Áls ik slaag, dan slaag ik ook op die manier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAGD

Mijn mentor belde dan eindelijk, en vroeg met een blije stem wat ik ervan dacht. toen wist ik t al
Wel maar nèt gehaald, heb nederlands & wiskunde veel slechter gedaan dan verwacht, dus met een 4 binnen en 5 buiten geslaagd!

, hoewel ze wel beginnen nu.
 , hoewel ze wel beginnen nu.

Dan ben je echt zenuwachtig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben niet zo zenuwachtig geweest sinds Nederland - Brazilie op het WK 98.

Totdat de telefoon gaat en je bijna neer gaat van de zenuwenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Butterfly91 het volgende:
Ze zijn begonnen met bellen.
De zenuwen zijn nog steeds niet echt aanwezig, hoewel ze wel beginnen nu.

Penalties & Nederland....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:

Haha, nee inderdaad. Dat betekent dan zakken na je her ofzo? Komt vast goed!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Als het maar niet hetzelfde afloopt

Zo'n type ben ik jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
Totdat de telefoon gaat en je bijna neer gaat van de zenuwen

Ooh ik heb inderdaad nu precies hetzelfde gevoel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |