* studieontwijkendgedrag-topicsquote:* Cijfer berekenen?:
((aantal punten behaald / maximaal aantal punten ) � 9 ) + N
jusquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef BigKahuna het volgende:
WAAROM BEN IK NOG NIET GEBELDKLDKSDJUSJDSJDOISJDOSJDOGIJRRRRR
WAAROM BEN JIJ NIET DE ENIGE DSLJFSDLKFJSDLKJFLSDKJFquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef BigKahuna het volgende:
WAAROM BEN IK NOG NIET GEBELDKLDKSDJUSJDSJDOISJDOSJDOGIJRRRRR
IK WEET HET OOK NIETSDVSKEKSJESKJDSKJDNVKSJDNVKJSEIOWEKPquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
WAAROM BEN JIJ NIET DE ENIGE DSLJFSDLKFJSDLKJFLSDKJF
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef Butterfly91 het volgende:
Nog 15 minuten en dan beginnen ze met bellen
Van de 36 vwo'ers ben ik nummer 29 dus als ze alfabetisch doen dan zit ik ergens rond 15:45 denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn achternaam begint met de S, en in mijn mentor klas zitten veel mensen, dus als ik gezakt ben bellen ze pas laat denk ik
quote:
Áls ik slaag, dan slaag ik ook op die manier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn mentor belde dan eindelijk, en vroeg met een blije stem wat ik ervan dacht. toen wist ik t al![]()
Wel maar nèt gehaald, heb nederlands & wiskunde veel slechter gedaan dan verwacht, dus met een 4 binnen en 5 buiten geslaagd!
Dan ben je echt zenuwachtig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben niet zo zenuwachtig geweest sinds Nederland - Brazilie op het WK 98.
Totdat de telefoon gaat en je bijna neer gaat van de zenuwenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Butterfly91 het volgende:
Ze zijn begonnen met bellen.
De zenuwen zijn nog steeds niet echt aanwezig, hoewel ze wel beginnen nu.
Penalties & Nederland....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:
Haha, nee inderdaad. Dat betekent dan zakken na je her ofzo? Komt vast goed!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Als het maar niet hetzelfde afloopt
Zo'n type ben ik jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
Totdat de telefoon gaat en je bijna neer gaat van de zenuwen![]()
Ooh ik heb inderdaad nu precies hetzelfde gevoel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef BigKahuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |