abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:19:47 #26
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70160090
kNÖS, Spotzma, nEurosport ... 't is allemaal bagger!

NOS - De Kloot met zijn nieuwe wielrennen (waarvan die nog nooit heeft uitgelegd wat dat dan is), Zeikstra met zijn ge-emmer over huisjes, boompjes, beestjes.

Sporza - "Een valpartij zonder erg" Dat commentaar is zo zeurderig, zo gay. En dat nationalistische gepeupel ...

Eurosport - Danny N die zeurt over het defensieve koersen van bijv. Evans en Menchov. Het gaat om het eindresultaat kutboer, niet om hoe je dat bereikt! En als jij denkt dat ze het met aanvallend koersen beter zoudendoen, prima. Maar om dat nu 6000 x per minuut te melden ...

Avondetappe kijk ik wel!

Denk dat ik tv op NOS zet, geluid uit en radio Tour de France met Gio aan.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:39:45 #27
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_70160705
Vaak erger ik me dood als ze een renner niet herkennen maar ik kan niet zonder Ducrot!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_70160825
Als ik kan kiezen kijk ik bij voorkeur naar de NOS, puur voor de Nederlandse oriëntatie.

Maar:
* Als er niets te kiezen valt (meestal dus)
* Als "het nieuwe wielrennen" ten sprake komt (Voordat Ducrot de zin kan afmaken heb ik gezapt)
* Als Herbert Dijkstra hetzelfde verhaal voor de tigste keer vertelt (Met een beetje geluk overleven we de eerste vier, vijf etappes, maar dan heeft 'ie zichzelf echt al overtroffen)
kijk ik net zo lief naar Sporza. Voor je algemene ontwikkeling (op wielergebied) is dat sowieso beter.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:13:57 #29
127004 maril
Smeetsfan
pi_70161798
Ik doe mezelf niets te kort als ik beide beluister. want dat avondprogramma van Sporza begint om 22.00 en Avondetappe om 23.00.
Lekker 2 uur lang de ronde van Frankrijk.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:16:40 #30
127004 maril
Smeetsfan
pi_70161902
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Wie doen het commentaar bij EuroSport eigenlijk?
Blijlevens en de neef van Jean, die absoluut niet de commentaargene van zijn oom bezit.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:29:36 #31
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_70162341
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen

dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:32:22 #32
97643 misteriks
pi_70162425
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de Rabo-bus keken ze iig. Sporza.
nuff said
of het moet zijn dat je klaarkomt op het nationalistische gezwets als 'n raborenner ergens id hoek van het scherm de "show" steelt

verder is het verschil in koerskennis huuuuuuuuuuuuuuuuuge tss de 2 zenders
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:33:58 #33
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_70162483
[offtopic]

"Mart Smeets tegen Sjuul Paradijs nadat deze hem een proefabonnement van de telegraaf aanbood : Nee dank je , zoveel vis eten wij thuis niet."

aardige quote trouwens Maril
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:35:00 #34
97643 misteriks
pi_70162515
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je hebt natuurlijk ook het avondprogramma. Bij Sporza heb je een willekeurige bekende Vlaming die komt vertellen hoe schandalig het is dat Boonen niet meerijdt, gevolgd door een dagelijks live interview met de ritwinnaar/nieuwe gele trui.

gelukkig zijn de belgen niet zo belachelijk om honderduizenden kaartjes met " je suis faché" te sturen naar frankrijk omdat 'n geheel gedopeerde ploeg uit de toer wordt gezet
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:36:04 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70162553
Sporza voor de live beelden en NOS voor de avond programma´s
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_70162614
Ik zet het geluid uit en zet een soundboard met uitspraken van Evert ten Napel aan.
pi_70162721
Vroeger NOS, omdat ik niet beter wist, daarna afwisselend NOS/Sporza, maar dit jaar hoef ik gelukkig niet zelf te kiezen omdat ik de Tour niet in HD heb met Sporza en wel met de NOS...

Ik vind Herbert Dijkstra helemaal niet slecht of onprettig om naar te luisteren. Ze herkennen renners trouwens ook eerder dan op Eurosport, wat ik wel een prestatie vind van Nelissen/Blijlevens aangezien die vijf keer zoveel koersen doen in het jaar

Maar Sporza is wel nog een stuk beter natuurlijk... Ik vind het overigens altijd wel leuker om te horen wat een buitenlandse zender zegt over de Nederlanders dan de NOS...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:41:10 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70162747
En er is dus helemaal niemand die naar eurosport kijkt

(en terecht trouwens...)
pi_70162774
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:

(en terecht trouwens...)
Was het niet om het commentaar dan wel om de reclame natuurlijk...
pi_70162805
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen

dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
Vanlombeek en Uytterhoeven, godallemachtig Daar kan echt niets tegen op.

Toch kijk ik ook hier weer gewoon naar Sporza. Ook al kan ik heel veel renners zelf wel herkennen, ken ik meestal de laatste nieuwtjes wel, ik hou ervan dat het commentaar ook deskundig is, want dat is tenslotte hun werk. Ducrot en vooral Dijkstra hebben er totaal geen kaas van gegeten, dus is de keuze simpel.w
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:44:41 #41
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_70162859
de koers op Sporza , 's avonds de Avondetappe van Smeets
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_70162873
Absoluut de NOS
pi_70162935
Zoals in de op staat: Eurosport is gewoon prut. Belabberde commentatoren die eens in de 4min iets zeggen en dan nog vaak onjuist ook. En die reclame om de 8 minuten maar dat is volgens mij alleen maar gedaan zodat meneer Blijlevens en zijn vriendje iets zinnings hebben om over te praten: "we gaan er even tussenuit voor de commercials en zijn zo terug met deze spannende rit".

Al bedacht ik me net dat het best tof kan zijn als ze Gaston Starreveld en Martin Gaus inhuren als commentatoren.
Gaston: Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenmiddag! Welkom bij de derde rit in de Tour de France. Dan kickt Martin in: Het is tot nu toe een hele mooi, leuke, spannende, belangrijke, grappige, trieste etappe!
Zou briljant zijn.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_70163138
Kijk denk ik sinds 2003 de koersen die niet door de NOS werden uitgezonden op Sporza. Daarna nog een jaartje op NOS zitten kijken maar ik kwam er al snel achter dat ik Sporza toch echt fijner vond. Dus sinds 2005 kijk ik naar Sporza

Avondetappe wil ik nog weleens kijken als er leuke gasten zijn maar de bij samenvatting met commentaar van Smeets zap ik weg.
Boodschap van algemeen nut.
pi_70163397
De mensen met wie ik de Tour kijk vinden het altijd belachelijk als ik het op Sporza heb staan. Wordt weer flink heen en weer zappen denk ik
pi_70172116
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:

Toch wel. Vorige week nog op Eurosport naar de Dauphine gekeken. Maar behalve om überhaupt wielrennen te kunnen kijken als er geen alternatief meer is, zou ik echt niet weten waarom iemand het fietsen op Eurosport volgt. Of je moet familie zijn van Blijlevens.

Als ik naar Eurosport zit te kijken, heb ik altijd het gevoel alsof de commentatoren gewoon in een huiskamer naar dezelfde TV-beelden zitten te kijken als ik en dat de enige informatie die ze hebben rechtstreeks van diezelfde TV-beelden afkomstig is.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:16:21 #47
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70172200
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:11 schreef Petera het volgende:

[..]

Toch wel. Vorige week nog op Eurosport naar de Dauphine gekeken. Maar behalve om überhaupt wielrennen te kunnen kijken als er geen alternatief meer is, zou ik echt niet weten waarom iemand het fietsen op Eurosport volgt. Of je moet familie zijn van Blijlevens.

Als ik naar Eurosport zit te kijken, heb ik altijd het gevoel alsof de commentatoren gewoon in een huiskamer naar dezelfde TV-beelden zitten te kijken als ik en dat de enige informatie die ze hebben rechtstreeks van diezelfde TV-beelden afkomstig is.
vorige week had je idd weinig keuze ja
pi_70173100
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:

[..]

vorige week had je idd weinig keuze ja
Ben je nou serieus of heb ik een domme opmerking gemaakt Ik weet toch bijna zeker dat ik op België niets gezien heb. In ieder geval stond het niet in de programmering.
pi_70173328
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
Sporza voor de live beelden en NOS voor de avond programma´s
Hier hetzelfde verhaal.
Ik vind Sporza gewoon veel deskundiger dus interessanter. En ik kan soms wel lachen om de typische Belgische uitspraken. Ze besteden tegenwoordig ook vrij veel aandacht aan de Ollanders dus dat is ook een pluspunt.
Avondetappe was vroeger geweldig. Nu is het alleen nog leuk als er interessante gasten zijn, en dat zijn niet Ireen Wust en Paulien van Deutekom bijvoorbeeld.. Wat was dat verschrikkelijk vorig jaar..
Live the dream
pi_70173467
Wereldomroep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')