Ik bedoelde dat we hetzelfde programma bedoeldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:47 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dan bedoelen we niet hetzelfde want ik kan dat allemaal waarderen, de uitslag lees ik de volgende dag wel in de krant dat zijn feiten. Ik wil meeleven met de koers, in spanning zitten over wie er gaat winnen. Dan maakt het mij niet zo veel uit als er soms dingen verzwegen worden of niet helemaal naar waarheid zijn. Als ik feiten wil ga ik wel F1 kijken, dat zijn cijfers. Wielrennen is emotie
Chapel had op zich een geweldig stemgeluid, maar hij was niet echt kundig genoeg wat mij betreft.quote:
Ik vond hem leukquote:Op zondag 21 juni 2009 14:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Chapel had op zich een geweldig stemgeluid, maar hij was niet echt kundig genoeg wat mij betreft.
Is dat zo? Ik vond die man een hele goeie commentator, ondanks z'n accentquote:Op zondag 21 juni 2009 15:11 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Kijk altijd naar Sporza. Alleen jammer dat Gans de Clerqc geen commentaar meer geeft.
Theo Koomen was ook leuk. Die is nooit betrapt op het juist weergeven van de feiten.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat maakt leuk uit als je in iedere zin een fout maakt?
Leuk boeit me dus veel minder dan goed commentaar geven.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo Koomen was ook leuk. Die is nooit betrapt op het juist weergeven van de feiten.
Overdrijven is ook een vak. Jacques Chapel was een vakkundig radioverslaggever met een aanstekelijk enthousiasme.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat maakt leuk uit als je in iedere zin een fout maakt?
Nee hoor. De wielersnobs lijken alleen doof voor de vele foutief gemompelde voorspellingen van de experten en het voortdurende gegeil op Tom Boonen. De Belgen zenden veel meer wielrennen uit en zullen daar dus ook wat meer in investeren dan de NOS. De heiligverklaring van Sporza door het voortdurend afzeiken van de NOS is echter buitengewoon vermoeiend en bovenal een sterke overdrijving van de werkelijkheid.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toen ik voor het eerst Sporza opzette (jaar of 5 geleden) tijdens wielrennen, had ik echt zoiets van wooow deze gasten weten er echt véééél meer van![]()
Nu denk ik, tja ze weten een beetje meer van..
Is dat slechts mijn perceptie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |