Ken jij Xanna?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens ik ben er vanaaf niet, want leerlingenfeest
veel plezierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens ik ben er vanaaf niet, want leerlingenfeest
is het florisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:19 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Dus...dit is iemand die heeft duizenden geluidjes verzameld?![]()
dankquote:
Huh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ken jij Xanna?
Die heeft vanavond ook feest,
Nou daaromquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dank![]()
[..]
Huh?Nee ken ik niet
Het is vd DGW heh
Ik drink geen alcohol, dus ik was de uitzondering op die regel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/rachidfinge
[..]
sirolf al bezopen?
Nee die is Whiskey aan het drinken bij de Vrijmiboquote:
Het zou wel heel erg opvallen als ik daar op de redactie de studio ga bellen met jingles e.a., niet?quote:
neuh hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg opvallen als ik daar op de redactie de studio ga bellen met jingles e.a., niet?
meerdere klassenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef cheese. het volgende:
[..]
Nou daarom![]()
Anders zou ik het niet vragen hea, maar is het meerdere klassen dan ? (1e,2e,3e)
IIG veel plezier.
Ik ga vanavond naar CityLife.
Over reactie gesproken: zit jij in het afscheidfilmpjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg opvallen als ik daar op de redactie de studio ga bellen met jingles e.a., niet?
failquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over redactie gesproken: zit jij in het afscheidfilmpje
Uiteraard! Tussen het 'hallo nederland'-bord en Rudy met z'n trompet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over reactie gesproken: zit jij in het afscheidfilmpje
Je staat er leuk op hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uiteraard! Tussen het 'hallo nederland'-bord en Rudy met z'n trompet.
wie ben jij van de 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uiteraard! Tussen het 'hallo nederland'-bord en Rudy met z'n trompet.
Tussen die personen in het filmpje zijn 5 personen te zien hoor. Eentje los en 4 in een rijtje.quote:
ik neem aan dat jij een man bent zoals je vermeld en niet die ene bent die loopt das dus 2quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tussen die personen in het filmpje zijn 5 personen te zien hoor. Eentje los en 4 in een rijtje.
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij een man bent zoals je vermeld en niet die ene bent die loopt das dus 2maar ben jij die ene die loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |