Ik wissel ook altijd, als het bij de belg iets te nationalistisch wordt schakel ik over op de nos.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef Sjiznit het volgende:
Ik wissel trouwens vaak, NOS is bij mij een stuk beter beeld en ik kan het gefixeer op de Rabo renners wel waarderen. Aangezien ik dat ook altijd doe
Dat ben ik helemaal met je eens. Avondetappequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef marcodej het volgende:
NOS hoofdzakelijk. Misschien wat minder kundig, maar ik kijk daar vrij makkelijk doorheen. Ik stoor me er niet echt aan als ze een keer een renner niet direct herkennen, dat doe ik zelf wel. En de passie van vooral Ducrot maakt het meer dan goed.
Soms zap ik heen en weer als ik me teveel erger aan Herbert, maar Wuyts hou ik ook niet echt lang uit.
En 's avonds altijd De Avondetappe. Dat is echt bij de zomer gaan horen. Het Belgische equivalent is een slap, inspiratieloos aftreksel.
Hoezo een pluspunt? Ook als ie er niet bij is horen we genoeg over die kerel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef thettes het volgende:
Boonen is er alvast niet bij, dat is een pluspunt voor de Belg... maar ik ga voor de NOS hoor.
Toen bekend werd dat Boonen cocaïne zou hebben gebruikt, duurde het wel heel lang voordat ze over hem begonnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo een pluspunt? Ook als ie er niet bij is horen we genoeg over die kerel.
Misschien juist wel meer
En bij de NOS alleen maar over Menchov, dus dat mag geen argument zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Palmboom313 het volgende:
NOS, bij sporza praten ze alleen maar overevans
Danny Nelissen en Jeroen Blijlevens meestal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Wie doen het commentaar bij EuroSport eigenlijk?
Jawel hoor, Menchovquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
En bij de NOS alleen maar over Menchov, dus dat mag geen argument zijn.
De NOS belt ook met de Rabobank-wagen en ze hebben ook geregeld Bruyneel aan de lijn gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:04 schreef Dpadnul het volgende:
Ach in een saaie etappe vind ik het wel eens leuk om naar de NOS te kijken, voornamelijk vanuit de hoop op guitig doch minder capabel commentaar van Maarten/Herbert.
Wanneer er daadwerkelijk iets gebeurt in de koers ga ik snel naar de belg, die hebben inzicht in de koers, bellen ploegleiders e.d. en hebben vaak nog interessante nieuwtjes.
Ducrot mag het van zijn bazen niet meer teveel hebben over het nieuwe wielrennen. Dus nu krijgen we uitspraken als de Mont Ventoux is net als de Cauberg maar dan 25 keer zo lang. Heb bij het wielrennen liever Evert ten Napel dan Herbert Dijkstra.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:52 schreef Poepoog het volgende:
Zolang ze maar niet teveel zeiken over "het nieuwe rijden"
Mart en JeanKom terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |