abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70250933
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Nee hoor. De wielersnobs lijken alleen doof voor de vele foutief gemompelde voorspellingen van de experten en het voortdurende gegeil op Tom Boonen. De Belgen zenden veel meer wielrennen uit en zullen daar dus ook wat meer in investeren dan de NOS. De heiligverklaring van Sporza door het voortdurend afzeiken van de NOS is echter buitengewoon vermoeiend en bovenal een sterke overdrijving van de werkelijkheid.

Zoals ik al eerder in dit topic zei...met de Tour de France in HD is er helemaal geen reden meer om niet naar de NOS te kijken.
Oh jawel hoor, die zijn er nog steeds en vandaar dat ik altijd naar Sporza zal blijven kijken.
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef OA het volgende:
Ik kijk (via livestream) naar de NOS.
Zeker nadat Sporza het liet afweten bij de Giro
Wat lieten ze afweten als ik vragen mag? Ik heb niets gemist.
pi_70250953
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 02:54 schreef Zelva het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Sporza na Parijs-Roubaix.
Ohja, een Parijs-Roubaix die alles had
Alles in de zin van alle concurrenten gevallen

De Avondetappe is ook veel leuker dan dat programma op de Belg.
En Maarten Ducrot is een held natuurlijk
pi_70251297
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:23 schreef richbitch het volgende:

[..]

Vind 't wel mooi.. ze hebben altijd wel over Dekker
Sinds hij bij Silence rijdt ja
pi_70252422
De Tour is de enige koers in het jaar dat ik naar de NOS kijk, vooral om Maarten Ducrot natuurlijk. Een koers lezen of een renner herkennen kan ik zelf wel natuurlijk. Het belangrijkste is toch vooral of de commentatoren een beetje sfeer en vermaak kunnen brengen tijdens de vele uren dat er niets gebeurd, en Ducrot is door zijn dwaasheden daartoe in staat. Vorig jaar was het natuurlijk helemaal fantastisch toen Boogerd er ook was.
pi_70253132
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:22 schreef Ereinion het volgende:
De Tour is de enige koers in het jaar dat ik naar de NOS kijk, vooral om Maarten Ducrot natuurlijk. Een koers lezen of een renner herkennen kan ik zelf wel natuurlijk. Het belangrijkste is toch vooral of de commentatoren een beetje sfeer en vermaak kunnen brengen tijdens de vele uren dat er niets gebeurd, en Ducrot is door zijn dwaasheden daartoe in staat. Vorig jaar was het natuurlijk helemaal fantastisch toen Boogerd er ook was.
Ze zouden wel een blik met aardige co-commentatoren kunnen opentrekken. Ik denk vooral aan Boogerd en Tankink. Zou geweldig zijn.

(Commentaar geven doet Boogerd toch leuker dan Tom Steels, daar moet iedereen het mee eens zijn )
  maandag 22 juni 2009 @ 14:48:43 #131
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70253369
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ze zouden wel een blik met aardige co-commentatoren kunnen opentrekken. Ik denk vooral aan Boogerd en Tankink. Zou geweldig zijn.

(Commentaar geven doet Boogerd toch leuker dan Tom Steels, daar moet iedereen het mee eens zijn )
Er moet toch iemand te vinden zijn die beter is dan Zeikstra en De Kloot? Rick Nieman of zo?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70253544
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:48 schreef Barca het volgende:

[..]

Rick Nieman of zo?
Hoe kom je in 's hemelsnaam bij Rick Nieman? Dat zou wel de aller-allerlaatste zijn die bij me op zou komen als alternatief voor Dijkstra...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 22 juni 2009 @ 14:59:41 #133
30220 Barca
pi_70253768
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hoe kom je in 's hemelsnaam bij Rick Nieman? Dat zou wel de aller-allerlaatste zijn die bij me op zou komen als alternatief voor Dijkstra...
Hij deed jaren terug een Tourprogramma voor RTL. Ik vind hem een betere verslaggever dan Zeikstra(al)! Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv? Zijn vrouw werkt bij de NOS (Sascha ).

Als je naast die Rick afwisselend een Tankink en Boogerd er bij zet ...

Vind jij Herbert dan zo goed?!
pi_70253921
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Hij deed jaren terug een Tourprogramma voor RTL. Ik vind hem een betere verslaggever dan Zeikstra(al)! Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv? Zijn vrouw werkt bij de NOS (Sascha ).

Je doet erg goed je best om volstrekt niet serieus genomen meer te worden he?
pi_70254051
quote:

[..]

Nee, ik vind Herbert een nerd maar het duo Herbert-Ducrot vind ik niet eens zo onaardig. En als je dan toch een alternatief voor Herbert zoekt, vind ik Nieman gewoon een onlogisch alternatief. Ja, hij heeft inderdaad repo's over de Tour gemaakt en dat was best aardig. Maar het becommentariëren van een etappes is een heel ander vak. En ik zie dat niet zo voor me met Nieman eerlijk gezegd. Zeker niet naast een Ducrot, Boogerd of Tankink.

Wie dan wel? Ik zou het niet weten. In ieder geval geen Evert Ten Napel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70254201
quote:

[..]

Hij doet de laatste paar jaren weinig meer voor tv?
Nee enkel "maar" het half acht journaal.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:18:09 #137
30220 Barca
pi_70254422
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, ik vind Herbert een nerd maar het duo Herbert-Ducrot vind ik niet eens zo onaardig. En als je dan toch een alternatief voor Herbert zoekt, vind ik Nieman gewoon een onlogisch alternatief. Ja, hij heeft inderdaad repo's over de Tour gemaakt en dat was best aardig. Maar het becommentariëren van een etappes is een heel ander vak. En ik zie dat niet zo voor me met Nieman eerlijk gezegd. Zeker niet naast een Ducrot, Boogerd of Tankink.

Wie dan wel? Ik zou het niet weten. In ieder geval geen Evert Ten Napel.
Ik vind Rick journalistiek gezien beter, én dat zou ik nu graag eens zien.
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2009 @ 15:27:31 #138
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70254784
Sporza is leuk, maar dat chagrijnige commentaar van Ducrot moet ik gewoon horen!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70270796
Schitterend die verontwaardiging als er niet gekoerst wordt terwijl Ducrot vindt dat dat wel zou moeten.
pi_70273095
Sporza voor zo'n beetje alles wat een op een fiets zit, naast deskundig commentaar ook genoeg gezever over de omgeving en over welke oudrenner in welk cafe z'n trappist nuttigt
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:41:47 #141
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_70276966
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Nee hoor. De wielersnobs lijken alleen doof voor de vele foutief gemompelde voorspellingen van de experten en het voortdurende gegeil op Tom Boonen. De Belgen zenden veel meer wielrennen uit en zullen daar dus ook wat meer in investeren dan de NOS. De heiligverklaring van Sporza door het voortdurend afzeiken van de NOS is echter buitengewoon vermoeiend en bovenal een sterke overdrijving van de werkelijkheid.

Zoals ik al eerder in dit topic zei...met de Tour de France in HD is er helemaal geen reden meer om niet naar de NOS te kijken.
oh ja, met "onze dennis" die ik al dagdromend verwarde met johan anton pijl (of whatever variant) wou ik stellen dat de NOS ofwel door Rabo gesponderd wordt, ofwel dat daar inderdaad maar enkel plaats is voor ongepast, genant oranje gezwets. Niets meer, niets minder
Ikzelf switch graag op de saaie momenten naar NOS om deze stelling te toetsen
ik heb niets tegen NL of rabosucces, maar het gebrek aan deze, gecombineerd met "the holy rabo "-syndroom maakt het soms echt wel op de NOS
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:18:32 #142
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_70280315
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:41 schreef misteriks het volgende:

[..]

oh ja, met "onze dennis" die ik al dagdromend verwarde met johan anton pijl (of whatever variant) wou ik stellen dat de NOS ofwel door Rabo gesponderd wordt, ofwel dat daar inderdaad maar enkel plaats is voor ongepast, genant oranje gezwets. Niets meer, niets minder
Ikzelf switch graag op de saaie momenten naar NOS om deze stelling te toetsen
ik heb niets tegen NL of rabosucces, maar het gebrek aan deze, gecombineerd met "the holy rabo "-syndroom maakt het soms echt wel op de NOS
Al dat Vlaams doet je geen goed. Je schrijft net zo samenhangend als de 'experten' praten.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_70281526
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Sputnik het volgende:
Sporza voor zo'n beetje alles wat een op een fiets zit, naast deskundig commentaar ook genoeg gezever over de omgeving en over welke oudrenner in welk cafe z'n trappist nuttigt
Sporza weet ook altijd precies de goede locale spijzen, kazen en wijnen
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_70281869
Ik wissel het af. Soms is Ducrot leuk om te luisteren, maar Sporza is beter.
Vooral het missen van belangrijke momenten of het niet herkennen van renners stoort me bij de NOS.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 juni 2009 @ 19:05:45 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_70298073
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Sporza weet ook altijd precies de goede locale spijzen, kazen en wijnen
Mietjes vergeleken met Jean Nelissen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70301753
Sinds ze over "het nieuwe wielrennen" praten bij de NOS kijk ik Sporza.

Commentaar daar is, behoudens wanneer het Belgische renners betreft, vele malen deskundiger en gewoonweg beter. Bij de NOS maken ze zo ontiegelijk veel fouten! Echt niet normaal. Namen van aanvallers verkeerd verschillende groepen in de koers (kopgroep, achtervolgers, peloton, etc.) niet uit elkaar kunnen houden. Echt vreselijk.
Vond het vorig jaar echt een verademing toen Boogerd erbij kwam zitten. (Kon geen Sporza ontvangen op vakantie.)

Beeldkwaliteit bij de NOS is echter weer veel beter dan bij Sporza. Dat vind ik wel echt jammer.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_70315458
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mietjes vergeleken met Jean Nelissen.

Dat Grappa verhaal van hem is geweldig.

Campione!
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:41:11 #148
62913 Blik
The one and Only!
pi_70322390
Beeldkwaliteit > Commentaar

HDTV > niet HDTV

Nederland > België

ergo

NOS > Sporza
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:15:00 #149
40566 Ericr
Livewrong
pi_70325687
Bij de Belg val ik in slaap dan maar het gezeur van Dijkstra aanhoren. HD maakt een hoop goed.
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:27:58 #150
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70326144
Sporza (of eigenlijk één) zendt de Tour ook in HD uit, maar op een apart kanaal dat enkel in Vlaanderen te ontvangen is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')