abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70150090
Het moge duidelijk zijn, sinds de televisie zijn intrede deed zijn alle Nederlandstaligen verdeeld. Waar moeten wij onze wielerkoersen volgen.

VS

Is het luisteren en kijken naar de NOS, waar continu in de gaten gehouden wordt of Dennis Mensjof wel mee is of houden we van het geluid van twee klaarkomende belgen als Heer Boonen weer een prachtige stunt uithaalt.

Is het deskundige commentaar bij de Belg beter of luisteren we liever naar het eeuwige gepraat over het nieuwe wielrennen en de kromme maar passievolle redenaties bij de Nederlander?

Kortom een titanenstrijd van twee verslaggevers duo's. Aan de ene kant Maarten "het nieuwe wielrennen" Ducrot die samen met Herbert Dijkstra ten strijde trekt tegen de heren Michel Wuyts en Renaat Schotte.

Het wordt tijd dat deze strijd voor eens en altijd gestreden wordt.

Disclaimer: voor het gemak is Eurosport hier buiten gelaten aangezien dat toch prut is.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:55:51 #2
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70150135
Goed topic
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70150234
Ik wissel trouwens vaak, NOS is bij mij een stuk beter beeld en ik kan het gefixeer op de Rabo renners wel waarderen. Aangezien ik dat ook altijd doe
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_70151169
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef Sjiznit het volgende:
Ik wissel trouwens vaak, NOS is bij mij een stuk beter beeld en ik kan het gefixeer op de Rabo renners wel waarderen. Aangezien ik dat ook altijd doe
Ik wissel ook altijd, als het bij de belg iets te nationalistisch wordt schakel ik over op de nos.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:27:17 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70151313
Je hebt natuurlijk ook het avondprogramma. Bij Sporza heb je een willekeurige bekende Vlaming die komt vertellen hoe schandalig het is dat Boonen niet meerijdt, gevolgd door een dagelijks live interview met de ritwinnaar/nieuwe gele trui.

Bij de NOS heb je meestal een prettige reportage over een boer die 40 jaar geleden eens een drinkbus van Poulidor in zijn wei vond, gevolgd door Mart Smeets die meldt dat er iemand heeft gewonnen die we toch niet kennen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70151320
Hoe dan ook NOS. Ik hou wel van die nationalistische praat over Rabobank. Heerlijk.
pi_70152379
NOS hoofdzakelijk. Misschien wat minder kundig, maar ik kijk daar vrij makkelijk doorheen. Ik stoor me er niet echt aan als ze een keer een renner niet direct herkennen, dat doe ik zelf wel. En de passie van vooral Ducrot maakt het meer dan goed.

Soms zap ik heen en weer als ik me teveel erger aan Herbert, maar Wuyts hou ik ook niet echt lang uit.

En 's avonds altijd De Avondetappe. Dat is echt bij de zomer gaan horen. Het Belgische equivalent is een slap, inspiratieloos aftreksel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:00:30 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70152429
In de Rabo-bus keken ze iig. Sporza.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:12:17 #9
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70152707
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef marcodej het volgende:
NOS hoofdzakelijk. Misschien wat minder kundig, maar ik kijk daar vrij makkelijk doorheen. Ik stoor me er niet echt aan als ze een keer een renner niet direct herkennen, dat doe ik zelf wel. En de passie van vooral Ducrot maakt het meer dan goed.

Soms zap ik heen en weer als ik me teveel erger aan Herbert, maar Wuyts hou ik ook niet echt lang uit.

En 's avonds altijd De Avondetappe. Dat is echt bij de zomer gaan horen. Het Belgische equivalent is een slap, inspiratieloos aftreksel.
Dat ben ik helemaal met je eens. Avondetappe Mart
pi_70152774
Eén naam: Maarten Ducrot.
pi_70152837
Boonen is er alvast niet bij, dat is een pluspunt voor de Belg... maar ik ga voor de NOS hoor.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:20:41 #12
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70152904
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef thettes het volgende:
Boonen is er alvast niet bij, dat is een pluspunt voor de Belg... maar ik ga voor de NOS hoor.
Hoezo een pluspunt? Ook als ie er niet bij is horen we genoeg over die kerel.
Misschien juist wel meer
pi_70153104
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Hoezo een pluspunt? Ook als ie er niet bij is horen we genoeg over die kerel.
Misschien juist wel meer
Toen bekend werd dat Boonen cocaïne zou hebben gebruikt, duurde het wel heel lang voordat ze over hem begonnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_70153308
NOS, bij sporza praten ze alleen maar over evans
pi_70153378
Wie doen het commentaar bij EuroSport eigenlijk?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_70153388
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Palmboom313 het volgende:
NOS, bij sporza praten ze alleen maar over evans
En bij de NOS alleen maar over Menchov, dus dat mag geen argument zijn.
pi_70153393
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Wie doen het commentaar bij EuroSport eigenlijk?
Danny Nelissen en Jeroen Blijlevens meestal.
pi_70153441
Zolang ze maar niet teveel zeiken over "het nieuwe rijden"

Mart en Jean Kom terug
pi_70153548
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:49 schreef marcodej het volgende:

[..]

En bij de NOS alleen maar over Menchov, dus dat mag geen argument zijn.
Jawel hoor, Menchov Evans
pi_70154429
Maarten Ducrot!

Ik kan wel lachen om zijn legendarische uitspraken.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 02:54:58 #21
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_70154631
Ik heb het wel een beetje gehad met Sporza na Parijs-Roubaix.
pi_70156589
Ach in een saaie etappe vind ik het wel eens leuk om naar de NOS te kijken, voornamelijk vanuit de hoop op guitig doch minder capabel commentaar van Maarten/Herbert.
Wanneer er daadwerkelijk iets gebeurt in de koers ga ik snel naar de belg, die hebben inzicht in de koers, bellen ploegleiders e.d. en hebben vaak nog interessante nieuwtjes.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:24:01 #23
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70156971
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:04 schreef Dpadnul het volgende:
Ach in een saaie etappe vind ik het wel eens leuk om naar de NOS te kijken, voornamelijk vanuit de hoop op guitig doch minder capabel commentaar van Maarten/Herbert.
Wanneer er daadwerkelijk iets gebeurt in de koers ga ik snel naar de belg, die hebben inzicht in de koers, bellen ploegleiders e.d. en hebben vaak nog interessante nieuwtjes.
De NOS belt ook met de Rabobank-wagen en ze hebben ook geregeld Bruyneel aan de lijn gehad.
En nieuwtjes hebben ze ook genoeg te melden.
Het gaat mij alleen om de deskundigheid inderdaad en die is bij Sporza beter
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:47:49 #24
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_70159187
ik ga gewoon voor de nos. Elke zender heeft zo zijn pro's en nadelen, maar ik mag de uitspraken van Maarten niet missen.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_70159467
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:52 schreef Poepoog het volgende:
Zolang ze maar niet teveel zeiken over "het nieuwe rijden"

Mart en Jean Kom terug
Ducrot mag het van zijn bazen niet meer teveel hebben over het nieuwe wielrennen. Dus nu krijgen we uitspraken als de Mont Ventoux is net als de Cauberg maar dan 25 keer zo lang. Heb bij het wielrennen liever Evert ten Napel dan Herbert Dijkstra.

Schakel denk ik toch naar Sporza deze zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')