Ik wissel ook altijd, als het bij de belg iets te nationalistisch wordt schakel ik over op de nos.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef Sjiznit het volgende:
Ik wissel trouwens vaak, NOS is bij mij een stuk beter beeld en ik kan het gefixeer op de Rabo renners wel waarderen. Aangezien ik dat ook altijd doe
Dat ben ik helemaal met je eens. Avondetappequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef marcodej het volgende:
NOS hoofdzakelijk. Misschien wat minder kundig, maar ik kijk daar vrij makkelijk doorheen. Ik stoor me er niet echt aan als ze een keer een renner niet direct herkennen, dat doe ik zelf wel. En de passie van vooral Ducrot maakt het meer dan goed.
Soms zap ik heen en weer als ik me teveel erger aan Herbert, maar Wuyts hou ik ook niet echt lang uit.
En 's avonds altijd De Avondetappe. Dat is echt bij de zomer gaan horen. Het Belgische equivalent is een slap, inspiratieloos aftreksel.
Hoezo een pluspunt? Ook als ie er niet bij is horen we genoeg over die kerel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef thettes het volgende:
Boonen is er alvast niet bij, dat is een pluspunt voor de Belg... maar ik ga voor de NOS hoor.
Toen bekend werd dat Boonen cocaïne zou hebben gebruikt, duurde het wel heel lang voordat ze over hem begonnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo een pluspunt? Ook als ie er niet bij is horen we genoeg over die kerel.
Misschien juist wel meer
En bij de NOS alleen maar over Menchov, dus dat mag geen argument zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Palmboom313 het volgende:
NOS, bij sporza praten ze alleen maar overevans
Danny Nelissen en Jeroen Blijlevens meestal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Wie doen het commentaar bij EuroSport eigenlijk?
Jawel hoor, Menchovquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
En bij de NOS alleen maar over Menchov, dus dat mag geen argument zijn.
De NOS belt ook met de Rabobank-wagen en ze hebben ook geregeld Bruyneel aan de lijn gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:04 schreef Dpadnul het volgende:
Ach in een saaie etappe vind ik het wel eens leuk om naar de NOS te kijken, voornamelijk vanuit de hoop op guitig doch minder capabel commentaar van Maarten/Herbert.
Wanneer er daadwerkelijk iets gebeurt in de koers ga ik snel naar de belg, die hebben inzicht in de koers, bellen ploegleiders e.d. en hebben vaak nog interessante nieuwtjes.
Ducrot mag het van zijn bazen niet meer teveel hebben over het nieuwe wielrennen. Dus nu krijgen we uitspraken als de Mont Ventoux is net als de Cauberg maar dan 25 keer zo lang. Heb bij het wielrennen liever Evert ten Napel dan Herbert Dijkstra.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:52 schreef Poepoog het volgende:
Zolang ze maar niet teveel zeiken over "het nieuwe rijden"
Mart en JeanKom terug
Blijlevens en de neef van Jean, die absoluut niet de commentaargene van zijn oom bezit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Wie doen het commentaar bij EuroSport eigenlijk?
nuff saidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de Rabo-bus keken ze iig. Sporza.
gelukkig zijn de belgen niet zo belachelijk om honderduizenden kaartjes met " je suis faché" te sturen naar frankrijk omdat 'n geheel gedopeerde ploeg uit de toer wordt gezetquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je hebt natuurlijk ook het avondprogramma. Bij Sporza heb je een willekeurige bekende Vlaming die komt vertellen hoe schandalig het is dat Boonen niet meerijdt, gevolgd door een dagelijks live interview met de ritwinnaar/nieuwe gele trui.
Was het niet om het commentaar dan wel om de reclame natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
En er is dus helemaal niemand die naar eurosport kijkt
(en terecht trouwens...)
Vanlombeek en Uytterhoeven, godallemachtigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft![]()
![]()
Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen
![]()
![]()
dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
Toch wel. Vorige week nog op Eurosport naar de Dauphine gekeken. Maar behalve om überhaupt wielrennen te kunnen kijken als er geen alternatief meer is, zou ik echt niet weten waarom iemand het fietsen op Eurosport volgt. Of je moet familie zijn van Blijlevens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
vorige week had je idd weinig keuze jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:11 schreef Petera het volgende:
[..]
Toch wel. Vorige week nog op Eurosport naar de Dauphine gekeken. Maar behalve om überhaupt wielrennen te kunnen kijken als er geen alternatief meer is, zou ik echt niet weten waarom iemand het fietsen op Eurosport volgt. Of je moet familie zijn van Blijlevens.
Als ik naar Eurosport zit te kijken, heb ik altijd het gevoel alsof de commentatoren gewoon in een huiskamer naar dezelfde TV-beelden zitten te kijken als ik en dat de enige informatie die ze hebben rechtstreeks van diezelfde TV-beelden afkomstig is.
Ben je nou serieus of heb ik een domme opmerking gemaaktquote:
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
Sporza voor de live beelden en NOS voor de avond programma´s
je hebt geen domme opmerking gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:52 schreef Petera het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of heb ik een domme opmerking gemaaktIk weet toch bijna zeker dat ik op België niets gezien heb. In ieder geval stond het niet in de programmering.
Dat kan toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het 'deskundige' Sporza had het net ook over ene Antonio Valverde
Onze Dennis? Dat heb ik nog nooit gehoord. Waarschijnlijk uit je rijke fantasie ontsproten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft![]()
![]()
Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen
![]()
![]()
dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Onze Dennis? Dat heb ik nog nooit gehoord. Waarschijnlijk uit je rijke fantasie ontsproten.
"Onze Dennis" is nog nooit gezegd, dus dat maak jij ervan denk ik. En Mart geeft nog nauwelijks commentaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Avondprogramma van Sporza vind ik meestal veel interessanter. Die hebben iha de etappewinnaar of de geletruidrager.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
Sporza voor de live beelden en NOS voor de avond programma´s
Vorige jaren sloten ze op elkaar aan, dus moest je meestal niet kiezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Avondprogramma van Sporza vind ik meestal veel interessanter. Die hebben iha de etappewinnaar of de geletruidrager.
Bij de NOS draait het iha om het gewauwel van Smeets, die liever zichzelf hoort praten dan dat 'ie de gasten laat uitpraten.
Idd. Bij Sporza gaat het om het wielrennen, bij de NOS om Smeets.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn ook moeilijk te vergelijken, want ze hebben elk een heel ander doel.
Hij is ook een enorme fan van Russen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef eentwee het volgende:
Ook al is 'onze Dennis' dan misschien nooit gezegd, er zit toch meer dan een kern van waarheid in het betoog van misteriksDijkstra is een onvervalste Rabofanboy en dat is wel eens irritant.
Leg eens uit, ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef jpjedi het volgende:
Voor beelden pak ik wel de NOS omdat ik net zo chauvinistich ben als de Belgen met Sporza.
Ach vele denken nog seeds dat Mart ook nog het voetbal bij de NOS doet, hij heeft een keer meegemaakt dat zijn huid vol werd gescholden voor hetgeen hij op zondag over het voetbal zei.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Onze Dennis" is nog nooit gezegd, dus dat maak jij ervan denk ik. En Mart geeft nog nauwelijks commentaar.
Ik ben vaak op vakantie met de tour en dan is het toch wel handig dat de camping-pik Eurosport kan ontvangen via zijn schoteltje!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
(en terecht trouwens...)
IK zal dus ook als ik nog werk waar ik nu werk(hebben of radio Hollandio of Paloma opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:12 schreef Dwersdriever het volgende:
Verder is de Tour de France nog altijd de ideale radiosport.
Ik probeer het te begrijpen, maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:35 schreef maril het volgende:
[..]
IK zal dus ook als ik nog werk waar ik nu werk(hebben of radio Hollandio of Paloma op)
Een radiootje van radio Tour de France op hebben op mijn oortje hebben![]()
De week van de 22e en 23 , 24e heb ik gesnipperde vw bergetappe.
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen, maar
Jpjedi is NLer. Nos is net zo gefocussed op Rabo als de Belgen op Quickstep. Ze hebben nu eenmaal een groot thuispubliek.quote:
Ja, op de een of andere manier vind ik het op de radio altijd spannender dan het vaak in werkelijkheid is. En de laatste 5 kmquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:25 schreef eentwee het volgende:
Ik begrijp die verheerlijking van de Tour volgen op de radio niet. Radio Tour de France is toch dat 'programma' waar je om de zoveel tijd zo'n 'tourflits' voorbij hoort komen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:33 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier vind ik het op de radio altijd spannender dan het vaak in werkelijkheid is. En de laatste 5 km
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:33 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier vind ik het op de radio altijd spannender dan het vaak in werkelijkheid is. En de laatste 5 km
Dan bedoelen we toch hetzelfde..Ik vind er niks aan, zelfs als ik onderweg ben en de koers niet kan volgen luister ik er meestal niet naar. Die muziekjes duren langer dan wat je aan commentaar over de koers hoort. Vooral ook die superirritante TOURFLITS! TOURFLITS!-jingle die een handvol dB's harder je boxen uit schalt dan de rest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:33 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
De Nos is op dat gebied toch wel wat erger dan de Belgen. De Nos zit de hele klim te kijken waar Menchov zit en als ze hem even kwijt zijn is het meteen paniek. De Belgen hebben ook meer aandacht voor de Belgische ploegen/Belgen dan voor de rest, maar houden tenminste nog het overzicht in de koers vast, herkennen renners en gaan over op de daadwerkelijke koers als er niemand meer bijzit die ze, ook met het oog op het publiek wat ze bedienen, extra aandacht schenken, terwijl Herbert zich triestig af zit te vragen hoe het toch met de Rabo's zou zijn die we even niet op het voorplan zien. Op de Belg wordt trouwens ook overmatig veel aandacht geschonken aan de Nederlanders, iets wat ik op de Nos totaal niet terughoor voor wat betreft de Belgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet trouwens niet of
Sporza - Evans
Nos - Menchov
iets van elkaar onderdoen. Die Belgen hebben het toch ook elke keer over die mountainbiker.
Kan jij helemaal niet weten Wim, want als jij de Nos kijkt weet jij niet wat er op de Belg verteld wordt, tenzijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Nos is op dat gebied toch wel wat erger dan de Belgen. De Nos zit de hele klim te kijken waar Menchov zit en als ze hem even kwijt zijn is het meteen paniek. De Belgen hebben ook meer aandacht voor de Belgische ploegen/Belgen dan voor de rest, maar houden tenminste nog het overzicht in de koers vast, herkennen renners en gaan over op de daadwerkelijke koers als er niemand meer bijzit die ze, ook met het oog op het publiek wat ze bedienen, extra aandacht schenken, terwijl Herbert zich triestig af zit te vragen hoe het toch met de Rabo's zou zijn die we even niet op het voorplan zien. Op de Belg wordt trouwens ook overmatig veel aandacht geschonken aan de Nederlanders, iets wat ik op de Nos totaal niet terughoor voor wat betreft de Belgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Kan jij helemaal niet weten Wim, want als jij de Nos kijkt weet jij niet wat er op de Belg verteld wordt, tenzijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enIk zie de uitgebreide samenvattingen tijdens het Tourjournaal en schakel bij de live-uitzending af en toe even over naar de Nos. In 2004 heb ik de gehele Tour nog op de Nos moeten volgen toen Sporza een aparte zender was die in Nederland niet te ontvangen was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah... dat was niet echt helder met die avatar en ondertitelquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
leuk, zo'n radioverslag van een sprint: "Wordt het Boonen of Freire? Boonen komt op kop, nog 300 meter, Boonen Freire Boonen Freire, Freire, Freire.. het is Petacchi die de etappe wint! Petacchi voor Freire en Possato."
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je hebt natuurlijk ook het avondprogramma. Bij Sporza heb je een willekeurige bekende Vlaming die komt vertellen hoe schandalig het is dat Boonen niet meerijdt, gevolgd door een dagelijks live interview met de ritwinnaar/nieuwe gele trui.
Bij de NOS heb je meestal een prettige reportage over een boer die 40 jaar geleden eens een drinkbus van Poulidor in zijn wei vond, gevolgd door Mart Smeets die meldt dat er iemand heeft gewonnen die we toch niet kennen.
Dat is vooral wanneer de NOS niet uitzendt, is mij opgevallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:55 schreef wimderon het volgende:
Op de Belg wordt trouwens ook overmatig veel aandacht geschonken aan de Nederlanders, iets wat ik op de Nos totaal niet terughoor voor wat betreft de Belgen.
Vind 't wel mooi.. ze hebben altijd wel over Dekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is vooral wanneer de NOS niet uitzendt, is mij opgevallen.
Dan bedoelen we niet hetzelfde want ik kan dat allemaal waarderen, de uitslag lees ik de volgende dag wel in de krant dat zijn feiten. Ik wil meeleven met de koers, in spanning zitten over wie er gaat winnen. Dan maakt het mij niet zo veel uit als er soms dingen verzwegen worden of niet helemaal naar waarheid zijn. Als ik feiten wil ga ik wel F1 kijken, dat zijn cijfers. Wielrennen is emotiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dan bedoelen we toch hetzelfde..Ik vind er niks aan, zelfs als ik onderweg ben en de koers niet kan volgen luister ik er meestal niet naar. Die muziekjes duren langer dan wat je aan commentaar over de koers hoort. Vooral ook die superirritante TOURFLITS! TOURFLITS!-jingle die een handvol dB's harder je boxen uit schalt dan de rest.En dan heb ik het nog niet over het commentaar zelf, belangrijke koersfeiten (bijv. valpartijen) worden niet genoemd of er wordt niet op teruggekomen (bijv. of die favoriet die bij de valpartij op 10km voor de streep betrokken was nog terug kon keren of tijd gaat verliezen), renners die niet herkend worden, namen die verkeerd worden uitgesproken, namen die helemaal niet worden uitgesproken..leuk, zo'n radioverslag van een sprint: "Wordt het Boonen of Freire? Boonen komt op kop, nog 300 meter, Boonen Freire Boonen Freire, Freire, Freire.. het is Petacchi die de etappe wint! Petacchi voor Freire en Possato."
Tja NL paspoort maar verder wonen en werken in Belgie dus tja.. Over de muur gegooide NL-er dan maar?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ah... dat was niet echt helder met die avatar en ondertitel![]()
[..]
Ik bedoelde dat we hetzelfde programma bedoeldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:47 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dan bedoelen we niet hetzelfde want ik kan dat allemaal waarderen, de uitslag lees ik de volgende dag wel in de krant dat zijn feiten. Ik wil meeleven met de koers, in spanning zitten over wie er gaat winnen. Dan maakt het mij niet zo veel uit als er soms dingen verzwegen worden of niet helemaal naar waarheid zijn. Als ik feiten wil ga ik wel F1 kijken, dat zijn cijfers. Wielrennen is emotie
Chapel had op zich een geweldig stemgeluid, maar hij was niet echt kundig genoeg wat mij betreft.quote:
Ik vond hem leukquote:Op zondag 21 juni 2009 14:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Chapel had op zich een geweldig stemgeluid, maar hij was niet echt kundig genoeg wat mij betreft.
Is dat zo? Ik vond die man een hele goeie commentator, ondanks z'n accentquote:Op zondag 21 juni 2009 15:11 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Kijk altijd naar Sporza. Alleen jammer dat Gans de Clerqc geen commentaar meer geeft.
Theo Koomen was ook leuk. Die is nooit betrapt op het juist weergeven van de feiten.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat maakt leuk uit als je in iedere zin een fout maakt?
Leuk boeit me dus veel minder dan goed commentaar geven.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo Koomen was ook leuk. Die is nooit betrapt op het juist weergeven van de feiten.
Overdrijven is ook een vak. Jacques Chapel was een vakkundig radioverslaggever met een aanstekelijk enthousiasme.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat maakt leuk uit als je in iedere zin een fout maakt?
Nee hoor. De wielersnobs lijken alleen doof voor de vele foutief gemompelde voorspellingen van de experten en het voortdurende gegeil op Tom Boonen. De Belgen zenden veel meer wielrennen uit en zullen daar dus ook wat meer in investeren dan de NOS. De heiligverklaring van Sporza door het voortdurend afzeiken van de NOS is echter buitengewoon vermoeiend en bovenal een sterke overdrijving van de werkelijkheid.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toen ik voor het eerst Sporza opzette (jaar of 5 geleden) tijdens wielrennen, had ik echt zoiets van wooow deze gasten weten er echt véééél meer van![]()
Nu denk ik, tja ze weten een beetje meer van..
Is dat slechts mijn perceptie?
Oh jawel hoor, die zijn er nog steeds en vandaar dat ik altijd naar Sporza zal blijven kijken.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nee hoor. De wielersnobs lijken alleen doof voor de vele foutief gemompelde voorspellingen van de experten en het voortdurende gegeil op Tom Boonen. De Belgen zenden veel meer wielrennen uit en zullen daar dus ook wat meer in investeren dan de NOS. De heiligverklaring van Sporza door het voortdurend afzeiken van de NOS is echter buitengewoon vermoeiend en bovenal een sterke overdrijving van de werkelijkheid.
Zoals ik al eerder in dit topic zei...met de Tour de France in HD is er helemaal geen reden meer om niet naar de NOS te kijken.
Wat lieten ze afweten als ik vragen mag? Ik heb niets gemist.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef OA het volgende:
Ik kijk (via livestream) naar de NOS.
Zeker nadat Sporza het liet afweten bij de Giro
Ohja, een Parijs-Roubaix die alles hadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:54 schreef Zelva het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Sporza na Parijs-Roubaix.
Sinds hij bij Silence rijdt jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:23 schreef richbitch het volgende:
[..]
Vind 't wel mooi.. ze hebben altijd wel over Dekker
Ze zouden wel een blik met aardige co-commentatoren kunnen opentrekken. Ik denk vooral aan Boogerd en Tankink. Zou geweldig zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:22 schreef Ereinion het volgende:
De Tour is de enige koers in het jaar dat ik naar de NOS kijk, vooral om Maarten Ducrot natuurlijk. Een koers lezen of een renner herkennen kan ik zelf wel natuurlijk. Het belangrijkste is toch vooral of de commentatoren een beetje sfeer en vermaak kunnen brengen tijdens de vele uren dat er niets gebeurd, en Ducrot is door zijn dwaasheden daartoe in staat. Vorig jaar was het natuurlijk helemaal fantastisch toen Boogerd er ook was.
Er moet toch iemand te vinden zijn die beter is dan Zeikstra en De Kloot? Rick Nieman of zo?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze zouden wel een blik met aardige co-commentatoren kunnen opentrekken. Ik denk vooral aan Boogerd en Tankink. Zou geweldig zijn.
(Commentaar geven doet Boogerd toch leuker dan Tom Steels, daar moet iedereen het mee eens zijn)
Hoe kom je in 's hemelsnaam bij Rick Nieman?quote:
Hij deed jaren terug een Tourprogramma voor RTL. Ik vind hem een betere verslaggever dan Zeikstra(al)! Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv? Zijn vrouw werkt bij de NOS (Saschaquote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe kom je in 's hemelsnaam bij Rick Nieman?Dat zou wel de aller-allerlaatste zijn die bij me op zou komen als alternatief voor Dijkstra...
Je doet erg goed je best om volstrekt niet serieus genomen meer te worden he?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij deed jaren terug een Tourprogramma voor RTL. Ik vind hem een betere verslaggever dan Zeikstra(al)! Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv? Zijn vrouw werkt bij de NOS (Sascha).
Als je naast die Rick afwisselend een Tankink en Boogerd er bij zet ...
Vind jij Herbert dan zo goed?!
Nee, ik vind Herbert een nerd maar het duo Herbert-Ducrot vind ik niet eens zo onaardig. En als je dan toch een alternatief voor Herbert zoekt, vind ik Nieman gewoon een onlogisch alternatief. Ja, hij heeft inderdaad repo's over de Tour gemaakt en dat was best aardig. Maar het becommentariëren van een etappes is een heel ander vak. En ik zie dat niet zo voor me met Nieman eerlijk gezegd. Zeker niet naast een Ducrot, Boogerd of Tankink.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij deed jaren terug een Tourprogramma voor RTL. Ik vind hem een betere verslaggever dan Zeikstra(al)! Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv? Zijn vrouw werkt bij de NOS (Sascha).
Als je naast die Rick afwisselend een Tankink en Boogerd er bij zet ...
Vind jij Herbert dan zo goed?!
Nee enkel "maar" het half acht journaal.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv?
Ik vind Rick journalistiek gezien beter, én dat zou ik nu graag eens zien.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, ik vind Herbert een nerd maar het duo Herbert-Ducrot vind ik niet eens zo onaardig. En als je dan toch een alternatief voor Herbert zoekt, vind ik Nieman gewoon een onlogisch alternatief. Ja, hij heeft inderdaad repo's over de Tour gemaakt en dat was best aardig. Maar het becommentariëren van een etappes is een heel ander vak. En ik zie dat niet zo voor me met Nieman eerlijk gezegd. Zeker niet naast een Ducrot, Boogerd of Tankink.
Wie dan wel? Ik zou het niet weten. In ieder geval geen Evert Ten Napel.
oh ja, met "onze dennis" die ik al dagdromend verwarde met johan anton pijl (of whatever variant) wou ik stellen dat de NOS ofwel door Rabo gesponderd wordt, ofwel dat daar inderdaad maar enkel plaats is voor ongepast, genant oranje gezwets. Niets meer, niets minderquote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nee hoor. De wielersnobs lijken alleen doof voor de vele foutief gemompelde voorspellingen van de experten en het voortdurende gegeil op Tom Boonen. De Belgen zenden veel meer wielrennen uit en zullen daar dus ook wat meer in investeren dan de NOS. De heiligverklaring van Sporza door het voortdurend afzeiken van de NOS is echter buitengewoon vermoeiend en bovenal een sterke overdrijving van de werkelijkheid.
Zoals ik al eerder in dit topic zei...met de Tour de France in HD is er helemaal geen reden meer om niet naar de NOS te kijken.
Al dat Vlaams doet je geen goed. Je schrijft net zo samenhangend als de 'experten' praten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:41 schreef misteriks het volgende:
[..]
oh ja, met "onze dennis" die ik al dagdromend verwarde met johan anton pijl (of whatever variant) wou ik stellen dat de NOS ofwel door Rabo gesponderd wordt, ofwel dat daar inderdaad maar enkel plaats is voor ongepast, genant oranje gezwets. Niets meer, niets minder![]()
Ikzelf switch graag op de saaie momenten naar NOS om deze stelling te toetsen![]()
ik heb niets tegen NL of rabosucces, maar het gebrek aan deze, gecombineerd met "the holy rabo"-syndroom maakt het soms echt wel
![]()
op de NOS
Sporza weet ook altijd precies de goede locale spijzen, kazen en wijnenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Sputnik het volgende:
Sporza voor zo'n beetje alles wat een op een fiets zit, naast deskundig commentaar ook genoeg gezever over de omgeving en over welke oudrenner in welk cafe z'n trappist nuttigt
Mietjes vergeleken met Jean Nelissen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Sporza weet ook altijd precies de goede locale spijzen, kazen en wijnen
Dus:quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sporza (of eigenlijk één) zendt de Tour ook in HD uit, maar op een apart kanaal dat enkel in Vlaanderen te ontvangen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |