Nee nee, die stonden in de jaren 80 op high rotationquote:
oo, van mij mogen ze wel weer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee nee, die stonden in de jaren 80 op high rotation
Das dan weer een blindleggerquote:
Ik vraag me af wat dit jaar het SR-volkslied wordt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:32 schreef themauster het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa Serious Request herinneringen
Kan hij die hommel geen welgemeende tik geven met een tabloid?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe loopt weer te prutsen... met het vangen van een hommel!
Wow... en gisteren gaf Sersjee het ook al toe.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef cosmick het volgende:
Sorry, excuses, maar ik vind dit best wel mooi.
hahaha mietjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Slim om dat met een bekertje te doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Die plaat moet denk ik nog gemaakt worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dit jaar het SR-volkslied wordt.
Normaal gesproken gebruiken producers daar het draaiboek voor, maar dat gaat natuurlijk nogal lastig tijdens Ekstra Weekend (bij gebrek aan een draaiboek).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan hij die hommel geen welgemeende tik geven met een tabloid?
Boeruh Boeruh!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dit jaar het SR-volkslied wordt.
Die heeft zeker 2 weken geleden tijdens de Freaknacht een uitnodiging van Michiel gehad om eens langs te komen.quote:
Als ze dan niet meer bij Giel in de Freaknacht mag komen, laat haar dan maar lekker vaak bij EW bankgaste zijn. Dat kijk ik toch veel vaker dan Nachtegiel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft zeker 2 weken geleden tijdens de Freaknacht een uitnodiging van Michiel gehad om eens langs te komen.
Van Halen - Jump ligt ook teveel voor de hand, het antwoord horen we pas over een half jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Boeruh Boeruh!Nee grapje
ben wel blij dat het heel dicht bij is voor mij nu
En dan kunnen we Nachtegiel meteen helemaal afschrijven, want zodra die Do-trien in de studio komt ben ik weg...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze dan niet meer bij Giel in de Freaknacht mag komen, laat haar dan maar lekker vaak bij EW bankgaste zijn. Dat kijk ik toch veel vaker dan Nachtegiel.
Ik hoop het toch niet ik heb genoten in die 2 weken dat ze er niet wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan kunnen we Nachtegiel meteen helemaal afschrijven, want zodra die Do-trien in de studio komt ben ik weg...
Ze heet Dorien Rose, verbasterd ook wel Do-Trien Waardeloos.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan kunnen we Nachtegiel meteen helemaal afschrijven, want zodra die Do-trien in de studio komt ben ik weg...
Vossen in je tuin?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Brennel het volgende:
[ afbeelding ]
Brutaal vosje in m'n tuin vanavond.
Het was best vermakelijk toen ze in war raakte omdat ze niet wist waar John Bakker vandaan kwam.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Firefox!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef Brennel het volgende:
[ afbeelding ]
Brutaal vosje in m'n tuin vanavond.
Cees Kwaks sprak om 6:30 van een 'Niets aan de hand'-spits. Na zijn legendarische uitspraak regent het ongevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na 2 uur en 15 minuten ook thuis aangekomen.... 70 minuten over de eerste zes kilometer gedaan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Cees Kwaks sprak om 6:30 van een 'Niets aan de hand'-spits. Na zijn legendarische uitspraak regent het ongevallen.
Uhu. Het stikt hier dan ook van de konijnen.quote:
De teringquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na 2 uur en 15 minuten ook thuis aangekomen.... 70 minuten over de eerste zes kilometer gedaan.
Nu niet meer begrijp ik?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Uhu. Het stikt hier dan ook van de konijnen.
Als Giel d'r achternaam zegt ben ik al weg, dus die hoor ik nooit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze heet Dorien Rose, verbasterd ook wel Do-Trien Waardeloos.
Een stuk waar ik op z'n snelst 55 minuten over heb gedaan. 120 km is dat zoiets. Collega deed over ongeveer hetzelfde stuk 3 uur en 15 minuten.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De tering![]()
hoe ver moest je in totaal reizen? bij mij lekker makkelijk: op m`n werk de autoweg op, in Nuth eraf. 2 minuten ben ik thuis
De EC geeft nog steeds geen gehoor aan het instellen van acceptabele melkprijzen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
In en rond Brussel waren pallets boeren aan 't protesteren met hun tractoren.
Toch knap dat ie dan vrouwen als bankgast uitnodigtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Tjibbe bepaalt wie er bankgast wordt. Wie bepaalt wie er caddy wordt bij het Ekstra Weekend Midgetgolf toernooi?
Klopt. Maar moet ik dan de dupe van hun debiele acties wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De EC geeft nog steeds geen gehoor aan het instellen van acceptabele melkprijzen.
Tijd dat we een parodie maken van 'Bienvenue chez les Ch'tis', maar dan met Belgen in de hoofdrol. Succes verzekerd.quote:
Die Tjibbe is toch een dikke gay?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch knap dat ie dan vrouwen als bankgast uitnodigt.
Duinkens. Dank aan Google voor tevens plaatjes van dit volstrekt onintelligent-dan-wel-niet-fijn-uitziende-wijfquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Giel d'r achternaam zegt ben ik al weg, dus die hoor ik nooit.
Ik ben daarom ook tegen publieksonvriendelijke acties en stakingen. In België kun je als ondernemer zijnde geen fatsoenlijke CAO opstellen omdat je als het ware gegijzeld wordt door de syndicale maffia.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maar moet ik dan de dupe van hun debiele acties wordenDacht 't niet. Publiek krijg je zo dus niet achter je.
Zeg dat ook eens tegen o.a. de buschauffeurs in Nederland. Die hebben ongeveer een jaar geleden een paar weken gestaakt door het hele OV neer te leggen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maar moet ik dan de dupe van hun debiele acties wordenDacht 't niet. Publiek krijg je zo dus niet achter je.
Ik zag straks op tv al dat er meer auto door het gras reden dan op de weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verdrijvingsvlak op z'n Belgisch........
Daar heb ik ook geen goed woord voor over (maar had daar zelf geen last van omdat ik niet met de bus reis).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens tegen o.a. de buschauffeurs in Nederland. Die hebben ongeveer een jaar geleden een paar weken gestaakt door het hele OV neer te leggen...
Yup. Die gekke Belgen gebruiken echt elk stukje asfalt om langs de ander te komenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag straks op tv al dat er meer auto door het gras reden dan op de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |