* studieontwijkendgedrag-topicsquote:* Cijfer berekenen?:
((aantal punten behaald / maximaal aantal punten ) � 9 ) + N
jusquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef BigKahuna het volgende:
WAAROM BEN IK NOG NIET GEBELDKLDKSDJUSJDSJDOISJDOSJDOGIJRRRRR
WAAROM BEN JIJ NIET DE ENIGE DSLJFSDLKFJSDLKJFLSDKJFquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef BigKahuna het volgende:
WAAROM BEN IK NOG NIET GEBELDKLDKSDJUSJDSJDOISJDOSJDOGIJRRRRR
IK WEET HET OOK NIETSDVSKEKSJESKJDSKJDNVKSJDNVKJSEIOWEKPquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
WAAROM BEN JIJ NIET DE ENIGE DSLJFSDLKFJSDLKJFLSDKJF
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef Butterfly91 het volgende:
Nog 15 minuten en dan beginnen ze met bellen
Van de 36 vwo'ers ben ik nummer 29 dus als ze alfabetisch doen dan zit ik ergens rond 15:45 denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn achternaam begint met de S, en in mijn mentor klas zitten veel mensen, dus als ik gezakt ben bellen ze pas laat denk ik
quote:
Áls ik slaag, dan slaag ik ook op die manier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn mentor belde dan eindelijk, en vroeg met een blije stem wat ik ervan dacht. toen wist ik t al![]()
Wel maar nèt gehaald, heb nederlands & wiskunde veel slechter gedaan dan verwacht, dus met een 4 binnen en 5 buiten geslaagd!
Dan ben je echt zenuwachtig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben niet zo zenuwachtig geweest sinds Nederland - Brazilie op het WK 98.
Totdat de telefoon gaat en je bijna neer gaat van de zenuwenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Butterfly91 het volgende:
Ze zijn begonnen met bellen.
De zenuwen zijn nog steeds niet echt aanwezig, hoewel ze wel beginnen nu.
Penalties & Nederland....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:
Haha, nee inderdaad. Dat betekent dan zakken na je her ofzo? Komt vast goed!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Als het maar niet hetzelfde afloopt
Zo'n type ben ik jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
Totdat de telefoon gaat en je bijna neer gaat van de zenuwen![]()
Ooh ik heb inderdaad nu precies hetzelfde gevoel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:
Echt he. Half Nederland weet het al maar ik kan hier nog een beetje zenuwachtig wachten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hier ook pff.
Waar slaat dat ook op?Gewoon om ons nog even dat laatste dagje stress te geven.
hier zijn ze al begonnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef horned_reaper het volgende:
Over 17 minuten beginnen ze met bellen
hier nog 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef florabay het volgende:
[..]
woow ik ook
al die mensen op msn met GESLAAGD in hun naam
Lol, die is wel goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef zlakto het volgende:
Geslaagd. Zou tussen 4 en 6 gebeld worden, hing die vent om kwart over 3 aan de lijn. Schrok me de tering. Maar nu we erg blij. Riep hij nog: 'Ik zal je niet langer in spanning houden, er staat een grote G voor je naam. En wat betekent dat? Maja dat kan geslaagd en gezakt zijn
mijn hele msn lijst, ik word gek volgens mij ben ik als een van de weinige nog niet gebeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Blocko het volgende:
[..]
Lol, die is wel goed.
@florabay hier gelukkig nog niemand met geslaagd (alleen 1 enkele vmbo'er).
13 left
Save the cheerleader, save the worldquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Blocko het volgende:
Ik ben nou constant naar het klokje rechtsonder in mijn beeldscherm aan het kijken.
Jammer dat dat ding niet wat sneller gaat. (Hiro @ heroes ftw)
hier zijn ze al begonnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef thomaSe het volgende:
nog 8 minuten...
Geen idee, maar bij ons waren ze 's middags pas begonnen met vergaderingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Christiaan het volgende:
Om 8 uur zijn de normen al bekend, waarom duurt het dan nog tot 4 uur voor ze bellen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef Butterfly91 het volgende:
Gezakt![]()
![]()
![]()
3 vijven, natuurkunde12, scheikunde12 en biologie
Internet klapt er om de haverklap uit ik ga ervandoor
Thanksquote:
ahahuhahuahquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef BigKahuna het volgende:
Whehehehehehehehehe ik hoor net dat m'n ex, waar ik niet binnen mocht komen van haar ouders omdat ik niet katholiek was () is gezakt.
Wat een mooie dag vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Pickachu het volgende:
Mijn ouders geloven niet dat ik geslaagt ben.
Wat is je telefoonnnummer danquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef fusionfake het volgende:
nog 10 minuten niet gebeld worden en ik ben geslaagd![]()
0909-rijpechickiesquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef Drexl het volgende:
Felicitaties aan de geslaagden en medelijden voor de gezakten!
Ik krijg het morgenmiddag pas te horen.
Klinkt nu misschien kut, maar je hebt tenminste nu nog een herexamen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Diabox het volgende:
'n 5 buiten m'n profiel, 2 5'en binnen m'n profiel, had voor scheikunde 'n 4,6 gehaald (moest 'n 5,4 halen) en voor wiskunde 'n 4,2 gehaald (moest 'n 5,6 halen), dat terwijl ik voor wiskunde zo tering veel heb zitten leren.... omg..
Ja maar ik had voor wiskunde 9 examens geoefend, en dan alsnog 'n 4,2 halen, ik weet geeneens of ik uberhaupt ever ooit van m'n leven die 5,6 kan halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Klinkt nu misschien kut, maar je hebt tenminste nu nog een herexamen.
Doe je toch SK? Praat anders met je leraren. Vraag wat je fout hebt gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja maar ik had voor wiskunde 9 examens geoefend, en dan alsnog 'n 4,2 halen, ik weet geeneens of ik uberhaupt ever ooit van m'n leven die 5,6 kan halen.
Ik had maar een 6.7quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:57 schreef svefn het volgende:
Yeah, met een 8.4 het hoogste van havo voor ned
thnxquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef Blocko het volgende:
[..]
Moet jij nou nog wachten?
-SG- Gefeliciteerd!
Doe is gek zou ik zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Fems het volgende:
latijn op het nippertje gehaald, net een 6. Voorderst alle examenvakken afgesloten met een 7, behalve scheikunde, en ik kan nog zo gek zijn om dat te herkansen.
ik ken die hele supermarkt nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:09 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hebben jullie de actie van de Jan linders gezien? Je krijgt zo'n fles van Celebrations gratis als je je eindlijst + ID kaart laat zien.
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne al gehaald op de terugweg naar huis (ik ging me eindlijst ophalen). Dat wordt smullen
Zelfde idee, ik ga wiskunde herkansen, maar ben al geslaagdquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Fems het volgende:
latijn op het nippertje gehaald, net een 6. Voorderst alle examenvakken afgesloten met een 7, behalve scheikunde, en ik kan nog zo gek zijn om dat te herkansen.
Nederland - Utrechtquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Je kent de Jan Linders niet? in welk land woon jij
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef raaavi het volgende:
Voor de DIEHARD SC'rs
wat heb ik net gegeten?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Stukjekaas het volgende:
Mijn moeder is nu haar beste vriendinnen aan het bellen![]()
HEY MIRANDA JA HOOR MEID HIJ IS GESLAAGD!!!!!
Mijn ouder sturen ook al mails naar iedereen uit hun adresboekquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Stukjekaas het volgende:
Mijn moeder is nu haar beste vriendinnen aan het bellen![]()
HEY MIRANDA JA HOOR MEID HIJ IS GESLAAGD!!!!!
Bij ons ook al 23% gezakt of her.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Het percentage geslaagden voor vwo op mijn school is dit jaar maximaal 88% op 92 personen.
Er zijn 9 nog niet geslaagden die het nog kunnen halen. Geweldige school niet?
Bij mij is op dit moment 78 procent geslaagdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Het percentage geslaagden voor vwo op mijn school is dit jaar maximaal 88% op 92 personen.
Er zijn 9 nog niet geslaagden die het nog kunnen halen. Geweldige school niet?
Zuur, aangezien jouw school toch wel een reputatie hoog te houden heeftquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:10 schreef EvilWasp het volgende:
Bij mij is op dit moment 78 procent geslaagd
Idd, ben erg benieuwd wat het is na de her.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:15 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Zuur, aangezien jouw school toch wel een reputatie hoog te houden heeft
Bij mijn Engels is CE 9.2 en SE 7.7quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:50 schreef Butterfly91 het volgende:
Zomg, al mijn CE cijfers lager dan SE cijfersAlleen wiskunde is iets hoger.
Ik vind dat best hoogquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Bij mijn Engels is CE 9.2 en SE 7.7
Dat mens heeft me echt hard genaaid met mondeling en betoog omdat ze weet dat ik goed in Engels ben geloof ik
Ja het is ook best hoog en ik ben om een of andere reden er goed in ofzo. Maar mijn hoge SE kwam vooral door mijn 9.7 op de cito luistertoetsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik vind dat best hoog![]()
Mijn Engelse SE was een 6,9 en CE een 4,1. Engelse mondeling en brief zijn juist de dingen waar ik hoog op gescoord heb.
Wat mij opviel was dat veel mensen gespeeld overmatig hysterisch doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef -SG- het volgende:
Weet je wat mij opviel (in mijn klas dan). Alle mensen die van te voren grote praatjes hadden hebben allemaal een her.
Ik heb constant gezegd dat ik zou slagen en dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef -SG- het volgende:
Weet je wat mij opviel (in mijn klas dan). Alle mensen die van te voren grote praatjes hadden hebben allemaal een her.
Je had je uitslag toch al? zei raaav gister?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee fucking eng krijg zo uitslag maar moet naar school..
Oooooooh!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee zat te kutten op msn, weet nog niet
3 uur
Dat zou ik ook doen! Geen vavo ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef Butterfly91 het volgende:
Zo weer terug. Een hoop blije gezichten maar dat mag natuurlijk ook wel![]()
Ik ga toch een her natuurkunde12 doen. Ik weet nog niet wat ik volgend jaar ga doen
Ik weet het nog niet. Als eerste dacht ik aan werken overdag en vavo voor bio en scheikunde, maar nu twijfel ik weer of ik het jaar niet toch over zal doen. Het is veels te moeilijkquote:
Jup, even naar het café!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef florabay het volgende:
Neeee, morgen werken op Ordina. Jij wel?
Omg waarom? Loting? Voor de lol een examen makenquote:
Zodat ik niet hoef te werken met een kneus-collega.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:28 schreef lisettebooy het volgende:
[..]
Omg waarom? Loting? Voor de lol een examen maken. Ben blij dat ik niet meer hoef te leren voor school
HOLY CRAPquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:08 schreef Fip het volgende:
examencijfers:
Nederlands: 8,7
Engels: 9,0![]()
Wiskunde: 9,0![]()
![]()
Latijn: 7,9
Biologie: 7,2
Geschiedenis: 7,2
Scheikunde: 6,5
Natuurkunde: 5,9
Gemiddeld:
Nederlands: 8
Engels: 9
Wiskunde: 8
Latijn: 8
Biologie: 8
Geschiedenis: 8
Scheikunde: 7
Natuurkunde: 7
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:08 schreef Fip het volgende:
examencijfers:
Nederlands: 8,7
Engels: 9,0![]()
Wiskunde: 9,0![]()
![]()
Latijn: 7,9
Biologie: 7,2
Geschiedenis: 7,2
Scheikunde: 6,5
Natuurkunde: 5,9
Gemiddeld:
Nederlands: 8
Engels: 9
Wiskunde: 8
Latijn: 8
Biologie: 8
Geschiedenis: 8
Scheikunde: 7
Natuurkunde: 7
goed goedquote:
Jaaa, met mij gaat het ook prima! Vanavond even een rustig avondje. Morgenavond kamer kijken in Groningen, ben benieuwdd!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef florabay het volgende:
[..]
goed goed
met jou ook?
moet misschien maar beginnen met leren voor mn theorie van de autooo hmm
You can do it!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef Butterfly91 het volgende:
Een 4,8 maar op m'n CE had ik een 3,7. Gelukkig zit er nu geen compex deel bij, wat toch 1/3 van het aantal punten was
![]()
Moet wel te halen zijn toch? Beetje positiever inzienquote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef Butterfly91 het volgende:
Een 4,8 maar op m'n CE had ik een 3,7. Gelukkig zit er nu geen compex deel bij, wat toch 1/3 van het aantal punten was
![]()
mag ik ook aan me lul trekken? dat is mijn geloofquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef poffu het volgende:
morgen Nederlands her moet 5,6 halen bid voor me
Van te voren of erna?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef raaavi het volgende:
[..]
mag ik ook aan me lul trekken? dat is mijn geloof
hoezo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:22 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik ga tekeningetjes maken
een heel uur lang
en daarna fluitend de zaal uit
Haha, sukkel! Je hebt wel een uurtje verspilt waar je ook in de zon kan zitten!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:22 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik ga tekeningetjes maken
een heel uur lang
en daarna fluitend de zaal uit
Nee, was de enige mogelijkheid om onder m'n werk uit te komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, sukkel! Je hebt wel een uurtje verspilt waar je ook in de zon kan zitten!
*proest*quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nee, was de enige mogelijkheid om onder m'n werk uit te komen
You can do it! Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Butterfly91 het volgende:
Thanks Fip en Blocko. Als die 4,8 niet lukt dan worden het 3 ipv 2 vakken volgend jaar. Maar ik heb er liever 2 natuurlijk![]()
Eerst even natuurkunde doorkijken en daarna boodschappen doen.
Hahaha, okee!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nee, was de enige mogelijkheid om onder m'n werk uit te komen
Dus ipv van : half 10 tot 6 in een winkel staan
zit ik nu een uurtje in een lokaal en daarna vrij
Vanavond al? hoe kan dat als de normeringen van de herkansingen pas volgende week woensdag bekend wordenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef lisettebooy het volgende:
Jeeej eindeiljk me nieuwe camera binnen.
En me theorie voor me auto jeeej
En ik over me theorie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:54 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
![]()
![]()
we hadden het over een schoolexamen he
![]()
volgende week woensdagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef grizegrijn het volgende:
Pff wanneer komen die antwoorden van de herexamens nu online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |