quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:03 schreef swarmahoer het volgende:
oops, had m gister al geplaatstvergeten de foto erop te zetten
Moet je ff in de OP kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:17 schreef Crazy-M het volgende:
alweer nijmegen? haha, hoevaak heeft hij daar al wel niet gelegen ?
Weet je hoelang hij in Nijnsel heeft gelegenquote:
dat klopt, ik had moeite met het zoeken naar een bord waar ik m nog niet aan gehangen hebquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:48 schreef Laevid het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat we alle plaatsnaambordjes van Nijmegen te zien krijgen
Vergeet dan niet even ook die Saab op de foto te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef babybel het volgende:
is goed, ik hou je op de hoogte!
als we gaan, dan vertrekken we tegen 01.00 - 01.30 uur, dus zijn we een uur later bij nijmegen
edit:
tis wel een oude saab van 1984![]()
nicequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef babybel het volgende:
is goed, ik hou je op de hoogte!
als we gaan, dan vertrekken we tegen 01.00 - 01.30 uur, dus zijn we een uur later bij nijmegen
edit:
tis wel een oude saab van 1984![]()
Omdat het zomer / vakantie is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef nijnja het volgende:
De stok is een beetje dood... Jonks, waarom gaat niemand hem meer verplaatsen?
dat dusquote:
Dan moet je even contact opnemen met degene waarbij de stok ligt, ik weet zo niet welke.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:44 schreef malse-sjanker het volgende:
draait er voor de stalen stok een apart topic ofzo ?![]()
of is het echt gewoon dood qua stalen stok?
ik had al aangekaart dat ik 'm wou ophalen, maar ik heb verder geen reactie meer gehad..![]()
neequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
Hij ligt toch bij die gozer die hem gemaakt had?
Je gaat langer dan mij op vakantiequote:Op donderdag 9 juli 2009 02:35 schreef malse-sjanker het volgende:
ik ben tot 9aug op vakantie, dus zal nu even moeten wachten wat de stalen stok betreft
haha, ik ben nog niet wegquote:
Staddijk moest je hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:12 schreef babybel het volgende:
nijn en ik hebben de stok, na 2500 straatnamen doorzocht te hebben.. Zitten nu in de auto, kijken of we een plekje kunnen vinden.
Mooi!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:30 schreef babybel het volgende:
hehe rijden nu bij arnhem, en de stok wordt nog iets noordelijker geplaatst
Heb je nog bierviltjes?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mooi!
Des te meer naar het noorden des te beter
gek he, als je naast me zit en m`n foon aan `t verbinden bent met de pcquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:40 schreef nijnja het volgende:
Ik verwacht de foto's nu zo....
Ik heb helemaal niets gedaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:44 schreef babybel het volgende:
anders vergrendelt die malloot mijn postspff flauw hoor Nijntje
klein beetje maarquote:
lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:13 schreef babybel het volgende:
conclusie, jullie willen dus overdagfotos?
dagfotos zijn niet nodigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:39 schreef babybel het volgende:
komt goed, ga het vanmiddag ff regelen (onder voorbehoud)
Woon je soms IN gorssel ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:56 schreef NeoDweezil het volgende:
hij wordt waarschijnlijk morgen ergens gelegd, want ik moet zo werken
NEE!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN
ik ga trouwens op vakantie, zal ik hem meenemen naar hongarije?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:02 schreef Richfield het volgende:
Als hij er maandag nog ligt gaat hij met mij mee, ik kom er dan langs
We hebben niets afgereden, en daarbij heb ik dit topic nog even doorgepluist en geen adres gevonden, maar dat kan heel goed aan mij liggen. Wat wij hebben gedaan is: Ik dus het topic doorgezocht, en babybel heeft op die site gekeken waar jij die foto vandaan hebt geplukt, en toen die foto dus gematched en dat adres ingevoerd in navigatie, we reden er dus gewoon in 1 keer naartoequote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
nijnja de plek was al bekend, waarom moest je nog 100 straten afrijden?
Dat dus, maar mooi dat hij weer in beweging is!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:55 schreef Maruna het volgende:
nice richfield. Waar gaat ie heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |