je hebt geen domme opmerking gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:52 schreef Petera het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of heb ik een domme opmerking gemaaktIk weet toch bijna zeker dat ik op België niets gezien heb. In ieder geval stond het niet in de programmering.
Dat kan toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het 'deskundige' Sporza had het net ook over ene Antonio Valverde
Onze Dennis? Dat heb ik nog nooit gehoord. Waarschijnlijk uit je rijke fantasie ontsproten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft![]()
![]()
Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen
![]()
![]()
dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Onze Dennis? Dat heb ik nog nooit gehoord. Waarschijnlijk uit je rijke fantasie ontsproten.
"Onze Dennis" is nog nooit gezegd, dus dat maak jij ervan denk ik. En Mart geeft nog nauwelijks commentaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft![]()
![]()
Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen
![]()
![]()
dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
Avondprogramma van Sporza vind ik meestal veel interessanter. Die hebben iha de etappewinnaar of de geletruidrager.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
Sporza voor de live beelden en NOS voor de avond programma´s
Vorige jaren sloten ze op elkaar aan, dus moest je meestal niet kiezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Avondprogramma van Sporza vind ik meestal veel interessanter. Die hebben iha de etappewinnaar of de geletruidrager.
Bij de NOS draait het iha om het gewauwel van Smeets, die liever zichzelf hoort praten dan dat 'ie de gasten laat uitpraten.
Idd. Bij Sporza gaat het om het wielrennen, bij de NOS om Smeets.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn ook moeilijk te vergelijken, want ze hebben elk een heel ander doel.
Hij is ook een enorme fan van Russen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef eentwee het volgende:
Ook al is 'onze Dennis' dan misschien nooit gezegd, er zit toch meer dan een kern van waarheid in het betoog van misteriksDijkstra is een onvervalste Rabofanboy en dat is wel eens irritant.
Leg eens uit, ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef jpjedi het volgende:
Voor beelden pak ik wel de NOS omdat ik net zo chauvinistich ben als de Belgen met Sporza.
Ach vele denken nog seeds dat Mart ook nog het voetbal bij de NOS doet, hij heeft een keer meegemaakt dat zijn huid vol werd gescholden voor hetgeen hij op zondag over het voetbal zei.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Onze Dennis" is nog nooit gezegd, dus dat maak jij ervan denk ik. En Mart geeft nog nauwelijks commentaar.
Ik ben vaak op vakantie met de tour en dan is het toch wel handig dat de camping-pik Eurosport kan ontvangen via zijn schoteltje!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
En er is dus helemaal niemand die naar eurosport kijkt
(en terecht trouwens...)
IK zal dus ook als ik nog werk waar ik nu werk(hebben of radio Hollandio of Paloma opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:12 schreef Dwersdriever het volgende:
Verder is de Tour de France nog altijd de ideale radiosport.
Ik probeer het te begrijpen, maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:35 schreef maril het volgende:
[..]
IK zal dus ook als ik nog werk waar ik nu werk(hebben of radio Hollandio of Paloma op)
Een radiootje van radio Tour de France op hebben op mijn oortje hebben![]()
De week van de 22e en 23 , 24e heb ik gesnipperde vw bergetappe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |