Ja, sorry. Ik vond het zelf ook nog schrikken. Het is lekker vrolijk. Ken je dat gevoel? Net klaar met school/werk, fiets je naar huis. Zonnetje schijnt lekker, lekker druk in de stad waar je doorheen fietsquote:
En dan zijn er nog de vakkenvullers die met 2 vulkarren naast elkaar gaan staan altijd zo als ik bij de appie benquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef 3FMaster het volgende:
Sowieso: Mensen die met hun 2e gaan staan praten op het drukste moment van de dag in de kleinste gang!
MENSEN: ANDERE MENSEN MOETEN ER NOG STAAN, LAAT STAAN IK ALS VAKKEVULLER![]()
Zo
Ga dan ook niet naar de appie maar naar een normale winkelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de vakkenvullers die met 2 vulkarren naast elkaar gaan staan altijd zo als ik bij de appie ben
Verrassende is dat ik The Gossip leerde kennen aan de hand van een quizvraag op de Belgische TV.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EINDELIJK WEER EENS EEN GOEDE MEGAHIT![]()
![]()
![]()
wat een briljante plaat!!!
![]()
![]()
Waar ga je heen en voor hoelang?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef themauster het volgende:
ben echt blij dat ik dinsdag weg ben uit Nederland heb deze net even te vaak gehoord
Albert Heyn is hier de enige fatsoenlijke winkel hier Jumbo is nog 10x erger die vullen 1x per dag dus vaak lege schappen, voor de rest hebben we alleen de aldi en de lidlquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naar de appie maar naar een normale winkel![]()
Albert Heijn XL de winkel van het jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naar de appie maar naar een normale winkel![]()
Londenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef cheese. het volgende:
[..]
Waar ga je heen en voor hoelang?![]()
Ik weet dat je het net gezegd hebt, maar geen zin om te zoeken.
Dan heb ik toch liever Aldi en Lidl.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Albert Heyn is hier de enige fatsoenlijke winkel hier Jumbo is nog 10x erger die vullen 1x per dag dus vaak lege schappen, voor de rest hebben we alleen de aldi en de lidl
Ilse
Zo ben ik nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de vakkenvullers die met 2 vulkarren naast elkaar gaan staan altijd zo als ik bij de appie ben
VERTEL!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kijkt even op de volledige (alleen intern bekende) playlist van 3FM en wordt blij van de platen die in High Rotation staan!
AHA.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had het vooral over Tommy Sparks en The Killers.
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |