringen van zijn superieur.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, moet daar nog aan wennen bij 't opstellen/uitvoeren van beleid. Vakbondsleden kun je niet eens ontslaan, zelfs al trekken ze een hele parkeerautomaat in hun eigen zak leeg.
quote:
ook een alcohol vrij feest?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neeAnders mis ik de pret, en ben ik te veel met dit ding bezig
maar schoolfeest roept
Dat soort dingen dus iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Seraing werd deze week gestaakt omdat een of andere idioot de vlag van Standard Luik weigerde weg te halen na aandringen van zijn superieur.
Geniaal toch!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Seraing werd deze week gestaakt omdat een of andere idioot de vlag van Standard Luik weigerde weg te halen na aandringen van zijn superieur.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Susi het volgende:
Goedenavond. De teevee staat niet meer op tennis, dus nu kom ik jullie verblijden met mijn gezelschap
Hoiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Susi het volgende:
Goedenavond. De teevee staat niet meer op tennis, dus nu kom ik jullie verblijden met mijn gezelschap
Niet de buschauffeurs, de vakbondsleiders en -leden zijn de hoofdschuldigen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens tegen o.a. de buschauffeurs in Nederland. Die hebben ongeveer een jaar geleden een paar weken gestaakt door het hele OV neer te leggen...
Zoontje van Eddy Zoeyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Fender? Is er iemand naar een gitaar vernoemd?
Kan niet die zit bij dzddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sssst! Als Tjibbe dat leest breng je hem op ideeën.
Die piepjes betekenen dat de AIVD meeluistert.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:14 schreef 3FMaster het volgende:
Waarneer kom ik er nou nooit doorheen, ik hoor zelfs piepjes ofzo
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die piepjes betekenen dat de AIVD meeluistert.
Deze edit was eigenlijk bedoeld als dikke vinger richting de Angelsaksische landen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
[..]
van Fuck You ? Ik vind 'm gruwelijk irritant tegenwoordig
nee man, hij`s geniaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
[..]
van Fuck You ? Ik vind 'm gruwelijk irritant tegenwoordig
Ben ik mij van bewust, maar ik vind 'm nog niet zo tofquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze edit was eigenlijk bedoeld als dikke vinger richting de Angelsaksische landen.
Alleen al de zalvende manier waarop ie praatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Tijd om de cam weer uit te schakelen, wat een waardeloos figuur is dat
Dan is het maar goed dat ze Andries Knevel of de Paus niet uitnodigenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen al de zalvende manier waarop ie praat.
Das weer eens wat anders dan Elbowquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voorprogramma Coldplay bekend
Miss Montreal als voorprogramma van Coldplay![]()
Tja... beter dan JayZ laten we maar zeggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voorprogramma Coldplay bekend
Miss Montreal als voorprogramma van Coldplay![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |