is het zo ergquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Michiel nu wel echt te vaak met ontbloot bovenlijf gezien.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef naatje_1 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
![]()
jaloers all over the placequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Ow crap, vergeet ik het belangrijkste moment van de week. Nee, sorry. Van het jaar.
VVVAAAKKKAAANNNTTTIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij begint idd een beetje op Sander Lantinga te lijken qua uitkleden in de studio.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Michiel nu wel echt te vaak met ontbloot bovenlijf gezien.
of gielquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij begint idd een beetje op Sander Lantinga te lijken qua uitkleden in de studio.
Dat bedrijf komt uit Dinxperlo. Dat zijn praktisch Duitsers. Vandaar dat schreeuwerige logo op de rug.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Beetje jammer van die website-reclame op de achtergrond alleen, en je kan natuurlijk best simpel zelf zo'n shirt laten maken. Die foto is vast wel ergens te vinden...
Maar ach, het idee is best leuk.
Nog 3 dagen werkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Ow crap, vergeet ik het belangrijkste moment van de week. Nee, sorry. Van het jaar.
VVVAAAKKKAAANNNTTTIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en niet online blijven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |