Oh jawel hoor, die zijn er nog steeds en vandaar dat ik altijd naar Sporza zal blijven kijken.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nee hoor. De wielersnobs lijken alleen doof voor de vele foutief gemompelde voorspellingen van de experten en het voortdurende gegeil op Tom Boonen. De Belgen zenden veel meer wielrennen uit en zullen daar dus ook wat meer in investeren dan de NOS. De heiligverklaring van Sporza door het voortdurend afzeiken van de NOS is echter buitengewoon vermoeiend en bovenal een sterke overdrijving van de werkelijkheid.
Zoals ik al eerder in dit topic zei...met de Tour de France in HD is er helemaal geen reden meer om niet naar de NOS te kijken.
Wat lieten ze afweten als ik vragen mag? Ik heb niets gemist.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef OA het volgende:
Ik kijk (via livestream) naar de NOS.
Zeker nadat Sporza het liet afweten bij de Giro
Ohja, een Parijs-Roubaix die alles hadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:54 schreef Zelva het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Sporza na Parijs-Roubaix.
Sinds hij bij Silence rijdt jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:23 schreef richbitch het volgende:
[..]
Vind 't wel mooi.. ze hebben altijd wel over Dekker
Ze zouden wel een blik met aardige co-commentatoren kunnen opentrekken. Ik denk vooral aan Boogerd en Tankink. Zou geweldig zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:22 schreef Ereinion het volgende:
De Tour is de enige koers in het jaar dat ik naar de NOS kijk, vooral om Maarten Ducrot natuurlijk. Een koers lezen of een renner herkennen kan ik zelf wel natuurlijk. Het belangrijkste is toch vooral of de commentatoren een beetje sfeer en vermaak kunnen brengen tijdens de vele uren dat er niets gebeurd, en Ducrot is door zijn dwaasheden daartoe in staat. Vorig jaar was het natuurlijk helemaal fantastisch toen Boogerd er ook was.
Er moet toch iemand te vinden zijn die beter is dan Zeikstra en De Kloot? Rick Nieman of zo?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze zouden wel een blik met aardige co-commentatoren kunnen opentrekken. Ik denk vooral aan Boogerd en Tankink. Zou geweldig zijn.
(Commentaar geven doet Boogerd toch leuker dan Tom Steels, daar moet iedereen het mee eens zijn)
Hoe kom je in 's hemelsnaam bij Rick Nieman?quote:
Hij deed jaren terug een Tourprogramma voor RTL. Ik vind hem een betere verslaggever dan Zeikstra(al)! Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv? Zijn vrouw werkt bij de NOS (Saschaquote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe kom je in 's hemelsnaam bij Rick Nieman?Dat zou wel de aller-allerlaatste zijn die bij me op zou komen als alternatief voor Dijkstra...
Je doet erg goed je best om volstrekt niet serieus genomen meer te worden he?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij deed jaren terug een Tourprogramma voor RTL. Ik vind hem een betere verslaggever dan Zeikstra(al)! Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv? Zijn vrouw werkt bij de NOS (Sascha).
Als je naast die Rick afwisselend een Tankink en Boogerd er bij zet ...
Vind jij Herbert dan zo goed?!
Nee, ik vind Herbert een nerd maar het duo Herbert-Ducrot vind ik niet eens zo onaardig. En als je dan toch een alternatief voor Herbert zoekt, vind ik Nieman gewoon een onlogisch alternatief. Ja, hij heeft inderdaad repo's over de Tour gemaakt en dat was best aardig. Maar het becommentariëren van een etappes is een heel ander vak. En ik zie dat niet zo voor me met Nieman eerlijk gezegd. Zeker niet naast een Ducrot, Boogerd of Tankink.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij deed jaren terug een Tourprogramma voor RTL. Ik vind hem een betere verslaggever dan Zeikstra(al)! Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv? Zijn vrouw werkt bij de NOS (Sascha).
Als je naast die Rick afwisselend een Tankink en Boogerd er bij zet ...
Vind jij Herbert dan zo goed?!
Nee enkel "maar" het half acht journaal.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv?
Ik vind Rick journalistiek gezien beter, én dat zou ik nu graag eens zien.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, ik vind Herbert een nerd maar het duo Herbert-Ducrot vind ik niet eens zo onaardig. En als je dan toch een alternatief voor Herbert zoekt, vind ik Nieman gewoon een onlogisch alternatief. Ja, hij heeft inderdaad repo's over de Tour gemaakt en dat was best aardig. Maar het becommentariëren van een etappes is een heel ander vak. En ik zie dat niet zo voor me met Nieman eerlijk gezegd. Zeker niet naast een Ducrot, Boogerd of Tankink.
Wie dan wel? Ik zou het niet weten. In ieder geval geen Evert Ten Napel.
oh ja, met "onze dennis" die ik al dagdromend verwarde met johan anton pijl (of whatever variant) wou ik stellen dat de NOS ofwel door Rabo gesponderd wordt, ofwel dat daar inderdaad maar enkel plaats is voor ongepast, genant oranje gezwets. Niets meer, niets minderquote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nee hoor. De wielersnobs lijken alleen doof voor de vele foutief gemompelde voorspellingen van de experten en het voortdurende gegeil op Tom Boonen. De Belgen zenden veel meer wielrennen uit en zullen daar dus ook wat meer in investeren dan de NOS. De heiligverklaring van Sporza door het voortdurend afzeiken van de NOS is echter buitengewoon vermoeiend en bovenal een sterke overdrijving van de werkelijkheid.
Zoals ik al eerder in dit topic zei...met de Tour de France in HD is er helemaal geen reden meer om niet naar de NOS te kijken.
Al dat Vlaams doet je geen goed. Je schrijft net zo samenhangend als de 'experten' praten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:41 schreef misteriks het volgende:
[..]
oh ja, met "onze dennis" die ik al dagdromend verwarde met johan anton pijl (of whatever variant) wou ik stellen dat de NOS ofwel door Rabo gesponderd wordt, ofwel dat daar inderdaad maar enkel plaats is voor ongepast, genant oranje gezwets. Niets meer, niets minder![]()
Ikzelf switch graag op de saaie momenten naar NOS om deze stelling te toetsen![]()
ik heb niets tegen NL of rabosucces, maar het gebrek aan deze, gecombineerd met "the holy rabo"-syndroom maakt het soms echt wel
![]()
op de NOS
Sporza weet ook altijd precies de goede locale spijzen, kazen en wijnenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Sputnik het volgende:
Sporza voor zo'n beetje alles wat een op een fiets zit, naast deskundig commentaar ook genoeg gezever over de omgeving en over welke oudrenner in welk cafe z'n trappist nuttigt
Mietjes vergeleken met Jean Nelissen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Sporza weet ook altijd precies de goede locale spijzen, kazen en wijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |