abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:09:41 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70173584
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:52 schreef Petera het volgende:

[..]

Ben je nou serieus of heb ik een domme opmerking gemaakt Ik weet toch bijna zeker dat ik op België niets gezien heb. In ieder geval stond het niet in de programmering.
je hebt geen domme opmerking gemaakt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:55:32 #52
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_70174914
"Is dat Van Avermaet die daar nog mee is?"
"Of Dekker"
"Dat zal eerder Dekker zijn."

pi_70175114
Het 'deskundige' Sporza had het net ook over ene Antonio Valverde
pi_70176100
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het 'deskundige' Sporza had het net ook over ene Antonio Valverde
Dat kan toch?
http://www.antoniovalverde.es/
Live the dream
pi_70178779
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen

dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
Onze Dennis? Dat heb ik nog nooit gehoord. Waarschijnlijk uit je rijke fantasie ontsproten.
pi_70180449
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Onze Dennis? Dat heb ik nog nooit gehoord. Waarschijnlijk uit je rijke fantasie ontsproten.
pi_70180979
Hoofdzakelijk Sporza maar voor de afwisseling switch ik ook naar NOS en Eurosport ( ).
pi_70181587
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:29 schreef misteriks het volgende:
Nooit de NOS; want die geilen zelfs al op 'n rus die geen woord nederlands kent, en hebben het dan over "onze" dennis; simpelweg omdat hij 'n oranje shirt aanheeft Het is dieptriest gesteld met het NLniveau zou ik zo zeggen. verder vind ik maarten ducrot wel 'n goeie commentator; maar die omhooggevallen kwal die vol trots z'n onkunde, aka mart smeets vind ik zum kotsen

dus Sporza; jammer dat Wuyts wel weer vd partij is natuurlijk.. Ik mijmel over de tijd dat de 2 marc-en de presentatoren waren
"Onze Dennis" is nog nooit gezegd, dus dat maak jij ervan denk ik. En Mart geeft nog nauwelijks commentaar.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70181747
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
Sporza voor de live beelden en NOS voor de avond programma´s
Avondprogramma van Sporza vind ik meestal veel interessanter. Die hebben iha de etappewinnaar of de geletruidrager.
Bij de NOS draait het iha om het gewauwel van Smeets, die liever zichzelf hoort praten dan dat 'ie de gasten laat uitpraten.
pi_70182176
Ook al is 'onze Dennis' dan misschien nooit gezegd, er zit toch meer dan een kern van waarheid in het betoog van misteriks Dijkstra is een onvervalste Rabofanboy en dat is wel eens irritant.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:04:09 #61
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70182799
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Avondprogramma van Sporza vind ik meestal veel interessanter. Die hebben iha de etappewinnaar of de geletruidrager.
Bij de NOS draait het iha om het gewauwel van Smeets, die liever zichzelf hoort praten dan dat 'ie de gasten laat uitpraten.
Vorige jaren sloten ze op elkaar aan, dus moest je meestal niet kiezen.

Ze zijn ook moeilijk te vergelijken, want ze hebben elk een heel ander doel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70183397
NOS radio krijg ik gewoon kippevel van als het deuntje begint. Voor beelden pak ik wel de NOS omdat ik net zo chauvinistich ben als de Belgen met Sporza.
pi_70183567
Hier hebben ze Eurosport vorig jaar van de kabel gehaald

Dus ik ben nu voor het tweede jaar verstoken van live-beelden op de televisie. En streams van Sporza of NOS heb ik nog niet kunnen ontdekken (Die dus niet geografisch afgeschermd zijn).

Dit jaar dus via Eurosport-player, met Zweeds (lees dodelijk saai) commentaar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_70183998
Ik kijk dit jaar op Italiaanse TV, ben benieuwd.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 juni 2009 @ 00:00:09 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_70184726
Boonen, ja Boonen, Boonen doet niet mee maar we hebben het over Boonen, zag ik daar Boonen ? Nee de vrouw van Boonen, ok, maar weet je zeker dat het Boonen niet was ? nee het was echt zijn vrouw.

NOS dus

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70188190
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

Ze zijn ook moeilijk te vergelijken, want ze hebben elk een heel ander doel.
Idd. Bij Sporza gaat het om het wielrennen, bij de NOS om Smeets.
pi_70188375
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef eentwee het volgende:
Ook al is 'onze Dennis' dan misschien nooit gezegd, er zit toch meer dan een kern van waarheid in het betoog van misteriks Dijkstra is een onvervalste Rabofanboy en dat is wel eens irritant.
Hij is ook een enorme fan van Russen. Niet alleen van Menchov.
- verwijderd door admin -
pi_70188760
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef jpjedi het volgende:
Voor beelden pak ik wel de NOS omdat ik net zo chauvinistich ben als de Belgen met Sporza.
Leg eens uit, ik snap 'm niet
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:47:13 #69
127004 maril
Smeetsfan
pi_70188770
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:22 schreef marcodej het volgende:

[..]

"Onze Dennis" is nog nooit gezegd, dus dat maak jij ervan denk ik. En Mart geeft nog nauwelijks commentaar.
Ach vele denken nog seeds dat Mart ook nog het voetbal bij de NOS doet, hij heeft een keer meegemaakt dat zijn huid vol werd gescholden voor hetgeen hij op zondag over het voetbal zei.
Mart zei toen tegen de man dat hij geen studio dienst had gehad, toen werd de man nog kwader "Ik heb het toch zelf gezien" We zullen maar zeggen gevalletje hoge bomen.....
Ook met dat salaris gedoe in Hilversum wordt met de vinger naar hem gewezen, maar Smeets verdient bij de NOS(hij verdient wel meer maar niet bij de omroep) onder het Balkenende norm
Terwijl hij toch (eigen keuze) het hele jaar doorwerkt op een paar weekjes na zoals iedereen.
Terwijl Mathijs en Paul 3 maanden vakantie hebben en meer dan 2 ton vangen.
Maar goed dit wilden ik even kwijt , maar ik heb me voorgenomen mij niet te gaan op te winden tijdens de tour door de Smeetshaters, die wens ik veel plezier bij Sporza.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_70188957
Mart Smeets is voor mij nog altijd de ongekroonde koning van de verslaggeving ondanks het feit dat een deel van de wielerkenners vinden dat hij er geen verstand van heeft. Niet vergeten dat het overgrote deel van de kijkers uit wielerleken bestaat! Maarten & Co weten hun plaats hoor.
janneman
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:07:04 #71
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_70189022
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Klonk het volgende:
En er is dus helemaal niemand die naar eurosport kijkt

(en terecht trouwens...)
Ik ben vaak op vakantie met de tour en dan is het toch wel handig dat de camping-pik Eurosport kan ontvangen via zijn schoteltje!
Wel vaak met duits commentaar trouwens (wat geweldig was toen Armstrong het akker omploegde en Ullrich net alsof nog kans had).
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:09:57 #72
242666 BeamofLight
pi_70189062
Ik weet trouwens niet of

Sporza - Evans
Nos - Menchov

iets van elkaar onderdoen. Die Belgen hebben het toch ook elke keer over die mountainbiker.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:12:27 #73
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_70189096
Nu de tour op Nederland 1 in HD wordt uitgezonden is Sporza natuurlijk helemaal geen alternatief meer. Het verschil in beeldkwaliteit was al groot als je via de Nederlandse kabel kijkt, maar is vanaf de komende tour groter dan de liefde van Marc Wuyts voor Tom Boonen. Dus da's heel groot.

Verder is de Tour de France nog altijd de ideale radiosport.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:35:08 #74
127004 maril
Smeetsfan
pi_70189408
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:12 schreef Dwersdriever het volgende:

Verder is de Tour de France nog altijd de ideale radiosport.
IK zal dus ook als ik nog werk waar ik nu werk(hebben of radio Hollandio of Paloma op )
Een radiootje van radio Tour de France op hebben op mijn oortje hebben
De week van de 22e en 23 , 24e heb ik gesnipperde vw bergetappe.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:39:52 #75
242666 BeamofLight
pi_70189473
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:35 schreef maril het volgende:

[..]

IK zal dus ook als ik nog werk waar ik nu werk(hebben of radio Hollandio of Paloma op )
Een radiootje van radio Tour de France op hebben op mijn oortje hebben
De week van de 22e en 23 , 24e heb ik gesnipperde vw bergetappe.
Ik probeer het te begrijpen, maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')