Geniaal toch!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Seraing werd deze week gestaakt omdat een of andere idioot de vlag van Standard Luik weigerde weg te halen na aandringen van zijn superieur.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Susi het volgende:
Goedenavond. De teevee staat niet meer op tennis, dus nu kom ik jullie verblijden met mijn gezelschap
Hoiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef Susi het volgende:
Goedenavond. De teevee staat niet meer op tennis, dus nu kom ik jullie verblijden met mijn gezelschap
Niet de buschauffeurs, de vakbondsleiders en -leden zijn de hoofdschuldigen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens tegen o.a. de buschauffeurs in Nederland. Die hebben ongeveer een jaar geleden een paar weken gestaakt door het hele OV neer te leggen...
Zoontje van Eddy Zoeyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Fender? Is er iemand naar een gitaar vernoemd?
Kan niet die zit bij dzddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sssst! Als Tjibbe dat leest breng je hem op ideeën.
Die piepjes betekenen dat de AIVD meeluistert.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:14 schreef 3FMaster het volgende:
Waarneer kom ik er nou nooit doorheen, ik hoor zelfs piepjes ofzo
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die piepjes betekenen dat de AIVD meeluistert.
Deze edit was eigenlijk bedoeld als dikke vinger richting de Angelsaksische landen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
[..]
van Fuck You ? Ik vind 'm gruwelijk irritant tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |