Blijlevens en de neef van Jean, die absoluut niet de commentaargene van zijn oom bezit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Wie doen het commentaar bij EuroSport eigenlijk?
nuff saidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de Rabo-bus keken ze iig. Sporza.
gelukkig zijn de belgen niet zo belachelijk om honderduizenden kaartjes met " je suis faché" te sturen naar frankrijk omdat 'n geheel gedopeerde ploeg uit de toer wordt gezetquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je hebt natuurlijk ook het avondprogramma. Bij Sporza heb je een willekeurige bekende Vlaming die komt vertellen hoe schandalig het is dat Boonen niet meerijdt, gevolgd door een dagelijks live interview met de ritwinnaar/nieuwe gele trui.
Was het niet om het commentaar dan wel om de reclame natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
En er is dus helemaal niemand die naar eurosport kijkt
(en terecht trouwens...)
Vanlombeek en Uytterhoeven, godallemachtigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft![]()
![]()
Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen
![]()
![]()
dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
Toch wel. Vorige week nog op Eurosport naar de Dauphine gekeken. Maar behalve om überhaupt wielrennen te kunnen kijken als er geen alternatief meer is, zou ik echt niet weten waarom iemand het fietsen op Eurosport volgt. Of je moet familie zijn van Blijlevens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
En er is dus helemaal niemand die naar eurosport kijkt
vorige week had je idd weinig keuze jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:11 schreef Petera het volgende:
[..]
Toch wel. Vorige week nog op Eurosport naar de Dauphine gekeken. Maar behalve om überhaupt wielrennen te kunnen kijken als er geen alternatief meer is, zou ik echt niet weten waarom iemand het fietsen op Eurosport volgt. Of je moet familie zijn van Blijlevens.
Als ik naar Eurosport zit te kijken, heb ik altijd het gevoel alsof de commentatoren gewoon in een huiskamer naar dezelfde TV-beelden zitten te kijken als ik en dat de enige informatie die ze hebben rechtstreeks van diezelfde TV-beelden afkomstig is.
Ben je nou serieus of heb ik een domme opmerking gemaaktquote:
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
Sporza voor de live beelden en NOS voor de avond programma´s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |